Hehehe, hoorde dat dat weleens gebeurt als je doorgeladen op patrouille gaat en dan op het moment supreme in paniek nog een keer half assed spantquote:
Daar heb jij vast een peppie apparaatje op batterijen voor, die je waarschuwt dat je je wapen al geladen hebtquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, hoorde dat dat weleens gebeurt als je doorgeladen op patrouille gaat en dan op het moment supreme in paniek nog een keer half assed spant
Nee, ik probeer gewoon mijn kop erbij te houdenquote:Op zondag 22 december 2013 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb jij vast een peppie apparaatje op batterijen voor, die je waarschuwt dat je je wapen al geladen hebt
hehe, what could possibly go wrong?quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer gewoon mijn kop erbij te houden
''THERE WILL BE.. NO.. FUCKUPS!!!!!''quote:Op zondag 22 december 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hehe, what could possibly go wrong?
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''THERE WILL BE.. NO.. FUCKUPS!!!!!''
En het probleem is?quote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, hoorde dat dat weleens gebeurt als je doorgeladen op patrouille gaat en dan op het moment supreme in paniek nog een keer half assed spant
Oh, op die manier. Een extra keer spannen is geen probleem, er ligt alleen een patroon op de grond.quote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je niet goed spant dat je een blokkade hebt.
Nee precies, bedacht ik me ook net. Maar niet goed getrainde/gedrilde natressers die in the heat of the moment aan 't kloten zijn met hun wapen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Een extra keer spannen is geen probleem, er ligt alleen een patroon op de grond.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
Het kostte me eeuwen zoeken, maar ik heb dan eindelijk een foto van Sam's peppie metalen magazijn gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik stond wel even voor lul op de Harskamp toen mijn wapen per ongeluk op auto stond en er een salvo van 5 patronen klonk gevolgd door een ''shit godverdomme''quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoor het hem nog zeggen: "Sergeaaaant! Mijn wapen doet het niiieehiieett"
Ik kleur hem wel marine blauw, lekker makkelijkquote:Op zondag 22 december 2013 20:54 schreef jitzzzze het volgende:
Hier BB, een pruttel-kleurplaat:
[ afbeelding ]
Heb je wat te doen in je vakantie.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Pak aan, kutmug![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat jou AA op kan tegen een range van 27Km van de AGM-65
De PRTL misschien niet, maar dit ding zeker wel:quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat jou AA op kan tegen een range van 27Km van de AGM-65
Nope.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef jitzzzze het volgende:
Al zou het me niks verbazen dat je met een pruttel ook vuurpijlen uit de lucht kan schieten.
Ge-ni-aal...quote:
Ja, wat zou AchJa ervan weten. Hij werkt alleen maar al bijna zijn hele leven bij de LUAquote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een patriot begint weinig tegen een vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |