Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Als ze nu zouden scoren zou het niet lucky zijn, ze zijn beter dan Roda.quote:Op zondag 22 december 2013 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax zal toch niet 2x achter elkaar erg lucky winnen?
Tuurlijk niet. Eerder 2-0.quote:Op zondag 22 december 2013 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
Inmiddels zitten we toch al in de 80e minuut. Ajax gaat dit niet meer winnen.
u madquote:Op zondag 22 december 2013 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Riedewald, alsof die iets gaat toevoegen.
Neequote:Op zondag 22 december 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke falende actie van Sigthorsson in het strafschopgebied moeten we als penalty rekenen?
Never nooit meer neequote:Op zondag 22 december 2013 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
Beginnersgeluk, die gast scoort nooit meer.
Gaat hij nog een rode kaart aannaaien? Gaat hij nog eens scoren? Gaat hij in eigen goal scoren? Of is hij na 1 goal al god?quote:
Jammer, Roda verdient de overwinning.quote:Op zondag 22 december 2013 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
1-1Nou, gelijkspel dus. Vitesse winterkampioen.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gaat hij nog een rode kaart aannaaien? Gaat hij nog eens scoren? Gaat hij in eigen goal scoren? Of is hij na 1 goal al god?
Roda krijgt er ook +5 hequote:Op zondag 22 december 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Fluit af scheids..![]()
+5Ajax moet zeker weer geholp.... jaaaa hoor
jij bent echt grappig de laatste tijd.quote:Op zondag 22 december 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Fluit af scheids..![]()
+5Ajax moet zeker weer geholp.... jaaaa hoor
Jij niet, ook zelden geweest trouwens.quote:Op zondag 22 december 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij bent echt grappig de laatste tijd.
xdquote:
En Strootman kijkt boos.quote:Op zondag 22 december 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij niet, ook zelden geweest trouwens.
Willems ook, schijntquote:
quote:
Iemand is mad.quote:Op zondag 22 december 2013 19:12 schreef Abed het volgende:
Met zijn uitstraling had hij beter bij PSV gepast, hij kan alleen wel ballen.
Ze gaan de ranglijst af. Helaas voor julliequote:
Ah natuurlijk. Straks mss even PSG-Lille opzetten na SBS, kan ik nog net een stukje meepikken volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Darts begint al om 20.00 dus denk dat ik dat ga kijken
Als het 0-0 eindigd maak ik een TR voor spoilenquote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Oh dit is typisch een 0-0 wedstrijd. Hier gaat niet gescoord worden.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het 0-0 eindigd maak ik een TR voor spoilen
jelly?quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, je kan echt niks anders zeggen he?
Dat mag dan.quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eindigdquote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eindigdquote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TR gemacht voor eindigd.quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
goede comebackquote:
Ja wat, elke week hier kneusjes die spoilen op zo'n manier dat net niet strafbaar is.. gewoon ophoeren. Ik heb vandaag geen voetbal gezien want ik was weg dus ik wil geen spoilersquote:
Moet naar Ajaxquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk voor PSV ook na de winterstop.
Ik zie ze nog wel terugkomen. Anton Janssen effect.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdiende voorsprong. NEC is gebroken nu.
Meteen goed beginnen met een overwinning.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk voor PSV ook na de winterstop.
Dan moet je niet op een forum gaan zitten, druif.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat, elke week hier kneusjes die spoilen op zo'n manier dat net niet strafbaar is.. gewoon ophoeren. Ik heb vandaag geen voetbal gezien want ik was weg dus ik wil geen spoilers
Dan blijf je toch weg van FOK! als je weet dat dit gebeurt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat, elke week hier kneusjes die spoilen op zo'n manier dat net niet strafbaar is.. gewoon ophoeren. Ik heb vandaag geen voetbal gezien want ik was weg dus ik wil geen spoilers
Geef me de vijf.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet op een forum gaan zitten, druif.
Bij PSV staat Zoet op doel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar geven ze de afgelopen weken alle reden toe wil je zeggen?quote:Op zondag 22 december 2013 19:17 schreef OverRated het volgende:
Ik denk dat NEC nog wel terug kan komen van deze achterstand.
Gewoon niet spoilen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet op een forum gaan zitten, druif.
Spoilers!!!quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kon erin. Dan was het wellicht spannend geworden.
Dit topic zit in mijn actieve topics, het is geen rocket science..quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij überhaupt dit topic bereikt zonder in aanraking te komen met uitslagen
De middelste.quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die linkerpuppy vind ik nog het liefst, wat jij?
Jankerd.quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit topic zit in mijn actieve topics, het is geen rocket science..
Oh god dit is de nwe running gag hequote:Op zondag 22 december 2013 19:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
[spoiler psv gaat verliezen [/spoiler]
Snel je spoiler repareren voor iemand het ziet!quote:Op zondag 22 december 2013 19:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
[spoiler psv gaat verliezen [/spoiler]
Het zal allemaal wel. Feit blijft dat als je dit wilt kijken zonder de uitslagen weten, maar beter de Foks uit kunt houden als je weet hoe dit topic in elkaar zit..quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit topic zit in mijn actieve topics, het is geen rocket science..
Mmm ik voorzie nog wel een tegengoaltje.quote:Op zondag 22 december 2013 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC gaat nu niets meer presteren.
Daar is ie!!quote:Op zondag 22 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik voorzie nog wel een tegengoaltje.
Geo vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie NEC niet meer scoren. Wat een matig elftal.
Hoezo, tot dusver nog geen spoilers gezien dus lijkt prima te kunnenquote:Op zondag 22 december 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Feit blijft dat als je dit wilt kijken zonder de uitslagen weten, maar beter de Foks uit kunt houden als je weet hoe dit topic in elkaar zit..
Waarom zat je dan net onnodig te stressen om een post van RensAjacied die toch duidelijk sarcastisch was.quote:Op zondag 22 december 2013 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo, tot dusver nog geen spoilers gezien dus lijkt prima te kunnen
Omdat ik moeite met sarcasme hebquote:Op zondag 22 december 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zat je dan net onnodig te stressen om een post van RensAjacied die toch duidelijk sarcastisch was.
Veel mensen die onderin zitten gingen door de regen op de omloop staanquote:Op zondag 22 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel vol daar in de Euroborg. Johannes had geen zin ofzo?
Helder.quote:Op zondag 22 december 2013 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Veel mensen die onderin zitten gingen door de regen op de omloop staan
Jij niet zeker he bikkelquote:Op zondag 22 december 2013 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Veel mensen die onderin zitten gingen door de regen op de omloop staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |