SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
ach gut, krijg je te weinig aandacht?quote:Op zondag 22 december 2013 16:36 schreef waxmask het volgende:
Nou als je handelt in kutvocht dan is FOK! nu wel de plek om te farmen...
Hoho een Belgische Congolees.quote:
Nee want ze denken dat je een toeval krijgt.quote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef marcodej het volgende:
Zo dans ik ook in de kroeg. Wordt nooit zo gewaardeerd.
spreekt een paar woorden nederlandsquote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Blester het volgende:
Kan die kerel trouwens gewoon NL/Belgisch praten? Hoorde hem net wat in het Nederlands zeggen namelijk.
Half, 't is een Waal.quote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Blester het volgende:
Kan die kerel trouwens gewoon NL/Belgisch praten? Hoorde hem net wat in het Nederlands zeggen namelijk.
Belgisch?quote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Blester het volgende:
Ja, alleen Walen vertikken datquote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Blester het volgende:
Ik maak teveel foutjes vandaag.quote:
Ja als het niet te snel gaat kan hij het gewoon volgen en praten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Blester het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij kan later altijd nog mongool worden.
Gewoon onderdeel van de act, zijn video clip bij dat liedje heeft hetzelfdequote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar eerlijk, die gast staat echt strak oid
Kwaliteitscaps Johannes!quote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
duidelijk een god
Dan spoort hij niet helemaalquote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gewoon onderdeel van de act, zijn video clip bij dat liedje heeft hetzelfde
Prikt dat niet?quote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Huilend tegen de kerstboom aan het schuren.
Zo zijn er wel meer performers in de muziekwereld waarvan je hetzelfde kan zeggen!quote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan spoort hij niet helemaal
quote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zo laten vervoeren over de rode loper
Dat is wel baasquote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je wel baasquote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
maar die beentjesquote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik droom er stiekem van dat hij Sziget komt, zal wel niet. Maar een mens mag hopen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ben je wel baas
Verder: die kaartjes voor stromae kosten nu al 250 euroDat heb ik niet en ik wil daar wel heen..
Die gastquote:Op zondag 22 december 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
RTquote:Op zondag 22 december 2013 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
Gelijk aan drugs denken wanneer iemand een act uitvoert
Italiaanse versie is ook top :quote:Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het origineel van Phil Collins beter
Je had het commentaar net moeten zien naast de stream. "HAHAHA STROMAE IS DRONKEN" "Wat heeft hij gedaan? Heeft hij pillen op."quote:Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef dolfg het volgende:
Wonderbaarlijk. Als iemand alles geeft moet ie wel aan de middelen zijn volgens velen.
Mooie uitvoering van de clip!
Gelukkig zijn de dj's weer in beeld... saai, geen drugs in de buurt, lekker veilig.
baseerde het op z'n rare kopquote:Op zondag 22 december 2013 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
Faal.quote:
Zou best kunnen hoor, en anders gaan we een dagje naar pinkpop.quote:Op zondag 22 december 2013 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik droom er stiekem van dat hij Sziget komt, zal wel niet. Maar een mens mag hopen.
Als ie clean is is het nog veel ergerquote:Op zondag 22 december 2013 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
Nederland kan die shit niet handelen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je had het commentaar net moeten zien naast de stream. "HAHAHA STROMAE IS DRONKEN" "Wat heeft hij gedaan? Heeft hij pillen op."
Jongens, dat is nou performance.
Totoquote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef donroyco het volgende:
Ik vind het origineel van Toto beter.
dat zijn #swaghaters bquote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nederland kan die shit niet handelen.
Hij heeft gewoon een apart hoofd. En die lichte ogen lijken misschien wat ongewoon.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
baseerde het op z'n rare kop
Ik snap ook niet dat mensen denken dat hij dronken is, want 2 minuten geleden stond hij nog gewoon normaal te praten. Sommige mensen hebben het geheugen van een goudvis.quote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nederland kan die shit niet handelen.
Hij deed de clip wel perfect naquote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen denken dat hij dronken is, want 2 minuten geleden stond hij nog gewoon normaal te praten. Sommige mensen hebben het geheugen van een goudvis.
Zelden zo'n goede liveband gezien. Topmuzikantenquote:
okquote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, b is voor mensen met #swag
Dat is een act.quote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef Pandaplint het volgende:
Neemt niet weg dat hij er zwaar ondervoed uitziet
Was je er ook in de Ziggo Dome?quote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zelden zo'n goede liveband gezien. Topmuzikanten
Tja, die drugs houden dat hongergevoel tegen hequote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef Pandaplint het volgende:
Neemt niet weg dat hij er zwaar ondervoed uitziet
quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Uccie het volgende:
Heb ik nou het tweede optreden van Stromae gemist
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Uccie het volgende:
De betere van de 2quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Uccie het volgende:
Helaasquote:
Kut laptop, kloteding ging zichzelf staan rebooten.quote:
Dat bedoel ik! Maar bepaalde mensen geloven dan dat hij spontaan dronken is geworden. Ik wil hoop houden in de mensheid, maar sinds twitter is dat moeilijk.quote:
Hoeveel dan?quote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Stromae heeft ook gedoneerd
Beter dan die BN'ers met alleen maar een veilingitem
witte!quote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo maar een paar willekeurige mensen die het hebben:twitter:twitter:
Doet er niet toe. Dat is niet chiquequote:
Stromaegod strikes againquote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Swag en klassequote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Meeste zangers gaan daar droog staan zingen, of je daar nou zo blij van moet wordenquote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Maar bepaalde mensen geloven dan dat hij spontaan dronken is geworden. Ik wil hoop houden in de mensheid, maar sinds twitter is dat moeilijk.
Frans lerenquote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Meeste zangers gaan daar droog staan zingen, of je daar nou zo blij van moet wordenPast ook helemaal niet bij de inhoud van het nummer, misschien moeten mensen toch nog wat Frans leren
Met een plakje ham er inquote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wilde hij geen rugbaarheid aan geven. Heeft een envelop in de kluis gelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wilde hij geen rugbaarheid aan geven. Heeft een envelop in de kluis gelegd.
Haten is verlaten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Jezus, wat loopt iedereen nou te geilen op die ondervoede belg
Ah, zo'n liefhebber van muziek met een leuke beat maar geen inhoudquote:
Correct. En daar is niets mis meequote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Blester het volgende:
[..]
Ah, zo'n liefhebber van muziek met een leuke beat maar geen inhoud
Bij sommige nummers klopt dat inderdaad, maar bij Stromae zit er ook wel inhoud in de muziek.quote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Correct. En daar is niets mis mee
Nu nog goede muziek makenquote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Bij sommige nummers klopt dat inderdaad, maar bij Stromae zit er ook wel inhoud in de muziek.
Nou idd ik wilde net zeggen, dan versta je dus niet wat hij zingt want het gaat wel degelijk ergens over.quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Bij sommige nummers klopt dat inderdaad, maar bij Stromae zit er ook wel inhoud in de muziek.
Wat heb je gevraagd?quote:
http://lyricstranslate.com/nl/papaoutai-papaoutai.htmlquote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd ik wilde net zeggen, dan versta je dus niet wat hij zingt want het gaat wel degelijk ergens over.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat dat plein in extase komt bij Broken Man van Matt Andersen.
Sorry, ik was sociaal aan zuipen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Dagoduck zichzelf verhangen vanwege de nederlaag van AZ ofzo?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:59 schreef ddx het volgende:
Kunnen ze dit niet gewoon op het plein doen, komt er misschien nog wat leven in het publiek ?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
Foo Fighters![]()
En Dagoduck weer nergens te bekennen
er is niet veel aan, neequote:Op zondag 22 december 2013 17:00 schreef OllieWilliams het volgende:
PSV speelt weer een draak van een partij.
Het is een compilatie he. Ik vond het er maar rustig voor een stad met een half miljoen inwoners.quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef houdjemond het volgende:
Zweden ziet er wel een stuk leuker uit
Als ze in Zweden een compilatie zien van dit huis zeggen ze vast hetzelfde.quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef houdjemond het volgende:
Zweden ziet er wel een stuk leuker uit
Ooh, zat ff niet op te lettenquote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een compilatie he. Ik vond het er maar rustig voor een stad met een half miljoen inwoners.
Zo lang het in die hoek van Nederland blijft..quote:
vind haar een beetje overratedquote:
Ene Reinderweld heeft voor de overwinning gezorgdquote:
Riedewaldquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ene Reinderweld heeft voor de overwinning gezorgd
Al die bekers, schalen etc. Volgens mij moet je met voetbal wel heel hard je best doen om iets niet te winnenquote:
Die is met Gers naar België geloof ik, wmb sluiten we de grenzen nu.quote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef JaneDoe het volgende:
heb domien eigenlijk de hele dag niet gezien
of heb ik die gemist?
Nu pas?quote:
Goedemiddagquote:
sinds Frank de Boer heb ik wel sympathie voor Ajaxquote:
hele traag streamquote:
oh, idd!quote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef alors het volgende:
[..]
Die is met Gers naar België geloof ik, wmb sluiten we de grenzen nu.
Ah. Dat verklaart.quote:
Ben je levensmoe?quote:
Hier viel het in de hele stad mee hoe druk het was. De Action was zelfs uitgestorven en ik hoefde niet eens in de rij te staan voor de kassaquote:
Hola LoLaquote:
Waar is 'hier'. Op zondag hoef ik in Rotterdam écht niet naar de winkel, laat staan op een zondag in december.quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hier viel het in de hele stad mee hoe druk het was. De Action was zelfs uitgestorven en ik hoefde niet eens in de rij te staan voor de kassa
't Is een herhaling van een uur of wat geleden. Ow, wacht....quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef Vogeltje88 het volgende:
Heb het gevoel dat ik een eeuwigheid weg ben geweest, maar Coen zit nog steeds te dj'en, dus het valt mee
Lekker warm hoor. Springen.quote:
Zwolle. Vorig jaar op koopzondag voor kerst (hoe verzin ik dat toch elk jaar weer?quote:Op zondag 22 december 2013 17:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar is 'hier'. Op zondag hoef ik in Rotterdam écht niet naar de winkel, laat staan op een zondag in december.
Pics.quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zwolle. Vorig jaar op koopzondag voor kerst (hoe verzin ik dat toch elk jaar weer?) was het overal gillend druk en nu ben ik twee uur de hele stad doorgevlogen, jurkje gekoht voor O&N, laatste cadeautje gekocht en boodschappen gedaan.
Doe je goed dan.quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zwolle. Vorig jaar op koopzondag voor kerst (hoe verzin ik dat toch elk jaar weer?) was het overal gillend druk en nu ben ik twee uur de hele stad doorgevlogen, jurkje gekoht voor O&N, laatste cadeautje gekocht en boodschappen gedaan.
Dat is het laatste cadeautjequote:
Ik erger me soms aan hun Engelse uitspraak..quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Blester het volgende:
Racoon blijft top, een keer naar een concert van +- 2 uur van Racoon geweest, was wel helemaal top.
Live overigens een stuk beter dan studioversies.
Geweldige liveband, heb ze ook gezien.quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Blester het volgende:
Racoon blijft top, een keer naar een concert van +- 2 uur van Racoon geweest, was wel helemaal top.
Live overigens een stuk beter dan studioversies.
Meervoud?quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik erger me soms aan hun Engelse uitspraak..
Baarden zijn altijd goed!quote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef JenHermes het volgende:
Die baard ziet er niet uit bij Dennis
quote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Meervoud?Racoon heeft maar één basiszanger.
'Valerio is er ook samen met zijn snor.'quote:
ik hou het wel droogquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hopelijk houdt je het droog...
Held Ekdomtwitter:gerardekdom twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:09:02Dus zodra 'Living Doll' in totaal 10.000 euro waard is, ga ik hem doen in het glazen huis! Vraag hem aan! 0909-1336 of 3fm.nl #sr13 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |