mwoah, je had geen eens tijd om op iemand te reageren...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef Paul het volgende:
Wist je nog jaren terug hee, toen was elk topic een minuutje online zo snel gingen ze. Mooie tijden waren dat
Bijna.quote:
Godver ik ben echt niet scherp vanavondquote:
Ben eigenlijk wel blij dat het niet meer zo hard gaatquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef Paul het volgende:
Wist je nog jaren terug hee, toen was elk topic een minuutje online zo snel gingen ze. Mooie tijden waren dat
Gerard is er de afgelopen jaren wel op vooruit gegaan in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook in het glazen huis, 3FM houd niet van plofkoppen, tenzij ze gerard of roos heten.
Sinds wanneer interesseer jij je in pruimen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Godver ik ben echt niet scherp vanavond
cmd-rquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog je F5-knop moest gebruiken
Nou dit ja, Is precies snel genoeg nu om het gezellig te houdenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat het niet meer zo hard gaat.
Lezen & typen tegelijk is alleen weggelegd voor de professionele onder onsquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat het niet meer zo hard gaat.
Hij zou zo voor het 3FM team kunnen keepen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Gerard is er de afgelopen jaren wel op vooruit gegaan in ieder geval.
[ afbeelding ]
Want dit kon echt niet.
Ik denk dat Coen zich wat moeilijk een houding kan gevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Paul was gisterennacht nog best op dreef, kwam ook door Dennis. Maar Paul probeert tenminste niet zo overdreven het publiek op te jutten zoals Coen. Begint nu echt wel irritant te worden.
lijkt idd breder, ik gok op trainenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Koen is of dikker geworden of hij zit aan de creatine ofzo... hij heeft een beetje een plofkop gekregen
Miley is wel een tragisch geval ja, terwijl dat Wrecking Ball niet eens zo slecht is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja dat zie je nu met miley ook. Knap ding tot raar ding met geschoren hoofd en oversext
.
Niet... daar gaat het dus al fout... ik herken ze nog niet al zou ik er met mijn neus inhangenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer interesseer jij je in pruimen?
Ja iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou dit ja, Is precies snel genoeg nu om het gezellig te houden
Oeh ik ben professionalquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lezen & typen tegelijk is alleen weggelegd voor de professionele onder ons
Nou, nou, nou.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zou zo voor het 3FM team kunnen keepen.
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:07 schreef Paul het volgende:
Zit het 3fm topic sinds 2 jaar in het serious request gedeelte onder serious request? Ik zit zo in de search te zoeken maar kom niet verder dan 2 jaar terug
Nee idd, de muziek vind ik goed, maar verderquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Miley is wel een tragisch geval ja, terwijl dat Wrecking Ball niet eens zo slecht is.
Ze is wel geslaagd voor iemand die 24/7 met een uitgestoken tong rondloopt... daar kan de Jostiband nog een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Miley is wel een tragisch geval ja, terwijl dat Wrecking Ball niet eens zo slecht is.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is wel geslaagd voor iemand die 24/7 met een uitgestoken tong rondloopt... daar kan de Jostiband nog een voorbeeld aan nemen
Lezen en typen ok, maar als je te snel typt maak je ook snel typos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lezen & typen tegelijk is alleen weggelegd voor de professionele onder ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |