Feeestjuhquote:
Wie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Koen is of dikker geworden of hij zit aan de creatine ofzo... hij heeft een beetje een plofkop gekregen
Coenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Koen is of dikker geworden of hij zit aan de creatine ofzo... hij heeft een beetje een plofkop gekregen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Spannendste moment tot nu toe deze SR net
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef Zokunen. het volgende:
Cee en D. in een topic, wat een vreugde in mijn hart, waar is E?
Wat ?quote:
Ze waren vroeger wel mooi hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de fun dan, voor het geld hoeven ze het niet te doen.
En kraak de schoonheden in mijn avatar eens niet af.
Coen... typoquote:
360-cam gebruiken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Spannendste moment tot nu toe deze SR net
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef Zokunen. het volgende:
Daarom moet ie ook in het glazen huis, 3FM houd niet van plofkoppen, tenzij ze gerard of roos heten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Vroeger, toen je nog je F5-knop moest gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef Paul het volgende:
Wist je nog jaren terug hee, toen was elk topic een minuutje online zo snel gingen ze. Mooie tijden waren dat
Uh, okéquote:
Tsja dat zie je nu met miley ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze waren vroeger wel mooi hoor, daar niet van.
Alleen net zoals met alle kindersterretjes in Hollywood gaat het hard bergafwaarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |