SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlanders in het buitenlandSouthampton heeft dan ook een erg matig teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlanders in het buitenlandNederlanders in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef Cavaliers het volgende:
''Twee man happen''
Ze lijken Sheyras wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ga geen enkele moeite doen om zo'n lelijke username goed te spellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Flikker op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga geen enkele moeite doen om zo'n lelijke username goed te spellen.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iemand die Humberto Tan opgevallen in de O van NOS in de OP?
Kijk jij je wedstrijden soms in 25p?quote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is het daar zo leeg?
[ afbeelding ]
Rond de 95 ofzo. Vitesse heeft wat gechoket.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel punten heb je deze ronde?
Ligt aan mijn stream. Soms is het HD maar meestal fucking slecht.quote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kijk jij je wedstrijden soms in 25p?
Tegen Cambuur zijnquote:
Wat als nec wint staat Cambuur laatstequote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Cambuur zijn
Ik hoop nu dat Heracles degradeert
Ik pak er 100 als Antonia geen gele kaart krijgtquote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond de 95 ofzo. Vitesse heeft wat gechoket.
Na de winter is het wel twee speelrondes kut met de transferperiode
Dat gevoel hebben velen die mijn adviezen niet opvolgen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Go Ahead -Utrecht is een zaadpot. Ik baal dat ik het advies van johannes niet heb opgevolgd
Je hebt graag dat Cambuur laatste staatquote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat als nec wint staat Cambuur laatsteKan er niks anders van maken
aan barbara zal het niet hebben gelegenquote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Go Ahead -Utrecht is een zaadpot. Ik baal dat ik het advies van johannes niet heb opgevolgd
Voor mij geldt speltip #69 spreid je kansenquote:Op zondag 22 december 2013 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik pak er 100 als Antonia geen gele kaart krijgt
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt graag dat Cambuur laatste staat
quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
rkc en heracles zijn mijn favorieten om te degraderen dit jaar
Huh? We hebben helemaal niks ingekocht, wat boeit de begroting dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, jullie moeten je eigenlijk kapot schamen dat je met zo;n begroting zo belabberd speelt, arrogante neuzen.
Nee Evander Sno natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
De Leeuw Gillette speler v/d week dus.
NEC en Cambuur hier, al is het zonde voor de laatste.quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
VI kijkt alleen naar doelpuntmakertjes.quote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee Evander Sno natuurlijk
Genoeg kandidaten nogquote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
Riedewald natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
Willekeurig welke kunstgrasclub mag degraderen. Zoveel mogelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
Riedewald kan niet, te kort gespeeld voor een beoordelingquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten nog
Ziyech, Linssen, Riedewald, Immers, Clasie
Riedewald heeft denk ik te weinig minuten gespeeld om voor een beoordeling in aanmerking te komenquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten nog
Ziyech, Linssen, Riedewald, Immers, Clasie
quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Riedewald kan niet, te kort gespeeld voor een beoordeling
Bedankt.quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Riedewald heeft denk ik te weinig minuten gespeeld om voor een beoordeling in aanmerking te komen
mwoah, is de toekomst en de clubs kan je het ook niet kwalijk nemen, zeker als ze het op de ado manier: iedereen openlijk kankeren over het feit dat ze kunstgras gaan krijgenquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Willekeurig welke kunstgrasclub mag degraderen. Zoveel mogelijk.
maken deze week wel een uitzonderingquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Riedewald kan niet, te kort gespeeld voor een beoordeling
Reageer eens Heracles haterquote:Op zondag 22 december 2013 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, is de toekomst en de clubs kan je het ook niet kwalijk nemen, zeker als ze het op de ado manier: iedereen openlijk kankeren over het feit dat ze kunstgras gaan krijgen
Kunstgras is gewoon niet hetzelfde. Zie je al voor je dat Wimbledon op kunstgras getennist wordt, kunnen ze net zo goed tapijt leggen. Zo anders.quote:Op zondag 22 december 2013 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, is de toekomst en de clubs kan je het ook niet kwalijk nemen, zeker als ze het op de ado manier: iedereen openlijk kankeren over het feit dat ze kunstgras gaan krijgen
Bij winst gaan ze ook over PEC heen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij winst sluit GAE het jaar af als koploper van het rechterrijtje.
koeman is 75 gewordenquote:Op zondag 22 december 2013 16:01 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom klapt het FC Groningen publiek in de 76e minuut?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nu je het zo stelt, ja misschien heb je toch wel gelijk
kNOTSGEKquote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij winst gaan ze ook over PEC heen.
nee liever niet natuurlijk, maar nu het financiëel niet zo goed gaat vind ik kunstgras geen verkeerd idee. Nog steeds liever dat dan een knollenveldquote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kunstgras is gewoon niet hetzelfde. Zie je al voor je dat Wimbledon op kunstgras getennist wordt, kunnen ze net zo goed tapijt leggen. Zo anders.
Goede voortekenen voor ADOtwitter:ShowMeFootball twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:05:42Maurice Steijn als coach tegen PSV: 5 duels • 0 punten • 3 goals • 24 tegengoals. #psvado reageer retweet
JAAAAquote:Op zondag 22 december 2013 16:06 schreef Tyron het volgende:
RIEDWALD JA HOOOR
EEN DEBUTANT DIE HET DOET!!!!!!!
ik verwacht morgen een wereldwedstrijd van beugelsdijkquote:Op zondag 22 december 2013 16:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Goede voortekenen voor ADOtwitter:ShowMeFootball twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:05:42Maurice Steijn als coach tegen PSV: 5 duels • 0 punten • 3 goals • 24 tegengoals. #psvado reageer retweet
Wat is er morgen dan?quote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verwacht morgen een wereldwedstrijd van beugelsdijk
Morgen?quote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verwacht morgen een wereldwedstrijd van beugelsdijk
quote:
quote:
Goeie tekstenquote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Na afloop: "Je krijgt alle concurrenten nog thuis." Veldmate: "Wat vind jij concurrenten?" Ik: "Go Ahead?" Hij: "Vind ik geen concurrent
Gewoon voor t linker rijtje gaan
quote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Na afloop: "Je krijgt alle concurrenten nog thuis." Veldmate: "Wat vind jij concurrenten?" Ik: "Go Ahead?" Hij: "Vind ik geen concurrent
Gewoon voor t linker rijtje gaan
Vroeg een journalist. We krijgen zeg maar alle 'simpele' nog thuis. Cambuur, Rkc, Go Ahead enzo.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hetzelfde spul gesnoven als Sheyras
dat overleeft niet iedereenquote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hetzelfde spul gesnoven als Sheyras
ADO wintquote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen-NEC afgelopen. Nu tijd voor de echte show.Beste voor het laatst en zo.
*wishfull thinking*quote:
Doet me aan iemand denken...quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Ik denk dat ik maar voor een andere club word.
Doe jij mee aan de manager dan?quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb Chery en De Leeuw in mijn team
Anderequote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij mee aan de manager dan?
Zeker swaggermutsjequote:
Heaumeauxquote:
okquote:Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen voor Memphis zou ik een uitzondering maken.
Beugelsdijk kampioenquote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
Geen superseizoen?Hier speelt de aanstaand kampioen.
Ik vind hem nog steeds erg zwak.quote:Op zondag 22 december 2013 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arias doet het prima de laatste weken. Begint zich te ontwikkelen.
Laat het maar snel 1-0 worden zodat je weg gaat.quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twijfel twijfel, 2 ploegen waarvan ik niet wil dat ze punten pakken....gelijkspelletje dan maar?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds erg zwak.
umadquote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat het maar snel 1-0 worden zodat je weg gaat.
Ik denk niet dat er slechtere posters zijn te vinden dan hij op VBL. Buiten Shyeras dan, uiteraard.quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat het maar snel 1-0 worden zodat je weg gaat.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er slechtere posters zijn te vinden dan hij op VBL.
Ja maar u madquote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er slechtere posters zijn te vinden dan hij op VBL. Buiten Shyeras dan, uiteraard.
Kortom, er hebben zich nog geen clubs voor hem gemeld.quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens de zaakwaarnemer van Tadic hebben Barcelona, Schalke, Everton, Aston Villa en Wolfsburg interesse in hem.
Hopelijk weten de spelers dat ook, zegt die lul ook nog.quote:
Als Sierd nu commentaar zou geven hoorden we nog wat restaurants tipsquote:Op zondag 22 december 2013 16:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Leuk als je midden in de stad woont en je wilt iets bestellen via thuisbezrogd.nl maar je hebt keuze uit 144 restaurants. Dat maakt het er niet makkelijk op.
Hup Ado Hup Ado.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hopelijk weten de spelers dat ook, zegt die lul ook nog.
In blessuretijd bij een 7-1 stand ergens.quote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie alleen Bruma geel pakken op een debiel moment.
Snel cashen voor Twente dan, Casta mag ook wel naar Engeland.quote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens de zaakwaarnemer van Tadic hebben Barcelona, Schalke, Everton, Aston Villa en Wolfsburg interesse in hem.
Net of die clubs hem echt willen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snel cashen voor Twente dan, Casta mag ook wel naar Engeland.
Ik wilde reageren met: Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 22 december 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie alleen Bruma geel pakken op een debiel moment.
Misschien Leeds United ofzoquote:
Raar als je alleen op keeper afgaat.quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Depay gaat ook echt voor eigen succes.Wat een sjap.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Depay gaat ook echt voor eigen succes.Wat een sjap.
Had het over die vrije trap en al die 90 andere kansloze ballen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar als je alleen op keeper afgaat.
Dat zijn allemaal mensen zonder karakter. Daaromquote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat zijn teammaten nooit een keer boos worden dat die jongen altijd kansloos op doel schiet van 30+
meter.
IkStampOpTacos is een rare jongen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar als je alleen op keeper afgaat.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Had het over die vrije trap en al die 90 andere kansloze ballen.
Leer lezen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IkStampOpTacos is een rare jongen.
Een club als Everton, Villa of Wolfsburg? Waarom niet?quote:
Uh, we beginnen netquote:Op zondag 22 december 2013 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Had het over die vrije trap en al die 90 andere kansloze ballen.
Komen nog wel. Of kijk je nooit naar PSV?quote:
Ja, ik heb me inderdaad flink vergist.quote:Op zondag 22 december 2013 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Betere ploeg dan vorig jaar, volgens jou.
Everton vergis je je in. Echt heel hoog niveau halen die. Andere 2 zouden wel kunnen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een club als Everton, Villa of Wolfsburg? Waarom niet?
We hebben het toch over Tadic?
Je bent maar een rare verschijning.quote:Op zondag 22 december 2013 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Komen nog wel. Of kijk je nooit naar PSV?
De Horrorquote:Op zondag 22 december 2013 16:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als PSV wint kan het alweer 6e staan
KNPBquote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee gematst door de scheids
KNBBquote:
Ik dacht ff dat er botoxspeler stondquote:
Van mij mag het ook wel gewoon doorgaan zolang het veld een beetje goed is.quote:Op zondag 22 december 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat de winterstop in Nederland komt.
Gelukkig is er nog Engels voetbal.
...quote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wordt een ''Walk in the Park'' op deze manier
De aanvallers van PSV kunnen er gewoon weinig van.quote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Rabieluh het volgende:
Wordt dit weer zo´n wedstrijd waarbij ze 20 keer recht op de keeper gaan schieten.
Bij ons is t altijd goedquote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon doorgaan zolang het veld een beetje goed is.
De keeper van de tegenstander van PSV gaat weer een wereldpot keepenquote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Rabieluh het volgende:
Wordt dit weer zo´n wedstrijd waarbij ze 20 keer recht op de keeper gaan schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |