SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlanders in het buitenlandSouthampton heeft dan ook een erg matig teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlanders in het buitenlandNederlanders in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef Cavaliers het volgende:
''Twee man happen''
Ze lijken Sheyras wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ga geen enkele moeite doen om zo'n lelijke username goed te spellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Flikker op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga geen enkele moeite doen om zo'n lelijke username goed te spellen.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iemand die Humberto Tan opgevallen in de O van NOS in de OP?
Kijk jij je wedstrijden soms in 25p?quote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is het daar zo leeg?
[ afbeelding ]
Rond de 95 ofzo. Vitesse heeft wat gechoket.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel punten heb je deze ronde?
Ligt aan mijn stream. Soms is het HD maar meestal fucking slecht.quote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kijk jij je wedstrijden soms in 25p?
Tegen Cambuur zijnquote:
Wat als nec wint staat Cambuur laatstequote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Cambuur zijn
Ik hoop nu dat Heracles degradeert
Ik pak er 100 als Antonia geen gele kaart krijgtquote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond de 95 ofzo. Vitesse heeft wat gechoket.
Na de winter is het wel twee speelrondes kut met de transferperiode
Dat gevoel hebben velen die mijn adviezen niet opvolgen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Go Ahead -Utrecht is een zaadpot. Ik baal dat ik het advies van johannes niet heb opgevolgd
Je hebt graag dat Cambuur laatste staatquote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat als nec wint staat Cambuur laatsteKan er niks anders van maken
aan barbara zal het niet hebben gelegenquote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Go Ahead -Utrecht is een zaadpot. Ik baal dat ik het advies van johannes niet heb opgevolgd
Voor mij geldt speltip #69 spreid je kansenquote:Op zondag 22 december 2013 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik pak er 100 als Antonia geen gele kaart krijgt
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt graag dat Cambuur laatste staat
quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
rkc en heracles zijn mijn favorieten om te degraderen dit jaar
Huh? We hebben helemaal niks ingekocht, wat boeit de begroting dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, jullie moeten je eigenlijk kapot schamen dat je met zo;n begroting zo belabberd speelt, arrogante neuzen.
Nee Evander Sno natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
De Leeuw Gillette speler v/d week dus.
NEC en Cambuur hier, al is het zonde voor de laatste.quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
VI kijkt alleen naar doelpuntmakertjes.quote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee Evander Sno natuurlijk
Genoeg kandidaten nogquote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
Riedewald natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
Willekeurig welke kunstgrasclub mag degraderen. Zoveel mogelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
Riedewald kan niet, te kort gespeeld voor een beoordelingquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten nog
Ziyech, Linssen, Riedewald, Immers, Clasie
Riedewald heeft denk ik te weinig minuten gespeeld om voor een beoordeling in aanmerking te komenquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten nog
Ziyech, Linssen, Riedewald, Immers, Clasie
quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Riedewald kan niet, te kort gespeeld voor een beoordeling
Bedankt.quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Riedewald heeft denk ik te weinig minuten gespeeld om voor een beoordeling in aanmerking te komen
mwoah, is de toekomst en de clubs kan je het ook niet kwalijk nemen, zeker als ze het op de ado manier: iedereen openlijk kankeren over het feit dat ze kunstgras gaan krijgenquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Willekeurig welke kunstgrasclub mag degraderen. Zoveel mogelijk.
maken deze week wel een uitzonderingquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Riedewald kan niet, te kort gespeeld voor een beoordeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |