SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.roislecxe -->
[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 22-12-2013 15:32:57 ]Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Vind ik ook. Niks aan veranderenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Niks aan veranderen
Kijk wat maxbet heeft gedaanquote:
MAXquote:Op zondag 22 december 2013 15:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kijk wat maxbet heeft gedaan
Waarom moet ik iets opnieuw doen na dat jij het weg haalt *roll-eyes*quote:Op zondag 22 december 2013 15:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb de OP niet eens op slot gezet, je kunt nog edits maken hoor
Ik heb tr gemachtquote:
Dat weet ik wel maar je gedraagt je als een dictatorquote:
http://www.reddit.com/r/B(...)_currency_debate_on/quote:A Bitcoin related TV debate will broadcast on Chinese business channel CNB, at 10PM Dec 22 (one hour later) and one of the guests is the co-founder of BTCChina Yang Lin Ke.
Links to live streams:
http://www.yicai.com/video/
http://live.pps.tv/index.php/program/36
Interesting to see what the tone of this debate will be now when most Chinese traders started panic selling their coins.
Tegen jou kan ik geen nee zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar je gedraagt je als een dictator
Als die iets positiefs zegt wordt zijn gezin omgelegdquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Amun90 het volgende:
"Is Bitcoin a bubble or a real currency?" Debate on Chinese National TV on December 22, 10PM
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)_currency_debate_on/
http://www.earthcoin.biz/earthcoinwallet.zipquote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens jongens, waar kan ik de earthcoin wallet vinden. Google helpt niet
quote:
Yeey je reageert echt op TRquote:
Coinnaam + bitcointalk in Google = profitquote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik moet werken aan mijn google skills merk ik zo![]()
Dank je
quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Hier een tekening van Maxbet
[ afbeelding ]
Ik snap het nietquote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Hier een tekening van Maxbet
[ afbeelding ]
Hier is ikwiltrolletje:quote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Waar is zijn vriendin?
Stiekem zat ik er over te denken om een neppe Bitcoin-generator te maken die degene zijn wallet naar mij toestuurt via e-mail en dat via een Gmail die ik zou maken bij de McDonalds en met TOR.quote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef µ het volgende:
Nieuwe coin maken, stiekem in de source een upload zetten van .bitcoin/wallet.dat, profijt maken.
Toevallig, kwam dit net tegen op Reddit.quote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Waar is zijn vriendin?
quote:10/10, would cry out of loneliness again.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier is ikwiltrolletje:
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn als iemand nu een youtube video upload met een negatieve onzin ondertiteling van de discussie.quote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als die iets positiefs zegt wordt zijn gezin omgelegd
Bekkenstoten, hij doet het.quote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Waar is zijn vriendin?
Wacht maar tot de prijs weer omhoog/omlaag schiet. Dan zitten we zo weer op dat niveau.quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik mis de dagen van een topic per uur
RT @ikwiltrolletjequote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Gebeurt niks, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wacht maar tot de prijs weer omhoog/omlaag schiet. Dan zitten we zo weer op dat niveau.
quote:
Dat was voorheen ook geen probleem hierquote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurt niks, wat verwacht je dan?
Het mining topic lijkt trouwens wel harder te lopen momenteelquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat was voorheen ook geen probleem hier
Om 4 uur? Je bent geen Zuid-Amerikaan ofzoquote:
Sorryquote:Op zondag 22 december 2013 15:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Om 4 uur? Je bent geen Zuid-Amerikaan ofzo
Vooruitquote:
RT RTquote:
dat ik van je houquote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
TOTO de mods zijn weg, wat zullen we posten
Ik zag het ook niet meteenquote:Op zondag 22 december 2013 16:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Eyebrows, eye brows, i browse.
I see what you did there
btc-equote:Op zondag 22 december 2013 16:12 schreef kthxbye het volgende:
He even vraagje tussendoor: welke exchange gebruiken jullie om Bitcoins/Litecoins te traden?
quote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Niks aan veranderen
Kan ik er wat aan doen dat de meeste mensen in mijn dorp streng christelijk zijn?quote:
Ehhquote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha dombo, dat is duidelijk een zeehond.
ikwiltrolletjequote:Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker, je ben een troll!
Ow, ja nu zie ik het.quote:Op zondag 22 december 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Miley op een wreckingball in paint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug, was geen slechte gok, zat er 2 minuten naast.quote:Op zondag 22 december 2013 16:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Supermarkt en workout, deze keer echt.
Uurtje ofzo ben ik terug
Iedereen is wegquote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Terug, was geen slechte gok, zat er 2 minuten naast.
Nu even uitpuffen.
Ik merk het ja. Ben zelf ook maar half aanwezig.quote:
Hoe oud ben jij nu eigenlijkquote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Ben zelf ook maar half aanwezig.
Beetje opruimen/poetsen hier, het begon een beetje op een studentenhuis te lijken
Vetquote:Op zondag 22 december 2013 17:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaaf!
Als ik ooit nog eens een kerstboom wil/moet zou ik graag zoiets maken:
[ afbeelding ]
quote:
Oeps!quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik weet dat t een sc is maar kan het aub wat meer over bitmunten gaan. zoals die zieke dip van nu.
sc mag over alles gaan. Zolang er maar tzt een crypto voorbij komt. Niet zo zeuren. Kijk eens naar gam/pta/mcsc etc.quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik weet dat t een sc is maar kan het aub wat meer over bitmunten gaan. zoals die zieke dip van nu.
Nu opstaan, op de een of andere manier vind ik het altijd lastig focussen op die 'show'quote:Op zondag 22 december 2013 17:48 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
bodem van 3-400 ergens begin 2014.
je kan t niet goed volgen?quote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu opstaan, op de een of andere manier vind ik het altijd lastig focussen op die 'show'
Na een paar minuten luisteren merk ik dat ik eigenlijk helemaal niet meer aan het luisteren ben maar ergens anders mee bezig ben in mijn hoofd. Als ik dan weer een stukje terug ga en weer opnieuw begin volg ik het weer een paar minuten totdat ik weer ergens anders mee bezig ben.quote:
Nu niet meer.quote:
Dit!quote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef robin007bond het volgende:
Ben erg benieuwd wat voor een jaar 2014 gaat worden in combinatie met cryptocurrency.
Als grain een beetje aan wilt slaan ben ik rijk!quote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef robin007bond het volgende:
Ben erg benieuwd wat voor een jaar 2014 gaat worden in combinatie met cryptocurrency.
nee klopt, niemand kan echt voorspellen hoe t gaat verlopen. denk zelf ook dat we nog wat verder gaan dalen, moet blijken of het echt gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 18:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Heb trouwens De week van de Bitcoin afgekeken ondertussen en moet zeggen meh. Die voorspellingen ben ik sowieso niet zo van en daar leek 75% om te draaien.
quote voor december 2014.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
Was het nog maar december 2012... LiteCoin inkopen voor 6 cent... Bitcoin voor 12 Dollar...
shit is hard gegaan.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
Was het nog maar december 2012... LiteCoin inkopen voor 6 cent... Bitcoin voor 12 Dollar...
omnomnom goed ideequote:
Bedoel je de nieuwe wallet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wie had ook alweer nieuws over wdc?
Stijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef roislecxe het volgende:
Hoi. Gaat BTC in 2014 stijgen of dalen?
groetjes.
450.000 dollar, echt fantastischquote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ver?
Groetjes Esmeralda.
dat zou wel fantasties zijn jaquote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
450.000 dollar, echt fantastisch
Groetjes ikwiltrolletje
Bitcoin gaat in januari dalen tot 450 om daarna te stijgen tot 100.000. To the moon!!!quote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef roislecxe het volgende:
groetjes.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
dat zou wel fantasties zijn ja![]()
![]()
![]()
groetjes Maxbet
Deze man MOET wel gelijk hebben, hij is CEO!quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bitcoin gaat in januari dalen tot 450 om daarna te stijgen tot 100.000. To the moon!!!
quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bitcoin gaat in januari dalen tot 450 om daarna te stijgen tot 100.000. To the moon!!!
quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dalen.. naar -14500 dollar! En de NSA zal alle bitcoinbezitters opsporen en de schuld innenquote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef roislecxe het volgende:
groetjes.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Dalen.. naar -14500 dollar! En de NSA zal alle bitcoinbezitters opsporen en de schuld innen
Das de schuld van toto.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan aan mij liggen, maar het niveau van dit topic lijkt samen met de bitcoin ver naar beneden de vallen.
Ligt aan jou inderdaad. Het was vanaf het begin al beneden peil.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan aan mij liggen, maar het niveau van dit topic lijkt samen met de bitcoin ver naar beneden te vliegen.
Ligt aan jou.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan aan mij liggen, maar het niveau van dit topic lijkt samen met de bitcoin ver naar beneden te vliegen.
Als we nu met z`n allen het niveau oprikken, stijgt de prijs van de bitcoin dan ook?quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan aan mij liggen, maar het niveau van dit topic lijkt samen met de bitcoin ver naar beneden de vallen.
Goed idee. +1quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Als we nu met z`n allen het niveau oprikken, stijgt de prijs van de bitcoin dan ook?
Dan blijft het dus altijd laagquote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Als we nu met z`n allen het niveau oprikken, stijgt de prijs van de bitcoin dan ook?
Komt door de splitsing in allerlei kleinere topics, daardoor valt het nutteloze geklets/gegrap meer op.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Het blijft een SC, ik vind persoonlijk dat hier JUIST geklets en gegrap plaats kan vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Komt door de splitsing in allerlei kleinere topics, daardoor valt het nutteloze geklets/gegrap meer op.
Klopt, maar voordat het over 2 of 3 topics van gemaakt werden stonden er ook veel serieuze dingen tussen die nu allemaal hier staan.quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het blijft een SC, ik vind persoonlijk dat hier JUIST geklets en gegrap plaats kan vinden.
Ik sluit me hier eigenlijk wel bij aan, bij begin ging het nagenoeg alleen maar over btc en de markt. Nu is het vaker offtopic dan ontopicquote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Is ook prima toch?quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klopt, maar voordat het over 2 of 3 topics van gemaakt werden stonden er ook veel serieuze dingen tussen die nu allemaal hier staan.
Mee eens hoor Annabel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:41 schreef roislecxe het volgende:
Het is toch juist goed dat het een beetje onzinnig geklets is als de boel zo stil ligt als nu?
groetjes
Annabel.
Ohhquote:Op zondag 22 december 2013 19:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bedoel je de nieuwe wallet?
http://worldcoinfoundation.org/news/new-wallet-available
USDquote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ohhnee dat wist ik ook nog niet, thanks
. Maar ik bedoelde dat er in feb. 2014 iets ging gebeuren ofzo
Het was iets met een direct systeem ofzoquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het blijft een SC, ik vind persoonlijk dat hier JUIST geklets en gegrap plaats kan vinden.
Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het was iets met een direct systeem ofzo
quote:Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
O m y g o d
Trolletje is het met me eens
Ik ga even huilen.
Even mn glazen bol pakken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef wfoes1989 het volgende:
Wat is jullie persoonlijke opinie over wat het jaar 2014 gaat brengen voor de cryptocurrencies?
Zal 2014 het jaar worden dat het echt gaat aanslaan bij de bevolking?
Een nee, ik vraag niet of jullie even de glazenbol erbij willen pakken, gewoon wat jullie verwachten
Denk dat het wel doorgroeit ja.quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef wfoes1989 het volgende:
Wat is jullie persoonlijke opinie over wat het jaar 2014 gaat brengen voor de cryptocurrencies?
Een nee, ik vraag niet of jullie even de glazenbol erbij willen pakken, gewoon wat jullie verwachten
Ik denk dat als het in 2014 niet aanslaat, het nooit echt aan zal slaan.quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef wfoes1989 het volgende:
In januari 2014 zal BTC geleidelijk richting $1300-1350 kruipen en daarmee een nieuw record vestigen. Opmerkelijker zal het koersverkoop zijn van LTC en PPC; eerstgenoemde zal naar 0,06 stijgen, PPC naar 0,01 ... !quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef wfoes1989 het volgende:
Oh, dit bedoel je: https://bitcointalk.org/index.php?topic=370987.0quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ohhnee dat wist ik ook nog niet, thanks
. Maar ik bedoelde dat er in feb. 2014 iets ging gebeuren ofzo
Vooral de FINcen goedkeuring is opvallend/goed.quote:Scharmbeck is an online FinCen approved Worldcoin financial service. Much like Coinbase for bitcoin you will be able to sign up an account and buy Worldcoin directly with US Dollars. This breaks a wall of entry down for those who are not exactly tech savvy and do not want to go through exchanges. Scharmbeck is also a three tier secured online wallet
Dat denk ik ook, het is erop of eronder! 2013 is wel een interessant jaar geweest, veel media aandacht, regeringen die er zich mee bemoeien. 2014 word erop of eronderquote:Op zondag 22 december 2013 20:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk dat als het in 2014 niet aanslaat, het nooit echt aan zal slaan.
Helemaal niks mee gedaan vandaag. Ik bewaar doge gewoon. Ik heb een paar bbq die niks waard zijn dus de moeite niet om te verkopen. WDC heb ik ook nog wat van en die bewaar ik ook.1,3 litecoin waar ik met winst uit kan als ik alleen maar kijk naar het bedrag dat ik er oorspronkelijk voor heb betaald; 7 0f 8 dollar, maar waarom zou ik. Oh en nog wat NYMcoins op coined up, gewoon omdat het kan.quote:
Ik heb ook niks gedaan vandaagquote:Op zondag 22 december 2013 21:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal niks mee gedaan vandaag. Ik bewaar doge gewoon. Ik heb een paar bbq die niks waard zijn dus de moeite niet om te verkopen. WDC heb ik ook nog wat van en die bewaar ik ook.1,3 litecoin waar ik met winst uit kan als ik alleen maar kijk naar het bedrag dat ik er oorspronkelijk voor heb betaald; 7 0f 8 dollar, maar waarom zou ik. Oh en nog wat NYMcoins op coined up, gewoon omdat het kan.
Jij dan?
Wat moet ik hier in zien? Een beetje vergelijkbaar met bittonic enzo; "Even wat wdc kopen" ?quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, dit bedoel je: https://bitcointalk.org/index.php?topic=370987.0
[..]
Vooral de FINcen goedkeuring is opvallend/goed.
Reden?quote:
quote:
ripples?quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef zomertje het volgende:
Ik heb nog wat Ripples gekocht, kosten toch bijna niks. Je weet maar nooit he
https://ripple.com/quote:
Thanksquote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
https://ripple.com/
I.p.v. door p2p wereldwijd beheerd te worden, wordt het door een bedrijf beheerd dat ze verkoopt.
Zoals ik het me herinner willen ze een alles in een pakket uitbrengen, dus exchange, payment processor (zoals BitPay) online wallet service en nog meer.quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat moet ik hier in zien? Een beetje vergelijkbaar met bittonic enzo; "Even wat wdc kopen" ?
Misschien wel een goed idee om even een klein bedragje aan WDC te kopen als investering?quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zoals ik het me herinner willen ze een alles in een pakket uitbrengen, dus exchange, payment processor (zoals BitPay) online wallet service en nog meer.
Als ze dat een beetje knap op kunnen zetten hebben ze een wezenlijk voordeel op alle andere altcoins, zeker als ze gelijk een aantal bedrijven zover hebben gekregen om WDC openlijk aan te nemen via hun payment service. Daarom is die FINcen verklaring ook zo belangrijk imo.
Ik ben niet hier om investeringsadviezen te geven, maar ik heb er wel een aantal gemined inderdaad. Al is het maar voor de pump die waarschijnlijk wel zal komen bij release. Zie PPC op BTC-e en zo ongeveer iedere coin bij toevoeging op Cryptsy.quote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef zomertje het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee om even een klein bedragje aan WDC te kopen als investering?
Ik zit nog op mijn centjes te wachten, sinds gisterenavond komen er al transacties van 0cent voorbij, toestraks zag ik het bedrag ook al x10 en nog een beetje staan.. nu doet hij niet veel meer zijn en mijn centjes nog niet x10 gegaanquote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef Geralt het volgende:
Zo ik heb nu heel veen centjes. En over een paar dagen nog veel meer
Klinkt wel goed jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zoals ik het me herinner willen ze een alles in een pakket uitbrengen, dus exchange, payment processor (zoals BitPay) online wallet service en nog meer.
Als ze dat een beetje knap op kunnen zetten hebben ze een wezenlijk voordeel op alle andere altcoins, zeker als ze gelijk een aantal bedrijven zover hebben gekregen om WDC openlijk aan te nemen via hun payment service. Daarom is die FINcen verklaring ook zo belangrijk imo.
Er zitten wel nog best wel wat mitsen en maren aan, maar als de release goed verloopt verwacht ik minimaal toch wel een flinke pump.quote:
Vraag me toch wel af wie die krengen nog koop.quote:Op zondag 22 december 2013 22:08 schreef Wijnbo het volgende:
Yay! Mijn CENTS zijn ook binnen en verkocht. 300% winst, best leuk, maar mij iets te tricky. Toch 0.5 BTC aan overgehouden. (0.35 winst )
Alleen die CENTS uitcashen naar cryptsy duurt focking lang met 50 miljoen per keer![]()
Zat het me net af te vragen....quote:Op zondag 22 december 2013 22:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vraag me toch wel af wie die krengen nog koop.
Lui die het geintje ook ontdekt hebben en over een 9 dagen het ook willen cashen. Alleen laagst verhandelde eenheid komt akelig dichtbij (nog 2 stapjes omlaag en t kan niet meer lager. Dan is t feestje over.quote:Op zondag 22 december 2013 22:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als de bug wordt gefixt kan er nog iets in waarde bijkomen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:17 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Lui die het geintje ook ontdekt hebben en over een 9 dagen het ook willen cashen. Alleen laagst verhandelde eenheid komt akelig dichtbij (nog 2 stapjes omlaag en t kan niet meer lager. Dan is t feestje over.
Nice!quote:Op zondag 22 december 2013 22:08 schreef Wijnbo het volgende:
Yay! Mijn CENTS zijn ook binnen en verkocht. 300% winst, best leuk, maar mij iets te tricky. Toch 0.5 BTC aan overgehouden. (0.35 winst )
Alleen die CENTS uitcashen naar cryptsy duurt focking lang met 50 miljoen per keer
Ja, moeten ze alleen wel even 7 nullen schrappen ofzoquote:Op zondag 22 december 2013 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als de bug wordt gefixt kan er nog iets in waarde bijkomen.
Ja, klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 22:20 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ja, moeten ze alleen wel even 7 nullen schrappen ofzonu is de eenheid dramatisch
Balen voor je. Sucks manquote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef wfoes1989 het volgende:
Mijn centjes willen nog niet x10 gaan, stonden gisteren avond al 9 dagen in de wallet
Ik las ergens dat de ontwikkelaars coins terug wilden kopen van de winst die ze hadden gemaakt om zo de hoeveelheid te verminderen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:20 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ja, moeten ze alleen wel even 7 nullen schrappen ofzonu is de eenheid dramatisch
Wow, dat is wel erg sympathiek van ze.quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de ontwikkelaars coins terug wilden kopen van de winst die ze hadden gemaakt om zo de hoeveelheid te verminderen.
Alsof mij dat wat uitmaaktquote:Op zondag 22 december 2013 22:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, dat begrijp ik ook wel, maar het zou toch ondertussen wel een keertje afgelopen moeten zijn met buyorders zou je zeggen.quote:
Dat zal wel inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, dat begrijp ik ook wel, maar het zou toch ondertussen wel een keertje afgelopen moeten zijn met buyorders zou je zeggen.
MaGNeT had zijn stake al voor iedereen hier gisteren, dus die heeft hoogstwaarschijnlijk ook al miljarden verkocht in de afgelopen 24 uur.
Nicequote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
buy order van 370... voor de komende weken
Zat laatst ook te denken om zoiets te doen. Tot nog toe elke week eigenlijk een enorme crash, waarna het herstelt.quote:
ik moet ook nog kijken of ik het volhouquote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zat laatst ook te denken om zoiets te doen. Tot nog toe elke week eigenlijk een enorme crash, waarna het herstelt.
Maar ja, geen geduld enzo
Denk het ook niet. Maar ja.quote:Op zondag 22 december 2013 23:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
denk niet dat de 18 eraan komt komende 2 dagen...
haha nee was van een chartquote:Op zondag 22 december 2013 23:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Eerst is het
[ afbeelding ]
daarna meestal
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 23:18 schreef lf2 het volgende:
ik zag vorige keer een leuke plaatje over hoe men reageert op koers...heeft iemand die nog ?
dus wnr we kopen en verkopen (altijd verkeerde moment)
Het juiste moment om te kopen is NU.quote:Op zondag 22 december 2013 23:18 schreef lf2 het volgende:
ik zag vorige keer een leuke plaatje over hoe men reageert op koers...heeft iemand die nog ?
dus wnr we kopen en verkopen (altijd verkeerde moment)
billion verkopen, mits deze hoger staat dan x00090quote:
Ik denk dat het gros hier nu aan het daytraden is ipv het voor lang vast houdt.quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Het juiste moment om te kopen is NU.
Het verkeerde momoent om te kopen is "straks, wanneer..." of "eerst even wachten tot..."
Het juiste moment om te verkopen is over een paar jaar, of nooit (als cryptocurrency een algemeen betaalmiddel is geworden en de euro-luchtbel is geklapt).
Het verkeerde moment om te verkopen is "oh jee, slecht nieuws uit [insert random land], snellll verkopen, de koerst daalt, paniek!!"
Maar goed, 90% van alle dwazen die nu in de coins zitten laten zich leiden door korte termijn bullshit. Die kun je over een paar jaar bedanken voor hun goedkope coins.
spot on.quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Het verkeerde momoent om te kopen is "straks, wanneer..." of "eerst even wachten tot..."
Het juiste moment om te verkopen is over een paar jaar, of nooit (als cryptocurrency een algemeen betaalmiddel is geworden en de euro-luchtbel is geklapt).
Het verkeerde moment om te verkopen is "oh jee, slecht nieuws uit [insert random land], snellll verkopen, de koerst daalt, paniek!!"
Maar goed, 90% van alle dwazen die nu in de coins zitten laten zich leiden door korte termijn bullshit. Die kun je over een paar jaar bedanken voor hun goedkope coins.
En sommige mensen zijn gewoon naïef en denken niet na over het feit dat de overheden en hun financieel systeem heus niet zo gemakkelijk te ontwijken zijn. Die gaan niet over zich heen laten lopen en zullen er alles aan doen om BTC tegen te gaan houden. China is iig al begonnen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, grappig is dat er veel mensen denken dat als Wall Street erin stapt we pas echt gaan stijgen, dat zou betekenen dat banken e.d. hierin gaan investeren.. dat is dus gewoon hetzelfde als zelfmoord voor de banken.quote:Op zondag 22 december 2013 23:47 schreef Lollertrolle het volgende:
En sommige mensen zijn gewoon naïef en denken niet na over het feit dat de overheden en hun financieel systeem heus niet zo gemakkelijk te ontwijken zijn. Die gaan niet over zich heen laten lopen en zullen er alles aan doen om BTC tegen te gaan houden. China is iig al begonnen.
Het is een prachtconcept en theoretisch goed uitvoerbaar, maar de drempels in de praktijk zullen te hoog liggen want er ligt teveel macht bij de overheden en landen.
Neuh.quote:Op zondag 22 december 2013 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros hier nu aan het daytraden is ipv het voor lang vast houdt.
Hoezo? Banken kunnen nog steeds veel verdienen, het algemene plaatje blijft gelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 23:50 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, grappig is dat er veel mensen denken dat als Wall Street erin stapt we pas echt gaan stijgen, dat zou betekenen dat banken e.d. hierin gaan investeren.. dat is dus gewoon hetzelfde als zelfmoord voor de banken.
Of een bank die denkt dat bitcoin weeldegelijk erg groot kan worden en er liever vroeg in zit in plaats van te laat en buitenspel te staan.quote:Op zondag 22 december 2013 23:50 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, grappig is dat er veel mensen denken dat als Wall Street erin stapt we pas echt gaan stijgen, dat zou betekenen dat banken e.d. hierin gaan investeren.. dat is dus gewoon hetzelfde als zelfmoord voor de banken.
Ik zie geen enkele bank die happig is om een deel van hun macht op te geven in ruil voor winst ontstaan.quote:Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of een bank die denkt dat bitcoin weeldegelijk erg groot kan worden en er liever vroeg in zit in plaats van te laat en buitenspel te staan.
Welke macht staan ze af? Nog steeds veel mensen die van hun dienst gebruik maakt.quote:Op zondag 22 december 2013 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele bank die happig is om een deel van hun macht op te geven in ruil voor winst ontstaan.
Ik zeg ook niet dat het realistisch isquote:Op zondag 22 december 2013 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele bank die happig is om een deel van hun macht op te geven in ruil voor winst ontstaan.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
de macht om geld te maken, wat bij btc niet mogelijk is.quote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke macht staan ze af? Nog steeds veel mensen die van hun dienst gebruik maakt.
Het alleenrecht hebben om geld uit niets te kunnen toveren, en dat uit te lenen tegen woekerrentes.quote:
Zeker, de vraag naar krediet enzo zal uiteraard blijven. Het verschil is alleen: banken die dan nog hypotheken enzo willen verstrekken, moeten dat geld dan wel eerst even zelf verdienenquote:Nog steeds veel mensen die van hun dienst gebruik maakt.
Wat dacht je van de macht om geld te mogen drukken?quote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke macht staan ze af? Nog steeds veel mensen die van hun dienst gebruik maakt.
Maar als spaarders 100k BTC bij een bank stallen, wat houdt die bank dan tegen om voor 200k BTC uit te lenen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
de macht om geld te maken, wat bij btc niet mogelijk is.
een bitcoin kan je toch maar 1x uitgeven?quote:Op maandag 23 december 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als spaarders 100k BTC bij een bank stallen, wat houdt die bank dan tegen om voor 200k BTC uit te lenen?
Een 5¤ biljet ookquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
een bitcoin kan je toch maar 1x uitgeven?
Maar bij bitcoin is er niks wettelijks vastgelegd over de uitgiften van contanten door de bank.quote:
Dat zou betekenen dat de geldhoeveelheid altijd hetzelfde blijft, helaas stijgt ie elk jaar met >5% ofzo?quote:
Lener A wil 100k BTC lenen. Bank gaat akkoord, en maakt 100k BTC over naar adres van A.quote:Op maandag 23 december 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als spaarders 100k BTC bij een bank stallen, wat houdt die bank dan tegen om voor 200k BTC uit te lenen?
Het feit dat niemand een bank zal vertrouwen die niet-bestaande Bitcoins uitgeeft zonder enige vorm van (wettelijke) ruggesteun. Immers, dat moeten banken nu ook al door middel van zogenoemde stresstesten. Bitcoins kent die feature niet.quote:Op maandag 23 december 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zouden het buiten de blockchain om kunnen doen, en ze zullen het waarschijnlijk ook wel proberen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Lener A wil 100k BTC lenen. Bank gaat akkoord, en maakt 100k BTC over naar adres van A.
Lener B wil ook 100k BTC lenen. Bank gaat akkoord, .... ?? en nu?
En zelfs als we al het bestaand geld zullen gebruiken om alle schulden af te betalen komen we niet verder dan 1% aflossing. Zelfde als met goud, op papier is er ontzettend veel goud.quote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Dat zou betekenen dat de geldhoeveelheid altijd hetzelfde blijft, helaas stijgt ie elk jaar met >5% ofzo?
Dat kan dus niet. Wat banken dan zullen gaan introduceren is een soort 'optie', een afgeleide van Bitcoins. Zo creëren ze hun eigen geldsoort die eigenlijk niet gestoeld is op enige vorm van onderbouwing. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Lener A wil 100k BTC lenen. Bank gaat akkoord, en maakt 100k BTC over naar adres van A.
Lener B wil ook 100k BTC lenen. Bank gaat akkoord, .... ?? en nu?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
een bitcoin kan je toch maar 1x uitgeven?
Welk 5¤ biljet? Met euro's en dollars kunnen bankiers geld uitlenen dat ze niet hebben. Zij drukken op knoppen* en toveren daarmee virtuele ¤5 biljetten uit het niets toveren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |