SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.roislecxe -->
[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 21-12-2013 17:37:03 ]PSN: Duuc-nl
trend van 10 min ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:46 schreef Faazz het volgende:
Hoezo, ik heb net LTC gekocht nu al 30ct winst per coinNog ff paar minuten aankijken. Trend lijkt ook gebroken overigens. Maar daar heb ik nu niet veel vertrouwen op.
Jij houdt er wel van om de eenogige slang te berijden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:53 schreef Faazz het volgende:
Ik blijf er ook geen half uur inzitten als de boel op springen staat. Ook niet all-in en ik loop er ook niet van weg. Ride the snake!
Hoofd koel, pik vies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om de eenogige slang te berijden?
Doe dat ff via PM.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:13 schreef roislecxe het volgende:
Nu moet ik weer een topic aankijken om de lapo te hunten gvd.
Ik zie allesquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar wel goed dat je het gezien had
Pas maar op, ik stuur Josefien op je af. dan gaan er dingen gebeuren...quote:
stuur trolletje maarquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pas maar op, ik stuur Josefien op je af. dan gaan er dingen gebeuren...
Niet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja daar heb ik de zeggenschap niet over
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Faazz, niet ik.quote:
Ha! Nu ik vakantie heb kan ik alle lapo's hunten. Oh wacht, knopjes enzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:13 schreef roislecxe het volgende:
Nu moet ik weer een topic aankijken om de lapo te hunten gvd.
Neequote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ha! Nu ik vakantie heb kan ik alle lapo's hunten. Oh wacht, knopjes enzo
[..]
Nee![]()
garpje enzo
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ha! Nu ik vakantie heb kan ik alle lapo's hunten. Oh wacht, knopjes enzo
[..]
twitter:ChrisDunnTV twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 18:08:23Buffett's quote is a perfect fit for the #bitcoin market right now - "be scared when people are greedy, and greedy when people are scared. reageer retweet
oei..ik ben weer short gegaan op bitcoin 590 en litecoin 16....quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Janken en hopen op 18.8 ipv 18.79 van vannacht.
Heb de tijd. vanavond niet thuis. Volgend weekend paar dagen weg. Ergens daartussen zal het wel weer richting 20 gaan. Ga niet met verlies verkopen nu.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
oei..ik ben weer short gegaan op bitcoin 590 en litecoin 16....
denk dat het gaat droppen...
Weer hetzelfde als gisteren dus
lol naja sowieso niet doen maar ja gezien kerst vakantie etc ben ik juist huiverig met het idee dat het gaat groeienquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb de tijd. vanavond niet thuis. Volgend weekend paar dagen weg. Ergens daartussen zal het wel weer richting 20 gaan. Ga niet met verlies verkopen nu.
Heb ik al gedaan toen ik vast zat op 43, maar das een iets moeilijkere grens dan 18
kan ik de pennies niet gewoon weer naar cryptsy sturen en terug? ik heb namelijk nog wel gewoon een balance daar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alleen als de binnengekomen transacties groter zijn dan 200,000,000
Want als dat de volgende keer wéér x10 gaat zit je over de 1 Miljard transactiegrootte (transacties splitst op in 2 delen, dus is 200 Miljoen het maximum voor een transactie waar je nog succesvol stakeop kan krijgen).
Het naar een nieuwe wallet sturen kan op 2 manieren:
- sluit je Piggybank client.
- ga naar de roaming folder "Pennies"
- maak een back-up van je wallet.dat naar een usb-stick
- hernoem de wallet.dat naar wallet.vollebak
- start de Piggybank client.
- kopieer / plak het ontvangstadres uit de lege wallet naar een kladblokbestandje
- sluit de Piggybank client.
- hernoem de wallet.dat naar wallet.nieuw en de wallet.vollebak weer naar wallet.dat
- zend nu alle coins in transacties van 100 Miljoen naar het adres in je kladblokbestandje
- alles verzonden?
- sluit je Piggybank client
- hernoem de wallet.dat naar wallet.leeg
- hernoem de wallet.nieuw naar wallet.dat
- maak een back-up van de nieuwe wallet.dat naar een usb stick
- start je Piggybank client
- alle coins zijn er weer? mooi... nu 9 dagen wachten...
Andere optie is client op 2e PC laten draaien en daar alles heensturen in transacties van 100 Miljoen.
Pennies markt op Cryptsy ligt er nog uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:59 schreef rense het volgende:
[..]
kan ik de pennies niet gewoon weer naar cryptsy sturen en terug? ik heb namelijk nog wel gewoon een balance daar.
Bezorg je ook? Dan maar dikquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb trouwens besloten om morgen een nutella chocolade taart te maken.
quote:
Ik heb voor alsnog geen stake.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pennies markt op Cryptsy ligt er nog uit.
Ja bier lekker, heel de middag alquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Maxbet het volgende:
Rustig hier zeg, iedereen al aan het bier ofzo?
Wat zegt dit precies?quote:Status: 0/unconfirmed, broadcast through 12 node(s)
Date: 21-12-2013 20:20
Debit: 0 CENT
Net amount: -49500000 CENT
Transaction ID: 7d3664900d67f69b82ca86b26dbba108d684499e572dff48009abc1c4ed6ceb2
Staked coins must wait 25 blocks before they can return to balance and be spent. When you generated this proof-of-stake block, it was broadcast to the network to be added to the block chain. If it fails to get into the chain, it will change to "not accepted" and not be a valid stake. This may occasionally happen if another node generates a proof-of-stake block within a few seconds of yours.
Dat was toch normaal geloof ik? Ik heb zelf geen CENT, maar dat dacht ik te hebben gelezen in het verhaal van MaGNeT.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Geralt het volgende:
Zojuist een inkomende transactie van 0 cents
Ja maar mn wallet is wel gesynced en er staat een transactie van 0 cent die nog niet confirmed is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat was toch normaal geloof ik? Ik heb zelf geen CENT, maar dat dacht ik te hebben gelezen in het verhaal van MaGNeT.
quote:
Seks is altijd goed tegen verveling.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik heb nu precies 3 dagen vakantie en ik verveel me nu al
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
Werkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Geralt het volgende:
Zojuist een inkomende transactie van 0 cents
Je doet het wrongquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
We zitten hier op fok! Wees realistischquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Seks is altijd goed tegen verveling.Cryptocurrency ook trouwens
![]()
Okequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
We zitten hier op fok! Wees realistisch
Ik hoop het. Ik had 16 transactions voorheen. Op dit moment zit ik op 22 transactions, een aantal van 0 cent v oor alsnog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Dat is de stake!
![]()
Dat verandert straks in een 10x uitbetaling
Oh ben je er zo 1quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
![]()
Nee! kom terug!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh ben je er zo 1*rent-weg*
Ik heb nu al meerdere jaren geen sex gehad. Max, je helpt nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
![]()
Neequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee! kom terug!![]()
*broek optrekken doet*
Dat krijg je als je ze in je kooi stoptquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb nu al meerdere jaren geen sex gehad. Max, je helpt niet
Ik denk dat het slot van mn kooi stuk isquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ze in je kooi stopt
Het is world orgasm day vandaag he, dus iedereen die in de gelegenheid is om zonder iemand te rapen vandaag seks kan hebben die je dingquote:
Ik heb nog wel wat SXC cions voor je :pquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee! kom terug!![]()
*broek optrekken doet*
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat SXC cions voor je :p
wat zijn ze waard? en staan ze al op n exchange?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Djurres het volgende:
Iemand ook wat earthcoins gemined?
Vandaag effe 200 coins binnengeharkt
Pool is vandaag geopend, zal nog wel niets waard zijn, en weet ook niet of er een exchange is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
wat zijn ze waard? en staan ze al op n exchange?
Die coin is pas een paar dagen oud. Voorlopig nog nergens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef Djurres het volgende:
Is earthcoin al ergens op een exchange?
Ken je die BTC bug niet?quote:
Na, dat is niet m'n CENT balance maar m'n ShitCoin balance, vandaag gemined met CPU voor de lolquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duurt nog wel even eer je sells worden bereikt dan.![]()
Staat weer helemaal op Cryptsy trouwens.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na, dat is niet m'n CENT balance maar m'n ShitCoin balance, vandaag gemined met CPU voor de lol
Daar weet jij zeker alles van?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef Solidberg het volgende:
Ken je die BTC bug niet?
Als jij je BTC in je wallet 10 dagen houdt, zonder te syncen, en dan na 10 dagen weer synct, krijg je 10x meer BTC!
Die rekenen zich nogal makkelijk rijk volgens mij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef Maxbet het volgende:
Deze hier eigenlijk al langsgekomen?
http://tweakers.net/reviews/3355/litecoin-reken-je-rijk.html
Inderdaad, nu ik nog eens lees zie ik het ook ja. Hier laten ze zien er wel van te weten:quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die rekenen zich nogal makkelijk rijk volgens mij.
Even vlug doorgelezen gisteren al, maar zo 123 zie ik niet dat ze rekening houden met toenemende difficulty. Ja dan is het makkelijk lullen dat je na x maanden quit speelt, maar in de praktijk gaat dat niet werken natuurlijk
Maar daarna gaan ze er weer vol aan voorbij inderdaad.quote:De kosten van een miningsysteem moeten dan ook niet alleen worden afgezet tegen de huidige koers van de te minen valuta, maar ook de energiekosten, moeilijkheidsgraad en koersontwikkeling moeten worden meegenomen. Dat laatste is lastig te voorspellen. In elk geval moet een dergelijk systeem enkele maanden draaien om zich terug te verdienen, tenzij de koers natuurlijk sterk stijgt. Je kunt wel online berekenen wat je verwachte winsten, zonder aanschafkosten, zijn bij de huidige koers en moeilijkheidsgraad, via handige rekenhulpjes.
Sowieso geen LiteCoin minen maar nieuwe crappy altcoins en die dumpen voor LTC / BTC... Levert 5 tot 50 keer meer op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ik nog eens lees zie ik het ook ja. Hier laten ze zien er wel van te weten:
[..]
Maar daarna gaan ze er weer vol aan voorbij inderdaad.
Dat weet jij, dat weten wij. Maar dat had ik sowieso niet verwacht in een T.net artikel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso geen LiteCoin minen maar nieuwe crappy altcoins en die dumpen voor LTC / BTC... Levert 5 tot 50 keer meer op.
Welke coin ?quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef Geralt het volgende:
Dat varken doet er nogal lang over om alles bij te werken zeg.
Zit nu op 892.000.000 en dat zouden er straks 2.230.000.000 moeten worden of iets in die buurt.
Ik denk dat ik ze allemaal ga houden en nog een keer x10 laat gaan en hopen dat de zooi gefixed wordt op 8 januari. Dan wordt het geheid meer waard dan die 0,000000000000000001 wat het nu is
Varken/Piggy Bank/CENT/PENNIESquote:
Dat zeiden ze 2 jaar terug ook over BTC'squote:
Herstart je client eens?quote:Op zondag 22 december 2013 00:58 schreef Autodrop het volgende:
Ik heb dat CENT gebeuren ook maar eens geprobeerd vorige week, en dat zou nu dus ook moeten "staken". Wallet staat nu ongeveer vier uur open.
Snap echter geen hol van wat er nu gebeurt. Transacties van 0 CENT die binnenkomen, bevestigd worden en dus door die bug ineens als vertienvoudiging op mijn balans verschijnen maar daarna weer verdwijnen.
Heb nu mijn hele orderboek vol staan met deze transacties welke van bevestigd naar onbevestigd zijn gegaan en mijn gestakede CENT verdwijnen dus langzaam weer. De transacties hebben echter niet de status "not accepted" en zijn dus niet geweigerd door de blockchain volgens de details in de transacties.
Is dit normaal of is het gewoon de bedoeling dat ik langer wacht?
Om met tong80's woorden te spreken:quote:
quote:ff pissen
zat ik net in fiatquote:Op zondag 22 december 2013 09:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
die plotselinge stijging ineens weerkuddedieren.
quote:Op zondag 22 december 2013 09:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zware neerslag rond 1 uur, daarna enkele buien.
We hebben de trein gemistquote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef Distortion het volgende:
Denk ga nog ff kijken is ie vannacht opeens enorm gaan pieken. Is er nog een verklaring voor? Heb ik echt net voor de piek verkocht omdat ik er vanuit ging dat ie nog wel iets verder zou dalen. Grr
Nu op 4500, straks de 10000 volmaken.quote:Op zondag 22 december 2013 01:09 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe is je earthcoin avontuur nog afgelopen?
Geef eens poollinkje waar je zit aubquote:Op zondag 22 december 2013 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu op 4500, straks de 10000 volmaken.
Dit is momenteel de enige pool die goed werkt, de rest haalt maar een kwart van de opbrengst door een nog niet gefixte bug (zie mining topic):quote:Op zondag 22 december 2013 11:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Geef eens poollinkje waar je zit aub
Dank jequote:Op zondag 22 december 2013 11:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit is momenteel de enige pool die goed werkt, de rest haalt maar een kwart van de opbrengst door een nog niet gefixte bug (zie mining topic):
http://eac.hackshardgaming.net
Deze pool heeft de bug gevonden en zelf al opgelost, staat inmiddels ook op github voor andere pools.
45 minuten minen: Unconfirmed 5593.02173994
Dan moet ie eerst door mijn buy-order @ $510.quote:
Gewoon rustig blijven. Hoogstens weer instappen als die op een zeer laag punt zit.quote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
Koers stijgt en daalt gewoon zonder reden de hele tijd.
Naar MaGneT luisterenquote:Op zondag 22 december 2013 13:20 schreef kthxbye het volgende:
Ik heb nu een aantal wallets met flink wat verschillende coins. Ik weet niet zo goed wat er nu mee te doen. Ik wil gewoon BTC/LTC hebben, en vraag me af hoe jullie strategie is met het verkopen van die dingen.
Thanks
Waarom zou je nu nog doge hebben. Dumpen die zooiquote:Op zondag 22 december 2013 13:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Laptop doet het weer![]()
wtf is er met doge
Nee waarom dumpen? Hij bestaat nog niet zo langquote:Op zondag 22 december 2013 13:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog doge hebben. Dumpen die zooi
Ja dat doe ik zeker, goede infoquote:
Is allang over de hype heen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee waarom dumpen? Hij bestaat nog niet zo lang
Het is niet alsof het ooit wat gaat worden. Hoogtepunt van de hype is wel voorbij denk ikquote:Op zondag 22 december 2013 13:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ze worden gedumpt door miners. misschien dat ie over een tijdje weer omhoog gaat als ie wat minder gemined wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 13:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Daarom nu verkopenquote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Doge is nog steeds het dubbele waard dan wat ik er voor heb betaald
Oja natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ze worden gedumpt door miners.
Neuhquote:
Ik blijf gewoon holdenquote:Op zondag 22 december 2013 13:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt momenteel een beetje de consensus in de Doge community
Serieus, dumpen die handel. Ik heb ze op 81 verkocht en toen was ik al te laatquote:
Ik heb een deel op 200 verkochtquote:Op zondag 22 december 2013 13:25 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Serieus, dumpen die handel. Ik heb ze op 81 verkocht en toen was ik al te laatHad het makkelijk op 180 kunnen doen, maar toen dacht ik ah joh die gaat vast over 200 heen. Helaas, nu is het alleen maar downtrend. DUMPEN!
Ik kan het mishebben maar soms is het goed om je winst te pakken en verder te gaanquote:Op zondag 22 december 2013 13:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Doge is nog steeds het dubbele waard dan wat ik er voor heb betaald
Dat is makkelijk als je een miner bentquote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben maar soms is het goed om je winst te pakken en verder te gaan
100% winst is nog niet slecht toch?quote:Op zondag 22 december 2013 13:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is makkelijk als je een miner bent
Hoi MaGNeT, hoe zit dat met CENTS verkopen op Cryptsy.quote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben maar soms is het goed om je winst te pakken en verder te gaan
M'n gevoel zegt dat er meer uit te halen valtquote:Op zondag 22 december 2013 13:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
100% winst is nog niet slecht toch?
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt dat er meer uit te halen valt
Totoquote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik was met iets anders bezig, tijdverspilling
Cryptsy -> Balance -> Doge -> Deposit. En dan naar dat adres sturen vanuit je walletquote:Op zondag 22 december 2013 13:52 schreef Happel het volgende:
Hoe krijg je Doge van je wallet naar Crypsty?
Je was te hebzuchtigquote:Op zondag 22 december 2013 13:25 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Serieus, dumpen die handel. Ik heb ze op 81 verkocht en toen was ik al te laatHad het makkelijk op 180 kunnen doen, maar toen dacht ik ah joh die gaat vast over 200 heen. Helaas, nu is het alleen maar downtrend. DUMPEN!
Gewoon naar je adres op cryptsy sturen vanuit je walletquote:Op zondag 22 december 2013 13:52 schreef Happel het volgende:
Hoe krijg je Doge van je wallet naar Crypsty?
Dat dusquote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Cryptsy -> Balance -> Doge -> Deposit. En dan naar dat adres sturen vanuit je wallet
Ja zeker. Wel wat geleerd. Volgens mij moet je die altcoins zodra ze op een exchange als Cryptsy o.i.d. komen, verkopen op de eerste dag, als ze aan het pieken zijn. Daarna is het alleen maar downtrending... Am I right?quote:
Snapte nog niet helemaal hoe het in elkaar zat. Maar bedankt.quote:Op zondag 22 december 2013 13:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gewoon naar je adres op cryptsy sturen vanuit je wallet
[..]
Dat dus
Geen idee, maar ik heb alles verkocht op 233, 207 en op 187 het laatste beetje.quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja zeker. Wel wat geleerd. Volgens mij moet je die altcoins zodra ze op een exchange als Cryptsy o.i.d. komen, verkopen op de eerste dag, als ze aan het pieken zijn. Daarna is het alleen maar downtrending... Am I right?
Goed geboerd dusquote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb alles verkocht op 233, 207 en op 187 het laatste beetje.
Is het de eerste keer dat je iets vanuit je wallet verstuurt?quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Snapte nog niet helemaal hoe het in elkaar zat. Maar bedankt.
Yep, vandaar.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is het de eerste keer dat je iets vanuit je wallet verstuurt?
Ah ok. Nou je hebt op elke exchange voor elke coin een deposit adres. Die moet je dan altijd even opzoeken en in je wallet gebruiken om het heen te sturen. Op coined up moet je niet schrikken; je krijgt daar steeds een nieuw adres maar dat is een beetje een uitzondering.quote:
Toevoeging: Misschien is het geen slecht idee om bij de eerste keer even met een klein bedrag te proberen. Zeker bij exchanges die je niet kent..quote:Op zondag 22 december 2013 14:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ah ok. Nou je hebt op elke exchange voor elke coin een deposit adres. Die moet je dan altijd even opzoeken en in je wallet gebruiken om het heen te sturen. Op coined up moet je niet schrikken; je krijgt daar steeds een nieuw adres maar dat is een beetje een uitzondering.
Het is verder ook nog handig om in je wallet verschillende adressen aan te maken en die te labelen met de naam van de exchange waar je coins op staan. Zo kun je een beetje overzicht houden mbt waar wat vandaan komt.
Vakantiequote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel
Vakantie is altijd goed natuurlijk
quote:Op zondag 22 december 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien ben ik stiekem wel een vrouw
quote:
Jonge die is al oud. Wanneer begin je eens aan mijn requestquote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier ik heb jou en trolletje getekend
[ afbeelding ]
Ik ben niet in de stemmingquote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jonge die is al oud. Wanneer begin je eens aan mijn request
quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier ik heb jou en trolletje getekend
[ afbeelding ]
Jij moet gewoon je grote mond houdenquote:
Bedankd.quote:Op zondag 22 december 2013 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je grote mond houden
Kleine moeitequote:
allebeiquote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Waarom maak ik zoveel verlies, is dat gewoon pech of ben ik gewoon slecht?
quote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Pech .quote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Allesquote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht maar, over een jaar ben ik een Bitcoin miljonair!
quote:Op zondag 22 december 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
Je zal maar 1/21 van alle Bitcoins hebben
quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht maar, over een jaar ben ik een Bitcoin miljonair!
Als je 1 miljoen coins zou hebben heb je zoveel geloof/vertrouwen in het systeem dat je helemaal niks verkoopt. Je kunt er nu al vrijwel alles van kopen wat je in je leven nodig zal hebben, incl Lamborghini als je in America woont. Waarom verkopen voor fiat?quote:Op zondag 22 december 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dan zou ik het langzaam gaan verkopen en niet in 1x want dan zakt de prijs te snel denk ik.
Die zal wel slapenquote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is rois, ik heb nu niemand om te pesten
Echt he, komt rond 6 wel weer uit zn hol gekropenquote:
Net als ikquote:Op zondag 22 december 2013 14:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Echt he, komt rond 6 wel weer uit zn hol gekropen
Elke dag eten bestellen bij thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je 1 miljoen coins zou hebben heb je zoveel geloof/vertrouwen in het systeem dat je helemaal niks verkoopt. Je kunt er nu al vrijwel alles van kopen wat je in je leven nodig zal hebben, incl Lamborghini als je in America woont. Waarom verkopen voor fiat?
Lul nietquote:
Klein deel verkopen dan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je 1 miljoen coins zou hebben heb je zoveel geloof/vertrouwen in het systeem dat je helemaal niks verkoopt. Je kunt er nu al vrijwel alles van kopen wat je in je leven nodig zal hebben, incl Lamborghini als je in America woont. Waarom verkopen voor fiat?
Alsof ik dat nu nog niet doequote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Elke dag eten bestellen bij thuisbezorgd.nl
Ryan (L)quote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik sport ook, ik zit op een stoel.
In welk dorp woon jij?quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb echt honger en de supermarkt is dicht!!
Was er maar iets makkelijks dat mij eten zou brengen.
Arme jongen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
Supermarkt dicht? 1970 belde.quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Deze vrouw weetquote:
ja rois is er nog niet sarriquote:
lief doenquote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ja rois is er nog niet sarri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
maak tr danquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef µ het volgende:
Jullie hebben mij wakker gemaakt.
Mijn TR-alarm ging af
Heb je het echt gedaan?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef µ het volgende:
Jullie hebben mij wakker gemaakt.
Mijn TR-alarm ging af
quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
TR gelezen, note gemaakt voor onnodige TR![]()
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja![]()
En jij ook een note voor het aanzetten tot
Ik heb gister een tentamen materieel strafrecht gemaakt; medeplegen, medeplichtigheid, doen plegen en uitlokken weet ik alles van dus kom maar op.quote:Op zondag 22 december 2013 15:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja![]()
En jij ook een note voor het aanzetten tot
quote:
Hou je mondquote:
quote:
+1quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef Happel het volgende:
Ach, wat is een note nou. Boeit niemand wat toch?
Een.quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch wel een positieve? Zou mijn vierde zijn.
Het liep een rondje om je heen en beet je in je kontquote:
Ik lig er niet wakker vanquote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef Happel het volgende:
Ach, wat is een note nou. Boeit niemand wat toch?
Mijn kont is al verneukt.quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het liep een rondje om je heen en beet je in je kont
Volgens mij wil ik dat niet weten. Maar ook je verdiende loon want ik zag het wel hoor dat van " de man van trolletje" in de OP. Maar ik had geen tijd om te rellenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik dat niet weten. Maar ook je verdiende loon want ik zag het wel hoor dat van " de man van trolletje" in de OP. Maar ik had geen tijd om te rellen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |