abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 december 2013 @ 15:03:34 #2
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134561061
Roda :z
pi_134561970
Hoe kijken jullie terug op de eerste seizoenshelft?

Feyenoord presteert wat mij betreft volgens verwachting. Ik heb aan het begin van het seizoen een 4de plaats voorspeld voor Feyenoord, en dat is halverwege de competitie exact de positie waar Feyenoord vrij stevig staat gepositioneerd.

Wel had ik wat meer punten verwacht (overigens geldt dat voor alle ploegen bovenin), en had ik een iets minder wisselvallig Feyenoord verwacht.

De tweede seizoenshelft verwacht ik eerlijk gezegd niet dat we de sterke reeks van vlak voor de winterstop kunnen volhouden. Ik verwacht dan ook niet dat we om het kampioenschap mee kunnen strijden. Die eer zal voor de zoveelste keer wel weer naar Ajax gaan die weer constant lijken te gaan presteren.

Hopelijk weten we ons wel de top 3 in te knokken, maar een lange reeks zonder puntverlies lijkt me dan wel noodzakelijk aangezien Vitesse en Fc Twente ook vrij constant presteren. Wel een voordeel wat dat betreft dat we Vitesse en Ajax nog thuis treffen.

Maar de tweede seizoenshelft brengt toch enkele uitwedstrijden waar ik tegenop zie, zoals Fc Utrecht uit, Fc Twente uit, Fc Groningen uit, PSV uit, AZ uit, afijn, eigenlijk is iedere uitwedstrijd voor Feyenoord een hele kluif. Of gaan onze talenten de tweede seizoenshelft eindelijk eens bewijzen het hoge niveau te kunnen vasthouden, ook in uitwedstrijden?

Kortom, zin in de tweede seizoenshelft. ^O^

Winterstop. :(
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_134562969
Opzich wel met je eens, maar hoe kan je nou beweren dat Ajax constant presteert als ze puur met geluk de punten binnenslepen de laatste weken?
  zondag 22 december 2013 @ 15:52:06 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_134563340
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Opzich wel met je eens, maar hoe kan je nou beweren dat Ajax constant presteert als ze puur met geluk de punten binnenslepen de laatste weken?
Hoezo puur geluk? De laatste 10 minuten liep Roda alleen maar achteruit en was het wachten op een doelpunt van Ajax.
pi_134564913
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:

Feyenoord presteert wat mij betreft volgens verwachting. Ik heb aan het begin van het seizoen een 4de plaats voorspeld voor Feyenoord, en dat is halverwege de competitie exact de positie waar Feyenoord vrij stevig staat gepositioneerd.

Wel had ik wat meer punten verwacht (overigens geldt dat voor alle ploegen bovenin), en had ik een iets minder wisselvallig Feyenoord verwacht.

De tweede seizoenshelft verwacht ik eerlijk gezegd niet dat we de sterke reeks van vlak voor de winterstop kunnen volhouden. Ik verwacht dan ook niet dat we om het kampioenschap mee kunnen strijden. Die eer zal voor de zoveelste keer wel weer naar Ajax gaan die weer constant lijken te gaan presteren.

Hopelijk weten we ons wel de top 3 in te knokken, maar een lange reeks zonder puntverlies lijkt me dan wel noodzakelijk aangezien Vitesse en Fc Twente ook vrij constant presteren. Wel een voordeel wat dat betreft dat we Vitesse en Ajax nog thuis treffen.

Maar de tweede seizoenshelft brengt toch enkele uitwedstrijden waar ik tegenop zie, zoals Fc Utrecht uit, Fc Twente uit, Fc Groningen uit, PSV uit, AZ uit, afijn, eigenlijk is iedere uitwedstrijd voor Feyenoord een hele kluif. Of gaan onze talenten de tweede seizoenshelft eindelijk eens bewijzen het hoge niveau te kunnen vasthouden, ook in uitwedstrijden?

Het meest verzuurd ben ik over de wedstrijden tegen az, gae en heracles daar deden we ons zelf tekort. Verder loopt het wel redelijk volgens verwachting. Wij blijven outsider, maar spelen gewoon heel wisselvallig, net als (gelukkig) een hoop andere ploegen.

Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe we uit de winterstop komen. Als we de spirit zoals gisteren en tegen PSV en heerenveen kunnen opbrengen, kunnen we best hoge ogen gooien.
#12 is not for sale!
pi_134566932
quote:

Beneden verwachting. Ik had betere prestaties verwacht aangezien alle spelers gebleven zijn.

2de plek is het hoogst haalbare met deze selectie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134567276
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef eight het volgende:

[..]

Beneden verwachting. Ik had betere prestaties verwacht aangezien alle spelers gebleven zijn.

2de plek is het hoogst haalbare met deze selectie.
Ik had geen verbetering verwacht.
Ik vond het namelijk tijd dat er een frisse wind doorheen zou gaan.
Het enige waar Feyenoord laag is, zijn die Europese wedstrijden. En doordat je dit elftal bij elkaar hield, dacht ik dat we wel in de EL zouden spelen dit seizoen. Echt enorm zuur gewoon.
pi_134567391
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Anosmos het volgende:
Als die Limbo's dit nou nog ff volhouden zijn we zowaar eens de winnaar van 't weekend :D
Wellicht wat laat, maar toch: eikel :N
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  zondag 22 december 2013 @ 18:05:39 #10
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_134568917
quote:
3s.gif Op zondag 22 december 2013 13:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

I'm Feyenoord till I die
I'm Feyenoord till I die
I know I am
I'm sure I am
I'm Feyenoord till I die

Als acht(?)jarige verstond ik altijd "Die horen niet in de Kuip";

Die horen niet in de Kuip
Ze horen hier niet
Ze horen hier niet

En verder restte mij dan de vraag of het Feyenoord was dat Kuiponwaardig speelde, of de tegenstander. :')
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_134579711
quote:

Ik verwacht dat Twente nog wel flink terugvalt, en we met Vitesse moeten gaan strijden om de tweede plaats.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_134581606
quote:

Ben het ook wel met je eens. Had meer punten verwacht met een selectie die ten opzichte van vorig seizoen niet is gewijzigd. Kampioen gaan we denk ik weer niet worden. We spelen nog maar 7x thuis en 9x uit, waaronder een paar zware wedstrijden. We hebben teveel dom puntenverlies geleden tegen de zwakke broeders, dat gaat ons opbreken vrees ik.
pi_134581768
Geschrokken Martins Indi roept hulp Feyenoord-fans in
quote:
De vreugde van de 3-0 winst van Feyenoord tegen PEC Zwolle was bij international Bruno Martins Indi snel verdwenen. De centrale verdediger van Oranje zag zondagochtend toen hij wakker was geworden, dat zijn auto was gestolen.
De Golf Z R20, met schuifdak en geblindeerde achterramen, stond in Rotterdam voor zijn deur geparkeerd. 'Mijn nummerbord is 19-PLT-6,' zegt een teleurgestelde Martins Indi tegen AD Sportwereld. 'Misschien dat iemand hem nog ziet.'

Vorig seizoen raakte Ajacied Ryan Babel zijn auto op dezelfde manier kwijt. Oplettende aanhangers van Ajax vonden de auto snel terug. 'Ik hoop dat de supporters van Feyenoord mij kunnen helpen,' zegt Martins Indi. 'Het kinderzitje voor mijn dochtertje zat er nog in.'
Jammer weer dit.
pi_134584839

Zal wel al gepost zijn maar zag het net bij Studio Voetbal. ~:)
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 22 december 2013 @ 22:53:04 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134585069
Dat we vierde staan heeft vooral te maken met de concurrentie. Had er meer van verwacht dit seizoen. In uitwedstrijden spelen we vaak nog extreem slecht. Daar is helaas geen verbetering in te zien onder Koeman. Dit seizoen kunnen we echt kampioen worden. Helaas weet Koeman dat niet over te brengen op de spelers. 4e is zeker niet het maximaal haalbare dit seizoen. Moet je ook niet tevreden mee zijn als Feyenoord zijnde.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 22 december 2013 @ 22:53:56 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_134585115
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Scarface88 het volgende:

Zal wel al gepost zijn maar zag het net bij Studio Voetbal. ~:)
Wanneer gaat hij nou eens gewoon voetballen? :{
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 december 2013 @ 22:56:57 #17
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134585262
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wanneer gaat hij nou eens gewoon voetballen? :{
Echt een weggooier. Lekker joh, tribune warm houden bij City. Snap niet dat je zoiets verkiest boven wekelijks spelen en een heldenstatus bij Feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 22 december 2013 @ 23:00:27 #18
53267 TC03
pi_134585423
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Echt een weggoooier. Lekker joh, tribune warm houden bij City. Snap niet dat je zoiets verkiest boven wekelijks spelen en een heldenstatus bij Feyenoord.
Is ook langdurig geblesseerd geweest natuurlijk, maar ondertussen al anderhalf jaar niks gepresteerd.
  zondag 22 december 2013 @ 23:13:49 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134586203
Hadden jullie huilebalken zijn carrière een beetje in de gaten gehouden, dan zouden jullie allebei kunnen weten dat hij nog steeds aan het revalideren is. Langzaamaan maakt hij weer minuten bij Manchester -21

Dit was van 6 december jongstleden.

quote:
John Guidetti continued his comeback by playing an influential, goalscoring role in City Elite Development Squad’s rousing 4-1 win over Middlesbrough.

Goals from George Glendon, Sinan Bytyqi, Guidetti and Jordy Hiwula enabled Patrick Vieira’s men to kick off their festive calendar with a much-needed three points to illuminate a biting, soggy night at Hyde’s Ewen Fields.

City came into this game having played three fewer games than many teams in the Barclays u21 Premier League, so were looking to climb up from their somewhat misleading position of 19th place in the table.

A win would take the Blues up to 16th and put three points between themselves and the visitors, Stewart Parnaby’s Middlesbrough.

Fresh from his hilarious Christmas karaoke efforts on CityTV, Guidetti lined up as the number 9 in a front three to make his second appearance at under-21 level this season.

The Swedish striker scored twice for his nation’s under-21 selection against Malta in the last international break but has only made one appearance for the Blues at any level this season – in the 3-0 win away at Norwich City on 1 November..
In anders nieuws vandaag:

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_134586489
quote:
Gaaf om allemaal terug te zien _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_134587011
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als acht(?)jarige verstond ik altijd "Die horen niet in de Kuip";

Ze horen hier niet
Ze horen hier niet

En verder restte mij dan de vraag of het Feyenoord was dat Kuiponwaardig speelde, of de tegenstander. :')
Ik moest lachen :D
Abracadabra, tapate guarra!
pi_134589094
Na een zwakke start met teveel puntverlies zijn ze sinds az thuis wel goed gaan spelen (op rkc na). Als ze dat spel aanhouden in de 2e seizoenshelft gaan we echt nog wel een erg goede serie neerzetten, en kunnen we mikken op plaats 1-2, mochten we in uitwedstrijden weer naar het drama-niveau gaan afzakken wordt het plaats 2-3 denk ik.

Het zal er een beetje om hangen welke spelers in/uit vorm raken of blijven:. Vilhena, Schaken,Goossens en Janmaat (de laatste paar potten) zullen wat beter met oeten gaan spelen, Clasie mag niet uit vorm raken, Pellè zou wel weer eens op doel mogen schieten, en Immers moet de stijgende lijn vasthouden. Boetius moet doorgroeien zoals de lijn van de afgelopen weken, en er moet niet teveel transfergeouwehoer komen tegen het eind van het seizoen. Kortom, de bal is rond en het kan alle kanten op :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_134596861
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef ace_eleven het volgende:
Na een zwakke start met teveel puntverlies zijn ze sinds az thuis wel goed gaan spelen (op rkc na). Als ze dat spel aanhouden in de 2e seizoenshelft gaan we echt nog wel een erg goede serie neerzetten, en kunnen we mikken op plaats 1-2, mochten we in uitwedstrijden weer naar het drama-niveau gaan afzakken wordt het plaats 2-3 denk ik.

Het zal er een beetje om hangen welke spelers in/uit vorm raken of blijven:. Vilhena, Schaken,Goossens en Janmaat (de laatste paar potten) zullen wat beter met oeten gaan spelen, Clasie mag niet uit vorm raken, Pellè zou wel weer eens op doel mogen schieten, en Immers moet de stijgende lijn vasthouden. Boetius moet doorgroeien zoals de lijn van de afgelopen weken, en er moet niet teveel transfergeouwehoer komen tegen het eind van het seizoen. Kortom, de bal is rond en het kan alle kanten op :P
Lekker Vormer er in houden in plaats van Vilhena, veel meer beweging op het middenveld en Clasie speelde lekker wat verder naar voren (waar ook die 2e goal uit viel).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 23 december 2013 @ 09:31:57 #24
53267 TC03
pi_134597028
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:19 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lekker Vormer er in houden in plaats van Vilhena, veel meer beweging op het middenveld en Clasie speelde lekker wat verder naar voren (waar ook die 2e goal uit viel).
Eens. Ik hoop dat Vormer wat meer gaat spelen zoals hij bij Roda deed, toen speelde hij eigenlijk in de rol zoals Clasie die nu heeft. Als hij net zo dwingend gaat spelen, krijgt Clasie misschien wat meer ruimte om snel de pass naar voren te geven zoals hij nu (helaas) minder doet dan voorheen.
pi_134597191
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 23:13 schreef Happel het volgende:
Hadden jullie huilebalken zijn carrière een beetje in de gaten gehouden, dan zouden jullie allebei kunnen weten dat hij nog steeds aan het revalideren is. Langzaamaan maakt hij weer minuten bij Manchester -21

Dit was van 6 december jongstleden.

[..]

In anders nieuws vandaag:

Hij zat gister ook nog 's op de bank mij 't eerste geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')