Qua gebruikte ruimte zouden we ook wel in een eenpersoonsbed passen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende: [..] Ik heb altijd alle dekens en het grootste gedeelte van het bed
. Arme brum op een randje zonder deken
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook de enige die een beetje vooruit werkt omdat ik vanaf januari keiveel ga werken en dus meer moet plannen. Maarja ik ben toch wel iemand die op het laatste moment alles naar zich toe trekt omdat ik wel fatsoenlijk werk wil afleveren.
DOEI NACHTRUST
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook de enige die een beetje vooruit werkt omdat ik vanaf januari keiveel ga werken en dus meer moet plannen. Maarja ik ben toch wel iemand die op het laatste moment alles naar zich toe trekt omdat ik wel fatsoenlijk werk wil afleveren.
DOEI NACHTRUST
als je het goed kan verdelen moet dat wel lukkenquote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Mss het volgende:
Mja 20 uur per week werken naast een studie moet toch wel te doen zijn. Ik heb namelijk maar 80% studielast, dus ik ga het gewoon proberen
Moet kunnen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Mss het volgende:
Mja 20 uur per week werken naast een studie moet toch wel te doen zijn. Ik heb namelijk maar 80% studielast, dus ik ga het gewoon proberen
/meptquote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
Iets te ambitieus plan om het dorp in te gaan. Op een gegeven moment dreunde elke stap door mijn tieten. En ik liep echt heel langzaam.
En maar sorry blijven zeggen omdat ik naar huis wou
Doe dan toch ook gewoon eens rustig babe! Je hebt net een fikse operatie gehad hoor!quote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
Iets te ambitieus plan om het dorp in te gaan. Op een gegeven moment dreunde elke stap door mijn tieten. En ik liep echt heel langzaam.
En maar sorry blijven zeggen omdat ik naar huis wou
Waarom niet? En als je overstapt wel via mij hequote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik snap dat Anderzorg aanvullende pakket niet.
Die tandarts dekking, tot welk bedrag is dat?quote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom niet? En als je overstapt wel via mij he^^
Of via mijquote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom niet? En als je overstapt wel via mij he^^
Staat er niet bij geloof ik, nog eens kijk0n.quote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die tandarts dekking, tot welk bedrag is dat?
Nee precies, dat kan ik niet vinden en is voor mij wel heel belangrijk.quote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Staat er niet bij geloof ik, nog eens kijk0n.
Mja, dat lijkt me heel sterk.quote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk onbeperkt als het er zo staat. 100% voor consulten bij de tandarts en 80% voor veelvoorkomende behandelingen zoals vullingen, tandsteen verwijderen, röntgenfoto, wortelkanaalbehandeling en chirurgische ingrepen.
Je kunt even met de chatten/bellen om het zeker te weten.
Dit inderdaad, alleen op Budget (dus Basis) zit een beperking tot ¤250,-.quote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk onbeperkt als het er zo staat. 100% voor consulten bij de tandarts en 80% voor veelvoorkomende behandelingen zoals vullingen, tandsteen verwijderen, röntgenfoto, wortelkanaalbehandeling en chirurgische ingrepen.
Je kunt even met de chatten/bellen om het zeker te weten.
quote:
Ja jullie hebben gelijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe dan toch ook gewoon eens rustig babe! Je hebt net een fikse operatie gehad hoor!
Goed zo, je moet ze wel vertroetelen natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Ja jullie hebben gelijk
Maar ik heb wel een sport BH bij de Hema gekocht, wat zit dat heerlijk! Veel betere ondersteuning dan dat rottige verband wat mijn tieten alleen maar heel strak tegen mijn lijf aan bond. Dit geeft tenminste ook nog wat vorm.
Daarom doe ik altijd eerst schedule instellenquote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
KUT ik drukte op publish, gelijk weer op draft gezet. Hihaho niemand gezien*hart bonkt*
Iets met multiglittahhquote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu, ik weet niet wat ik voor kerst wil lakken. Het moet sowieso pasen bij mijn outfit van eerste kerstdag, maar ook bij die van kerstavond en tweede kerstdag.
zwart. einzquote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu, ik weet niet wat ik voor kerst wil lakken. Het moet sowieso pasen bij mijn outfit van eerste kerstdag, maar ook bij die van kerstavond en tweede kerstdag.
Mja, kweet niet.quote:
Dat wil ik eigenlijk, maar ik weet nog niet wat ik tweede kerstdag aan wil. En dan weet ik niet of het erbij past.quote:
Neehee.quote:
Weet je wel geheid dat je er opmerkingen over krijgt die zowel goed als slecht kunnen zijnquote:Op zondag 22 december 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik twijfel of ik 1e kerstdag mijn hamburgertrui aantrek. Er komen 15 mensen
Ja daarom, beter jurkje aan en 2e kerstdag thuis aantrekken want dikke schijtquote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weet je wel geheid dat je er opmerkingen over krijgt die zowel goed als slecht kunnen zijn
Ik weet nooit wat ik wil lakkenquote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik verbaas me echt over jullie nagellakstash en dat jullie nog weten welke je hebt en wat me wilt lakken.
aik was net even op de site van Catrice en had al zoiets van: ow ja, die heb ik ook nog. en die...ow en die is ook mooi.
Heb afgelopen week wel Toggle to the top van Essie gekocht. Kerstrood met glittersdie heb ik nu op en gaat er voor kerst opnieuw op.
Met nieuwjaar waarschijnlijkmzwart met roze glitters.
how about notwitter:curlywurlygirly twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:39:14@Spaceinvadersz following U & your blog on all SM links listed. Would love U could follow back http://t.co/X8TqmhjQIl #2014bloggerchallenge reageer retweet
Ik weet alleen wat ik wil lakken omdat ik elke keer blijf pogen door mijn untrieds heen te komen. En wat ik naast mijn untrieds nog heb staan vergeet ik ook regelmatig.quote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik verbaas me echt over jullie nagellakstash en dat jullie nog weten welke je hebt en wat me wilt lakken.
aik was net even op de site van Catrice en had al zoiets van: ow ja, die heb ik ook nog. en die...ow en die is ook mooi.
Heb afgelopen week wel Toggle to the top van Essie gekocht. Kerstrood met glittersdie heb ik nu op en gaat er voor kerst opnieuw op.
Met nieuwjaar waarschijnlijkmzwart met roze glitters.
Nouja, ik heb genoeg en dat weet ik. Ik kan alleen niet kiezen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ah dan ben ik dus niet de enigemaar het probleem van ik heb niets om aan te trekken/ te lakken hebben we dus allemaal
Hmm, dat is wel vreemd, want zo staat het er niet in de a-z lijst.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debs
@Spaceinvadersz Tandheelkunde wordt vergoed tot 250 euro per jaar. ^MK
Ik heb letterlijk gevraagd om de vergoeding van het jong pakket, dat staat er idd niet bij, dat er een max aan zitquote:Op zondag 22 december 2013 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel vreemd, want zo staat het er niet in de a-z lijst.
Nee, en ik vraag me dus af, stel je zou er mee in de knoei komen en er rechtsbijstand op zetten.. mij boeit het ook niet hoor, heb *afkloppen* nooit veel nodig.quote:Op zondag 22 december 2013 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gevraagd om de vergoeding van het jong pakket, dat staat er idd niet bij, dat er een max aan zitMaar goed ik had mijn interpolis tand anders ook naar 250 omlaag gehaald.
Ik heb geen rechtsbijstand einzquote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag me dus af, stel je zou er mee in de knoei komen en er rechtsbijstand op zetten.. mij boeit het ook niet hoor, heb *afkloppen* nooit veel nodig.
Wat dan?quote:Op zondag 22 december 2013 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Damn wat heb ik lekker gekookt vanavond
Argentijnse steak, gebakken aardappeltjes en gewokte courgette, champignons en paprikaquote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik heb Knorr Lasagnette gemaakt, en nu zit ik heel vol.
De groenten zijn niet mijn ding, maar klinkt goed!quote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Argentijnse steak, gebakken aardappeltjes en gewokte courgette, champignons en paprikaEn als toetje zelfgemaakte brownie
. En nu zit ik vol
Nou, ik heb de gehele voorwaarden doorgespit, maar het staat er echt niet in.quote:Op zondag 22 december 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen rechtsbijstand einzMaar ik snap wat je bedoeld. Ik heb idd ook nooit veel nodig.
WTFquote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik heb de gehele voorwaarden doorgespit, maar het staat er echt niet in.
We zullen het morgen weten denk iktwitter:Spaceinvadersz twitterde op zondag 22-12-2013 om 20:59:56@Anderzorg Kun je mij vertellen waar ik dit kan teruglezen? Ik kan nergens een maximum vinden namelijk. reageer retweet
Tof!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was geīnspireerd door het pink ribbon armbandje[ link | afbeelding ]
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 22 december 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
We zullen het morgen weten denk iktwitter:Spaceinvadersz twitterde op zondag 22-12-2013 om 20:59:56@Anderzorg Kun je mij vertellen waar ik dit kan teruglezen? Ik kan nergens een maximum vinden namelijk. reageer retweet
Leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik vroeg in mijn eerste tweet duidelijk wat het was voor JONG dus dan kunnen die dombo's niet lezenquote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Er staat in de voorwaarden expliciet dat het bij Budget inderdaad tot ¤250,- is, maar verder helemaal niets.
Nee dat vind ik ook welquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Debs, hoe ken jij die meiden met wie je nu die giveaway doet? Er zit er nu 1 op feestboek te janken dat als je haar alleen maar volgt vanwege de give-away, je dat maar niet moet doen want zij heeft ook gevoel en dan is ze gekwetst. Ben ik nu echt een takkewijf dat ik alleen maar eenkan trekken?
huh wtfquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Debs, hoe ken jij die meiden met wie je nu die giveaway doet? Er zit er nu 1 op feestboek te janken dat als je haar alleen maar volgt vanwege de give-away, je dat maar niet moet doen want zij heeft ook gevoel en dan is ze gekwetst. Ben ik nu echt een takkewijf dat ik alleen maar eenkan trekken?
ik vind em tof gelukt!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
slaap lekker babequote:Op zondag 22 december 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Sorry damens, ik ga maar weer, I'm beat
En dan wil ik morgen heel graag wat later mijn nest uit dat tien over fucking vier![]()
Buhbaai
Via een FB groep. Overigens is gekwetst wat overdreven, maar irritant is het welquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Ik nodig je wel uit voor de groep!quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook wel![]()
En ik wil ook wel een keer meedoen maar jk weet dus ook niet HOE debs eraan komt mehe
dan moet je toch niet meedoen aan zo'n giveaway?quote:Op zondag 22 december 2013 23:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Via een FB groep. Overigens is gekwetst wat overdreven, maar irritant is het wel.
twitter:Anderzorg twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:35:22@Spaceinvadersz Ik zie dat ik je foutieve info heb gegeven, excuses. Er zit inderdaad geen maximum aan. ^MK reageer retweet
Is ook zo, maar dan nog is het jammer. Al heb ik het persoonlijk nooit met opvallende nummers meegemaakt. Misschien is haar blog gewoon stomquote:Op zondag 22 december 2013 23:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je toch niet meedoen aan zo'n giveaway?want zo werkt dat toch nou eenmsal
quote:Op zondag 22 december 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debstwitter:Anderzorg twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:35:22@Spaceinvadersz Ik zie dat ik je foutieve info heb gegeven, excuses. Er zit inderdaad geen maximum aan. ^MK reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2013 23:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan nog is het jammer. Al heb ik het persoonlijk nooit met opvallende nummers meegemaakt. Misschien is haar blog gewoon stom
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik unfollow niet direct mensen na giveaways. Tenzij het hoerige aidsblogs zijn. Maar dan moeten ze wel een heul goede giveaway hebben wil ik uberhaupt meedoen
Bij de meeste denk ik oh koop ik zelf wel doeiquote:Op zondag 22 december 2013 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ditik ga meestal niet al die moeite meer doen voor een lakje of 2
Mijn paps en ik slepen je wel meequote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef PriemGirl het volgende:
Heeeerljk getraindconditie van niks
hoe ga ik toch die loopwedstrijd doen over 2 weken
![]()
al 4 weken niet kunnen trainen/lopen
Awww pijnlijk ?quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn paps en ik slepen je wel meeik loop ook (te) weinig
maar auw been.
Neh blessure denk ik, maar ga wel steunzolen laten aanmeten.quote:Op zondag 22 december 2013 23:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awww pijnlijk ?door schoenen of blessure?
![]()
Ja komt wel goed, desnoods wandel ik een stuk... Kijk wel. Probeer deze week nog te lopen ofzo, even kijk hoe mijn conditie is humpfffffnu zit de griep nog wat in mijn lijf vrees ik... Snakte naar adem na een paar rondjes
+1quote:Op zondag 22 december 2013 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ditik ga meestal niet al die moeite meer doen voor een lakje of 2
Bedankt voor het toevoegenquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
Zo nog wat boodschappen doen, en dan vanmiddag millionaire's shortbread maken.
Heb je daar een oven voor nodig? Geloof het niet hč?quote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
Zo nog wat boodschappen doen, en dan vanmiddag millionaire's shortbread maken.
Maandag he.. gaat pas om 11u open. Zit nu in de metro naar Alexanfrium buy alles dit dat.quote:Op maandag 23 december 2013 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo is de primark nog niet open! Fuuuuu vroeg op gestaan voor niks
Oh das wel tof jaquote:Op maandag 23 december 2013 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zķ onwijs veel zin in kerst dat het niet meer gezond isVoor het eerst zelf organiseren
bij mij thuis
twee dagen achter elkaar
Tuurlijk mag dat hier!quote:Op maandag 23 december 2013 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Is dit alleen een SC? Of kan ik hier laten zien wat ik net aan nieuwe lakjes gekocht heb(show je nagels leek mij daar ook niet het topic voor).
[ afbeelding ]
Even gebruikt gemaakt van de 1+1 bij het Kruidvat.
Eerste kerstdag komen opa en oma en tante en oom van Intro hierheen voor amuse en voorgerecht en daarna hoofdgerecht en dessert bij zijn oom en tante. En wij maken dan als amuse bladerdeeghapjes met gecarameliseerde uien en geitenkaas uit de ovenquote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das wel tof jawat ga je doen/eten?
Dankje!quote:Op maandag 23 december 2013 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat hier!
Leuke kleurtjes!
Je moet de shortbread bakkenquote:Op maandag 23 december 2013 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je daar een oven voor nodig? Geloof het niet hč?
Eauw...quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet de shortbread bakken
OHHAI HOE LAAT ETEN WE?quote:Op maandag 23 december 2013 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eerste kerstdag komen opa en oma en tante en oom van Intro hierheen voor amuse en voorgerecht en daarna hoofdgerecht en dessert bij zijn oom en tante. En wij maken dan als amuse bladerdeeghapjes met gecarameliseerde uien en geitenkaas uit de ovengister geoefend en ERMAHGERD zo lekker
en voorgerecht bresaolarolletjes gevuld met ricotta op een bedje van rucola met wat mozzarella en cherrytomaatjes
quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef Dwyn het volgende:
Ehrmagerd, volgens mij wordt mijn Nakend 3 zo gebracht
Ja, ik had pakje gemist van mijn regionale pakjesboer en vanochtend dus weer. Ik heb opgebeld en hij heeft nu de chauffeur terug gestuurd dus ik ben benieuwd! Het is of Nakend of een boek. Dus ik hoop Nakend!quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zaterdag al
Thanks!quote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OHHAI HOE LAAT ETEN WE?
Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Thanks babe!quote:
Nooooo!quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef Debsterr het volgende:
Dat je nagels NET mooi op lengte zijn. En dat je dan de autodeurklink vast pakt en met je nagel erlangs schiet. En dat dan het hoekje van je ringvinger afbreekt.
[ afbeelding ]
Wat heb jij mooie naakte nagels!quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef Debsterr het volgende:
Dat je nagels NET mooi op lengte zijn. En dat je dan de autodeurklink vast pakt en met je nagel erlangs schiet. En dat dan het hoekje van je ringvinger afbreekt.
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op maandag 23 december 2013 13:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat heb jij mooie naakte nagels!
Wel stom van dat hoekje ja, dat zul je ook altijd zien he
Dit!! Hoogtepunt van vandaag was taart en panty's halen bij de hema en uitdelen (de taart dan hihahoquote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik verveel me.
Ik verveel me zelfs zo, dat ik net ben gaan lunchen.
Werken in deze periode is suf.
Jij werkt ook in Tilburg toch? Zullen we een geheime WOG meet houden in de LaPlace?quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit!! Hoogtepunt van vandaag was taart en panty's halen bij de hema en uitdelen (de taart dan hihaho).
Nee ik werk in Amsterdam, maar jij hebt een auto toch? Dan ben ik nog steeds voor de WOG meetquote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij werkt ook in Tilburg toch? Zullen we een geheime WOG meet houden in de LaPlace?.
Ja, maar die staat thuis. Ga altijd met dequote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik werk in Amsterdam, maar jij hebt een auto toch? Dan ben ik nog steeds voor de WOG meet![]()
Ik ben ook gewoon thuis nu. Op de parkeerplaats van de supermarkt was het wel oorlog. Mensenquote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik verveel me.
Ik verveel me zelfs zo, dat ik net ben gaan lunchen.
Werken in deze periode is suf.
Oh ja, boodschappen doenquote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon thuis nu. Op de parkeerplaats van de supermarkt was het wel oorlog. Mensen
Diequote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar die staat thuis. Ga altijd met detrein
naar kantoor
.
Ik had gelukkig niet heel veel nodig maar het was wel te veel voor op de fiets helaas. Jammer dat die supermarkt bij mij tegenover nog niet open is, dat zou ideaal zijnquote:
Ai, maar jij gaat met de trein van Tilburg naar Amsterdam? Dat is ook een godskolere (sorry bamiquote:Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dietrein
heeft de afgelopen weken anders mooi wel voor velen frustraties gezorgd hier
Incl. 2x een afspraak moeten verzetten om mijn id te laten maken /fwp
Treinquote:Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dietrein
heeft de afgelopen weken anders mooi wel voor velen frustraties gezorgd hier
Incl. 2x een afspraak moeten verzetten om mijn id te laten maken /fwp
Daar heb ik SQ voor om op te lossenquote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon thuis nu. Op de parkeerplaats van de supermarkt was het wel oorlog. Mensen
quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ai, maar jij gaat met de trein van Tilburg naar Amsterdam? Dat is ook een godskolere (sorry bami) eind hey
.
Dat heb ik dus ook als ik de auto van Intro eens pak! Je maakt elke minuut zowat bewust mee, lijkt veel langer te durenquote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Trein![]()
Al moet ik zeggen dat ik het 'ff rustig boek lezen' moment wel mis nu ik met de auto ga. Veel minder ontspannen
Ik mag nu tijdelijk alle klussen in huis doen, K of niet want manlief ligt te herstellen van een operatiequote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb ik SQ voor om op te lossen.
Wel weer een voordeel tov. vrij zijn. Kan je die K-klussen delegeren naar het thuisfront.
Heb je al een baan ja?quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Trein![]()
Al moet ik zeggen dat ik het 'ff rustig boek lezen' moment wel mis nu ik met de auto ga. Veel minder ontspannen
06.14u in de trein al??? Elke dag ook?quote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik pak de trein van 06:14 meestal en dan kom ik om 07:29 aan. Als ik goede aansluiting heb vind ik het wel een fijn traject. Grote treinen, kan altijd wel zitten want vroeg, 1x overstappen maar. Maar vaak gaat het al mis bij den boschgrr
Hoe is het gegaan en hoe is het nu met hem?quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik mag nu tijdelijk alle klussen in huis doen, K of niet want manlief ligt te herstellen van een operatie
Normaal is hij de sjaak want hij heeft standaard 2 weken kerstvakantie
Wut, dat is vroegquote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik pak de trein van 06:14 meestal en dan kom ik om 07:29 aan. Als ik goede aansluiting heb vind ik het wel een fijn traject. Grote treinen, kan altijd wel zitten want vroeg, 1x overstappen maar. Maar vaak gaat het al mis bij den boschgrr
Kwam die van jou met PostNL?quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zaterdag al
Nee geen baan nogquote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je al een baan ja?![]()
Mits een fatsoenlijke zitplek (ze hebben de intercity's op Rotterdam - Venlo vervangen voor opgekalefaterde stoptrein-treinen) en ze fatsoenlijk rijden vind ik trein wel echt way relaxter dan auto.
Oh, en aanvullende voorwaarde, je moet geen collega tegen komen die verplicht tegen je aan gaan zeveren. Daar ben ik ook allergisch voor.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wut, dat is vroeg.
Heb 8 jaar geleden na mijn eerste klus bij Accenture besloten dat ik nooit meer voor 6 uur mijn bed ga als de reden werkgerelateerd is. Dat trok ik echt niet...
Ging goedquote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan en hoe is het nu met hem?
Meh lijkt me toch wel stressvol, die reactie en dat nachtjequote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ging goedHij reageerde niet helemaal goed op de medicijnen dus hij moest toch een nachtje blijven. Maar nu is hij gelukkig thuis. Hij heeft met veel dingen wel hulp nodig maar hij probeert wat hij kan. Gelukkig valt de pijn ook mee.
Thnx for asking
Ik ga ook altijd tussen 10 en 11 slapen, anders trek ik het ook niet als mijn wekker om half 7 gaatquote:Op maandag 23 december 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]bij mij gaat het eigenlijk wonderbaarlijk goed. Ik ontkende altijd het bestaan van de ochtend voor 8u vroeger altijd, maar het gaat me redelijk af. Het ergste vind ik nog dat ik elke avond om 22:00 naar bed moet
Was het een heftige operatie?quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ging goedHij reageerde niet helemaal goed op de medicijnen dus hij moest toch een nachtje blijven. Maar nu is hij gelukkig thuis. Hij heeft met veel dingen wel hulp nodig maar hij probeert wat hij kan. Gelukkig valt de pijn ook mee.
Thnx for asking
Was ook wel ff schrikken hoor, hij appte mij dat ik hem kon halen en vlak daarna viel hij flauw en moest hij blijven. En ik kwam daar en het bed was wegquote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meh lijkt me toch wel stressvol, die reactie en dat nachtje. Hoe lang is de hersteltijd ongeveer?
Ik dacht dat ik een gigantisch slaaphoofd wasquote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd tussen 10 en 11 slapen, anders trek ik het ook niet als mijn wekker om half 7 gaat
Breukje in de buikwand (leek op navelbreuk). Hij is leraar en wilde niet teveel lessen missen, hij vindt zijn klas veel te leuk. En hij doet nu ook nog een studie en die hebben ook nu 2 weken vrij dus dan mist ie daar ook niks van. Het is ff kut van kerst maar ja..quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was het een heftige operatie?
Wel een mindere periode voor een ingreep, zo vlak voor kerst.
Lief vriendjequote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn topvintage jas ben ik zaterdag misgelopen en ze hebben hem daarna meteen op het postkantoor afgeleverd. En nu zou mn vriend me eigenlijk meteen van station Tilburg ophalen om uit eten te gaan, maar dan moest ik helemaal tot vrijdag wachten met mn jas halendus nu rijdt hij voor mij om om even mn jas op te halen
![]()
Hmmm, dat klinkt naar. Wens em maar beterschap iig.!quote:Op maandag 23 december 2013 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Breukje in de buikwand (leek op navelbreuk). Hij is leraar en wilde niet teveel lessen missen, hij vindt zijn klas veel te leuk. En hij doet nu ook nog een studie en die hebben ook nu 2 weken vrij dus dan mist ie daar ook niks van. Het is ff kut van kerst maar ja..
Godver dat is schrikkenquote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was ook wel ff schrikken hoor, hij appte mij dat ik hem kon halen en vlak daarna viel hij flauw en moest hij blijven. En ik kwam daar en het bed was weg![]()
Hij zou na 1-2 weken weer moeten kunnen werken (vandaar dat we de kerstvakantie hadden gekozen) maar hij mag 6-8 weken niet tillen. Ben benieuwd..
En hij heeft mij vanmorgen ook nog bij de trein afgezet om 6uquote:
Zal ik doen!quote:Op maandag 23 december 2013 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt naar. Wens em maar beterschap iig.!
Ja dat was ff niet leukquote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godver dat is schrikken
Das best snel nog!
Ik heb een combi magnetron waarvan de glasplaat stuk is dus hij draait niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je geen oven? Wil je m hier bakken
?
Ik ben twee keer geweest, heb nu alles in huis geloof ik, aleen morgen nog avondeten scoren voor morgen maar dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga me zo maar even een weg door de supermarkt banen en dan hoef ik morgen ook niet meer.
Oh hai, omdat je het zo lief vraagt:quote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En hij heeft mij vanmorgen ook nog bij de trein afgezet om 6uI LOVE MY BIRTHDAY
KUTUPSquote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
kut ups komt maar niet en k wil t pakketje voor unfbabe nog op de bus doen grrrr
Aidsgifjesquote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh hai, omdat je het zo lief vraagt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
das bij mij ook eerst kerst en dan oud en nieuw en dan 35 weken later mijn verjaardagquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je eerst kerst hebt en dan oud en nieuw (en dit jaar extra tof meestal vind ik het maar meh) en dan nog mijn verjaaaardag
Als jij jarig bent is iedereens geld op harharquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je eerst kerst hebt en dan oud en nieuw (en dit jaar extra tof meestal vind ik het maar meh) en dan nog mijn verjaaaardag
quote:Op maandag 23 december 2013 15:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
das bij mij ook eerst kerst en dan oud en nieuw en dan 35 weken later mijn verjaardag
Ik krijg toch altijd cadeautjes want paupers mogen niet komen harhar :vquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als jij jarig bent is iedereens geld op harhar
Ik zou ook gaan, je bent jarigquote:Op maandag 23 december 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
KAK. Ik zit alleen op debiteurenbeheer vandaag, alle 2 de andere collega's zijn vrij en dan moet ik eigenlijk tot 5 blijven wat betekent dat ik pas om half 7 wegkan want dalvrij abo
Ik ga gewoon om kwart voor 4 weg hoor dikke doeiik moet sushi eten
Echt hequote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan, je bent jarig
Dat is toch ook stom en kut. Primarkquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Audsprimarkhadden nog zo gezegd níet meer in de kerstvakantie te gaan
holy fuuuu
En ze hadden echt een paar bázenschoenendoe ik 1 aan: zit perfect, ik helemaal blij ! Doe ik die ander aan... Veuuuul te ruim... Bleek het 1 36 en 1 38 te zijn
echt nergens die andere schoen te vinden
daarna alle andere schoenenwinkels afgegaan maar uiteraard niet meer zo'n paar gevonden... En daar baal ik nu vreselijk van
*wijf is*
Ik durf der nooit in.quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik durf de Primark niet in tijdens de kerstvakantie
Volgens mij vullen ze alleen aan op donderdag en vrijdag ofniet?quote:Op maandag 23 december 2013 16:33 schreef Debsterr het volgende:
Dat is stom Priem! Heb je er toevallig foto van? Ik moet morgen nog en misschien zijn ze dan weer aangevuld?
Oh geen idee joh! Ik moet nog even wat kerstcadeautjes scoren voor een 12 jarig meisje, dat komt vast goedquote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij vullen ze alleen aan op donderdag en vrijdag ofniet?misschien is het anders met de kerst
quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh geen idee joh! Ik moet nog even wat kerstcadeautjes scoren voor een 12 jarig meisje, dat komt vast goed
Hoogstaand topique welquote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef bleiblei het volgende:
KLB / Mensen die preutse meisjes mee naar huis nemenDie user
![]()
Die post
In die topic
![]()
Ow, en mobiel doet niet aan Pi's dus hierbij de
quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme, vrouw staat kind af voor adoptie. Kind is nu 8 maanden oud. En nu is ze dus weer 6 maanden zwanger omdat ze depressief was omdat ze der kint had afgestaan. En nu wil ze dus weer der nieuwe kint afstaan aan dezelfde mensen die de andere baby ook hebben geadopteerd.
Nee geen foto vanquote:Op maandag 23 december 2013 16:33 schreef Debsterr het volgende:
Dat is stom Priem! Heb je er toevallig foto van? Ik moet morgen nog en misschien zijn ze dan weer aangevuld?
Oh weer controle?quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef Mirjam het volgende:
Zin om m'n nagels te lakken, maar moet me morgenochtend weer eens melden op de eerste hulp, dus ik wacht nog maar even
Nee ik had gebeld want die voet wordt maar dikker en dikker, ze willen me dus weer zien want raar.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee ik had gebeld want die voet wordt maar dikker en dikker, ze willen me dus weer zien want raar.
Aids. Maarja.
ZOVELEN AIDS OVERALquote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, aidspoot. Aidscrohn denk ik, het lijkt door de medicatie te komen.
ze zouden er een liedjon over moeten maken en dat zou ons levenslied zijnquote:
ermahgerd dan voel je je wel even genaaid jaquote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Diconnected het volgende:
Sjon is gewoon lekker uit eten en alles met werk en krijgt een dik kerstcadeau en ik zit op de bank te derpen en heb een kookboek gehad van m'n werk
the aidssongquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ze zouden er een liedjon over moeten maken en dat zou ons levenslied zijn
Jah, ze leek er zoveel op. Maar denk niet dat ze het was. Want het meisje naast me bleef zitten in Eindhovenquote:
en afgelopen zaterdag was ie ook al uit eten met ander werk en heeft ie ook al een sporttas vol met noms gehadquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd dan voel je je wel even genaaid ja
Het is een bijbaantje in de zorg. Hij werkt fulltime in een goede sector. Ik vind het zo vreemd nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd dan voel je je wel even genaaid ja
Ga leren programmeren en fulltime werken, dan krijg jij dat ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Maar toch. HET LEVEN IS ONEERLIJK
Nee ik ben hard aan het leren om straks 14 weken per jaar vakantie te hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga leren programmeren en fulltime werken, dan krijg jij dat ook
Het zijn geen kinderen maarquote:Op maandag 23 december 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
En de rest van het jaar metkinderen
opgescheept te zitten. Veel werk mee naar huis nemen etc etc
sounds fantastic.
neins insta-driquote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Welke Sally Hansen nagellak vond jij nou fijn Spees? Deze? http://www.iciparisxl.nl/(...)_hmDy7oAAAEhYMAeqNPg
Het is toch ook nog geen kerstquote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama en brum willen niet nu al cadeautjes doen, huu
quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
IK WIL OOK CADEAUTJESSSS
Ow wacht ik had mijn bdaycadeau al gekochtdamnit
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik krijg heul niks voor kerst dus heb gewoon geduld joh
Omschrijf zequote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ik baal nog steeds over die schoenen![]()
![]()
Pahahaha betwijfel het.... Stonden ook maar dat paar en maat 42quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omschrijf zewie weet is het een kerstwonder en vind ik ze, of is de rechterschoen braaf bij de linker teruggekomen vannacht!
Okay dus gladiators maar zonder open teenquote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha betwijfel het.... Stonden ook maar dat paar en maat 42zijn hoge hak, plateau, enkellaarsjes, zwart, teen is dicht en de rest is met bandjes open. Gaan dicht met een ritje achter. Het ging er mij om dat het bij de tenen dicht is, waren 22 euro. Hopelijk is het wat duidelijk
maatje 36 zat dus priiiima.... Naja die ene schoen dan
![]()
Lekkere maand ook om dat te 'laten' gebeurenquote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
Godver, bel ik S. net, die is in den haag, is onderweg de uitlaat onder de auto uitgetyft
kunnen we ook echt gebruikenGelukkig doen onze garage aan tweedehands zut dus zal het geen HONDERDEN euro's kosten, maar toch
Ja zoiets iddquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay dus gladiators maar zonder open teen. Ik ga voor je kijken, wie weer!
Nee he? Altijd aids hiero in huize avondroodquote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekkere maand ook om dat te 'laten' gebeurenHet zit ook nooit mee
Aaah dank je wel babequote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Not cool Miren succes vast morgenochtend
dat er met kerst verder maar gewoon even niets bijzonders gebeurd bij jullie
Ja dat iddquote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Not cool Miren succes vast morgenochtend
dat er met kerst verder maar gewoon even niets bijzonders gebeurd bij jullie
quote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Debsterr het volgende:
Die Bondi order is er trouwensgewone bestellingen kunnen ze dus nog steeds wel goed
Bij mij mijn lichaam, wat een kutjaar wat dat betreft hahaquote:
Jeutje heftigquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Puckzzz het volgende:
Buh.... goede vriendin van me blijkt darmkanker te hebben.
Gelukkig niet door de darmwand heen dus in januari beginnen met chemo en shit. 38 jaar...Pfffff
Das best jongquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Puckzzz het volgende:
Buh.... goede vriendin van me blijkt darmkanker te hebben.
Gelukkig niet door de darmwand heen dus in januari beginnen met chemo en shit. 38 jaar...Pfffff
Dat was een antwoord op mijn volgende vraag mehequote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Waa dat de vraag wel? *teruglezen gaat*
quote:Op maandag 23 december 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op mijn volgende vraag mehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |