Nouja, ik heb genoeg en dat weet ik. Ik kan alleen niet kiezen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ah dan ben ik dus niet de enigemaar het probleem van ik heb niets om aan te trekken/ te lakken hebben we dus allemaal
Hmm, dat is wel vreemd, want zo staat het er niet in de a-z lijst.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debs
@Spaceinvadersz Tandheelkunde wordt vergoed tot 250 euro per jaar. ^MK
Ik heb letterlijk gevraagd om de vergoeding van het jong pakket, dat staat er idd niet bij, dat er een max aan zitquote:Op zondag 22 december 2013 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel vreemd, want zo staat het er niet in de a-z lijst.
Nee, en ik vraag me dus af, stel je zou er mee in de knoei komen en er rechtsbijstand op zetten.. mij boeit het ook niet hoor, heb *afkloppen* nooit veel nodig.quote:Op zondag 22 december 2013 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gevraagd om de vergoeding van het jong pakket, dat staat er idd niet bij, dat er een max aan zitMaar goed ik had mijn interpolis tand anders ook naar 250 omlaag gehaald.
Ik heb geen rechtsbijstand einzquote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag me dus af, stel je zou er mee in de knoei komen en er rechtsbijstand op zetten.. mij boeit het ook niet hoor, heb *afkloppen* nooit veel nodig.
Wat dan?quote:Op zondag 22 december 2013 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Damn wat heb ik lekker gekookt vanavond
Argentijnse steak, gebakken aardappeltjes en gewokte courgette, champignons en paprikaquote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik heb Knorr Lasagnette gemaakt, en nu zit ik heel vol.
De groenten zijn niet mijn ding, maar klinkt goed!quote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Argentijnse steak, gebakken aardappeltjes en gewokte courgette, champignons en paprikaEn als toetje zelfgemaakte brownie
. En nu zit ik vol
Nou, ik heb de gehele voorwaarden doorgespit, maar het staat er echt niet in.quote:Op zondag 22 december 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen rechtsbijstand einzMaar ik snap wat je bedoeld. Ik heb idd ook nooit veel nodig.
WTFquote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik heb de gehele voorwaarden doorgespit, maar het staat er echt niet in.
We zullen het morgen weten denk iktwitter:Spaceinvadersz twitterde op zondag 22-12-2013 om 20:59:56@Anderzorg Kun je mij vertellen waar ik dit kan teruglezen? Ik kan nergens een maximum vinden namelijk. reageer retweet
Tof!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was geïnspireerd door het pink ribbon armbandje[ link | afbeelding ]
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 22 december 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
We zullen het morgen weten denk iktwitter:Spaceinvadersz twitterde op zondag 22-12-2013 om 20:59:56@Anderzorg Kun je mij vertellen waar ik dit kan teruglezen? Ik kan nergens een maximum vinden namelijk. reageer retweet
Leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik vroeg in mijn eerste tweet duidelijk wat het was voor JONG dus dan kunnen die dombo's niet lezenquote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Er staat in de voorwaarden expliciet dat het bij Budget inderdaad tot ¤250,- is, maar verder helemaal niets.
Nee dat vind ik ook welquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Debs, hoe ken jij die meiden met wie je nu die giveaway doet? Er zit er nu 1 op feestboek te janken dat als je haar alleen maar volgt vanwege de give-away, je dat maar niet moet doen want zij heeft ook gevoel en dan is ze gekwetst. Ben ik nu echt een takkewijf dat ik alleen maar eenkan trekken?
huh wtfquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Debs, hoe ken jij die meiden met wie je nu die giveaway doet? Er zit er nu 1 op feestboek te janken dat als je haar alleen maar volgt vanwege de give-away, je dat maar niet moet doen want zij heeft ook gevoel en dan is ze gekwetst. Ben ik nu echt een takkewijf dat ik alleen maar eenkan trekken?
ik vind em tof gelukt!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
slaap lekker babequote:Op zondag 22 december 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Sorry damens, ik ga maar weer, I'm beat
En dan wil ik morgen heel graag wat later mijn nest uit dat tien over fucking vier![]()
Buhbaai
Via een FB groep. Overigens is gekwetst wat overdreven, maar irritant is het welquote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Ik nodig je wel uit voor de groep!quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook wel![]()
En ik wil ook wel een keer meedoen maar jk weet dus ook niet HOE debs eraan komt mehe
dan moet je toch niet meedoen aan zo'n giveaway?quote:Op zondag 22 december 2013 23:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Via een FB groep. Overigens is gekwetst wat overdreven, maar irritant is het wel.
twitter:Anderzorg twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:35:22@Spaceinvadersz Ik zie dat ik je foutieve info heb gegeven, excuses. Er zit inderdaad geen maximum aan. ^MK reageer retweet
Is ook zo, maar dan nog is het jammer. Al heb ik het persoonlijk nooit met opvallende nummers meegemaakt. Misschien is haar blog gewoon stomquote:Op zondag 22 december 2013 23:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je toch niet meedoen aan zo'n giveaway?want zo werkt dat toch nou eenmsal
quote:Op zondag 22 december 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debstwitter:Anderzorg twitterde op zondag 22-12-2013 om 21:35:22@Spaceinvadersz Ik zie dat ik je foutieve info heb gegeven, excuses. Er zit inderdaad geen maximum aan. ^MK reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2013 23:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan nog is het jammer. Al heb ik het persoonlijk nooit met opvallende nummers meegemaakt. Misschien is haar blog gewoon stom
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik unfollow niet direct mensen na giveaways. Tenzij het hoerige aidsblogs zijn. Maar dan moeten ze wel een heul goede giveaway hebben wil ik uberhaupt meedoen
Bij de meeste denk ik oh koop ik zelf wel doeiquote:Op zondag 22 december 2013 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ditik ga meestal niet al die moeite meer doen voor een lakje of 2
Mijn paps en ik slepen je wel meequote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef PriemGirl het volgende:
Heeeerljk getraindconditie van niks
hoe ga ik toch die loopwedstrijd doen over 2 weken
![]()
al 4 weken niet kunnen trainen/lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |