Ik vroeg me ineens af of jullie het enige setje zijn op FOK! wat mod zijn van hetzelfde subforum.quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankjewel, dat vinden we leuk om te horen!
Winterstorm en ik zijn iig wel via een forum een koppel geworden maar was geen Fok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af of jullie het enige setje zijn op FOK! wat mod zijn van hetzelfde subforum.
Ik kan me niet herinneren dat dat eerder is geweest of wel?
Heb je dat plaatje helemaal zelf gepaint?quote:
Gefotosoept, Anne kennendequote:Op woensdag 25 december 2013 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje helemaal zelf gepaint?
Dagonet en Misstique jaaaaaaaaaaaaren terug al. En golfer en zijn vrouw samen op CUL in ee nog veel grijzer verleden als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af of jullie het enige setje zijn op FOK! wat mod zijn van hetzelfde subforum.
Ik kan me niet herinneren dat dat eerder is geweest of wel?
dus je noemt d'r luiquote:
Neen, ik zeg dat Anne vaker met fotosoep werkt als met Paint.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
dus je noemt d'r lui
Fijns dagen!!
Grappig wist niet dat er zoveel setjes door of op FOK! zijn ontstaan in de loop der jaren.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dagonet en Misstique jaaaaaaaaaaaaren terug al. En golfer en zijn vrouw samen op CUL in ee nog veel grijzer verleden als ik het me goed herinner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |