SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE TUSSENSTAND IS 1-0
quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
kut ajax, 4x verliezen is een schande in 1 seizoenshelft
F5.quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef HulkHeld het volgende:
Werk die OP is bij, met die tussenstand.
quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef HulkHeld het volgende:
Werk die OP is bij, met die tussenstand.
Matige trainer ook.quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef Ooku het volgende:
Als deze wedstrijd wordt verloren is het volledig te danken aan Frank de Boer met zijn mongolen opstelling.
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 22-12-2013 om 13:54:16Sigthorsson: elke voorwaartse pass op helft tegenstander = balverlies. #rodaja Zie: http://t.co/iJM0uuc4qR @Squawka reageer retweet
Ik ga er ook niet vanuit.quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Shreyas het volgende:
Dit is het type wedstrijd die Ajax nimmer nooit meer wint, let op mijn woorden
Bedankt weer voor deze mededelingquote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Shreyas het volgende:
En terecht, je maakt geen minuut aanspraak op punten.quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb gewoon gelijk, je ziet zoiets al dagen van te voren aankomen, na het gelijke spel van Vitesse gisteren tegen Heracles wist ik het zeker. Ajax heeft dé uitgelezen kans om makkelijk als 'winterkampioen' de winterstop in te gaan en uitgerekend dan gaan ze het verkloten.quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt weer voor deze mededeling
Heel Roda minus Hupperts, Dijkhuizen en Donald.quote:
ONGELOOOOOOOOOOOFLIJK!! JIJ WIST DIT ALLEMAAL VAN TE VORENquote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, je ziet zoiets al dagen van te voren aankomen, na het gelijke spel van Vitesse gisteren tegen Heracles wist ik het zeker. Ajax heeft dé uitgelezen kans om makkelijk als 'winterkampioen' de winterstop in te gaan en uitgerekend dan gaan ze het verkloten.
Goed indekken wel.quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, je ziet zoiets al dagen van te voren aankomen, na het gelijke spel van Vitesse gisteren tegen Heracles wist ik het zeker. Ajax heeft dé uitgelezen kans om makkelijk als 'winterkampioen' de winterstop in te gaan en uitgerekend dan gaan ze het verkloten.
Hupperts kan alleen rennen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Roda minus Hupperts, Dijkhuizen en Donald.
Ja dit keer wel, ik sta niet voor niets in de top 5 van de Eredivisie Totoquote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef Paul het volgende:
[..]
ONGELOOOOOOOOOOOFLIJK!! JIJ WIST DIT ALLEMAAL VAN TE VOREN
Ik sta bovenaan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dit keer wel, ik sta niet voor niets in de top 5 van de Eredivisie Toto
Das meer dan niksquote:
quote:
Exact, het zegt veel over dat elftal als Hupperts een van je betere spelers is. Gauw degraderen.quote:
Ik vergat Fludderus in mijn analyse. Excuusquote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Exact, het zegt veel over dat elftal als Hupperts een van je betere spelers is. Gauw degraderen.
1-4 redden ze niet meer denk ik, dan maar 1-3quote:
En Demougod.quote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergat Fludderus in mijn analyse. Excuus
De onderkant van de ranglijst is gewoon veel beter dan eerder. En de middenmoot ook.quote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel jammer trouwens, dat Ajax zo weinig kwaliteit heeft en toch nog tweede staat. Het zegt heel veel over de huidige competitie. Echt een historisch dieptepunt qua niveau.
Jouw verstand van voetbal is wel treurig.quote:Op zondag 22 december 2013 14:02 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel jammer trouwens, dat Ajax zo weinig kwaliteit heeft en toch nog tweede staat. Het zegt heel veel over de huidige competitie. Echt een historisch dieptepunt qua niveau.
Je kan ook gewoon zeggen: "De topploegen zijn slechter, want ze laten het toe dat de middenmoot dichterbij komt''quote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
De onderkant van de ranglijst is gewoon veel beter dan eerder. En de middenmoot ook.
Okquote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw verstand van voetbal is wel treurig.
Ajax heeft geen creativiteit, het is te danken aan Frankie dat Ajax het zo goed doet zonder Chrissie Eriksenquote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw verstand van voetbal is wel treurig.
Hij gaat zeggen: "We hebben gedomineerd, Ajax was de betere ploeg, want meeste balbezit''quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
Frank de Boer gaat weer huilie huilie over de ballenjongens na afloop
Gras was te lang.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
Nee, want ik ben nog zo'n negatieve zeurdoos die alleen maar op het niveau van de eredivisie loopt te janken als zijn ploeg verliestquote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen: "De topploegen zijn slechter, want ze laten het toe dat de middenmoot dichterbij komt''
Frank moet de hand in eigen zak steken met het goed draaiende elftal om te gooien.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
De onderkant van de ranglijst is gewoon veel beter dan eerder. En de middenmoot ook.
Maw: geen plan Bquote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft geen creativiteit, het is te danken aan Frankie dat Ajax het zo goed doet zonder Chrissie Eriksen
4 clubs gehad in 9 jaar, waarvan 1 jaar verhuur en nooit doorgebroken bij AZ. Valt wel mee.quote:
Je kan Ajax qua inzet en mentaliteit niets verwijten, maar aanvallend gezien hebben we echt te weinig kwaliteit. Sigthorsson, Bojan, Fischer, Hoesen, het is allemaal subtop, meer niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog zo'n negatieve zeurdoos die alleen maar op het niveau van de eredivisie loopt te janken als zijn ploeg verliest
Rtquote:Op zondag 22 december 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft geen creativiteit, het is te danken aan Frankie dat Ajax het zo goed doet zonder Chrissie Eriksen
Juist wel.quote:
Of de burger king, wie weet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
Riedewald gaat straks nog even naar de mac.
Burger Kingquote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
Riedewald gaat straks nog even naar de mac.
Helaas welquote:
Herenveen speelde gisteren al.quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu pas wakker worden als je club al 80 minuten heeft gespeeld
![]()
Sommige mensen hebben ook nog een leven buiten voetbal om.quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu pas wakker worden als je club al 80 minuten heeft gespeeld
![]()
Rennen gaat altijd sneller dan lopen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef RubenSosa het volgende:
die poulsen rent sneller naar de kant dan dat hij heel de westrijd heeft gelopen.
Je bent gewon een nep supporter joh.quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook nog een leven buiten voetbal om.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
Nee ik was vergeten mijn wekker te zetten mensen
quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
Wat gênant dit.quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
Zouden ze zich niet realiseren dat ze achter staan?quote:
Geen karakters.quote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax eenmaal op achterstand komt in een uitwedstrijd, dan is het eigenlijk een verloren wedstrijd.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik weet niet wat die Ajacieden zien in Ajax?
Ach PSV moet zo tegen Adoquote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef Shreyas het volgende:
Je komt in een fase dat je tevreden gaat zijn met 1 punt, dieptriest dit, je speelt tegen Roda
Gebrek aan beterquote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik weet niet wat die Ajacieden zien in Hoesen?
Geen concurrent dit seizoenquote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ach PSV moet zo tegen AdoDat wordt ook nog wat omdat ze nu denken dat het lek boven is.
of rekikquote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon Cuenca weer huren, komt alles goed
kerst vieren.quote:
Hij fluit vandaag wel goedquote:Op zondag 22 december 2013 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Van mij mag Nijhuis Ajax iedere week wel fluiten
NOU EN HAHAHAHA AJAXquote:Op zondag 22 december 2013 14:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jullie verloren van Psv vorige week
Even naar de supermarkt.quote:Op zondag 22 december 2013 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat raar dat ik ClapClap niet meer zie posten.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ajax ook xDquote:Op zondag 22 december 2013 14:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jullie verloren van Psv vorige week
Gelijkspel is wel verdiend ja. Winst zou teveel zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 14:14 schreef Tchock het volgende:
Op zich wel verdiend, hoe slecht het ook was.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit blijft gewoon 1-1 hoor
Zijn er 16 mensen jarig?quote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Groningen hebben we 16 jarigen xD
Ik let er op.quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Shreyas het volgende:
Mad?quote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Paul het volgende:
IK HAAT JULLIE AJAX IK HAAT JULLIE GA GEWOON DOOD KUT AJAX
Ik weet dat het frustrerend is, zet je er over heen...quote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Paul het volgende:
IK HAAT JULLIE AJAX IK HAAT JULLIE GA GEWOON DOOD KUT AJAX
IK SCHUIMBEKquote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik weet dat het frustrerend is, zet je er over heen...
Mighty Mouse is de man daarquote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Walsh straks is uigeschakeld bij het PDC steunt hij vast iemand anders!
sYNTIX VINDT DEZE USERNAME LEUKquote:Op zondag 22 december 2013 14:17 schreef XABiiiALONSO het volgende:
god, altijd zit het in de slotfase tegen.
Je caps lock staat aan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sYNTIX VINDT DEZE USERNAME LEUK
Ja want nu post je ineens welquote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet post op FOK! bij een achterstand van Ajax![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |