oow gezellig ja!quote:Op zondag 22 december 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg strsks een hok vol visite dus vervelen doe ik niet ben ik bang.
Ja koud maar supergaaf, wat een sfeertje daar
Lekker wijf is het, echtquote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
oow gezellig ja!![]()
en ik kan me voorstellen dat het gaaf was!! van wat ik terug heb gezien/gehoord was het ook wel een feestje gisteravonden Gerrie
Ik ga dat echt echt niet trekken ben ik bangquote:
Mja ik hou ook niet echt van in het donker rijden.quote:Op zondag 22 december 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga dat echt echt niet trekken ben ik bang
Gister was al vermoeiende heenreis met windstoten en regen op de afsluitdijk, donker en onverlicht. Best eng
Ik heb gisteren wel genoeg regen gezienquote:
dat geloof ik direct!! ik heb er verdorie niks van gezien gisterquote:
was peu met je mee auto's kieken? Is het nog wat geworden?quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik hou ook niet echt van in het donker rijden.
Ik had overdag ook wel last van de wind. Peu zei dat ie me over de snelweg heen en weer zag slingeren
[..]
Ik heb gisteren wel genoeg regen gezien
Mijn vriend heeft gister een stuk op genomen dus ben benieuwd, vanavond even terug kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat geloof ik direct!! ik heb er verdorie niks van gezien gisterdus nu maar een beetje terug kijken en luisteren
haha leukquote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft gister een stuk op genomen dus ben benieuwd, vanavond even terug kijken
Natte sokken is echt kutquote:Op zondag 22 december 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was peu met je mee auto's kieken? Is het nog wat geworden?
Ja ik ook, mijn sokken waren nat
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst bij http://link.marktplaats.nl/757823067 wezen kijken. Super strakke auto, had alleen te weinig vermogen voor dat gewicht (mijn seat trekt harder op).
Dus toen ben ik niet meer in R'dam wezen kijken omdat ook een 318 was.
Nog even naar Zutphen gereden en bij http://link.marktplaats.nl/757113817 en http://link.marktplaats.nl/757113798 wezen kijken.
Die eerste had ik zo mee genomen als daar niet te veel mis mee was. Die tweede stond mij het interieur niet aan en daar was ook e.e.a. mis mee.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die eerste (van die 2 uit Zutphen) was een grotere klusbak. Hier een lijstje wat er mis mee was:
- kapotte verwarming (werd alleen loeiheet, ramen moesten open)
- kapotte koplamp voor (xenon)
- kapotte module? (waarschuwingslampje achterklep bleef branden)
- gare deurrubbers
- motortje achterzijruit deed het niet
- iets met de achteras(ophanging), doffe klap bij gas intrappen
En volgens mij mis ik nog iets...
Stoelverwarming zat er volgens die kerel niet in.
ja zeker welquote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha leukhadden we je nog kunnen spotten denk je?
quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeker wel![]()
![]()
Volgens vriend ben ik echt een paar keer goed in beeld geweest.
En ik kreeg een appie toen gerrie haar trui uit deed en in haar bh-topje stond dst hij op de camera zag dat ik helemaal schuin ging staan om wat te kunnen zien van haar tieten
haha leuk!! nu ga ik extra opletten bij de video's natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeker wel![]()
![]()
Volgens vriend ben ik echt een paar keer goed in beeld geweest.
En ik kreeg een appie toen gerrie haar trui uit deed en in haar bh-topje stond dst hij op de camera zag dat ik helemaal schuin ging staan om wat te kunnen zien van haar tieten
Ja ik had mijn sneakers aan brrr niet zo slim.quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natte sokken is echt kutIk heb al warme stevige (en waterdichte) schoenen aan gedaan
Ja, dat was wel chillNee helaas niet, zie:
[..]
[..]
Mja al wel gezocht, maar daar staan er ook niet zoveel.quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
Vinnie is er voor dat specifieke soort BMW's die jij zoekt niet een forum-community online?
Die ook onderling auto's aanbieden?
Ik ben sinds ik een Mondeo heb lid van de Mondeoclub; heb al bak (ontbrekende) accessoires via die route gekocht. Nu ga ik volgende week mee bij het vernietigen van mijn Mondeo bij de plaatselijke auto-pletter dus daarna mag ik op zoek naar iets nieuws, maar ik denk datik toch dat soort forums ga raadplegen.
Dealersites lijken leuk, maar je ziet een hoop .....
Heb een gave 530d gevonden voor 7 mille, kijk je wat beter dan geeft de boordcomputer een lekke band aan...
quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha leuk!! nu ga ik extra opletten bij de video's natuurlijk
En ook geen paraplu meequote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik had mijn sneakers aan brrr niet zo slim.
Zonde van die auto's, gelukkig is het niet zo dat je een auto moet kopen omdat je zonder niks kan bijvb, dus wellicht komt er nog wat op je pad
Lag wel in de auto, maar dankzij Cobra4 bleef ik droogquote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ook geen paraplu mee![]()
Nee klopt, dat scheelt inderdaad.
Ik heb er ook een in de auto liggen, niet vergeten eruit te halen dusquote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lag wel in de auto, maar dankzij Cobra4 bleef ik droogDie had wel een plu mee.
Waar konden jullie uiteindelijk parkeren?quote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lag wel in de auto, maar dankzij Cobra4 bleef ik droogDie had wel een plu mee.
ga je ook heen??quote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er ook een in de auto liggen, niet vergeten eruit te halen dus
Oh nice
Uitljes zijn zo cutequote:
leuk!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaquote:![]()
![]()
You only live once, but if you do it well, once will be enough
ja sorry ik bedoelde bierquote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Uiltje90 het volgende:
is dat zo?? maar ik neem aan dat dat dan bierbrouwerij is??
haha wat grappig!!quote:Op zondag 22 december 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry ik bedoelde bier
http://brouwerijhetuiltje.nl/
Kijk dan wat een dropje
Ik ook niet maar ik heb er een hobby van gemaakt om mijn vriend te bestoken met bier met lieve dieren etiketjes en dit is mijn nieuwe favorietquote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha wat grappig!!heel schattig idd.. ik lust alleen geen bier
haha goed bezig!! ik weet nog wel een adresje voor je anders.. mocht je je vervelenquote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef fietsie het volgende:
Zow. Keuken schoon, bijkeuken schoon, was draait, woonkamer is aan kant.
Ik lijk wel een huisman.
Nu iets doen met auto's dan maar...
Hoe eh, is de eh, betaling achteraf geregeld (of indien gewenst, tussendoor, periodiek of op voorhand?)quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha goed bezig!! ik weet nog wel een adresje voor je anders.. mocht je je vervelen![]()
haha leuke hobbyquote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb er een hobby van gemaakt om mijn vriend te bestoken met bier met lieve dieren etiketjes en dit is mijn nieuwe favoriet
betaling?quote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe eh, is de eh, betaling achteraf geregeld (of indien gewenst, tussendoor, periodiek of op voorhand?)
Juh thuis is dat waardeloos geregeld dus als ik elders aan de bak ga moet ik dat natuurlijk vooraf goed afstemmen hequote:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:13 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
leuk!!Dan ga je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jaaa![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb er een hobby van gemaakt om mijn vriend te bestoken met bier met lieve dieren etiketjes en dit is mijn nieuwe favoriet
Nou ja dat dus, en de komende dagen ook wel andere dingen aan mijn hoofd dan boenen, dus alles maar in 1x goed aangepakt. Sopje erbij enzo.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Blegh het is hier ook een bende en niemand heeft de komende dagen tijd om het echt op te ruimen
hmja.. te moeilijkquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh thuis is dat waardeloos geregeld dus als ik elders aan de bak ga moet ik dat natuurlijk vooraf goed afstemmen heEn ook in welke valuta enzo, en eventuele speciale wensen.
nee man.. ik heb geen zin om alleen te gaan.. en m'n vent krijg ik nooit van m'n leven meequote:
*grinnik* De buurvrouw reageerde met: "Bij voorkeur op mijn rug op de tafel, daar is mijn man te klein voor. Wil ik ook weleens beleven".quote:Op zondag 22 december 2013 14:31 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hmja.. te moeilijkik doe het zelf wel
Dan zeg je dat je een verrassing hebtquote:Op zondag 22 december 2013 14:31 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hmja.. te moeilijkik doe het zelf wel
[..]
nee man.. ik heb geen zin om alleen te gaan.. en m'n vent krijg ik nooit van m'n leven mee
tsja dat is ook een optiequote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* De buurvrouw reageerde met: "Bij voorkeur op mijn rug op de tafel, daar is mijn man te klein voor. Wil ik ook weleens beleven".
dat zou een goed idee zijn als ik een rijbewijs had en er zo heen had kunnen rijdenquote:Op zondag 22 december 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je een verrassing hebt
Met de trein duurt dat een beetje lang jaquote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
tsja dat is ook een optie
[..]
dat zou een goed idee zijn als ik een rijbewijs had en er zo heen had kunnen rijden
Ze moet nu effies met mijn eega afstemmen wanneer ik beschikbaar benquote:
idd.. helaaschquote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met de trein duurt dat een beetje lang ja
Je hebt ook een ezeltje, een vosje, geitjes, struisvogels, wolven, honden, muggen, bizon's, flamingo's, natuurlijk bokken, leeuwtje, olifantjes, egeltjes en nog een hele boel meerquote:
Thanks!quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
idd.. helaaschmaar jij veel plezier straks!! en pasop voor je ogen met al die plu's.. sommige mensen zijn daar nooit zo voorzichtig mee
gheghequote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks!
Haha ja dank je. Ik zal er zelf ook op letten
Ik werk in Leeuwarden.quote:Op zondag 22 december 2013 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb dit jaar echt nog helemaal niks mee gekregen van serious request
Normaal heb ik het altijd wel op de achtergrond op staan of zo
M'n gezichtquote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
gheghekunnen we jou ook nog spotten/ergens aan herkennen?
In de parkeergarage onder het plein waar het glazen huis staat.quote:Op zondag 22 december 2013 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar konden jullie uiteindelijk parkeren?
Wow dat was mazzel! Die is al dagen vrijwel continue vol....quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de parkeergarage onder het plein waar het glazen huis staat.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wow dat was mazzel! Die is al dagen vrijwel continue vol....
Gaspedaal is je vriendquote:
Die ga ik zo even aanraken jaquote:Op zondag 22 december 2013 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gaspedaal is je vriend
Beetje doelloos querien
Ik zit te dubben voor een woon-werk auto tussen lpg en diesel.quote:
Ik wil!quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt ook een ezeltje, een vosje, geitjes, struisvogels, wolven, honden, muggen, bizon's, flamingo's, natuurlijk bokken, leeuwtje, olifantjes, egeltjes en nog een hele boel meer
Kijken hoeveel km je maakt dusquote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit te dubben voor een woon-werk auto tussen lpg en diesel.
Heb nu een ramp op wielen die me dit jaar arm heeft gemaakt, die wordt volgende week geplet.
En moet dus iets anders.
Het begint langzaam wat beter te gaan. Was aardig uitgegaan vannacht. Helemaal shaky na opstaanquote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed man en jij?
Mijn kerstpakket gehad en al wat van opgegeten.
Ai bro, wat is met dat?quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het begint langzaam wat beter te gaan. Was aardig uitgegaan vannacht. Helemaal shaky na opstaan
Voelde al mijn spieren.Maar, na een dagje chillen op de bank gaat het wel weer.
Go big or go home.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Het is een wit, houten kistje (vorig jaar een grotere versie van gekregen, dus deze past er leuk bijquote:
Woow wel een goed feestje dus.quote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie nu dat je het ook anders op kunt vatten.
8 uur thuis man.![]()
Dat kan ik allemaal niet meer handelen. Ik word oud.
vet cool kerstpakket!quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een wit, houten kistje (vorig jaar een grotere versie van gekregen, dus deze past er leuk bij) met daarin een fleecedekentje, bonbons met Irish whiskey and cream vulling, zakje Lion pop chocs, een leuk boekje over 'Omdenken', een kleurrijke tafelloper, een leuke theedoek met katjes en muisjes erop, een mok van Jamie Oliver waar 'Rock star' op staat, een mooie grote kaars, twee potjes in kersthema waar je waxinelichtjes in kan doen ... Dat was het geloof ik.
EDIT: O ja, ook nog kerstverlichting en twee gouden roosjes ter decoratie.
Mijn werkgever stelt alle pakketten persoonlijk samen. Ze verzamelt het hele jaar door dingen die ze leuk vindt of bij iemand vindt passen en maakt daar een pakket van. Dan gaat ze die zelf inpakken en ze kwam het dit jaar ook gewoon aan de deur brengen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
vet cool kerstpakket!![]()
ik kreeg een fles rode wijn.. en ik lust geneens rode wijn
Dat is een best pakket.quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een wit, houten kistje (vorig jaar een grotere versie van gekregen, dus deze past er leuk bij) met daarin een fleecedekentje, bonbons met Irish whiskey and cream vulling, zakje Lion pop chocs, een leuk boekje over 'Omdenken', een kleurrijke tafelloper, een leuke theedoek met katjes en muisjes erop, een mok van Jamie Oliver waar 'Rock star' op staat, een mooie grote kaars, twee potjes in kersthema waar je waxinelichtjes in kan doen ... Dat was het geloof ik.
Ja toch, nieuwe vrienden gemaakt. Ontdekte vanmorgen 2 telefoonnummers in mijn portemonnee. Goede avond dus.quote:
Wow misschien wel chickies.quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja toch, nieuwe vrienden gemaakt. Ontdekte vanmorgen 2 telefoonnummers in mijn portemonnee. Goede avond dus.
wat gaaf joh! hebben jullie ook een klein team of..?quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn werkgever stelt alle pakketten persoonlijk samen. Ze verzamelt het hele jaar door dingen die ze leuk vindt of bij iemand vindt passen en maakt daar een pakket van. Dan gaat ze die zelf inpakken en ze kwam het dit jaar ook gewoon aan de deur brengen.
Mijn vriend kreeg een soort vrouwenpakket. Arm jong.
Er staat me wel bij dat ik met een meisje heb staan praten.quote:
Van de week even bellen?quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat me wel bij dat ik met een meisje heb staan praten.
Veel thuiswerkers, ik weet niet hoe klein het is. Op kantoor werken er, de werkgever zelf niet meegerekend, twee mensen. Ik ken niet iedereen persoonlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wat gaaf joh! hebben jullie ook een klein team of..?
Dat is dan ook weer beetje jammer ja..
Vriendinnen?quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een best pakket.
[..]
Ja toch, nieuwe vrienden gemaakt. Ontdekte vanmorgen 2 telefoonnummers in mijn portemonnee. Goede avond dus.
Als hij nog weet welke naam en welk gezicht bij welk nummer hoort.quote:
dat zijn werkgevers om te koesterenquote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel thuiswerkers, ik weet niet hoe klein het is. Op kantoor werken er, de werkgever zelf niet meegerekend, twee mensen. Ik ken niet iedereen persoonlijk.Maar ze is heel erg behulpzaam, een beetje een soort tweede moeder.
Ze heeft me zelfs aan een andere baan proberen te helpen bij een kennis van haar.
Misschien.quote:
Viezerd.quote:
Er begint wat te dagen. Het was wel donker, dus exacte gezichtsgegevens weet ik niet meer.quote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij nog weet welke naam en welk gezicht bij welk nummer hoort.
Daar is toch niks vies aan?quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
[..]
Viezerd.
[..]
Er begint wat te dagen. Het was wel donker, dus exacte gezichtsgegevens weet ik niet meer.
Zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat zijn werkgevers om te koesteren
De verkoper in de muziekwinkel waar ik laatst was, die was vies. Hij stonk een uur in de wind. Een smerige, zure adem.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw gedachten zijn altijd vies.
Nee dat ben ik kaneeltjequote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw gedachten zijn altijd vies.
Had hij vis gegeten?quote:Op zondag 22 december 2013 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
De verkoper in de muziekwinkel waar ik laatst was, die was vies. Hij stonk een uur in de wind. Een smerige, zure adem.
Een topic vol vuilakkenquote:
Bek spoelen met zeep en meer mediteren.quote:Op zondag 22 december 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gedachtes kan je niet wassen schat
hoho.. speak for yourselfquote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij vis gegeten?
[..]
Een topic vol vuilakken
Nee, zo erg stinkt rotte vis niet eens.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij vis gegeten?
[..]
Een topic vol vuilakken
Je wil niet wetenquote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij vis gegeten?
[..]
Een topic vol vuilakken
Ik ben met afstand de minst vuile hier. Lijkt me evident.quote:
Gatverquote:Op zondag 22 december 2013 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo erg stinkt rotte vis niet eens.Die man was vanbinnen al bezig met doodgaan, geloof ik.
Ok.quote:
Aan het ontbinden?quote:Op zondag 22 december 2013 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo erg stinkt rotte vis niet eens.Die man was vanbinnen al bezig met doodgaan, geloof ik.
Oneensquote:Op zondag 22 december 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben met afstand de minst vuile hier. Lijkt me evident.
jup.. moed aan het verzamelen om naar de winkel te gaanquote:
Ja, ja en nee. Je bent helaas niet helemaal puur.quote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Notoire leugens, Mu.
Ik ben lief, schattig en puur.
Ja. Wij hebben de mazzel dat alles tegelijk komt. En weggaatquote:Op zondag 22 december 2013 17:40 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
jup.. moed aan het verzamelen om naar de winkel te gaanJouw visite al weg?
aah ok.. nja kun je nu lekker met de pootjes omhoogquote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben de mazzel dat alles tegelijk komt. En weggaat
Eigenlijk wel fijn ook. Ksk nu helemaal in.
Oohw da's ideaal; ff opruimen en lekker de zondagavond voor jezellef dus?quote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben de mazzel dat alles tegelijk komt. En weggaat
Eigenlijk wel fijn ook. Ksk nu helemaal in.
Watquote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ja en nee. Je bent helaas niet helemaal puur.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:45 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
aah ok.. nja kun je nu lekker met de pootjes omhoog
Eh nee, ik heb wel wat gehoord ja.quote:Op zondag 22 december 2013 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat
Heb je mij ooit seks zien hebben?
ik besef me net dat het idd misschien anders overkomt dan ik bedoeldequote:
Dat zijn vaak dikke, zwetere mensen die je dan in een hoekje duwen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben met afstand de minst vuile hier. Lijkt me evident.
[..]
Gatver
Dat zijn van die mensen die ook naast je in de bus gaan zitten
[..]
Ok.
Maakt mij niet uit hoorquote:Op zondag 22 december 2013 17:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik besef me net dat het idd misschien anders overkomt dan ik bedoelde
Leek het wel op.quote:
Jij bent een viespeuk in konijnenkleding.quote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Notoire leugens, Mu.
Ik ben lief, schattig en puur.
Bleh smerig is dat.quote:Op zondag 22 december 2013 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Leek het wel op.
Ik had een leraar die ook zo stonk. En dacht dat vrouwen hun gezicht op borsthoogte hadden.
Owjaquote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb wel wat gehoord ja.
Allemaal nare gedachten, bahquote:Op zondag 22 december 2013 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn vaak dikke, zwetere mensen die je dan in een hoekje duwen.
Ongehoord dit.quote:Op zondag 22 december 2013 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een viespeuk in konijnenkleding.
Het feit dat het heel sneaky is.quote:Op zondag 22 december 2013 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongehoord dit.
Wat maakt mij een viespeuk dan?
Jaaa vanavond maar op tijd naar bedquote:Op zondag 22 december 2013 17:45 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
aah ok.. nja kun je nu lekker met de pootjes omhoog
Whut, je hebt toch vakantie?quote:Op zondag 22 december 2013 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa vanavond maar op tijd naar bed
Bijkomen van het regenfeestje op sneakers?quote:Op zondag 22 december 2013 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik word ook een dagje ouder en heb 2 korte nachtjes gehad.quote:
Nog gevaarlijker! Je hebt er geen controle over. Je bent een ongeleid, smerig projectiel.quote:
haha niet echt.. ik moest serieus even nadenken wat je bedoelde met je opmerkingquote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zei je het wel met dubbele gedachte
quote:Op zondag 22 december 2013 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Beetje jammer, ik had meer van je verwachtquote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik word ook een dagje ouder en heb 2 korte nachtjes gehad.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha niet echt.. ik moest serieus even nadenken wat je bedoelde met je opmerking
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog meer?quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik had meer van je verwacht
Had ik er maar controle over!quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog gevaarlijker! Je hebt er geen controle over. Je bent een ongeleid, smerig projectiel.
Oh, dus mijn bonbons kan ik morgen thuis latenquote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha niet echt.. ik moest serieus even nadenken wat je bedoelde met je opmerking
[..]![]()
VastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit hoor, ben wel wat gewend
Ja nog meerquote:![]()
Je bent een man, vergeet het maar!quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik er maar controle over!
Bonbons zijn altijd welkom. Maar we kunnen ze ook wel aan een dakloze geven.quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dus mijn bonbons kan ik morgen thuis latenIk mag ze toch niet
Je kan toch wel mikken?quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik er maar controle over!
Jaja vanavond wellicht nog een keerquote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast
Maakt niet uit hoor, ben wel wat gewend
[..]
Ja nog meer
'een' keer. Dat klinkt nou niet echt vanquote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaja vanavond wellicht nog een keer
Bonbons? Ben je gek?quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent een man, vergeet het maar!
[..]
Bonbons zijn altijd welkom. Maar we kunnen ze ook wel aan een dakloze geven.
ik ben moe.quote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'een' keer. Dat klinkt nou niet echt van
Ow....vervelend dat jaquote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sexisme
[..]
Het gaat nooit waar ik het wil, helaas
Ah, het alom befaamde excuus.quote:
andere mensen een beetje opjutten om seks te hebben... ga zelf is scoren johquote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'een' keer. Dat klinkt nou niet echt van
Zeesterren. Ahja dat kan ik wel.quote:Op zondag 22 december 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow....vervelend dat ja
[..]
Ah, het alom befaamde excuus. Je hoeft niet eens wat te doen
Hoi, neuken?quote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
andere mensen een beetje opjutten om seks te hebben... ga zelf is scoren joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bedoel ikquote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeesterren. Ahja dat kan ik wel.![]()
Haiquote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
andere mensen een beetje opjutten om seks te hebben... ga zelf is scoren joh
quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoi, neuken?dat bedoelde ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
You only live once, but if you do it well, once will be enough
Ik heb een zwak voor mooie vrouwenquote:Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begin je hier nou ook al, gisteren gerrie al
+1quote:Op zondag 22 december 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor mooie vrouwen
Hebbertquote:Op zondag 22 december 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor mooie vrouwen
Waarom ben ik gek?quote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bonbons? Ben je gek?![]()
Paar jaar terug toen ik nog bij m'n vriendin woonde hadden we altijd 3 kerstpakketten.. Schoonvader, schoonmoeder en ik.. En dan legden we alles bij elkaar, dat wat we echt nooit zouden eten/gebruiken ging naar zo'n voedselbank inzamel adres
ja hoor.quote:
quote:
Je woont dan ook aan de andere kant van de wereld mafkees.quote:
quote:
Nog dichterbij?quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je woont dan ook aan de andere kant van de wereld mafkees.
Wanneer ga je in het bewoonde gedeelte van Nederland wonen?
Mensen die niet Randstadquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die niet op het platteland wonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb geen last van hem hoor,zolang die maar daar blijftquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij last van faxie? Of ben je heel lelijk?
Nooitquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij last van faxie? Of ben je heel lelijk?
Ver weg manquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die niet op het platteland wonen.Ik zou best toekunnen met wat meer rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen heb je ook de nadelen van dien door minder voorzieningen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou je dat wel krijgen dan?quote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen last van hem hoor,zolang die maar daar blijft
quote:
quote:
Welnee, met een uurtje sta ik voor je deur.quote:
Wat heb jij nu nodig? Een döner en een stripwinkelquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ver weg man
[..]
Ik zou best toekunnen met wat meer rust.
Gè wònt hier mooi'jquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou ook nooit verhuizen naar Belgenland of het platteland
Neequote:
Ja, dat is nu ook een nadeel voor mij. Daarom is m'n volgende woonplaats (hopelijk) een stad.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ver weg man
[..]
Ik zou best toekunnen met wat meer rust.
Te-ringquote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou je dat wel krijgen dan?
Je kent hem wss niet eens.
Niet gewoon een fake profiel?quote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
Pff een match op Tinder die te knap is om waar te zijn![]()
Ze doet me denken aan zo'n lekker blauwogig blondje die op intenet circuleert
Ben je hier ooit wel eens geweest dan?quote:
Doe mij eens pic dan.quote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
Pff een match op Tinder die te knap is om waar te zijn![]()
Ze doet me denken aan zo'n lekker blauwogig blondje die op intenet circuleert
Ja? Mja, het was iets van 100 km toch?quote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef muhahaha het volgende:
Welnee, met een uurtje sta ik voor je deur.
Bios, supermarkt, werk, leuke meisjes.quote:Op zondag 22 december 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij nu nodig? Een döner en een stripwinkel
Denk 't, heb het niet onthouden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja? Mja, het was iets van 100 km toch?
Gebruik dan eens PI lutser.quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar heb je zelf anders behoorlijk wat moeite mee.
Nimma?quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is nu ook een nadeel voor mij. Daarom is m'n volgende woonplaats (hopelijk) een stad.
Je had toch al werk?quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mij eens pic dan.
[..]
[..]
Bios, supermarkt, werk, leuke meisjes.
Waar is hier? Ik ben hier. Ben jij hier wel eens geweest?quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je hier ooit wel eens geweest dan?
Nijmegen. Of Novio Magum. Maar geen Nimma.quote:
Supermarkt is in ieder grote dorp wel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mij eens pic dan.
[..]
[..]
Ja, pas geleden reed ik er nog langs.quote:Op zondag 22 december 2013 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik ben hier. Ben jij hier wel eens geweest?
Nee.quote:
Dicht bij Mu, wel tofjes natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen. Of Novio Magum. Maar geen Nimma.
Den Bosch zou ook wel tof zijn.
Nee hoor, zijn er hier voldoende zonderquote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Supermarkt is in ieder grote dorp wel.
Fix je geen computers meer?quote:Op zondag 22 december 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dicht bij Mu, wel tofjes natuurlijk.
[..]
Nee hoor, zijn er hier voldoende zonder
Mag dat welquote:Op zondag 22 december 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik heb je adres nietquote:Op zondag 22 december 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, pas geleden reed ik er nog langs.
Weet je wel waar ik woon? Anders kun je ook niet zeggen dat het niet mooi is.
Maar daar wil je ook niet wonen danquote:Op zondag 22 december 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
[..]
Nee hoor, zijn er hier voldoende zonder
Jawel, maar dat is op oproepbasis, als er veel werk is.quote:
Goeden vraag.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik heb je adres niet
[..]
Maar daar wil je ook niet wonen dan
Echt welquote:Op zondag 22 december 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij komt niet eens door de poorten hier.
Ja daar ben ik wel eens geweestquote:
Beetje zoals ik dus.quote:Op zondag 22 december 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is op oproepbasis, als er veel werk is.
Morgen weer bijvoorbeeld.
[..]
Goeden vraag.
Hoe en waarmee fix je zoiets?quote:Op zondag 22 december 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is op oproepbasis, als er veel werk is.
Morgen weer bijvoorbeeld.
Is toch prachtig?quote:
Geen idee. Zijn toch FB profielen....quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te-ring
Sarcasme, herken het.~!
[..]
Niet gewoon een fake profiel?
Mjaquote:Op zondag 22 december 2013 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje zoals ik dus.In december was het helaas erg schaars.
Ja het is mooi daarquote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is toch prachtig?
Roy zou het met me eens zijn.
Stop gewoon met zoeken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn toch FB profielen....
En er staat geen 'camsletjes.nl' 'datezoekertje.nl' oid onder...
Hoe? Die van internet waar ze me aan doet denken ga ik echt niet zo even vinden vermoed ik.quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mij eens pic dan.
[..]
[..]
Vooral niet te hard werken. Straks ontslaan ze je nog.quote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja
Vrijdag ook, maar toen had ik te hard gewerkt en was er niks meer en moest ik om 4 uur weg ipv 5 uur.
En dan? Katten nemen?quote:
Testen, bekijken, open maken, kapotte onderdelen vervangen, dichtmaken.quote:
Fax, doe me nou die foto van die blonde vrouw.quote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
Die kunnen toch ook fake zijnquote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben fel tegen seks met dieren.quote:
Ik kan daar toch wel rondhangen om te zien of er eentje de moeite gaat nemen om te communiceren?:Pquote:
Je kunt de foto niet opslaan van zo'n profiel?quote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe? Die van internet waar ze me aan doet denken ga ik echt niet zo even vinden vermoed ik.
Ik weet het.quote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral niet te hard werken. Straks ontslaan ze je nog.
(geen sarcasme)
Nee man. Van de vrouwen is 90% fake.quote:Op zondag 22 december 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan daar toch wel rondhangen om te zien of er eentje de moeite gaat nemen om te communiceren?:P
Nopequote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt de foto niet opslaan van zo'n profiel?
[..]
Ik weet het.
Ik deed het al expres rustig aan, maar toch te vroeg klaar.
Euh dat bedoelde ik niet, dan had ik wel gezegd neem een hondquote:
Krijg je die onderdelen ook mee?quote:Op zondag 22 december 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Testen, bekijken, open maken, kapotte onderdelen vervangen, dichtmaken.
Ik ben bezet. Je wilt ook geen bezette vrouwen daten. Straks krijg je boze mannen achter je aan.quote:
Maak het vooral persoonlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh dat bedoelde ik niet, dan had ik wel gezegd neem een hond
Owjaquote:Op zondag 22 december 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben bezet. Je wilt ook geen bezette vrouwen daten. Straks krijg je boze mannen achter je aan.
Hopen dat ze een openrelatie heeftquote:
Ik stop mijn duim in mijn mond en zuig er even aan.quote:
Jij hier?quote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt de foto niet opslaan van zo'n profiel?
[..]
Ik weet het.
Ik deed het al expres rustig aan, maar toch te vroeg klaar.
Owja werkt goed he.quote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stop mijn duim in mijn mond en zuig er even aan.
Het is 99%quote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stop mijn duim in mijn mond en zuig er even aan.
Is nog lekker ook.quote:
Ah wacht, ik zie dat daar een truukje voor isquote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Screenshot met je telefoon en doorwhatsappen.
Ik zit gewoon aan een bureau te werken daar en de onderdelen liggen daar gewoon.quote:
Op andere dingen zuigen ookquote:
Lolly's bijvoorbeeld.quote:
ijsjes ookquote:
Op dingen zuigen heel veelquote:
Mwoah ik vind er zelf weinig aan.quote:
Simpel hequote:Op zondag 22 december 2013 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ah wacht, ik zie dat daar een truukje voor is
Ooow mensen brengen het spul langs?quote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit gewoon aan een bureau te werken daar en de onderdelen liggen daar gewoon.
Of bedoel je of ik de kapotte onderdelen mee krijg?
IJsjes zijn om te likken, niet om te zuigen.quote:
Jaquote:
Helaas niet...quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog geen miljonair dus, bummer...
quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joa. Ik kwam hier maar eens langswippen
Ja, klopt. Je kunt daar gewoon langsbrengen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah ik vind er zelf weinig aan.
[..]
Simpel he.
[..]
Ooow mensen brengen het spul langs?
Huehue. Hoe is het met je meisje dan?quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joa. Ik kwam hier maar eens langswippen
Ik ben heul lief hoor.quote:
Gaat er veel stuk of zitten er ook mensen bij met veel malware?quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, klopt. Je kunt daar gewoon langsbrengen.
Vies konijn, wat doe je nu?quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, pas op. Ze is heel gemeen.
Oh prima hoor. Met jouwequote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Je kunt daar gewoon langsbrengen.
[..]
Huehue. Hoe is het met je meisje dan?
Ik geloof dit nu al niet.quote:
Ik geloof jou. Op je blauwe ogen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haal het niet bij twi, mijn grote held.quote:
Eh dat bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont in Ecuadorquote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ineens een onweersklap![]()
Schrik me de pleuris
Weer in slaap gevallen?quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ineens een onweersklap![]()
Schrik me de pleuris
Geen idee, ik doe alleen hardware.quote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat er veel stuk of zitten er ook mensen bij met veel malware?
Omdat je me vies konijn noemde vandaagquote:
Met rechterhand is prima.quote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh prima hoor. Met jouwe
[..]
Ik geloof jou. Op je blauwe ogen.
Twiquote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haal het niet bij twi, mijn grote held.
Nicequote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe alleen hardware.
[..]
Omdat je me vies konijn noemde vandaag
[..]
Met rechterhand is prima.
[..]
Twi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |