http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Lage_Zwaluwe_-_'s-Hertogenboschquote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef b2py het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke afgedankte spoorbrug in Nederland dit is?
[ afbeelding ]
Edit2: quote verwijdering vermelding verwijderd.quote:Op zondag 22 december 2013 20:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik verwacht nu eigenlijk een edit 2: quote verwijdering vermelding verwijderd.
Ze zijn sinds dinsdag officieel in snelheid beperkt: Vanaf dinsdag is dit aan het treinpersoneel gecommuniceerd. Er rijden nu 2 stammen rond, waarvan er één met 10 rijtuigen rijdt, en de andere stam reed vorige week nog met 7 rijtuigen (mist 3x 2e klas), maar die zou inmiddels ook 10 rijtuigen moeten hebben. Ik trof die stam in Luik, maar heb niet goed kunnen zien (vanuit mijn binnenrijdende trein) hoeveel rijtuigen het waren.quote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef J.B. het volgende:
Ik heb al meerdere keren in die HSL dubbeldekker gezeten, de eerste keer werd ik bijna zeeziek van het geschommel maar de rit daarna had ik er geen last meer van... mogelijkerwijs door die verlaagde snelheid dus.
Het kan ook zijn dat ze gewoon alleen getrokken moeten rijden. De geduwde bakken van VIRM slingeren ook meer dan de getrokken- en motorbakken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef J.B. het volgende:
Ik heb al meerdere keren in die HSL dubbeldekker gezeten, de eerste keer werd ik bijna zeeziek van het geschommel maar de rit daarna had ik er geen last meer van... mogelijkerwijs door die verlaagde snelheid dus.
Er is getest met snelheid (voor de indiensttrede bij de reizigersdienst), en bij één loc duurt het te lang voordat de trein met 10 M6-rijtuigen eindelijk op snelheid is. Bijkomend probleem is dat de stuurstandrijtuigen M6 te licht zijn om 200km/h te mogen rijden.quote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze gewoon alleen getrokken moeten rijden. De geduwde bakken van VIRM slingeren ook meer dan de getrokken- en motorbakken.
Na optrekken achterste loc uitschakelen?quote:Op zondag 22 december 2013 21:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Er is getest met snelheid (voor de indiensttrede bij de reizigersdienst), en bij één loc duurt het te lang voordat de trein met 10 M6-rijtuigen eindelijk op snelheid is. Bijkomend probleem is dat de stuurstandrijtuigen M6 te licht zijn om 200km/h te mogen rijden.
Uit de testen is ook gebleken dat je voorin de trein erg goed merkt dat je getrokken wordt, halverwege wisselt het, en achterin merk je dat je geduwd wordt.
Wat is je route de 25e?quote:Op zondag 22 december 2013 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Eens maar daar ben ik al eens geweest. Ik vond de foto's van dat nieuwe tunnelproject gewoon bijzonder fraai.
Sterkte, dat traject ligt er vrij vaak uit door levensmoeie mensen...quote:Op maandag 23 december 2013 02:01 schreef Bitlord het volgende:
Volgend jaar trouwens mooi aan de treinkilometers werken; wordt een forens (Utrecht-)Driebergen-Arnhem.
Dat zijn inderdaad een Velaro D en een Vectron. Die zijn door Siemens naar Turkije gebracht om daar de blits te maken met Duitse techniek.quote:Op maandag 23 december 2013 02:18 schreef Bitlord het volgende:
Weten jullie of dit ook een DB 407 is of is ie ergens anders voor? Mijn turks en hongaars zijn niet zo goed.
Valt nog mee, heb eigenlijk pas 1 keer meegemaakt dat het traject eruit lag na anderhalf jaar 'forenzen'quote:Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Sterkte, dat traject ligt er vrij vaak uit door levensmoeie mensen...
Seinstoring. Prognose 12:00. Staat gewoon op NS.nl?quote:Op maandag 23 december 2013 10:15 schreef daanski82 het volgende:
Wat is er aan de hand in Amersfoort? het lijkt er op dat deze plaats er al bijna 6 uur uit ligt.
Staat niemand in de weg blijkbaarquote:Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Bitlord het volgende:
Die plan V staat nog staat in het stootblok, al voor zowat een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |