Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien vinden mensen me aardig
Je bent aardig en je kijkt de juiste films.quote:Op zondag 22 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien vinden mensen me aardig
Vooral de juiste films kan het gros hier nog wat van leren ja.quote:Op zondag 22 december 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent aardig en je kijkt de juiste films.
Eens. Mijn filmkennis stelt nooit teleur.quote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de juiste films kan het gros hier nog wat van leren ja.
Mijn mede patriciërs.quote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de juiste films kan het gros hier nog wat van leren ja.
Mijne ook niet. Meeste topfilms al wel gezien. Moet alleen de Godfather trilogie nog zien. Maar dat vind ik een behoorlijke kluifquote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eens. Mijn filmkennis stelt nooit teleur.
inderdaad. Daar is 20 uur HP niks bij.quote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Meeste topfilms al wel gezien. Moet alleen de Godfather trilogie nog zien. Maar dat vind ik een behoorlijke kluif
Al vind ik de films gebaseerd op een waargebeurd verhaal nog het leukst om te kijken.quote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Meeste topfilms al wel gezien. Moet alleen de Godfather trilogie nog zien. Maar dat vind ik een behoorlijke kluif
Nou, je zegt het wel sarcastisch. Maar ik denk dat alle delen van HP lekkerder wegkijken dan die 3 Godfather filmsquote:Op zondag 22 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
inderdaad. Daar is 20 uur HP niks bij.![]()
Jij altijd.quote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
mag ik een cliënt verband met u aantreden?
HPquote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, je zegt het wel sarcastisch. Maar ik denk dat alle delen van HP lekkerder wegkijken dan die 3 Godfather films
ga bij hem langsquote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Radalan het volgende:
Pff wil iets kopen via Marktplaats maar de adverteerder doet er letterlijk een week over om te reageren op mijn mails. Straks maak ik het geld over en hoor ik nooit meer van hem.
ho eens, ga een leven zoeken ofzoquote:
Je doet bij deze dus beroep op de Fok! knokploeg, ook wel The A-team genoemd?quote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Radalan het volgende:
Pff wil iets kopen via Marktplaats maar de adverteerder doet er letterlijk een week over om te reageren op mijn mails. Straks maak ik het geld over en hoor ik nooit meer van hem.
Prima films. Boeken zijn wel stuk beter.quote:
Verstandig. Weet niet wat LR zoal doet met jonge meisjes die niet bij zinnen zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef supersof het volgende:
Ik ga niet in slaap vallen hoor bij de marathon
Het kan mij echt totaal niet boeien. Geen spanning, helemaal niks.quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima films. Boeken zijn wel stuk beter.
ik wel b.a.quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet bij deze dus beroep op de Fok! knokploeg, ook wel The A-team genoemd?
Ik stap in de rol van Murdock.
Klootzakquote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verstandig. Weet niet wat LR zoal doet met jonge meisjes die niet bij zinnen zijn.
Hij woont echt ergens in Limburg of zo.quote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verstandig. Weet niet wat LR zoal doet met jonge meisjes die niet bij zinnen zijn.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ho eens, ga een leven zoeken ofzo
Dat weten we allemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietwat denk je dat hij zou doen?
Je haar kammen en een deken over je leggen zodat je het niet koud krijgt. En echte heer is hij.quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietwat denk je dat hij zou doen?
dan koop je het nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef Radalan het volgende:
[..]
Hij woont echt ergens in Limburg of zo.Dan moet ik daar eerst helemaal heen en dan ben ik ook nog eens 40 Euro kwijt voor een retourtje.
ah dat is wel liefquote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je haar kammen en een deken over je leggen zodat je het niet koud krijgt. En echte heer is hij.
Dit. Ik overweeg zelfs een slaapliedje. Gorgoroth of zo.quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je haar kammen en een deken over je leggen zodat je het niet koud krijgt. En echte heer is hij.
we zouden allemaal wel wat meer kunnen kijken naar hem, zou de wereld een betere plek makenquote:
Nee zing boudewijnquote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Ik overweeg zelfs een slaapliedje. Gorgoroth of zo.
nog geen datum, overweeg je om te komen danquote:
danser heeft geen nut want ik heb mijn ogen dicht. Laat hem maar zingenquote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké. maar dan wil ik wel happy als achtergrond danser/zangeres.
Wanneer is de meet?quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
danser heeft geen nut want ik heb mijn ogen dicht. Laat hem maar zingen
volgens vrienden heb ik een redelijke zangstemquote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
danser heeft geen nut want ik heb mijn ogen dicht. Laat hem maar zingen
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nog geen datum, overweeg je om te komen dan
Spoedig.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens vrienden heb ik een redelijke zangstem
jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, en wanneer ongeveer? Kerstvakantie?
Ik hoef toch ook niet perse naar hp te kijken?quote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
maar jij komt niet
wat je haat hp
jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoef toch ook niet perse naar hp te kijken?
Of zitten jullie allemaal 20 uur achter elkaar te kijken
als ik naar mijzelf luister na het op te nemen geloof ik het niet maar heb op 2 verschillende keren wat gezongen en ze zeiden beiden dat het goed klonkquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nog geen datum, overweeg je om te komen dan
Ik eet alleen 7-gangen menu`s van Michelin-restaurants. Dat je het even weet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan voor het eten zorgen, de serveerder.
Dat kan ik wel bestellen, maar de rekening wordt verdeeld.quote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet alleen 7-gangen menu`s van Michelin-restaurants. Dat je het even weet.
want je bent zelf zeker ook zo'n michelin mannetje of niet hahahaaaquote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet alleen 7-gangen menu`s van Michelin-restaurants. Dat je het even weet.
Haha goejen grap xdxdquote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
want je bent zelf zeker ook zo'n michelin mannetje of niet hahahaaa
als ik iets opneem dan wil ik nooit meer zingenquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik naar mijzelf luister na het op te nemen geloof ik het niet maar heb op 2 verschillende keren wat gezongen en ze zeiden beiden dat het goed klonkdus weet nooit of ik in de maling word genomen
De laatste keer in de karaoke bar zong ik "I'm too sexy" van Right said Fred. Louter positief commentaar gekregen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik naar mijzelf luister na het op te nemen geloof ik het niet maar heb op 2 verschillende keren wat gezongen en ze zeiden beiden dat het goed klonkdus weet nooit of ik in de maling word genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
bij lr thuisquote:
Fuck you right backquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Neehoor, liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei va
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
psycho killer is ook een aanrader in een karaokebarquote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer in de karaoke bar zong ik "I'm too sexy" van Right said Fred. Louter positief commentaar gekregen.
Samequote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik iets opneem dan wil ik nooit meer zingenmaar in mijn hoofd klinkt het best goed
deed je ook je shirt uit?quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer in de karaoke bar zong ik "I'm too sexy" van Right said Fred. Louter positief commentaar gekregen.
neequote:
rottermeroogquote:
waarom niet?quote:
Dat klinkt bijzonder redelijk dichtbij genoeg, ik denk dat ik wel naar de meet kom dan.quote:
Zonder vocaroo zou jij nooit het verschil tussen weifei en wifi hebben geweten. Niet zo negatief.quote:
Ik onthoud het nummer. Ik ben voor maandag serieus weer ergens in Rotterdam meegevraagd voor een karaokebarquote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef Adames het volgende:
[..]
psycho killer is ook een aanrader in een karaokebar
maak vidsquote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vocaroo zou jij nooit het verschil tussen weifei en wifi hebben geweten. Niet zo negatief.
[..]
Ik onthoud het nummer. Ik ben voor maandag serieus weer ergens in Rotterdam meegevraagd voor een karaokebar
Ja daarom. Is super belangrijkquote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vocaroo zou jij nooit het verschil tussen weifei en wifi hebben geweten. Niet zo negatief.
[..]
Ik onthoud het nummer. Ik ben voor maandag serieus weer ergens in Rotterdam meegevraagd voor een karaokebar
Norwegian Woodquote:
Zegt me niets, veel plezier.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat topics sluiten, SC hier en daar verplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |