Hij woont echt ergens in Limburg of zo.quote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verstandig. Weet niet wat LR zoal doet met jonge meisjes die niet bij zinnen zijn.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ho eens, ga een leven zoeken ofzo
Dat weten we allemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietwat denk je dat hij zou doen?
Je haar kammen en een deken over je leggen zodat je het niet koud krijgt. En echte heer is hij.quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietwat denk je dat hij zou doen?
dan koop je het nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef Radalan het volgende:
[..]
Hij woont echt ergens in Limburg of zo.Dan moet ik daar eerst helemaal heen en dan ben ik ook nog eens 40 Euro kwijt voor een retourtje.
ah dat is wel liefquote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je haar kammen en een deken over je leggen zodat je het niet koud krijgt. En echte heer is hij.
Dit. Ik overweeg zelfs een slaapliedje. Gorgoroth of zo.quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je haar kammen en een deken over je leggen zodat je het niet koud krijgt. En echte heer is hij.
we zouden allemaal wel wat meer kunnen kijken naar hem, zou de wereld een betere plek makenquote:
Nee zing boudewijnquote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Ik overweeg zelfs een slaapliedje. Gorgoroth of zo.
nog geen datum, overweeg je om te komen danquote:
danser heeft geen nut want ik heb mijn ogen dicht. Laat hem maar zingenquote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké. maar dan wil ik wel happy als achtergrond danser/zangeres.
Wanneer is de meet?quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
danser heeft geen nut want ik heb mijn ogen dicht. Laat hem maar zingen
volgens vrienden heb ik een redelijke zangstemquote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
danser heeft geen nut want ik heb mijn ogen dicht. Laat hem maar zingen
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nog geen datum, overweeg je om te komen dan
Spoedig.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens vrienden heb ik een redelijke zangstem
| Forum Opties | |
|---|---|