rottermeroogquote:
waarom niet?quote:
Dat klinkt bijzonder redelijk dichtbij genoeg, ik denk dat ik wel naar de meet kom dan.quote:
Zonder vocaroo zou jij nooit het verschil tussen weifei en wifi hebben geweten. Niet zo negatief.quote:
Ik onthoud het nummer. Ik ben voor maandag serieus weer ergens in Rotterdam meegevraagd voor een karaokebarquote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef Adames het volgende:
[..]
psycho killer is ook een aanrader in een karaokebar
maak vidsquote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vocaroo zou jij nooit het verschil tussen weifei en wifi hebben geweten. Niet zo negatief.
[..]
Ik onthoud het nummer. Ik ben voor maandag serieus weer ergens in Rotterdam meegevraagd voor een karaokebar
Ja daarom. Is super belangrijkquote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vocaroo zou jij nooit het verschil tussen weifei en wifi hebben geweten. Niet zo negatief.
[..]
Ik onthoud het nummer. Ik ben voor maandag serieus weer ergens in Rotterdam meegevraagd voor een karaokebar
Norwegian Woodquote:
Zegt me niets, veel plezier.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat topics sluiten, SC hier en daar verplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |