jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, en wanneer ongeveer? Kerstvakantie?
Ik hoef toch ook niet perse naar hp te kijken?quote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
maar jij komt niet
wat je haat hp
jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoef toch ook niet perse naar hp te kijken?
Of zitten jullie allemaal 20 uur achter elkaar te kijken
als ik naar mijzelf luister na het op te nemen geloof ik het niet maar heb op 2 verschillende keren wat gezongen en ze zeiden beiden dat het goed klonkquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nog geen datum, overweeg je om te komen dan
Ik eet alleen 7-gangen menu`s van Michelin-restaurants. Dat je het even weet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan voor het eten zorgen, de serveerder.
Dat kan ik wel bestellen, maar de rekening wordt verdeeld.quote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet alleen 7-gangen menu`s van Michelin-restaurants. Dat je het even weet.
want je bent zelf zeker ook zo'n michelin mannetje of niet hahahaaaquote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet alleen 7-gangen menu`s van Michelin-restaurants. Dat je het even weet.
Haha goejen grap xdxdquote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
want je bent zelf zeker ook zo'n michelin mannetje of niet hahahaaa
als ik iets opneem dan wil ik nooit meer zingenquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik naar mijzelf luister na het op te nemen geloof ik het niet maar heb op 2 verschillende keren wat gezongen en ze zeiden beiden dat het goed klonkdus weet nooit of ik in de maling word genomen
De laatste keer in de karaoke bar zong ik "I'm too sexy" van Right said Fred. Louter positief commentaar gekregen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik naar mijzelf luister na het op te nemen geloof ik het niet maar heb op 2 verschillende keren wat gezongen en ze zeiden beiden dat het goed klonkdus weet nooit of ik in de maling word genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
bij lr thuisquote:
Fuck you right backquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Neehoor, liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei va
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
psycho killer is ook een aanrader in een karaokebarquote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer in de karaoke bar zong ik "I'm too sexy" van Right said Fred. Louter positief commentaar gekregen.
Samequote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik iets opneem dan wil ik nooit meer zingenmaar in mijn hoofd klinkt het best goed
deed je ook je shirt uit?quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer in de karaoke bar zong ik "I'm too sexy" van Right said Fred. Louter positief commentaar gekregen.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |