Dat wordt te jut en jul met sjaak. (Vent opperde vanmiddag Sander, was t eens dat dat niet kon). Hij is wel leuk (Sander dan, niet xander)quote:
Mag er Meisje achter mijn naamquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jasper Is een mooie naam maar niet voor jaap![]()
Check!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mag er Meisje achter mijn naam
Dennisquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef DJMomo het volgende:
Simon vindt vent wel aardig, ik niet. Iets met de klank ofzo. /zeikerd
Sander is superleuk, heel leuke jongetjes zijn dat ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat wordt te jut en jul met sjaak. (Vent opperde vanmiddag Sander, was t eens dat dat niet kon). Hij is wel leuk (Sander dan, niet xander)
Ik wilde je eerst ook op de 17e zetten :pquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef Dyre het volgende:
Ik sta in de OP![]()
En ik schrijf even mee met de jongensnamen, je weet maar nooit
Ja, dat was 'm ook eerst volgens mijn eigen berekening, maar de VK dacht daar anders overquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst ook op de 17e zetten :p
Ik heb t idee dat ik ook nog wel ga switchen hoor...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, dat was 'm ook eerst volgens mijn eigen berekening, maar de VK dacht daar anders over
Ja ik zei al dat t van mij geen tweede namen topic hoefde te wordenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen mensen mensen!!
we hebben een heel leuk namentopic
quote:Op zondag 22 december 2013 11:29 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb vrijdag positief getest en gisteren ookdus nog heeel pril!
En nee hoor, heel gepland en ook nog geluktdus fingers crossed!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 december 2013 11:29 schreef Mangostine het volgende:
Fixedquote:Op zondag 22 december 2013 11:35 schreef Ikina het volgende:
Mag mijn UD naar 12 mei met een jongen erachter? (als dat nog kan)![]()
Hoi Mango
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burdie 32 weken!!![]()
MANGO JAAAAAAAAA!!!! GEFELICITEEEEERDDD!!!![]()
![]()
![]()
Omg wat een nostalgisch groepje!! Ik zou er bijna emotioneel van worden
![]()
Nikki alle kleertjes gewassenlekker he?
Ahw wat lief van je man!
Hier alles goed, gister lekker bij vrienden geweest en bijgekletst. Erg leuk. Was wel sneu, hun 2 kids zaten te miepen om het eten (8 maanden en 2 jaar) en onze dochter zat heel rustig haar eigen eten op te eten en af en toe te kijken zo van; wat doen zij nou?![]()
Hier is Buik Erg Aanwezig. Heb een groeispurt gehad denk ik. En ik voel de dame al lekker draaien en bewegen, echt sinds die echo is ze ineens veel meer aanwezig lijkt het!
Geboortekaartje zijn we ook al naar het kijken, wordt iig van dezelfde site als van dochter en misschien de 2e keus die we bij haar hadden maar ik zag ook al een andere die erg leuk was.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 22 december 2013 11:29 schreef Mangostine het volgende:
Hoi!quote:
Beter laat dan nooit. Ik doe gewoon net alsof jullie hier voor de eerste zittenquote:Op zondag 22 december 2013 11:41 schreef Mangostine het volgende:
Thx![]()
Chanty, wat een geduld heb je gehad hè![]()
En: SO WE MEET AGAIN
Hier hebben allebei de kindjes mt. 50 aangehad en die waren 3400 en 3720 bij resp. 51 en 52 cm. Volgens mij heeft zelfs Mignonne mt. 50 gebruikt en haar meiden wogen boven de 4 kilo. Kan geen kwaad dus..quote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind het nu met twee kindjes ineens heel moeilijk te bepalen wat er wel en niet nodig is.![]()
Ik heb nu 7 setjes en daar komt nog een setje "eerste pakje" bij. En wat ik ook zo lastig vind... of ik kleertjes in maat 50 moet kopen. Als ze lang genoeg blijven zitten is 50 al bijna te klein bij de geboorte.
Om eerlijk te zijn zou ik er vanuit gaan dat je een tijdje maat 50 nodig hebt bij tweelingen, maar wellicht dat kyara daar betere inzichten in heeftquote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind het nu met twee kindjes ineens heel moeilijk te bepalen wat er wel en niet nodig is.![]()
Ik heb nu 7 setjes en daar komt nog een setje "eerste pakje" bij. En wat ik ook zo lastig vind... of ik kleertjes in maat 50 moet kopen. Als ze lang genoeg blijven zitten is 50 al bijna te klein bij de geboorte.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:13 schreef Burdie het volgende:
Linda, jij bent niet toch al bevallen? Of heb je eerder een tweeling gehad.
Haha, ik snap hetquote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]nee, ik bedoelde.meer te zeggen dat mijn twee (eenling, a terme) kindjes ook mt. 50 hebben gedragen en niet bijzonder klein waren. Sorry voor de onduidelijkheid
Kan je eventueel zitten? Heb je de mogelijkheid om een rustige plek op te zoeken als je je even niet zo goed voelt? Ik ben met die termijn in mn eerste zw.schap wel.naar een concert geweest, maar zitplekken en achterste ring, dus niet zo megaherrie als helemaal.vooraanquote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Burdie het volgende:
Zeg dames, zouden jullie met 32 weken nog naar een concert gaan? Wij hebben vanavond wat op de planning in de Paradiso, en ik wil zo graag, maar mijn verstand bemoeit zich er mee, en ik kan maar niet beslissen....
Afhankelijk van hoe ik me zou voelen, waarom niet? Als jij je goed genoeg voelt, dan zie ik niet in waarom je niet zou kunnen gaan.quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Burdie het volgende:
Zeg dames, zouden jullie met 32 weken nog naar een concert gaan? Wij hebben vanavond wat op de planning in de Paradiso, en ik wil zo graag, maar mijn verstand bemoeit zich er mee, en ik kan maar niet beslissen....
Nee, het is echt allemaal voor haarzelf. En dat moet ze natuurlijk helemaal zelf weten, ze is echt superblij met al die schattige kleren, maar ik zou het zelf niet snel durven.quote:Op zondag 22 december 2013 17:13 schreef Mangostine het volgende:
Dyre, ik had ook altijd dat jinx-idee. Misschien geeft je vriendin tussendoor het een en ander wel cadeau?
Tsja, belangrijkste vraag: hoe voel je je?quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Burdie het volgende:
Geen idee, ik ben nog nooit in Paradiso geweest. Het is uitverkocht, dus zal wel druk zijnquote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Linda2205 het volgende:
Kan je eventueel zitten? Heb je de mogelijkheid om een rustige plek op te zoeken als je je even niet zo goed voelt? Ik ben met die termijn in mn eerste zw.schap wel.naar een concert geweest, maar zitplekken en achterste ring, dus niet zo megaherrie als helemaal.vooraan
Ik heb me daar toen ontzettend op verkeken! Dacht dat maatje 50 echt alleen voor heel kleine mini-baby's zou zijn. Saar is uiteindelijk geboren met 39w5d, en was 51cm/3450gram. Bleek 56 toch nog behoorlijk aan de grote kant te zijn. Denk dat ze maatje 50 toch nog wel een paar weekjes aan heeft gehadquote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
En als je het niet volhoudt, kun je nog altijd gewoon naar huis gaan, niet?quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit in Paradiso geweest. Het is uitverkocht, dus zal wel druk zijn. Weet ook niet of er zitplaatsen zijn?
In theorie wel, maar dat zou ik jammer vinden voor mijn man....quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En als je het niet volhoudt, kun je nog altijd gewoon naar huis gaan, niet?
Gaat er anders iemand anders met hem mee?quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
In theorie wel, maar dat zou ik jammer vinden voor mijn man....
Ik slaap er nog maar even over.
gefeliciteerdquote:Op zondag 22 december 2013 17:13 schreef Mangostine het volgende:
Dank allen![]()
Dyre, ik had ook altijd dat jinx-idee. Misschien geeft je vriendin tussendoor het een en ander wel cadeau?
T. woog 3900 gram en was 52 cm bij geboorte en heeft nog 3 weken in 50 gezetenquote:Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
En zoiets?quote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb net babykleertjes geshopt. Alles lag nu in de kast en ik vond 6 setjes in maat 56 te weinig. Alleen nog steeds geen eerste pakje gevonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tweetal heeft allebei ook niet echt in 50 gezeten.quote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef Dot. het volgende:
Ik heb volgens mij alleen wat rompers in 50. We hebben thuis alle drie nooit 50 gepast en ook mijn nichtje van anderhalf zat meteen in 56, maar misschien dat ik toch maar even iets in huis ga halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |