Dat wordt te jut en jul met sjaak. (Vent opperde vanmiddag Sander, was t eens dat dat niet kon). Hij is wel leuk (Sander dan, niet xander)quote:
Mag er Meisje achter mijn naamquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jasper Is een mooie naam maar niet voor jaap![]()
Check!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mag er Meisje achter mijn naam
Dennisquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef DJMomo het volgende:
Simon vindt vent wel aardig, ik niet. Iets met de klank ofzo. /zeikerd
Sander is superleuk, heel leuke jongetjes zijn dat ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat wordt te jut en jul met sjaak. (Vent opperde vanmiddag Sander, was t eens dat dat niet kon). Hij is wel leuk (Sander dan, niet xander)
Ik wilde je eerst ook op de 17e zetten :pquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef Dyre het volgende:
Ik sta in de OP![]()
En ik schrijf even mee met de jongensnamen, je weet maar nooit
Ja, dat was 'm ook eerst volgens mijn eigen berekening, maar de VK dacht daar anders overquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst ook op de 17e zetten :p
Ik heb t idee dat ik ook nog wel ga switchen hoor...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, dat was 'm ook eerst volgens mijn eigen berekening, maar de VK dacht daar anders over
Ja ik zei al dat t van mij geen tweede namen topic hoefde te wordenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen mensen mensen!!
we hebben een heel leuk namentopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |