Net de aflevering van zembla teruggekeken. Wel bizar. Ik vind zembla soms wat over-the-top overkomen, maar dat is juist ook goed. Nu hebben we iig de info.. Ik ga eens googlen waar het allemaal in zit en ook speelgoed, drinkbekers en mijn eigen verzorginsspullen onder de loep leggen

Gewoon om eens te kijken waar het nu wel of niet in zit, en hoeveel ik daarvan nu in huis heb.
Hoe Denemarken bezig is, echt super

de Nederlandse regering daarentegen..

jammer hoor, gemiste kans.
Ohja, en biologisch(e) fruit/groente. Eens kijken.
Whihi nummer_zoveel lekkere vreetbui

Cravings..
Theeleuter

Whahaha

Nou hier istie

Hier nooit striemen gehad maar lag niet aan het smeren idd. Ik smeer met neutral vaak, heerlijk

doordat mn reuk zo sterk is hou ik niet van geurtjes. Shampoo en douchegel oke, maar bodylotion ruikt vaak zo sterk

Momo wat lastig en vervelend van de namen

Wij hebben ook nog eens gekeken naar de meidennamen, 1 vinden we het leukst met een goede 2e ook, maar het nu niet dat ik

zit. Dus ja.
Oh en nog even onze opties voor jongensnamen, misschien zit daar nog wat bij voor je...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burdie 32 weken!!

MANGO JAAAAAAAAA!!!! GEFELICITEEEEERDDD!!!

Omg wat een nostalgisch groepje!! Ik zou er bijna emotioneel van worden

Nikki alle kleertjes gewassen

lekker he?
Ahw wat lief van je man!
Hier alles goed, gister lekker bij vrienden geweest en bijgekletst. Erg leuk. Was wel sneu, hun 2 kids zaten te miepen om het eten (8 maanden en 2 jaar) en onze dochter zat heel rustig haar eigen eten op te eten en af en toe te kijken zo van; wat doen zij nou?

Hier is Buik Erg Aanwezig. Heb een groeispurt gehad denk ik. En ik voel de dame al lekker draaien en bewegen, echt sinds die echo is ze ineens veel meer aanwezig lijkt het!

Geboortekaartje zijn we ook al naar het kijken, wordt iig van dezelfde site als van dochter en misschien de 2e keus die we bij haar hadden maar ik zag ook al een andere die erg leuk was.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥