abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134538675

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_134538684
Heeft Firefly een ban ofzo?
pi_134538707
En TT slaat op diegene die dit topic heeft geopend ipv diegene die hem had moeten openen :P
pi_134538712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd :')
Waarom was hij precies een hond btw ?

@magnetronkoffie
Ik was al bezig maar ben een nieuwe poster zoals je msn ziet/weet ;).
pi_134538766
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
Heeft Firefly een ban ofzo?
O dat zou een end mooi zijn!
Kunnen we hier eindelijk weer eens een keertje wel normaal over dit onderwerp discussieren! *O*
pi_134538779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij wordt ook zooo gemist hier he? ;(

:P

Koffietje, je bedoelt waarschijnlijk dat hij vermist is en dat we nog binnenkort een feetstje geven *O*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134538802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O dat zou een end mooi zijn!
Kunnen we hier eindelijk weer eens een keertje wel normaal over dit onderwerp discussieren! *O*
Ok :)
pi_134538913
Lees ook maar weer even mee :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134538940
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Waarom was hij precies een hond btw ?

@magnetronkoffie
Ik was al bezig maar ben een nieuwe poster zoals je msn ziet/weet ;).
Omdat hij een PUA was en ook echt totaal was. Al het andere was een slap excuus als het niks met PUA te maken had.
In het begin vond ik het nog wel grappig (ieder z'n eigen mening enzo he?) maar na een tijdje werd het vervelend.

Ik dacht dat je wellicht mobiel zal en er geen kon openen en bovendien was de lapo alweer meer dan 4 minuten oud :P
pi_134539017
Haha, ok naja ik vind hond persoonlijk een wat sterke uitdrukking daarvoor, ik dacht hij heeft iemand iets aan gedaan ofzo :). Ik post hier pas een weekje maar bedankt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:22:20 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539044
Firefly was gewoon de ideale man,we gaan hem missen ;(
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:25:02 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539187
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
we dan
pi_134539200
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef LesMiserables het volgende:
Haha, ok naja ik vind hond persoonlijk een wat sterke uitdrukking daarvoor, ik dacht hij heeft iemand iets aan gedaan ofzo :). Ik post hier pas een weekje maar bedankt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
Firefly was gewoon de ideale man,we gaan hem missen ;(
Al zou hij de laatste man na WO3 zijn dan ga ik nog liever dood met een droge vagina dan met een hond neuken :o Maar goed, eigenlijk zijn we nu allemaal dik off topic hé :P
pi_134539230
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
Naja, golddiggers hebben precies om die reden niks bij mij te zoeken! Dat scheelt alweer he! :D :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:28:30 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539342
Beter een golddigger dan nooit een vriendin imo
we dan
pi_134539404
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Neen!

Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n leeghoofdige kutparasiet zou moeten samenzijn :N
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:30:08 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539432
quote:
Totdat je aan de grond zit, niks meer hebt en zij dan ook nog eens weggaat omdat er niets meer te halen is.

Fuck dat, dan liever alleen.
pi_134539449
quote:
Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?
pi_134539497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?
Slecht gezelschap is ook niks, dan idd liever alleen
Ik zwaai naar dieren.
pi_134539513
Niemand zegt dat golddiggers slecht gezelschap zijn. Het zijn alleen mensen die alleen kunnen genieten als ze veel kunnen uitgeven. Zolang er geld is zullen ze best gezellig zijn hoor.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:32:04 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539531
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:33:16 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539591
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doen :7
pi_134539594
quote:
Seg je weet toch ook wel dat er een verschil is tussen alleen zijn en eenzaamheid?
Tja ik ga mijn ziel niet verkopen in naam van "gezelligheid", maar goed.
pi_134539611
quote:
Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!
Hoe kan jij daarover oordelen dat dat niet zo is als jijzelf altijd iemand hebt gehad? :P
pi_134539626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doen :7
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:35:13 #26
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539672
Zoals myraela al zegt het is niet je ziel verkopen ofzo... ze zijn vaak niet zo dom als mensen hier graag willen geloven... ze zijn meestal knap en zolang er geld is ja is het wel leuk. Een golddigger lijkt me geen ramp. Ze zou gewoon vallen op iets heel specifieks wat ik kan leveren dan. Iets wat ook erg belangrijk is tegenwoordig voor veel mensen.
we dan
pi_134539723
Ik denk niet dat myraela het had over een lange termijn iets!
pi_134539726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zoals myraela al zegt het is niet je ziel verkopen ofzo... ze zijn vaak niet zo dom als mensen hier graag willen geloven... ze zijn meestal knap en zolang er geld is ja is het wel leuk. Een golddigger lijkt me geen ramp. Ze zou gewoon vallen op iets heel specifieks wat ik kan leveren dan. Iets wat ook erg belangrijk is tegenwoordig voor veel mensen.
Sorry, maar ik ben liever of alleen, of met iemand die -echt- in -mij- geinteresseerd is.
Golddiggers? Oprotten joh! :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:36:25 #29
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539735
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!
Hoe kan jij daarover oordelen dat dat niet zo is als jijzelf altijd iemand hebt gehad? :P
Omdat de hoop meestal pas later vervliegt. Jij hebt nu nog heel veel jaren. Heel veel jaren kans in jouw gedachtes. Als je 50 bent is dat een stuk minder. In 5 jaar hoeft jouw beeld niet te veranderen als je nog jong bent. De situatie blijft dan nog redelijk hetzelfde, er is hoop. Maar als je maar oud genoeg bent op den duur niet meer...
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:37:42 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539822
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ben liever of alleen, of met iemand die -echt- in -mij- geinteresseerd is.
Golddiggers? Oprotten joh! :')
golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, maar ook in wat jij te bieden hebt.. En als dat dan iets moet zijn dan waarom niet geld. Geld is gewoon erg belangrijk dus ja. Stabiele toekomst, kan veel plezier geven. Ik kan me zo'n meid wel begrijpen. Zou het zelf misschien ook wel doen als ik zo was geboren. Het is geen duivelse levensweg ofzo
we dan
pi_134539854
Een vrouw die geld belangrijk vind; Ja. Een golddigger; Nee.
pi_134539862
quote:
Ben al over de helft _O- Trouwens laatst nog bijna een dame aangesproken, gelukkig niet gedaan paar dagen later zag ik der met haar vriend.
Scheelt weer een blauwtje _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_134539905
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Omdat de hoop meestal pas later vervliegt. Jij hebt nu nog heel veel jaren. Heel veel jaren kans in jouw gedachtes. Als je 50 bent is dat een stuk minder. In 5 jaar hoeft jouw beeld niet te veranderen als je nog jong bent. De situatie blijft dan nog redelijk hetzelfde, er is hoop. Maar als je maar oud genoeg bent op den duur niet meer...
Oke dus naar jouw mening alleen maar als je 50 bent of ouder? En dat kan jij precies weten waarom precies?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:39:43 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539908
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, maar ook in wat jij te bieden hebt.. En als dat dan iets moet zijn dan waarom niet geld. Geld is gewoon erg belangrijk dus ja. Stabiele toekomst, kan veel plezier geven. Ik kan me zo'n meid wel begrijpen. Zou het zelf misschien ook wel doen als ik zo was geboren. Het is geen duivelse levensweg ofzo
Lol whut? :')

Als je zo denkt ben je gewoon een simpele ziel, als vrouw dan.
Er zijn namelijk veel belangrijkere dingen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:40:22 #35
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oke dus naar jouw mening alleen maar als je 50 bent of ouder? En dat kan jij precies weten waarom precies?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen autisme had zou je begrijpen dat 50 gewoon een richtlijn was.
we dan
pi_134539970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, KRAK!!!!
Neen, op wiki staat volgende:
Gold digger is slang for a greedy person (stereotypically a woman) who only dates (and subsequently marries) wealthy partners with the (typically) sole intention of exploiting said wealth
pi_134539976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef complicate het volgende:
Ik denk niet dat myraela het had over een lange termijn iets!
Ach, ik vind gewoon dat mensen zo slecht doen over golddiggers. Terwijl het allemaal best meevalt volgens mij. Er zitten extreme tussen die alles doen voor geld, maar in de meeste gevallen zijn het gewoon meisjes die als eis hebben dat een man geld heeft, voor de rest kan de relatie nog net zo echt als anders zijn. Het zijn geen hoeren.

Laten we eerlijk zijn, het leven is ook wel erg lekker als je veel geld hebt. Als ik constant uit kan met mijn vriend, op vakantie of nieuwe dingen kan kopen. Dan is het erg makkelijk om een relatie te hebben en nooit ruzie te krijgen.
pi_134540002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Maar je weet dat ik autisme heb, dus by all means, leg het me maar even uit! :)

SPOILER
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:42:21 #39
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134540023
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, ik vind gewoon dat mensen zo slecht doen over golddiggers. Terwijl het allemaal best meevalt volgens mij. Er zitten extreme tussen die alles doen voor geld, maar in de meeste gevallen zijn het gewoon meisjes die als eis hebben dat een man geld heeft, voor de rest kan de relatie nog net zo echt als anders zijn. Het zijn geen hoeren.

Laten we eerlijk zijn, het leven is ook wel erg lekker als je veel geld hebt. Als ik constant uit kan met mijn vriend, op vakantie of nieuwe dingen kan kopen. Dan is het erg makkelijk om een relatie te hebben en nooit ruzie te krijgen.
Als je dat nodig hebt om geen ruzie te hebben is de basis al niet goed, maar zal wel aan mij liggen.
pi_134540025
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nu ga je echt te ver , wat heeft zijn autisme hiermee te maken :X Gaat het een beetje? :X
pi_134540036
quote:

[..]

Wiki: Gold digger is slang for a greedy person (stereotypically a woman) who only dates (and subsequently marries) wealthy partners with the (typically) sole intention of exploiting said wealth
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:42:51 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540048
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lol whut? :')

Als je zo denkt ben je gewoon een simpele ziel, als vrouw dan.
Er zijn namelijk veel belangrijkere dingen.
Niet mee eens. 'Belangrijkheid' is gewoon subjectief. Staat niet vast wat belangrijk is ofzo. Maar sommige zaken worden wel als meer 'moreel' gezien. Geld zorgt ervoor dat je je kinderen kan opvoeden zoals je wil, zelf plezier kan hebben door zaken te kopen, luxe kan hebben, kan vervoeren. En dan komen mensen aan met 'humor' is belangrijk. Is ook belangrijk maar kan je niks van kopen ofzo. Heeft geen prioriteit per definitie. Dus ja ik kan me hen wel voorstellen. Ongeacht of ik het zelf goedkeur of afkeur.
we dan
pi_134540080
quote:

[..]

Ik snap wat je wilt bedoelen, maar neen ik ben nog liever echt arm en alleen, dan met een loser met veel geld.
(op lange termijn sowieso)
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:44:27 #44
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540124
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Nu ga je echt te ver , wat heeft zijn autisme hiermee te maken :X Gaat het een beetje? :X
Omdat het duidelijk was dat het een richtlijn was en hij begint over de grens van 50 jaar als in letterlijk. Dat heeft het ermee te maken. Niks te ver gaan. Gewoon zoals het is. Is geen schande ofzo om iemand ergens op te wijzen als die zonder onderbouwing fel tegen iets in gaat.
we dan
pi_134540172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Omdat het duidelijk was dat het een richtlijn was en hij begint over de grens van 50 jaar als in letterlijk. Dat heeft het ermee te maken. Niks te ver gaan. Gewoon zoals het is. Is geen schande ofzo om iemand ergens op te wijzen als die zonder onderbouwing fel tegen iets in gaat.
Ja ok maar dat hij autisme heeft , had niets met zijn mening te maken , ik had evengoed zelfde opmerking kunnen maken hoor.
pi_134540235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar je weet dat ik autisme heb, dus by all means, leg het me maar even uit! :)

SPOILER
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:47:34 #48
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540260
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ok maar dat hij autisme heeft , had niets met zijn mening te maken , ik had evengoed zelfde opmerking kunnen maken hoor.
Dan had ik jou dan er ook op gewezen dat je wel even beter na mocht denken bij die post... niks schadelijks aan verder ofzo. Ik reageer alleen maar zo fel als dat er gedaan wordt hoor.
we dan
pi_134540295
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Moet iemand jou uitleggen dat je wanhopiger gaat worden naarmate je ouder begint te worden of hebben we het ergens anders over ?
pi_134540315
Wel vreemd dat sommigen (waarvan er 1 is waarvan ik weet dat die persoon zelf graag geld uitgeeft grappig genoeg) golddiggers zo mooi proberen te maken. Golddiggers zijn gewoon fokking parasieten die -niets anders- willen dan jouw geld. Zodra ze je leeggezogen hebben, laten zij jou desnoods diep in de schulden zitten alvorens het zinkende schip (dat ze vaak overigens zelf gezonken hebben) te verlaten voor een andere naieve persoon die dom genoeg is om in hun charmes te trappen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:49:27 #51
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134540319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Niet mee eens. 'Belangrijkheid' is gewoon subjectief. Staat niet vast wat belangrijk is ofzo. Maar sommige zaken worden wel als meer 'moreel' gezien. Geld zorgt ervoor dat je je kinderen kan opvoeden zoals je wil, zelf plezier kan hebben door zaken te kopen, luxe kan hebben, kan vervoeren. En dan komen mensen aan met 'humor' is belangrijk. Is ook belangrijk maar kan je niks van kopen ofzo. Heeft geen prioriteit per definitie. Dus ja ik kan me hen wel voorstellen. Ongeacht of ik het zelf goedkeur of afkeur.
Dat je geld hebt wil niet zeggen dat je gelukkig bent, dat maak je zelf namelijk met mensen die je om je heen hebt.

En als mijn vrouw/vriendin dat wel nodig heeft dan heeft ze niks te zoeken bij mij want geld stelt echt geen bal voor in vergelijking met dingen die wel belangrijk zijn.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:50:03 #52
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540344
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

Leg maar uit
Oké. Je kan je voorstellen dat als je 20 bent naar 25 je nog niet heel veel ouder bent geworden en er nog hoop is op een relatie in al de jaren die je nog hebt (50 ofzo). Je denkt dan van 'nou nog veel jaren te gaan, er is nog hoop'. Nu ben je 50 en er is minder hoop want je gaat sneller dood. Dan denk je eerder (gemiddeld gesproken) van 'he kut, de kans dat het me nu nog overkomt is statistisch wel kleiner en ik zal ook minder tijd met haar door kunnen brengen'. Dat verschil tussen nu en dan is gemakkelijk praten vanuit de positie waarin je nu zit (nog relatief jong en met enigszins hoop) maar niet realistisch voor de toekomst.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:50:20 #53
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540358
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:48 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Moet iemand jou uitleggen dat je wanhopiger gaat worden naarmate je ouder begint te worden of hebben we het ergens anders over ?
Dat is wat ik ervan begreep ja.
we dan
pi_134540364
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat je geld hebt wil niet zeggen dat je gelukkig bent, dat maak je zelf namelijk met mensen die je om je heen hebt.

En als mijn vrouw/vriendin dat wel nodig heeft dan heeft ze niks te zoeken bij mij want geld stelt echt geen bal voor in vergelijking met dingen die wel belangrijk zijn.
Maar het is wel verdomde makkelijk als je geld hebt :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134540377
quote:

[..]

In het hedendaagse leven is geld nog steeds erg belangrijk. Het is niet belangrijker dan liefde e.d. maar het komt zeker in een top 5 over het algemeen.
pi_134540392
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Le-zen :P

Ik heb al aangegeven dat in de afgelopen 5 jaar, ik voor geen ene meter wanhopiger ben geworden :P

En nog iets, wat is het de laatste tijd met mensen die, zodra ik ze uitgeluld heb, maar met autisme als beste contra-argument komen de laatste tijd :')
pi_134540425
quote:

[..]

Wie zegt dat magnetronkoffie wanhopiger gaat worden?
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:51:52 #58
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540438
quote:

[..]

Dat is meestal gepraat van mensen die geen geld hebben. Vrienden zijn belangrijk, heel belangrijk. Maar welke meid wil nou een vent die weinig geld heeft. Dan moet je al heel veel andere zaken te bieden hebben. Maar die andere zaken kunnen geen kinderen voeden dan dus ja daar gaat dat idee al.
we dan
pi_134540450
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oké. Je kan je voorstellen dat als je 20 bent naar 25 je nog niet heel veel ouder bent geworden en er nog hoop is op een relatie in al de jaren die je nog hebt (50 ofzo). Je denkt dan van 'nou nog veel jaren te gaan, er is nog hoop'. Nu ben je 50 en er is minder hoop want je gaat sneller dood. Dan denk je eerder (gemiddeld gesproken) van 'he kut, de kans dat het me nu nog overkomt is statistisch wel kleiner en ik zal ook minder tijd met haar door kunnen brengen'. Dat verschil tussen nu en dan is gemakkelijk praten vanuit de positie waarin je nu zit (nog relatief jong en met enigszins hoop) maar niet realistisch voor de toekomst.
Maar als je pas wanhopig wordt zodra je zo rond de leeftijd van 50 zit.....waarom zit dit topic dan vol met jongere mensen? :P
pi_134540468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als je pas wanhopig wordt zodra je zo rond de leeftijd van 50 zit.....waarom zit dit topic dan vol met jongere mensen? :P
_O-
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:52:32 #61
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540470
quote:

[..]

Nu niet gaan trollen hé.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:52:33 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134540471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar het is wel verdomde makkelijk als je geld hebt :P
Dat is wat anders.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

In het hedendaagse leven is geld nog steeds erg belangrijk. Het is niet belangrijker dan liefde e.d. maar het komt zeker in een top 5 over het algemeen.
Als het systeem in elkaar klapt (en die dag komt nog wel) dan stelt geld niks meer voor. Hoe eerder hoe beter.

Net zoals religie is geld een van de verrotste dingen wat bestaat.
pi_134540488
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Le-zen :P

Ik heb al aangegeven dat in de afgelopen 5 jaar, ik voor geen ene meter wanhopiger ben geworden :P

En nog iets, wat is het de laatste tijd met mensen die, zodra ik ze uitgeluld heb, maar met autisme als beste contra-argument komen de laatste tijd :')
Ik voel me weer 16, heerlijk. Het is niet een lineair proces dat wanhopiger worden, onder andere omdat het vaak aan 'vaste' leeftijden gekoppeld is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Wie zegt dat magnetronkoffie wanhopiger gaat worden?
Ik. Als hij ouder gaat worden en hij blijft de komende 50 jaar alleen dan gaat hij vanzelf wanhopiger worden.

edit;
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is wat anders.

[..]

Als het systeem in elkaar klapt (en die dag komt nog wel) dan stelt geld niks meer voor. Hoe eerder hoe beter.

Net zoals religie is geld een van de verrotste dingen wat bestaat.
I lolled.
pi_134540511
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nu niet gaan trollen hé.
Kijk naar jezelf, ik heb hier in al die jaren dat ik hier post en meelees, nog-niet-1 50 plusser gezien :P

SPOILER
pi_134540557
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:53 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik voel me weer 16, heerlijk. Het is niet een lineair proces dat wanhopiger worden, onder andere omdat het vaak aan 'vaste' leeftijden gekoppeld is.

[..]

Ik. Als hij ouder gaat worden hij blijft de komende 50 jaar alleen dan gaat hij vanzelf wanhopiger worden.
Bron?

En jij bent voor mij een noooooobody :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:55:55 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134540614
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat is meestal gepraat van mensen die geen geld hebben. Vrienden zijn belangrijk, heel belangrijk. Maar welke meid wil nou een vent die weinig geld heeft. Dan moet je al heel veel andere zaken te bieden hebben. Maar die andere zaken kunnen geen kinderen voeden dan dus ja daar gaat dat idee al.
Er zijn altijd mensen die het slechter hebben, zolang dat het geval is hoor je mij niet klagen.
Er zullen er zat zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:53 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

I lolled.
Ja Firefly, we weten het wel, jij behoort tot de elite. ^O^
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:56:01 #67
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540619
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk naar jezelf, ik heb hier in al die jaren dat ik hier post en meelees, nog-niet-1 50 plusser gezien :P

SPOILER
En wat zegt dat precies?
we dan
pi_134540622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bron?

En jij bent voor mij een noooooobody :P
Joh, het is een forum, natuurlijk ben ik een nobody voor jou. lol. Mijn bron is het leven. Probeer het eens, misschien is het wat voor jou.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:56:50 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540650
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Joh, het is een forum, natuurlijk ben ik een nobody voor jou. lol. Mijn bron is het leven. Probeer het eens, misschien is het wat voor jou.
Lol noob

SPOILER
we dan
pi_134540665
pffffff gaan we nog leuke dingen vertellen, of gaan we naar KLB wat trollen over geld en noodzaak ervan?
pi_134540691
Ik vraag het maar hé , niet aanvallen, ik kan niet tegen geweld oO<
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:59:28 #72
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540758
Leuke dingen vertellen klinkt beter. Om te versieren via internet gewoon cam aan doen. Dat werkt altijd. Liefst met microfoon. Dan vinden ze je vrij snel leuk en dan loop je ook nooit blauwtjes want ze weten precies hoe je eruit ziet en je gedraagt.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:00:32 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134540802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef complicate het volgende:
Ik vraag het maar hé , niet aanvallen, ik kan niet tegen geweld oO<
Firefly#2 troll heeft wel genoeg aandacht gehad dus nuttige dingen doen. :W

Sterkte ermee :P
pi_134540819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Leuke dingen vertellen klinkt beter. Om te versieren via internet gewoon cam aan doen. Dat werkt altijd. Liefst met microfoon. Dan vinden ze je vrij snel leuk en dan loop je ook nooit blauwtjes want ze weten precies hoe je eruit ziet en je gedraagt.
Ik weet niet wat het is maar ik weet bij jou nou nooit of je aan het trollen bent of dat je serieus bent ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 21-12-2013 23:01:37 (serieus, ik twijfelde tijdens fotoopbroodtrommel) ]
pi_134540851
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Firefly#2 troll heeft wel genoeg aandacht gehad dus nuttige dingen doen. :W

Sterkte ermee :P
Thanx, ik krijg al hoofdpijn van die naam. haha :P
pi_134540857
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En wat zegt dat precies?
Dat jouw bewering over 50 plussers en die shit...onzin zijn! :)
Ik heb er nog nooit van gehoord, nooit over gelezen en ervaar wat jij beschrijft ook totaal niet zo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Jouw leven is voor mij een nuttin, net zoals jij voor mij een nooobody bent.
Waarom zou ik jou nodig hebben?

SPOILER
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:03:32 #77
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540932
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:00 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is maar ik weet bij jou nou nooit of je aan het trollen bent of dat je serieus bent ;(
Ja ik weet het, maar als ik troll wil ik het wat overtuigend doen, zonder icoontjes, dus dat maakt het dan onherkenbaar eerder. Maar ik ben vaak wel serieus. Als ik het niet ben hoop ik altijd maar dat mensen het door hebben hier en het niet serieus nemen want dan lijk ik met sommige reacties wel heel sociaal awkward ja :') Die reactie was wel serieus trouwens. Maar semi-troll aangezien het niet zo snel werkt als je niet leuk bent en dat weet ik ook wel terwijl ik het typ dus ja.
we dan
pi_134540954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit van gehoord, nooit over gelezen en ervaar wat jij beschrijft ook totaal niet zo.

[..]

Zie bold. Maar het maakt mij niet uit, ik denk persoonlijk dat de grens veel lager dan 50 ligt. Als je het er niet mee eens bent is dat prima maar keep it chilll.
pi_134540967
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Koffietje natuulijk heb je hem niet nodig, je hebt een vrouw nodig :*
Dus ik zei over leuke dingen praten hehe: heb je al een leuke meid gevonden voor te gaan shoppen :P (gewoon even van conversatie veranderen) haha
pi_134541027
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Zie bold. Maar het maakt mij niet uit, ik denk persoonlijk dat de grens veel lager dan 50 ligt. Als je het er niet mee eens bent is dat prima maar keep it chilll.
Oke, dus ik ben prima en chill ben ik in elk geval sinds gisteren al, problem solved! 8-)
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:07:40 #81
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134541119
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Dat je het niet zo ervaart is juist precies wat ik zeg. En is gewoon pure logica. Niks raars aan, kan iedereen begrijpen. Begrijp niet hoe jij dit juist nu niet kan begrijpen terwijl je normaal juist zo letterlijk alles neemt en denkt.. Dit is 1 van de meest simpele dingen die er zijn wat dat betreft... Hoop gaat weg --> minder blij

Over een eerdere reactie trouwens: ik pakte je autisme aan omdat het echt zo'n sprekend voorbeeld was van autisme. Dat je dat hebt maakt gewoon dat je anders denkt, er naar wijzen dat anderen dat aanduiden om aan te geven dat je anders denkt maakt niet dat je dan normaler denkt als je aangeeft dat ze jou dat aangeven. Was gewoon een heel duidelijk voorbeeld.
we dan
pi_134541232
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
(waarvan er 1 is waarvan ik weet dat die persoon zelf graag geld uitgeeft grappig genoeg) golddiggers zo mooi proberen te maken.
Ik hoop dat je het niet over mij hebt. :')
pi_134541256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat je het niet zo ervaart is juist precies wat ik zeg. En is gewoon pure logica. Niks raars aan, kan iedereen begrijpen. Begrijp niet hoe jij dit juist nu niet kan begrijpen terwijl je normaal juist zo letterlijk alles neemt en denkt.. Dit is 1 van de meest simpele dingen die er zijn wat dat betreft... Hoop gaat weg --> minder blij
De reden dat ik het schijnbaar niet begrijp, is omdat jij met een bewering komt die klinkt alsof het zo uit de mouw geschud is en nergens op is gebaseerd.

Als ik vraag om een bron, dan krijg ik als antwoord "het leven" terwijl ik juist daarvoor al had aangegeven het in mijn leven en alle andere levens -niet 1 keer- heb gehoord van iets wat ook maar in de verte lijkt op wat jij beschrijft.

Dan bestempel ik het als onzin, zeker als je niet eens met een fatsoenlijke bron kan komen.

Helaas pindakaas maar broodjes aap lust ik niet! :P
pi_134541289
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het niet over mij hebt. :')
What goes around, comes around?
pi_134541313
OH NO HE DIDNT

eennegerindiemethaarvingerzwaait.gif
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:13:47 #86
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134541357
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De reden dat ik het schijnbaar niet begrijp, is omdat jij met een bewering komt die klinkt alsof het zo uit de mouw geschud is en nergens op is gebaseerd.

Als ik vraag om een bron, dan krijg ik als antwoord "het leven" terwijl ik juist daarvoor al had aangegeven het in mijn leven en alle andere levens -niet 1 keer- heb gehoord van iets wat ook maar in de verte lijkt op wat jij beschrijft.

Dan bestempel ik het als onzin, zeker als je niet eens met een fatsoenlijke bron kan komen.

Helaas pindakaas maar broodjes aap lust ik niet! :P
Als ik stel dat mensen automatisch beginnen te ademen na de geboorte wil je ook een bron of niet. Je weet dat het zo is maar zonder bron heb je geen bewijs. Nu heb je autisme, geven wij aan dat iets heel normaal is en vanzelfsprekend en zo werkt, en jij wil ook bewijs. Het is waarschijnlijk zo vanzelfsprekend dat er nooit een onderzoek naar is gedaan. Als je echt niet simpele feitjes van dikke flauwekul kan scheiden zonder bronnen dan is er geen discussie met je mogelijk wat zulke psychologische zaken betreft.
we dan
pi_134541403
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

What goes around, comes around?
Je praat altijd zulke onzin he. Ik ben de grootste krent die er rondloopt op deze aardkloot. Dus als je graag goede comebacks wil hebben, zuig ze dan eens niet uit je duim.
pi_134541433
quote:
Ik weet het eerlijk gezegd niet.

Ik heb trouwens de laatste tijd wel weer een leuke tijd gehad en ik heb het gevoel vooruitgang geboekt te hebben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134541511
quote:

[..]

Omdat echte wanhopige mensen de hoop opgeven. Daarbij zijn er weinig 50plussers op een forum en zijn er gelukkig ook niet extreem veel die al hun hele leven single zijn.
pi_134541617
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat echte wanhopige mensen de hoop opgeven. Daarbij zijn er weinig 50plussers op een forum en zijn er gelukkig ook niet extreem veel die al hun hele leven single zijn.
Oom van me vader, en als die op visite is geweest ofzo of pa en ma zijn daar geweest.
Heeft hij der wel spijt van. De beste man zal nu dik in de 70 zijn.
Ik zwaai naar dieren.
pi_134541722
Pfff ik was even weg :o
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:22:20 #92
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134541741
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
Pfff ik was even weg :o
Dat wordt allimentatie betalen binnenkort
we dan
pi_134541800
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oom van me vader, en als die op visite is geweest ofzo of pa en ma zijn daar geweest.
Heeft hij der wel spijt van. De beste man zal nu dik in de 70 zijn.

Zijn hele leven lang single geweest? Heeft die nu dan iets van, het is nu toch te laat?

Mijn schoonvader heeft sinds een half jaar een nieuwe vriendin, je kunt op latere leeftijd dus nog best een relatie krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet inziet als je nooit een relatie hebt gehad. Het zal er niet makkelijker op worden als je ouder gaat worden. En ik denk dat de behoefte ook wel minder word.
pi_134541811
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat wordt allimentatie betalen binnenkort
Echt niet :{w
pi_134541918
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn hele leven lang single geweest? Heeft die nu dan iets van, het is nu toch te laat?

Mijn schoonvader heeft sinds een half jaar een nieuwe vriendin, je kunt op latere leeftijd dus nog best een relatie krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet inziet als je nooit een relatie hebt gehad. Het zal er niet makkelijker op worden als je ouder gaat worden. En ik denk dat de behoefte ook wel minder word.
Hij heeft een boerderijtje lap grond wat kalveren (voor de slacht) etc Keutel boertje zeg maar, niet on respect vol bedoeld maar om een idee te geven die gozer werkt harder dan mij.In de tijd blijven steken dat is misschien beter.
Ik zwaai naar dieren.
pi_134541943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als ik stel dat mensen automatisch beginnen te ademen na de geboorte wil je ook een bron of niet.
Zie onder:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je weet dat het zo is maar zonder bron heb je geen bewijs. Nu heb je autisme, geven wij aan dat iets heel normaal is en vanzelfsprekend en zo werkt, en jij wil ook bewijs. Het is waarschijnlijk zo vanzelfsprekend dat er nooit een onderzoek naar is gedaan. Als je echt niet simpele feitjes van dikke flauwekul kan scheiden zonder bronnen dan is er geen discussie met je mogelijk wat zulke psychologische zaken betreft.
Nee hoor, het is heel simpel. Jij beweert iets dat naar mijn mening bullshit is.
Zwaartekracht is ook vanzelfsprekend en toch is er onderzoek naar gedaan, om maar eventjes een dwarsstraat te noemen.

Kom maar op met je bron :7
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:28:36 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134541984
quote:
Vrouwen die dat niet zien, zijn meer oppervlakkige vrouwen, een vrouw die opzoek is naar "meer", weet meestal wel wanneer ze te maken heeft met een aardige jongen die zichzelf is en niets forceert.

Het is wel een feit dat een standaard vrouw meer aangetrokken zal zijn door een bad boy dan een eerlijk lieve jongen, (vrouwenlogica) maar op lange termijn willen ze allemaal wel die aardige jongen die haar respecteert. Denk ik hé.
Ik kom blijkbaar veel oppervlakkige vrouwen tegen...

quote:
Hehe Thanx Yats. meneer is op de hoogte min of meer O+ , maar goed, ik ben niet gehaast ofzo hé.

Je moet eens proberen tegen dat duiveltje te zeggen "beter dan mij kan ze gewoon niet krijgen" dat herhalen elke keer als je haar aanspreekt :P ik weet het eigenlijk niet, maar in ieder geval kan je enkel die drempel overschrijden door juist tegen dat duiveltje in te gaan. Dus niet instemmen. Snap je?

Oh in Leuven hoef je niet met vrienden te komen in die salsabar op de oudemarkt. De meeste meiden vinden het daar juist leuk om het een jongen aan te leren, omdat ze dan zo een soort dominante houding over je hebben :P en dat geeft hen wat zelfzekerheid :) Dus kans dat je daar aangesprokken wordt is wel groot, maar gewoon vooral gaan met mind-set: lol maken. En het leuke aan salsa is dat je echt snel leert , het is niet de bedoeling dat je prof wordt, maar gewoon zien als een moment van plezier.

En zeker niet bang zijn om op het einde haar nummer te vragen hé :P
Het gezegde is niet voor niets 'haastige spoed is zelden goed' toch? ;)

En voor wat betreft dat duiveltje, ik strijd al heel lang tegen dat rottige beestje. Met drank op heb ik er meestal iets minder last van dan zonder drank, maar ik vind dat ik ook lol moet kunnen hebben zonder drank en dus drink ik de laatste paar maanden eigenlijk vrij weinig als ik uit ga. Lol heb ik dan nog steeds, al kan het natuurlijk altijd beter ;) (je snapt wat ik bedoel denk ik). Ooit komt het wel goed, de vraag is alleen wanneer. Maar he, Rome en Parijs zijn ook niet in 1 dag gebouwd toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:29:21 #98
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134542024
Laat maar
we dan
pi_134542050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zie onder:

[..]

Nee hoor, het is heel simpel. Jij beweert iets dat naar mijn mening bullshit is.
Zwaartekracht is ook vanzelfsprekend en toch is er onderzoek naar gedaan, om maar eventjes een dwarsstraat te noemen.

Kom maar op met je bron :7
Je bedoelt (om maar een voorbeeld te noemen) al het onderzoek naar vrouwen waarvan de biologische klok gaat tikken ? Of denk je dat daar ook geen bewijs voor ?
pi_134542115
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je praat altijd zulke onzin he. Ik ben de grootste krent die er rondloopt op deze aardkloot. Dus als je graag goede comebacks wil hebben, zuig ze dan eens niet uit je duim.
Onzin, ik ben een grotere krent dan jij Myra. Kijk maar naar hoe ik me kleed :P

"Ik ben de grootste krent die er rondloopt op deze aardkloot" :')
Je komt notabene zelf met comebacks die uit je met dure nagellakgeverfde duim zuigt :P

O en humor is bij jou ook ver te zoeken merk ik. Je voelt je zooo snel aangevallen, ik zou zeggen, doe daar iets mee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')