abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134538675

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_134538684
Heeft Firefly een ban ofzo?
pi_134538707
En TT slaat op diegene die dit topic heeft geopend ipv diegene die hem had moeten openen :P
pi_134538712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd :')
Waarom was hij precies een hond btw ?

@magnetronkoffie
Ik was al bezig maar ben een nieuwe poster zoals je msn ziet/weet ;).
pi_134538766
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
Heeft Firefly een ban ofzo?
O dat zou een end mooi zijn!
Kunnen we hier eindelijk weer eens een keertje wel normaal over dit onderwerp discussieren! *O*
pi_134538779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij wordt ook zooo gemist hier he? ;(

:P

Koffietje, je bedoelt waarschijnlijk dat hij vermist is en dat we nog binnenkort een feetstje geven *O*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134538802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O dat zou een end mooi zijn!
Kunnen we hier eindelijk weer eens een keertje wel normaal over dit onderwerp discussieren! *O*
Ok :)
pi_134538913
Lees ook maar weer even mee :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134538940
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Waarom was hij precies een hond btw ?

@magnetronkoffie
Ik was al bezig maar ben een nieuwe poster zoals je msn ziet/weet ;).
Omdat hij een PUA was en ook echt totaal was. Al het andere was een slap excuus als het niks met PUA te maken had.
In het begin vond ik het nog wel grappig (ieder z'n eigen mening enzo he?) maar na een tijdje werd het vervelend.

Ik dacht dat je wellicht mobiel zal en er geen kon openen en bovendien was de lapo alweer meer dan 4 minuten oud :P
pi_134539017
Haha, ok naja ik vind hond persoonlijk een wat sterke uitdrukking daarvoor, ik dacht hij heeft iemand iets aan gedaan ofzo :). Ik post hier pas een weekje maar bedankt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:22:20 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539044
Firefly was gewoon de ideale man,we gaan hem missen ;(
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:25:02 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539187
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
we dan
pi_134539200
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef LesMiserables het volgende:
Haha, ok naja ik vind hond persoonlijk een wat sterke uitdrukking daarvoor, ik dacht hij heeft iemand iets aan gedaan ofzo :). Ik post hier pas een weekje maar bedankt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
Firefly was gewoon de ideale man,we gaan hem missen ;(
Al zou hij de laatste man na WO3 zijn dan ga ik nog liever dood met een droge vagina dan met een hond neuken :o Maar goed, eigenlijk zijn we nu allemaal dik off topic hé :P
pi_134539230
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
Naja, golddiggers hebben precies om die reden niks bij mij te zoeken! Dat scheelt alweer he! :D :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:28:30 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539342
Beter een golddigger dan nooit een vriendin imo
we dan
pi_134539404
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Neen!

Ik ben nog liever alleen dan dat ik met zo'n leeghoofdige kutparasiet zou moeten samenzijn :N
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:30:08 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539432
quote:
Totdat je aan de grond zit, niks meer hebt en zij dan ook nog eens weggaat omdat er niets meer te halen is.

Fuck dat, dan liever alleen.
pi_134539449
quote:
Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?
pi_134539497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?
Slecht gezelschap is ook niks, dan idd liever alleen
Ik zwaai naar dieren.
pi_134539513
Niemand zegt dat golddiggers slecht gezelschap zijn. Het zijn alleen mensen die alleen kunnen genieten als ze veel kunnen uitgeven. Zolang er geld is zullen ze best gezellig zijn hoor.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:32:04 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539531
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:33:16 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539591
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doen :7
pi_134539594
quote:
Seg je weet toch ook wel dat er een verschil is tussen alleen zijn en eenzaamheid?
Tja ik ga mijn ziel niet verkopen in naam van "gezelligheid", maar goed.
pi_134539611
quote:
Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!
Hoe kan jij daarover oordelen dat dat niet zo is als jijzelf altijd iemand hebt gehad? :P
pi_134539626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doen :7
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:35:13 #26
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539672
Zoals myraela al zegt het is niet je ziel verkopen ofzo... ze zijn vaak niet zo dom als mensen hier graag willen geloven... ze zijn meestal knap en zolang er geld is ja is het wel leuk. Een golddigger lijkt me geen ramp. Ze zou gewoon vallen op iets heel specifieks wat ik kan leveren dan. Iets wat ook erg belangrijk is tegenwoordig voor veel mensen.
we dan
pi_134539723
Ik denk niet dat myraela het had over een lange termijn iets!
pi_134539726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zoals myraela al zegt het is niet je ziel verkopen ofzo... ze zijn vaak niet zo dom als mensen hier graag willen geloven... ze zijn meestal knap en zolang er geld is ja is het wel leuk. Een golddigger lijkt me geen ramp. Ze zou gewoon vallen op iets heel specifieks wat ik kan leveren dan. Iets wat ook erg belangrijk is tegenwoordig voor veel mensen.
Sorry, maar ik ben liever of alleen, of met iemand die -echt- in -mij- geinteresseerd is.
Golddiggers? Oprotten joh! :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:36:25 #29
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539735
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!
Hoe kan jij daarover oordelen dat dat niet zo is als jijzelf altijd iemand hebt gehad? :P
Omdat de hoop meestal pas later vervliegt. Jij hebt nu nog heel veel jaren. Heel veel jaren kans in jouw gedachtes. Als je 50 bent is dat een stuk minder. In 5 jaar hoeft jouw beeld niet te veranderen als je nog jong bent. De situatie blijft dan nog redelijk hetzelfde, er is hoop. Maar als je maar oud genoeg bent op den duur niet meer...
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:37:42 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539822
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ben liever of alleen, of met iemand die -echt- in -mij- geinteresseerd is.
Golddiggers? Oprotten joh! :')
golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, maar ook in wat jij te bieden hebt.. En als dat dan iets moet zijn dan waarom niet geld. Geld is gewoon erg belangrijk dus ja. Stabiele toekomst, kan veel plezier geven. Ik kan me zo'n meid wel begrijpen. Zou het zelf misschien ook wel doen als ik zo was geboren. Het is geen duivelse levensweg ofzo
we dan
pi_134539854
Een vrouw die geld belangrijk vind; Ja. Een golddigger; Nee.
pi_134539862
quote:
Ben al over de helft _O- Trouwens laatst nog bijna een dame aangesproken, gelukkig niet gedaan paar dagen later zag ik der met haar vriend.
Scheelt weer een blauwtje _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_134539905
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Omdat de hoop meestal pas later vervliegt. Jij hebt nu nog heel veel jaren. Heel veel jaren kans in jouw gedachtes. Als je 50 bent is dat een stuk minder. In 5 jaar hoeft jouw beeld niet te veranderen als je nog jong bent. De situatie blijft dan nog redelijk hetzelfde, er is hoop. Maar als je maar oud genoeg bent op den duur niet meer...
Oke dus naar jouw mening alleen maar als je 50 bent of ouder? En dat kan jij precies weten waarom precies?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:39:43 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134539908
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, maar ook in wat jij te bieden hebt.. En als dat dan iets moet zijn dan waarom niet geld. Geld is gewoon erg belangrijk dus ja. Stabiele toekomst, kan veel plezier geven. Ik kan me zo'n meid wel begrijpen. Zou het zelf misschien ook wel doen als ik zo was geboren. Het is geen duivelse levensweg ofzo
Lol whut? :')

Als je zo denkt ben je gewoon een simpele ziel, als vrouw dan.
Er zijn namelijk veel belangrijkere dingen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:40:22 #35
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134539933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oke dus naar jouw mening alleen maar als je 50 bent of ouder? En dat kan jij precies weten waarom precies?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen autisme had zou je begrijpen dat 50 gewoon een richtlijn was.
we dan
pi_134539970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, KRAK!!!!
Neen, op wiki staat volgende:
Gold digger is slang for a greedy person (stereotypically a woman) who only dates (and subsequently marries) wealthy partners with the (typically) sole intention of exploiting said wealth
pi_134539976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef complicate het volgende:
Ik denk niet dat myraela het had over een lange termijn iets!
Ach, ik vind gewoon dat mensen zo slecht doen over golddiggers. Terwijl het allemaal best meevalt volgens mij. Er zitten extreme tussen die alles doen voor geld, maar in de meeste gevallen zijn het gewoon meisjes die als eis hebben dat een man geld heeft, voor de rest kan de relatie nog net zo echt als anders zijn. Het zijn geen hoeren.

Laten we eerlijk zijn, het leven is ook wel erg lekker als je veel geld hebt. Als ik constant uit kan met mijn vriend, op vakantie of nieuwe dingen kan kopen. Dan is het erg makkelijk om een relatie te hebben en nooit ruzie te krijgen.
pi_134540002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Maar je weet dat ik autisme heb, dus by all means, leg het me maar even uit! :)

SPOILER
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:42:21 #39
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134540023
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, ik vind gewoon dat mensen zo slecht doen over golddiggers. Terwijl het allemaal best meevalt volgens mij. Er zitten extreme tussen die alles doen voor geld, maar in de meeste gevallen zijn het gewoon meisjes die als eis hebben dat een man geld heeft, voor de rest kan de relatie nog net zo echt als anders zijn. Het zijn geen hoeren.

Laten we eerlijk zijn, het leven is ook wel erg lekker als je veel geld hebt. Als ik constant uit kan met mijn vriend, op vakantie of nieuwe dingen kan kopen. Dan is het erg makkelijk om een relatie te hebben en nooit ruzie te krijgen.
Als je dat nodig hebt om geen ruzie te hebben is de basis al niet goed, maar zal wel aan mij liggen.
pi_134540025
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nu ga je echt te ver , wat heeft zijn autisme hiermee te maken :X Gaat het een beetje? :X
pi_134540036
quote:

[..]

Wiki: Gold digger is slang for a greedy person (stereotypically a woman) who only dates (and subsequently marries) wealthy partners with the (typically) sole intention of exploiting said wealth
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:42:51 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540048
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lol whut? :')

Als je zo denkt ben je gewoon een simpele ziel, als vrouw dan.
Er zijn namelijk veel belangrijkere dingen.
Niet mee eens. 'Belangrijkheid' is gewoon subjectief. Staat niet vast wat belangrijk is ofzo. Maar sommige zaken worden wel als meer 'moreel' gezien. Geld zorgt ervoor dat je je kinderen kan opvoeden zoals je wil, zelf plezier kan hebben door zaken te kopen, luxe kan hebben, kan vervoeren. En dan komen mensen aan met 'humor' is belangrijk. Is ook belangrijk maar kan je niks van kopen ofzo. Heeft geen prioriteit per definitie. Dus ja ik kan me hen wel voorstellen. Ongeacht of ik het zelf goedkeur of afkeur.
we dan
pi_134540080
quote:

[..]

Ik snap wat je wilt bedoelen, maar neen ik ben nog liever echt arm en alleen, dan met een loser met veel geld.
(op lange termijn sowieso)
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:44:27 #44
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540124
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Nu ga je echt te ver , wat heeft zijn autisme hiermee te maken :X Gaat het een beetje? :X
Omdat het duidelijk was dat het een richtlijn was en hij begint over de grens van 50 jaar als in letterlijk. Dat heeft het ermee te maken. Niks te ver gaan. Gewoon zoals het is. Is geen schande ofzo om iemand ergens op te wijzen als die zonder onderbouwing fel tegen iets in gaat.
we dan
pi_134540172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Omdat het duidelijk was dat het een richtlijn was en hij begint over de grens van 50 jaar als in letterlijk. Dat heeft het ermee te maken. Niks te ver gaan. Gewoon zoals het is. Is geen schande ofzo om iemand ergens op te wijzen als die zonder onderbouwing fel tegen iets in gaat.
Ja ok maar dat hij autisme heeft , had niets met zijn mening te maken , ik had evengoed zelfde opmerking kunnen maken hoor.
pi_134540235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar je weet dat ik autisme heb, dus by all means, leg het me maar even uit! :)

SPOILER
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:47:34 #48
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134540260
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ok maar dat hij autisme heeft , had niets met zijn mening te maken , ik had evengoed zelfde opmerking kunnen maken hoor.
Dan had ik jou dan er ook op gewezen dat je wel even beter na mocht denken bij die post... niks schadelijks aan verder ofzo. Ik reageer alleen maar zo fel als dat er gedaan wordt hoor.
we dan
pi_134540295
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Moet iemand jou uitleggen dat je wanhopiger gaat worden naarmate je ouder begint te worden of hebben we het ergens anders over ?
pi_134540315
Wel vreemd dat sommigen (waarvan er 1 is waarvan ik weet dat die persoon zelf graag geld uitgeeft grappig genoeg) golddiggers zo mooi proberen te maken. Golddiggers zijn gewoon fokking parasieten die -niets anders- willen dan jouw geld. Zodra ze je leeggezogen hebben, laten zij jou desnoods diep in de schulden zitten alvorens het zinkende schip (dat ze vaak overigens zelf gezonken hebben) te verlaten voor een andere naieve persoon die dom genoeg is om in hun charmes te trappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')