Waarom was hij precies een hond btw ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd
O dat zou een end mooi zijn!quote:
Koffietje, je bedoelt waarschijnlijk dat hij vermist is en dat we nog binnenkort een feetstje gevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij wordt ook zooo gemist hier he?
Okquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat zou een end mooi zijn!
Kunnen we hier eindelijk weer eens een keertje wel normaal over dit onderwerp discussieren!
Omdat hij een PUA was en ook echt totaal was. Al het andere was een slap excuus als het niks met PUA te maken had.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waarom was hij precies een hond btw ?
@magnetronkoffie
Ik was al bezig maar ben een nieuwe poster zoals je msn ziet/weet.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef LesMiserables het volgende:
Haha, ok naja ik vind hond persoonlijk een wat sterke uitdrukking daarvoor, ik dacht hij heeft iemand iets aan gedaan ofzo. Ik post hier pas een weekje maar bedankt.
Al zou hij de laatste man na WO3 zijn dan ga ik nog liever dood met een droge vagina dan met een hond neukenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
Firefly was gewoon de ideale man,we gaan hem missen
Naja, golddiggers hebben precies om die reden niks bij mij te zoeken! Dat scheelt alweer he!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
Neen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter een golddigger dan nooit een vriendin imo
Totdat je aan de grond zit, niks meer hebt en zij dan ook nog eens weggaat omdat er niets meer te halen is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Slecht gezelschap is ook niks, dan idd liever alleenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dan is dat toch wel erg hé, beter toch alleen zijn dan slecht gezelschap?
Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
Seg je weet toch ook wel dat er een verschil is tussen alleen zijn en eenzaamheid?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als jij de rest van je leven bezig wil zijn om die golddigger van jou tevreden te houden be my guest. Maar ik heb wel betere dingen te doen
Sorry, maar ik ben liever of alleen, of met iemand die -echt- in -mij- geinteresseerd is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zoals myraela al zegt het is niet je ziel verkopen ofzo... ze zijn vaak niet zo dom als mensen hier graag willen geloven... ze zijn meestal knap en zolang er geld is ja is het wel leuk. Een golddigger lijkt me geen ramp. Ze zou gewoon vallen op iets heel specifieks wat ik kan leveren dan. Iets wat ook erg belangrijk is tegenwoordig voor veel mensen.
Omdat de hoop meestal pas later vervliegt. Jij hebt nu nog heel veel jaren. Heel veel jaren kans in jouw gedachtes. Als je 50 bent is dat een stuk minder. In 5 jaar hoeft jouw beeld niet te veranderen als je nog jong bent. De situatie blijft dan nog redelijk hetzelfde, er is hoop. Maar als je maar oud genoeg bent op den duur niet meer...quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!
Hoe kan jij daarover oordelen dat dat niet zo is als jijzelf altijd iemand hebt gehad?
golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, maar ook in wat jij te bieden hebt.. En als dat dan iets moet zijn dan waarom niet geld. Geld is gewoon erg belangrijk dus ja. Stabiele toekomst, kan veel plezier geven. Ik kan me zo'n meid wel begrijpen. Zou het zelf misschien ook wel doen als ik zo was geboren. Het is geen duivelse levensweg ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben liever of alleen, of met iemand die -echt- in -mij- geinteresseerd is.
Golddiggers? Oprotten joh!
Ben al over de helftquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke dus naar jouw mening alleen maar als je 50 bent of ouder? En dat kan jij precies weten waarom precies?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat de hoop meestal pas later vervliegt. Jij hebt nu nog heel veel jaren. Heel veel jaren kans in jouw gedachtes. Als je 50 bent is dat een stuk minder. In 5 jaar hoeft jouw beeld niet te veranderen als je nog jong bent. De situatie blijft dan nog redelijk hetzelfde, er is hoop. Maar als je maar oud genoeg bent op den duur niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol whut?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, maar ook in wat jij te bieden hebt.. En als dat dan iets moet zijn dan waarom niet geld. Geld is gewoon erg belangrijk dus ja. Stabiele toekomst, kan veel plezier geven. Ik kan me zo'n meid wel begrijpen. Zou het zelf misschien ook wel doen als ik zo was geboren. Het is geen duivelse levensweg ofzo
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke dus naar jouw mening alleen maar als je 50 bent of ouder? En dat kan jij precies weten waarom precies?Als je geen autisme had zou je begrijpen dat 50 gewoon een richtlijn was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Neen, op wiki staat volgende:quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
golddiggers zijn ook in jou geïnteresseerd hoor, KRAK!!!!
Ach, ik vind gewoon dat mensen zo slecht doen over golddiggers. Terwijl het allemaal best meevalt volgens mij. Er zitten extreme tussen die alles doen voor geld, maar in de meeste gevallen zijn het gewoon meisjes die als eis hebben dat een man geld heeft, voor de rest kan de relatie nog net zo echt als anders zijn. Het zijn geen hoeren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef complicate het volgende:
Ik denk niet dat myraela het had over een lange termijn iets!
Maar je weet dat ik autisme heb, dus by all means, leg het me maar even uit!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je geen autisme had zou je begrijpen dat 50 gewoon een richtlijn was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat nodig hebt om geen ruzie te hebben is de basis al niet goed, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik vind gewoon dat mensen zo slecht doen over golddiggers. Terwijl het allemaal best meevalt volgens mij. Er zitten extreme tussen die alles doen voor geld, maar in de meeste gevallen zijn het gewoon meisjes die als eis hebben dat een man geld heeft, voor de rest kan de relatie nog net zo echt als anders zijn. Het zijn geen hoeren.
Laten we eerlijk zijn, het leven is ook wel erg lekker als je veel geld hebt. Als ik constant uit kan met mijn vriend, op vakantie of nieuwe dingen kan kopen. Dan is het erg makkelijk om een relatie te hebben en nooit ruzie te krijgen.
Nu ga je echt te ver , wat heeft zijn autisme hiermee te makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je geen autisme had zou je begrijpen dat 50 gewoon een richtlijn was.
Wiki: Gold digger is slang for a greedy person (stereotypically a woman) who only dates (and subsequently marries) wealthy partners with the (typically) sole intention of exploiting said wealthquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik vind gewoon dat mensen zo slecht doen over golddiggers. Terwijl het allemaal best meevalt volgens mij. Er zitten extreme tussen die alles doen voor geld, maar in de meeste gevallen zijn het gewoon meisjes die als eis hebben dat een man geld heeft, voor de rest kan de relatie nog net zo echt als anders zijn. Het zijn geen hoeren.
Laten we eerlijk zijn, het leven is ook wel erg lekker als je veel geld hebt. Als ik constant uit kan met mijn vriend, op vakantie of nieuwe dingen kan kopen. Dan is het erg makkelijk om een relatie te hebben en nooit ruzie te krijgen.
Niet mee eens. 'Belangrijkheid' is gewoon subjectief. Staat niet vast wat belangrijk is ofzo. Maar sommige zaken worden wel als meer 'moreel' gezien. Geld zorgt ervoor dat je je kinderen kan opvoeden zoals je wil, zelf plezier kan hebben door zaken te kopen, luxe kan hebben, kan vervoeren. En dan komen mensen aan met 'humor' is belangrijk. Is ook belangrijk maar kan je niks van kopen ofzo. Heeft geen prioriteit per definitie. Dus ja ik kan me hen wel voorstellen. Ongeacht of ik het zelf goedkeur of afkeur.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lol whut?
Als je zo denkt ben je gewoon een simpele ziel, als vrouw dan.
Er zijn namelijk veel belangrijkere dingen.
Ik snap wat je wilt bedoelen, maar neen ik ben nog liever echt arm en alleen, dan met een loser met veel geld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het duidelijk was dat het een richtlijn was en hij begint over de grens van 50 jaar als in letterlijk. Dat heeft het ermee te maken. Niks te ver gaan. Gewoon zoals het is. Is geen schande ofzo om iemand ergens op te wijzen als die zonder onderbouwing fel tegen iets in gaat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu ga je echt te ver , wat heeft zijn autisme hiermee te makenGaat het een beetje?
Ja ok maar dat hij autisme heeft , had niets met zijn mening te maken , ik had evengoed zelfde opmerking kunnen maken hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat het duidelijk was dat het een richtlijn was en hij begint over de grens van 50 jaar als in letterlijk. Dat heeft het ermee te maken. Niks te ver gaan. Gewoon zoals het is. Is geen schande ofzo om iemand ergens op te wijzen als die zonder onderbouwing fel tegen iets in gaat.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat het duidelijk was dat het een richtlijn was en hij begint over de grens van 50 jaar als in letterlijk. Dat heeft het ermee te maken. Niks te ver gaan. Gewoon zoals het is. Is geen schande ofzo om iemand ergens op te wijzen als die zonder onderbouwing fel tegen iets in gaat.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je weet dat ik autisme heb, dus by all means, leg het me maar even uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik jou dan er ook op gewezen dat je wel even beter na mocht denken bij die post... niks schadelijks aan verder ofzo. Ik reageer alleen maar zo fel als dat er gedaan wordt hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok maar dat hij autisme heeft , had niets met zijn mening te maken , ik had evengoed zelfde opmerking kunnen maken hoor.
Moet iemand jou uitleggen dat je wanhopiger gaat worden naarmate je ouder begint te worden of hebben we het ergens anders over ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |