Dat je geld hebt wil niet zeggen dat je gelukkig bent, dat maak je zelf namelijk met mensen die je om je heen hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet mee eens. 'Belangrijkheid' is gewoon subjectief. Staat niet vast wat belangrijk is ofzo. Maar sommige zaken worden wel als meer 'moreel' gezien. Geld zorgt ervoor dat je je kinderen kan opvoeden zoals je wil, zelf plezier kan hebben door zaken te kopen, luxe kan hebben, kan vervoeren. En dan komen mensen aan met 'humor' is belangrijk. Is ook belangrijk maar kan je niks van kopen ofzo. Heeft geen prioriteit per definitie. Dus ja ik kan me hen wel voorstellen. Ongeacht of ik het zelf goedkeur of afkeur.
Oké. Je kan je voorstellen dat als je 20 bent naar 25 je nog niet heel veel ouder bent geworden en er nog hoop is op een relatie in al de jaren die je nog hebt (50 ofzo). Je denkt dan van 'nou nog veel jaren te gaan, er is nog hoop'. Nu ben je 50 en er is minder hoop want je gaat sneller dood. Dan denk je eerder (gemiddeld gesproken) van 'he kut, de kans dat het me nu nog overkomt is statistisch wel kleiner en ik zal ook minder tijd met haar door kunnen brengen'. Dat verschil tussen nu en dan is gemakkelijk praten vanuit de positie waarin je nu zit (nog relatief jong en met enigszins hoop) maar niet realistisch voor de toekomst.quote:
Dat is wat ik ervan begreep ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:48 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Moet iemand jou uitleggen dat je wanhopiger gaat worden naarmate je ouder begint te worden of hebben we het ergens anders over ?
Maar het is wel verdomde makkelijk als je geld hebtquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je geld hebt wil niet zeggen dat je gelukkig bent, dat maak je zelf namelijk met mensen die je om je heen hebt.
En als mijn vrouw/vriendin dat wel nodig heeft dan heeft ze niks te zoeken bij mij want geld stelt echt geen bal voor in vergelijking met dingen die wel belangrijk zijn.
In het hedendaagse leven is geld nog steeds erg belangrijk. Het is niet belangrijker dan liefde e.d. maar het komt zeker in een top 5 over het algemeen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je geld hebt wil niet zeggen dat je gelukkig bent, dat maak je zelf namelijk met mensen die je om je heen hebt.
En als mijn vrouw/vriendin dat wel nodig heeft dan heeft ze niks te zoeken bij mij want geld stelt echt geen bal voor in vergelijking met dingen die wel belangrijk zijn.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:48 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Moet iemand jou uitleggen dat je wanhopiger gaat worden naarmate je ouder begint te worden of hebben we het ergens anders over ?
Le-zenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mens, ik ben al 5 jaar alleen en mijn mening daarover is geen milimeter veranderd!
Wie zegt dat magnetronkoffie wanhopiger gaat worden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:48 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat is meestal gepraat van mensen die geen geld hebben. Vrienden zijn belangrijk, heel belangrijk. Maar welke meid wil nou een vent die weinig geld heeft. Dan moet je al heel veel andere zaken te bieden hebben. Maar die andere zaken kunnen geen kinderen voeden dan dus ja daar gaat dat idee al.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar als je pas wanhopig wordt zodra je zo rond de leeftijd van 50 zit.....waarom zit dit topic dan vol met jongere mensen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oké. Je kan je voorstellen dat als je 20 bent naar 25 je nog niet heel veel ouder bent geworden en er nog hoop is op een relatie in al de jaren die je nog hebt (50 ofzo). Je denkt dan van 'nou nog veel jaren te gaan, er is nog hoop'. Nu ben je 50 en er is minder hoop want je gaat sneller dood. Dan denk je eerder (gemiddeld gesproken) van 'he kut, de kans dat het me nu nog overkomt is statistisch wel kleiner en ik zal ook minder tijd met haar door kunnen brengen'. Dat verschil tussen nu en dan is gemakkelijk praten vanuit de positie waarin je nu zit (nog relatief jong en met enigszins hoop) maar niet realistisch voor de toekomst.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je pas wanhopig wordt zodra je zo rond de leeftijd van 50 zit.....waarom zit dit topic dan vol met jongere mensen?
Nu niet gaan trollen hé.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je pas wanhopig wordt zodra je zo rond de leeftijd van 50 zit.....waarom zit dit topic dan vol met jongere mensen?
Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar het is wel verdomde makkelijk als je geld hebt
Als het systeem in elkaar klapt (en die dag komt nog wel) dan stelt geld niks meer voor. Hoe eerder hoe beter.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
In het hedendaagse leven is geld nog steeds erg belangrijk. Het is niet belangrijker dan liefde e.d. maar het komt zeker in een top 5 over het algemeen.
Ik voel me weer 16, heerlijk. Het is niet een lineair proces dat wanhopiger worden, onder andere omdat het vaak aan 'vaste' leeftijden gekoppeld is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Le-zen
Ik heb al aangegeven dat in de afgelopen 5 jaar, ik voor geen ene meter wanhopiger ben geworden
En nog iets, wat is het de laatste tijd met mensen die, zodra ik ze uitgeluld heb, maar met autisme als beste contra-argument komen de laatste tijd
Ik. Als hij ouder gaat worden en hij blijft de komende 50 jaar alleen dan gaat hij vanzelf wanhopiger worden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie zegt dat magnetronkoffie wanhopiger gaat worden?
I lolled.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
[..]
Als het systeem in elkaar klapt (en die dag komt nog wel) dan stelt geld niks meer voor. Hoe eerder hoe beter.
Net zoals religie is geld een van de verrotste dingen wat bestaat.
Kijk naar jezelf, ik heb hier in al die jaren dat ik hier post en meelees, nog-niet-1 50 plusser gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik voel me weer 16, heerlijk. Het is niet een lineair proces dat wanhopiger worden, onder andere omdat het vaak aan 'vaste' leeftijden gekoppeld is.
[..]
Ik. Als hij ouder gaat worden hij blijft de komende 50 jaar alleen dan gaat hij vanzelf wanhopiger worden.
Er zijn altijd mensen die het slechter hebben, zolang dat het geval is hoor je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is meestal gepraat van mensen die geen geld hebben. Vrienden zijn belangrijk, heel belangrijk. Maar welke meid wil nou een vent die weinig geld heeft. Dan moet je al heel veel andere zaken te bieden hebben. Maar die andere zaken kunnen geen kinderen voeden dan dus ja daar gaat dat idee al.
Ja Firefly, we weten het wel, jij behoort tot de elite.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, ik heb hier in al die jaren dat ik hier post en meelees, nog-niet-1 50 plusser gezienEn wat zegt dat precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Joh, het is een forum, natuurlijk ben ik een nobody voor jou. lol. Mijn bron is het leven. Probeer het eens, misschien is het wat voor jou.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bron?
En jij bent voor mij een noooooobody
Lol noobquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Joh, het is een forum, natuurlijk ben ik een nobody voor jou. lol. Mijn bron is het leven. Probeer het eens, misschien is het wat voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Firefly#2 troll heeft wel genoeg aandacht gehad dus nuttige dingen doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef complicate het volgende:
Ik vraag het maar hé , niet aanvallen, ik kan niet tegen geweld
Ik weet niet wat het is maar ik weet bij jou nou nooit of je aan het trollen bent of dat je serieus bentquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Leuke dingen vertellen klinkt beter. Om te versieren via internet gewoon cam aan doen. Dat werkt altijd. Liefst met microfoon. Dan vinden ze je vrij snel leuk en dan loop je ook nooit blauwtjes want ze weten precies hoe je eruit ziet en je gedraagt.
Thanx, ik krijg al hoofdpijn van die naam. hahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Firefly#2 troll heeft wel genoeg aandacht gehad dus nuttige dingen doen.
Sterkte ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |