Als ik jou was zou ik hem maar snel laten amputeren dan. Voor je het weet ga je ook dood door je eigen penisquote:
Heeft m'n vader gehad. Dus we mochten nooit vloeken met teringquote:
yup! die gozer toen in de Stairway..dat was mijn zoon. wij delen dit accountquote:
zo ben ik. die dames zullen best het 1 en ander aan liefde in hun leven missen en ik ben de ideale persoon om die leegte te vullenquote:
Nee, worth it.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem maar snel laten amputeren dan. Voor je het weet ga je ook dood door je eigen penis
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele bingoplayers gehoord.
Wat een teringherrie zeg![]()
(En kanker is een kloteziekte)
Ja volgens mij heb ik je gezien, heel kort tijdens Last Christmas.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik je gezien, heel kort tijdens Last Christmas.
Vorig jaar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik je gezien, heel kort tijdens Last Christmas.
Ik zat echt...godv weer dat klotenu....hey Lolaquote:
Nee toen kende ik haar nog niet.quote:
Mee eens welquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Formidable wordt net als Eat Sleep Rave Repeat te weinig gedraaid als je kijkt hoe vaak hij is aangevraagd. Ze mogen wel iets meer draaien wat veel is aangevraagd.
Ze mogen wel meer draaien wat ze nog niet gedraaid hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Formidable wordt net als Eat Sleep Rave Repeat te weinig gedraaid als je kijkt hoe vaak hij is aangevraagd. Ze mogen wel iets meer draaien wat veel is aangevraagd.
Hoi Linda ik hauw van je xxxxxxx je beertje Ronquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Dat sms-volk, daar zitten echt tussen met het intelligentieniveau van plankton
Ik had vannacht in een dronken bui ook nog een sms erheen gestuurdquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ja, waar blijft m'n Johnny Cash? Dit zijn geen geintjes meer, 3fm.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mogen wel meer draaien wat ze nog niet gedraaid hebben
Geld terug eisenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, waar blijft m'n Johnny Cash? Dit zijn geen geintjes meer, 3fm.
I luf yoe too <3quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi Linda ik hauw van je xxxxxxx je beertje Ron
Johnny Cashquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, waar blijft m'n Johnny Cash? Dit zijn geen geintjes meer, 3fm.
Ja, maar ook net eentjequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi Linda ik hauw van je xxxxxxx je beertje Ron
Vind ik ook jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Johnny Cash![]()
Waar blijft Soundgarden!!11!!1!!11
En mijn Boyzone??!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Johnny Cash![]()
Waar blijft Soundgarden!!11!!1!!11
Als je het goed doet hou je er nog een huwelijk aan over.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
"Ik hou van jouw met heel mijn hart" zag ik langskomen vanmiddag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je het goed doet hou je er nog een huwelijk aan over.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat echt...godv weer dat klotenu....hey Lola
Zodat ze weet dat hij niet alleen van haar houdt met zijn lul.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Ik hou van jouw met heel mijn hart" zag ik langskomen vanmiddag.
Wat is een "met heel mijn hart"?
Ik mag hopen 'A Different Beat', met die Afrikaanse invloeden, djembé's en ijeeeejoooo en slavenkoren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]Welk liedje van boyzone heb je aangevraagd ?
Nog een huwelijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je het goed doet hou je er nog een huwelijk aan over.
Ja naast dat je 90 cent lichter bent. Toch goedkoop zo'n huwelijk.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga ff naar de film. het filmhuis draait Flash Gordon en dat kost 5euro. die 5euro gaat naar Serious Request! ik ga dus ff doneren. tabee
Jij ook hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodat ze weet dat hij niet alleen van haar houdt met zijn lul.
Oh ik probeer al een paar maanden te herinneren hoe dat lied heettequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen 'A Different Beat', met die Afrikaanse invloeden, djembé's en ijeeeejoooo en slavenkoren.
neuh, denk het niet. misschien maandag overdag. maar eigenlijk..vind ik het op tv boeienderquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]Veel plezier. Ga je überhaupt nog naar het huis?
Ja.quote:
Had ik je vantevoren ook wel kunnen voorspellenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC - Cambuur is écht heel kut.
Tja, voetbal hequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC - Cambuur is écht heel kut.
#fissa #yoloquote:
Zei ik ook alquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Had ik je vantevoren ook wel kunnen voorspellen
No matter what, want key to my life stond er niet bij en ik dacht, dan gaan ze hem zeker niet draaien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]Welk liedje van boyzone heb je aangevraagd ?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
No matter what, want key to my life stond er niet bij en ik dacht, dan gaan ze hem zeker niet draaien.
Cover van Meat Loaf toch? Of is Meat Loaf ook weer een cover?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
No matter what, want key to my life stond er niet bij en ik dacht, dan gaan ze hem zeker niet draaien.
[..]
Nee ik heb in de toelichting het teken gevraagd...alleen heb ik mijn nummer er ook bij doorgegevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je 'm al aangevraagd?Of wacht je op Het Teken?
Ziet er gezellig uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]tis koud aan den tenen maar verder prima te doen
Ja die bedoelde ik...hoe kom ik nou ineens bij Key to my lifequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen 'A Different Beat', met die Afrikaanse invloeden, djembé's en ijeeeejoooo en slavenkoren.
[..]
Nee ik heb in de toelichting het teken gevraagd...alleen heb ik mijn nummer er ook bij doorgegeven
Ben benieuwdquote:
ditquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Ze hebben in ieder geval 90 cent van me meegenomenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval 90 cent van me meegenomen
zo te zien duurt het ong 15 minuten voor et op tv komtquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval 90 cent van me meegenomen
Ik hoor die naam tegenwoordig steeds vaker. Ik snap niet waarom je kind zo noemt maar goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |