quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat echt...godv weer dat klotenu....hey Lola
Zodat ze weet dat hij niet alleen van haar houdt met zijn lul.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Ik hou van jouw met heel mijn hart" zag ik langskomen vanmiddag.
Wat is een "met heel mijn hart"?
Ik mag hopen 'A Different Beat', met die Afrikaanse invloeden, djembé's en ijeeeejoooo en slavenkoren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]Welk liedje van boyzone heb je aangevraagd ?
Nog een huwelijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je het goed doet hou je er nog een huwelijk aan over.
Ja naast dat je 90 cent lichter bent. Toch goedkoop zo'n huwelijk.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga ff naar de film. het filmhuis draait Flash Gordon en dat kost 5euro. die 5euro gaat naar Serious Request! ik ga dus ff doneren. tabee
Jij ook hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodat ze weet dat hij niet alleen van haar houdt met zijn lul.
Oh ik probeer al een paar maanden te herinneren hoe dat lied heettequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen 'A Different Beat', met die Afrikaanse invloeden, djembé's en ijeeeejoooo en slavenkoren.
neuh, denk het niet. misschien maandag overdag. maar eigenlijk..vind ik het op tv boeienderquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]Veel plezier. Ga je überhaupt nog naar het huis?
Ja.quote:
Had ik je vantevoren ook wel kunnen voorspellenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC - Cambuur is écht heel kut.
Tja, voetbal hequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC - Cambuur is écht heel kut.
#fissa #yoloquote:
Zei ik ook alquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Had ik je vantevoren ook wel kunnen voorspellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |