Mee eens welquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Formidable wordt net als Eat Sleep Rave Repeat te weinig gedraaid als je kijkt hoe vaak hij is aangevraagd. Ze mogen wel iets meer draaien wat veel is aangevraagd.
Ze mogen wel meer draaien wat ze nog niet gedraaid hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Formidable wordt net als Eat Sleep Rave Repeat te weinig gedraaid als je kijkt hoe vaak hij is aangevraagd. Ze mogen wel iets meer draaien wat veel is aangevraagd.
Hoi Linda ik hauw van je xxxxxxx je beertje Ronquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Dat sms-volk, daar zitten echt tussen met het intelligentieniveau van plankton
Ik had vannacht in een dronken bui ook nog een sms erheen gestuurdquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ja, waar blijft m'n Johnny Cash? Dit zijn geen geintjes meer, 3fm.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mogen wel meer draaien wat ze nog niet gedraaid hebben
Geld terug eisenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, waar blijft m'n Johnny Cash? Dit zijn geen geintjes meer, 3fm.
I luf yoe too <3quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi Linda ik hauw van je xxxxxxx je beertje Ron
Johnny Cashquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, waar blijft m'n Johnny Cash? Dit zijn geen geintjes meer, 3fm.
Ja, maar ook net eentjequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi Linda ik hauw van je xxxxxxx je beertje Ron
Vind ik ook jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Johnny Cash![]()
Waar blijft Soundgarden!!11!!1!!11
En mijn Boyzone??!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Johnny Cash![]()
Waar blijft Soundgarden!!11!!1!!11
Als je het goed doet hou je er nog een huwelijk aan over.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
"Ik hou van jouw met heel mijn hart" zag ik langskomen vanmiddag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je het goed doet hou je er nog een huwelijk aan over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |