SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ze is eigenlijk een soort van bezoeker van dit topic zonder dat ze in dit topic komt!quote:
Brabantse gezelligheid voor Flevolandse... ehm... tsja........quote:
Vinexigheid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brabantse gezelligheid voor Flevolandse... ehm... tsja........
uh......vlaktes?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brabantse gezelligheid voor Flevolandse... ehm... tsja........
volgens mij een hoog knuffelgehaltequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze is, maar ze lijkt me zo saai
quote:
ach ,ze ziet er iig best leuk uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze is, maar ze lijkt me zo saai
Ongeveer het enige goede wat daar ooit vandaan is gekomen.quote:
Ik heb het idee dat sommige mensen hier iedereen wel wil knuffelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
volgens mij een hoog knuffelgehalte
je wilt er nog niet dood gevonden worden....en als je er gevonden wordt, dan liever dood.quote:
Bij Geraldine heb ik die behoefte minderquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige mensen hier iedereen wel wil knuffelen
Heb ik gelukkig niet gehoord dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Nog nooit een aflevering van Penoza gezien, is het wat? Ik wil het nog wel terugkijken maar nu weet ik het eind dus al. En bedankt Geer.
Het is briljant, met afstand de beste Nederlandse serie die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Nog nooit een aflevering van Penoza gezien, is het wat? Ik wil het nog wel terugkijken maar nu weet ik het eind dus al. En bedankt Geer.
omg ja!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Dat scheelt weer tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
topserie. alle 3 seizoenen zijn erg ok en niet duur in de webshop van de betreffende omroep. ook al weet je het einde al, dan nog is het prima kijkvoer!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Zijn er nog andere series die we kunnen bederven voor je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
nou, net na Ernst Bobbie en de Rest...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is briljant, met afstand de beste Nederlandse serie die ik ooit heb gezien.
Ik heb alles een maand geleden terug gekeken via uitzendinggemist. Wel zo goedkoop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
topserie. alle 3 seizoenen zijn erg ok en niet duur in de webshop van de betreffende omroep. ook al weet je het einde al, dan nog is het prima kijkvoer!
Ik ga toch zeker niet betalen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
topserie. alle 3 seizoenen zijn erg ok en niet duur in de webshop van de betreffende omroep. ook al weet je het einde al, dan nog is het prima kijkvoer!
Als je tijd over hebt, gewoon doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Alfred j Kwakquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zijn er nog andere series die we kunnen bederven voor je?![]()
Breaking bad? dexter? the wire? sopranos?
Volgens mij is er ook een amerikaanse remake vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is briljant, met afstand de beste Nederlandse serie die ik ooit heb gezien.
Dexter hoef je voor niemand te bederven....daar zijn de schrijvers zelf al prima in geslaagd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, die heb ik allemaal al gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
staat idd ook op uitzgemist en wellicht ook in havens waar Jack Sparrow aanmeert enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet betalen.Maar ik ga het op de watch-list zetten.
twitter:SeriousRequest twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:46:51Vanaf 21:45 uur: Team Sander versus het RTL Sterrenteam, live te volgen op http://t.co/rXRQjE8pvI #3FM #SR13 http://t.co/fL3PH2srvX reageer retweet
Amerikaanse remakes zijn altijd verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een amerikaanse remake van
Grote jongenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits heeft eindelijk succesvol een kopje koffie op zonder te morsen op zijn scherm
halfvol kopje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits heeft eindelijk succesvol een kopje koffie op zonder te morsen op zijn scherm
Ik vind de remake van Shameless prima en beter dan de Engelsequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Amerikaanse remakes zijn altijd verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:51 schreef heloef het volgende:
Opdat we hem niet vergeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die is bagger.....Red Widow heet ie. mist alle sfeer van de NLversie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een amerikaanse remake van
[ afbeelding ]
Er is nog nooit iemand overleden aan kut.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:51 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggenDaar is iemand aan overleden.
The Office is de regel op de uitzonderingquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Amerikaanse remakes zijn altijd verschrikkelijk.
Ja die was wel tof.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
The Office is de regel op de uitzondering
Dus ook aan overleden. Wie niet geboren wordt gaat ook niet doodquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand overleden aan kut.
Wel heel veel mensen uit geboren, dat dan weer wel.
Eerste paar seizoenen. Na 5 werd het slechtquote:
Die was exact het zelfde maar tegelijkertijd ook totaal anders en net als de Britse geweldig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
The Office is de regel op de uitzondering
En de mannen die zijn gestorven tijdens seks dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand overleden aan kut.
Wel heel veel mensen uit geboren, dat dan weer wel.
ik zou ze allebei wel doen.quote:
Tering ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele bingoplayers gehoord.
Wat een teringherrie zeg![]()
(En kanker is een kloteziekte)
Slachtoffer van hun eigen penis.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En de mannen die zijn gestorven tijdens seks dan?
Je bent al 50 ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |