Ik heb het idee dat sommige mensen hier iedereen wel wil knuffelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
volgens mij een hoog knuffelgehalte
je wilt er nog niet dood gevonden worden....en als je er gevonden wordt, dan liever dood.quote:
Bij Geraldine heb ik die behoefte minderquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige mensen hier iedereen wel wil knuffelen
Heb ik gelukkig niet gehoord dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Nog nooit een aflevering van Penoza gezien, is het wat? Ik wil het nog wel terugkijken maar nu weet ik het eind dus al. En bedankt Geer.
Het is briljant, met afstand de beste Nederlandse serie die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Nog nooit een aflevering van Penoza gezien, is het wat? Ik wil het nog wel terugkijken maar nu weet ik het eind dus al. En bedankt Geer.
omg ja!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Dat scheelt weer tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
topserie. alle 3 seizoenen zijn erg ok en niet duur in de webshop van de betreffende omroep. ook al weet je het einde al, dan nog is het prima kijkvoer!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Zijn er nog andere series die we kunnen bederven voor je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
nou, net na Ernst Bobbie en de Rest...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is briljant, met afstand de beste Nederlandse serie die ik ooit heb gezien.
Ik heb alles een maand geleden terug gekeken via uitzendinggemist. Wel zo goedkoop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
topserie. alle 3 seizoenen zijn erg ok en niet duur in de webshop van de betreffende omroep. ook al weet je het einde al, dan nog is het prima kijkvoer!
Ik ga toch zeker niet betalen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
topserie. alle 3 seizoenen zijn erg ok en niet duur in de webshop van de betreffende omroep. ook al weet je het einde al, dan nog is het prima kijkvoer!
Als je tijd over hebt, gewoon doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Alfred j Kwakquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zijn er nog andere series die we kunnen bederven voor je?![]()
Breaking bad? dexter? the wire? sopranos?
Volgens mij is er ook een amerikaanse remake vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is briljant, met afstand de beste Nederlandse serie die ik ooit heb gezien.
Dexter hoef je voor niemand te bederven....daar zijn de schrijvers zelf al prima in geslaagd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, die heb ik allemaal al gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
staat idd ook op uitzgemist en wellicht ook in havens waar Jack Sparrow aanmeert enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet betalen.Maar ik ga het op de watch-list zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |