Ah ok was me niet opgevallen.quote:
Vaduzquote:
Zuiplapquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hai!
Ik ben al blij dat ik kan kijken. Had een huge hangover vandaag.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hai!
Ik ben al blij dat ik kan kijken. Had een huge hangover vandaag.
whehequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan blijkbaar niet zo goed meer tegen sterke drank. Het lukte me zelfs niet om thuis te komen.Ik heb op de bank gepit bij een vriend. Ik word steeds beter in bankslapen, dat wel.
Schaam me kapot.Heb al afgesproken dat ik de volgende keer als straf een alcoholvrije avond doe.
Je wordt wat ouder he, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan blijkbaar niet zo goed meer tegen sterke drank. Het lukte me zelfs niet om thuis te komen.Ik heb op de bank gepit bij een vriend. Ik word steeds beter in bankslapen, dat wel.
Schaam me kapot.Heb al afgesproken dat ik de volgende keer als straf een alcoholvrije avond doe.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sport ook veel, vorig jaar was dit wel goed gegaan denk ik. En ouder worden ja, maar verstandiger: dat niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt wat ouder he, dan krijg je dat.
Hehe nee dat verstandiger worden zit er bij mij ook niet inquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik sport ook veel, vorig jaar was dit wel goed gegaan denk ik. En ouder worden ja, maar verstandiger: dat niet.
Ze hadden m'n fiets achter slot en grendel gegooid zodat ik niet kon ontsnappen.Niet dat ik dat ooit had kunnen doen, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |