Ik versta er echt helemaal niets vanquote:
Feiten ter plekke verzint?quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kwam niet zo op me over nadat je zon uitspraak verdedigt. Zeker niet omdat je feiten ter plekke verzint om dit te doen. Maar oke, was niet persoonlijk bedoeld.
PSV wat je met me doet,quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik versta er echt helemaal niets van
Oke dan, prima.quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk zie ik dat niet gebeuren.
Maar gezien de competitie, kan het zomaar gebeuren
Niet echt. Vond het PSV van die jaren individueel een stuk minder. Met Danny koevermans, Simons, culina, issakson, salcido, Brechet. Wat een teringbende was dat.quote:Op zondag 22 december 2013 20:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt voor bijna alle clubs wel te zeggen he. Ik vind dat je PSV als selectie overschat.
Misschien zijn ze over 2 jaar zo ver maar nu nog lang niet.
Ik dacht dat ik met feiten kwam (om andermans mening onderuit te halen), oke, ik vergiste me.quote:Op zondag 22 december 2013 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar kom dan gewoon niet met deze uitspraken die makkelijk onderuit te halen zijn. Verder ben je idd vaak kritisch op PSV.
Maak je weer de fout met individueel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niet echt. Vond het PSV van die jaren individueel een stuk minder. Met Danny koevermans, Simons, culina, issakson, salcido, Brechet. Wat een teringbende was dat.
Er is veel mogelijk maar er zijn grenzen Er lijkt juist de laatste weken steeds meer een top 4 te gaan vormen. Ajax, Vitesse, Twente en Feyenoord. En het is echt schier onmogelijk dat je ze alle 4 nog in gaat halen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met feiten kwam (om andermans mening onderuit te halen), oke, ik vergiste me.
En nee, ik weet dat PSV geen kampioen gaat worden. Maar gezien de competitie is er veel mogelijk.
Het begint gewoon met goede spelers. Die raken met de tijd wel op elkaar ingespeeld.quote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maak je weer de fout met individueel.
Kans is ook nihil, maar veel van die ploegen moeten nog tegen elkaar, wat geheid puntverlies op gaat leveren.quote:Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Er is veel mogelijk maar er zijn grenzen Er lijkt juist de laatste weken steeds meer een top 4 te gaan vormen. Ajax, Vitesse, Twente en Feyenoord. En het is echt schier onmogelijk dat je ze alle 4 nog in gaat halen.
Onzin, veel te kortzichtig. Je lijkt Brands wel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het begint gewoon met goede spelers. Die raken met de tijd wel op elkaar ingespeeld.
Je lijkt Marcel Brands wel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het begint gewoon met goede spelers. Die raken met de tijd wel op elkaar ingespeeld.
Maar die ploegen kunnen ook allemaal nog van PSV punten afpakken. En dat zie ik ook wel gebeuren. PSV mag echt zo goed als geen puntverlies meer lijden en met uitwedstrijden tegen Ajax en Vitesse nog op het programma vind ik dat best wel een lastige taak.quote:Op zondag 22 december 2013 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kans is ook nihil, maar veel van die ploegen moeten nog tegen elkaar, wat geheid puntverlies op gaat leveren.
Ajax, speelt ook nog Europees, en voor de beker. Dat wil overgens niet zeggen dat ze per defenitie punten in gaan leveren. Er gaan bovenin echt nog klappen vallen.
Aan de andere kant roep ik al een tijdje dat het kampioenschap tussen Ajax en Vitesse zal gaan. En daar blijf ik bij.
Komende jaren is Ajax titelkandidaat no.1 en zal er elk jaar een andere club meestrijden voor de titel.
Vandaar ook mijn laatste 2 alinea's.quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar die ploegen kunnen ook allemaal nog van PSV punten afpakken. En dat zie ik ook wel gebeuren. PSV mag echt zo goed als geen puntverlies meer lijden en met uitwedstrijden tegen Ajax en Vitesse nog op het programma vind ik dat best wel een lastige taak.
Ooit moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks, maar zeg dan niet dit soort dingen. Nog nooit is het gebeurd dat een club met 11 punten achterstand in de winterstop nog kampioen werd en dat je zo'n stelling verdedigt in plaats van hem veroordeelt vind ik echt heel vreemd. Snap dat je ergens op hoopt, maar je mag best eens een kritische houding aannemen tov je eigen spelers.
Gelukkig maar.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-12-2013 om 20:58:24#Maher over zijn 'gebaar' tijdens #PSV - #ADO: "Het was niet negatief bedoeld. Ik hoopte juist dat de fans achter ons zouden blijven staan." reageer retweet
Wat deed hij dan? Heb het denk ik gemist.quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
Gelukkig maar.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-12-2013 om 20:58:24#Maher over zijn 'gebaar' tijdens #PSV - #ADO: "Het was niet negatief bedoeld. Ik hoopte juist dat de fans achter ons zouden blijven staan." reageer retweet
Wegwerp gebaar. Positief bedoeld.quote:Op zondag 22 december 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? Heb het denk ik gemist.
Die jeugd van tegenwoordig met hun gebarentaal, ik begrijp het ook allemaal niet meer. Ze hebben echt hun eigen taaltje ontwikkeld, lijkt het soms wel.quote:Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wegwerp gebaar. Positief bedoeld.
willemsauschwitz.jpgquote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig met hun gebarentaal, ik begrijp het ook allemaal niet meer. Ze hebben echt hun eigen taaltje ontwikkeld, lijkt het soms wel.
Of je gaat zelf gewoon niet mee met de tijd denk ik.quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig met hun gebarentaal, ik begrijp het ook allemaal niet meer. Ze hebben echt hun eigen taaltje ontwikkeld, lijkt het soms wel.
Maar wegwerpgebaren maken om steun te krijgen, ik snap het niet meerquote:Op zondag 22 december 2013 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je gaat zelf gewoon niet mee met de tijd denk ik.
Die tweede helft was nog erger dan de tijd dat Engelaar op ons middenveld mocht staan breien. De drie punten zijn het belangrijkste, maar dit was weer zo'n moment dat het er erg sterk op leek dat de ploeg er gewoon geen zak zin in had en schijt had aan die 30.000 mensen op de tribune die door de regen naar het stadion waren gekomen om ze te bekijken. Zoals ik eerder al postte, ik vond het een belediging voor de supporters. Zeker na wat er de afgelopen tijd gebeurd is.quote:Op maandag 23 december 2013 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die tweede helft leek me hels om uit te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |