Het materiaal zou al 3 jaar achter elkaar het beste zijn bij PSV. Daar koop je helemaal niets voor. Ajax had zogenaamd ook het beste materiaal toen de aanval uit Sulejmani, Suarez en Huntelaar bestond.quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd gezegd. Ook toen PSV verloor en tiende stond.
Materiaal van PSV is niet slechter dan van de rest. Het loopt gewoon nog niet zo lekker. Zat allemaal wat tegen, balletjes gaan er net niet in etc.
Hahahaquote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Materiaal van PSV is niet slechter dan van de rest. Het loopt gewoon nog niet zo lekker. Zat allemaal wat tegen
Ja, en ik was het daar niet mee eens en vroeg om een voorbeeld.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat ik aan wilde geven, dat een op het oog grote achterstand bij de winterstop, niet einde titel kansen hoeft te betekenen.
Dat jaar, en Ajax werd kampioen met 6 punten voorsprong.quote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, Twente werd in dat jaar kampioen. Je bedoelt het jaar daarop en toen stonden ze dacht ik tijdens de winterstop 6 punten achter op de herfstkampioen (PSV),
Maar de achterstand van PSV is nog een stuk groter dan dat het bij Ajax het geval was toen ze kampioen werden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat ik aan wilde geven, dat een op het oog grote achterstand bij de winterstop, niet einde titel kansen hoeft te betekenen.
In 2010/2011? Juist niet. Ajax - Twente was de beslissingquote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jaar, en Ajax werd kampioen met 6 punten voorsprong.
Ja, maar dan klopt je stelling toch nog steeds niet. Nu niet proberen je eigen draai er aan te geven he.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jaar, en Ajax werd kampioen met 6 punten voorsprong.
Hoe dan ook, de stelling van tja77 is flink onderuit gehaald.quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax stond in 2012 3 punten achter de koploper, in 2011 5 punten en in 2010 3 punten. Nooit in de buurt van 11 punten gewees dus
http://abubakaridevries.w(...)overzicht-2007-2012/
Kijk, dat dus.quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax stond in 2012 3 punten achter de koploper, in 2011 5 punten en in 2010 3 punten. Nooit in de buurt van 11 punten gewees dus
http://abubakaridevries.w(...)overzicht-2007-2012/
Luister piemel, ik vergiste me in het jaar, en wist de exacte puntenstand van die jodenclub niet. Excusez dat ik geen fotografisch geheugen heb.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Heb jij het spel wel gezien?
[..]
Ja, en ik was het daar niet mee eens en vroeg om een voorbeeld.
En dan kom je met iets waar je blijkbaar helemaal geen idee van hebt.
Maar die grote achterstand tijdens de winterstop is dus niet waar. Pas na de winterstop werd die achterstand groot.quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luister piemel, ik vergiste me in het jaar, en wist de exacte puntenstand van die jodenclub niet. Excusez dat ik geen fotografisch geheugen heb.
Maar grote achterstand met winterstop, en slecht spel, en na de winterstop kwam het toch nog goed.
Maar ach, ik heb het tegen een neus, en heb het over een prestatie van Ajax waarvan ik hoop dat een boerenclub dat ook kan.
Aparte manier om je ongelijk toe te geven.quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luister piemel, ik vergiste me in het jaar, en wist de exacte puntenstand van die jodenclub niet. Excusez dat ik geen fotografisch geheugen heb.
Maar grote achterstand met winterstop, en slecht spel, en na de winterstop kwam het toch nog goed.
Maar ach, ik heb het tegen een neus, en heb het over een prestatie van Ajax waarvan ik hoop dat een boerenclub dat ook kan.
Geeft niks, maar zeg dan niet dit soort dingen. Nog nooit is het gebeurd dat een club met 11 punten achterstand in de winterstop nog kampioen werd en dat je zo'n stelling verdedigt in plaats van hem veroordeelt vind ik echt heel vreemd. Snap dat je ergens op hoopt, maar je mag best eens een kritische houding aannemen tov je eigen spelers.quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef tja77 het volgende:
Uhhhquote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt je stelling toch nog steeds niet. Nu niet proberen je eigen draai er aan te geven he.
Overigens werden we dat seizoen trouwens met 2 punten voorsprong kampioen.
Dat is 2012, niet 2011 wat jij bedoelde.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh
Ajax 76
Fey 70
PSV 69
Althans, dat staat op wikipedia...slechte bron, ik weet het
Je haalt allerlei jaartallen door elkaar. Je klinkt een beetje in de war.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh
Ajax 76
Fey 70
PSV 69
Althans, dat staat op wikipedia...slechte bron, ik weet het
Ga lekker een eind fietsen, lees je überhaupt wel eens iets wat ik post?quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks, maar zeg dan niet dit soort dingen. Nog nooit is het gebeurd dat een club met 11 punten achterstand in de winterstop nog kampioen werd en dat je zo'n stelling verdedigt in plaats van hem veroordeelt vind ik echt heel vreemd. Snap dat je ergens op hoopt, maar je mag best eens een kritische houding aannemen tov je eigen spelers.
twitter:RypkeBakker twitterde op zondag 22-12-2013 om 20:11:11Wijnaldum zal volgens Cocu niet meteen na de winterstop fit zijn. Matavz mogelijk ook niet. #PSV reageer retweet
zo dan , die heb je dan ff mooi te pakken.... onlinequote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de stelling van tja77 is flink onderuit gehaald.
Niet in de war, word alleen moe.quote:Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je haalt allerlei jaartallen door elkaar. Je klinkt een beetje in de war.
Je kwam niet zo op me over nadat je zon uitspraak verdedigt. Zeker niet omdat je feiten ter plekke verzint om dit te doen. Maar oke, was niet persoonlijk bedoeld.quote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga lekker een eind fietsen, lees je überhaupt wel eens iets wat ik post?
Ik ben best vaak kritisch, maar dat zal je niet lezen. Is niet erg, maar veroordeel me dan niet op het feit dat ik best wel een kritische houding mag aannemen.
Maar kom dan gewoon niet met deze uitspraken die makkelijk onderuit te halen zijn. Verder ben je idd vaak kritisch op PSV.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het materiaal zou al 3 jaar achter elkaar het beste zijn bij PSV. Daar koop je helemaal niets voor. Ajax had zogenaamd ook het beste materiaal toen de aanval uit Sulejmani, Suarez en Huntelaar bestond.
Team met individuele kwaliteit > Team > individuele kwaliteit.
Dat valt voor bijna alle clubs wel te zeggen he. Ik vind dat je PSV als selectie overschat.quote:Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat Ajax vond ik een stuk beter dan het huidige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |