Zorgen dat het tempo hoog ligt, is het antwoord op fysiek spel. Zorgen dat ADO niet de tijd krijgt om fysiek erin te beuken. Gaat dat lukken? We zullen zien. Ze hebben al heel wat trage brei-potten gespeeld dit seizoen..quote:Op zondag 22 december 2013 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik verwacht een pittige middag. PSV heeft moeite met fysieke ploegen. En ADO klapt er flink op.
Dit wint PSV toch makkelijk. ADO is echt heel slecht. PSV won vorige week makkelijk dus moet nu lukken lijkt mij.quote:Op zondag 22 december 2013 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik verwacht een pittige middag. PSV heeft moeite met fysieke ploegen. En ADO klapt er flink op.
vorige wedstrijden zijn geen garantie dit jaarquote:Op zondag 22 december 2013 11:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit wint PSV toch makkelijk. ADO is echt heel slecht. PSV won vorige week makkelijk dus moet nu lukken lijkt mij.
Vorige week was Utrecht gewoon een zesdeklasser.quote:Op zondag 22 december 2013 11:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit wint PSV toch makkelijk. ADO is echt heel slecht. PSV won vorige week makkelijk dus moet nu lukken lijkt mij.
Is goed baas, maar ik vind wel dat geldt: Wie uitdeelt moet kunnen incasseren.quote:Op zondag 22 december 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stoer doen met je Ajax doe je maar in het Ajaxtopic of de SC, Shreyas.
Wie deelt uit? Jij komt uit het niets met je Ajax plaatje aanzetten.quote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is goed baas, maar ik vind wel dat geldt: Wie uitdeelt moet kunnen incasseren.
Stel je toch niet aan man. Ik heb alleen gezegd dat je je aanstelt met je pessimistische gedoe over Ajax altijd. Meer niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is goed baas, maar ik vind wel dat geldt: Wie uitdeelt moet kunnen incasseren.
Okquote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stel je toch niet aan man. Ik heb alleen gezegd dat je je aanstelt met je pessimistische gedoe over Ajax altijd. Meer niet.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-12-2013 om 15:04:01#PSV begint met dezelfde 11 als vorige week: Zoet Arias Bruma Rekik Willems Hiljemark Maher Hendrix Park Locadia Depay #psvado reageer retweet
Nu heb je een middenvelder extra, wel begrijpelijk dat Cocu weer zo begintquote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Had liever park op het middenveld gehad. En dan gewoon met narsingh op de flank.
Daar staat 'ie nuquote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Had liever park op het middenveld gehad. En dan gewoon met narsingh op de flank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |