SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
aha.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
ER de auto wordt bezorgd op een trailer
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegtquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook een overweging: je weet wat je nu hebt. Een nieuwe(re) kopen is altijd even ontdekken wat er eventueel nog verborgen bleek. Behalve dan met fonkelnieuw natuurlijk
daarom leasequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegt
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
Welcome to Top Gear!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...
Wel "geluk" dat het gebeurde toen jij alleen in de auto zat ipv dat je kinderen erbij warenquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
En dat het op weg terug was, niet heen. En dat ik gelijk ben gestopt, en niet doorgereden. En dat ik snel geholpen ben. En een leenauto heb tot uiterlijk dinsdagmiddag 16:00. En dat vandaag de spelletjesmeet is bij Bartquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel "geluk" dat het gebeurde toen jij alleen in de auto zat ipv dat je kinderen erbij waren
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...
[..]
[..]
zou dat helpen denk je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg dat even tegen mijn baas
in een coffeshop?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag een high tea in Alkmaar.
Het is wel weer om binnen te zitten, te eten en te drinken en verde niks te hoeven
neequote:
Bij jou is het eerder eersteklas reizenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg dat even tegen mijn baas
hier regent het al een hele tijd. En het zal wel niet in een coffeeshop zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in een coffeshop?
Hier is het droog (de voorspelling was ook dat het in het westen zou regenen)
ook al niet,economy of 2e klas. Tenzij intercontinentaal, > 6 uur dan businessquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij jou is het eerder eersteklas reizen
Tenzij nodig voor functie lijkt me? Vertegenwoordig of iets dergelijks? Beetje doorgroeien daarheen dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee
De levensmiddelenindustrie is niet zo scheutig met dat soort arbeidsvoorwaarden.
dat dacht ik alquote:
komt vast goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:43 schreef Lotusss het volgende:
Pfff Xbox is verkocht, blijkt er nog een Gold abonnement aan te zitten a 10 EUR per maand. Van mijn Creditcard.
Zonder Xbox weet ik het inlogaccount niet meer, is ook nergens te achterhalen. Dus de koper gemaild of hij die info wil doorgeven (fat chance, gratis gamen) en de site van Xbox is ook ontzettend bagger.
Heb de support maar getwitterd, verder weet ik totaal niet meer wat ik kan doen![]()
![]()
Je zou toch aan de kant van je bank/cc de betaling moeten kunnen stoppenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:43 schreef Lotusss het volgende:
Pfff Xbox is verkocht, blijkt er nog een Gold abonnement aan te zitten a 10 EUR per maand. Van mijn Creditcard.
Zonder Xbox weet ik het inlogaccount niet meer, is ook nergens te achterhalen. Dus de koper gemaild of hij die info wil doorgeven (fat chance, gratis gamen) en de site van Xbox is ook ontzettend bagger.
Heb de support maar getwitterd, verder weet ik totaal niet meer wat ik kan doen![]()
![]()
Ja, dat is de last resort.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zou toch aan de kant van je bank/cc de betaling moeten kunnen stoppen
Mag ik vragen waarom je dat niet meteen doet?quote:
ja, want wat kunnen ze doen? Je account blokkeren? Mooi zo, opgelostquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat niet meteen doet?Ik zou het wel weten zeg maar
Ik weet ook niet of je dan met CC-nummer op een zwarte lijst komt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, want wat kunnen ze doen? Je account blokkeren? Mooi zo, opgelost
Spannendquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daar is ie dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die instructie heb ik me aangehouden, al had het wel iets minder ruim gemogen
[ afbeelding ]
Seems legit
Ik weet nu wat het isquote:
Ik woon in een flat, waarbij de meterkasten in de centrale hal zitten. Ik heb bij de buur een briefje in de bus gedaan met de vraag of hij het pakje in mijn meterkast kon achterlaten. Dat heeft hij gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:13 schreef wyccie het volgende:
Tim, wat voor truc heb je nou uitgehaald?
Laat mij dan maar lekker slecht investeren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegt
Mijn sixpack heeft al een tijdje meer weg van een fustquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:24 schreef wyccie het volgende:
Ziet er mooi uit.
En nu zuipen tot je je sixpack kwijtraakt.
Er zit een slot opquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel raar dat anderen zomaar in je meterkast kunnen. Lijkt mij niet veilig.
Alle flats die ik ken heeft een meterkast ofwel in het appartement, ofwel achter slot en grendel.
meer een 4 pack (die flesjes dan)quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:24 schreef wyccie het volgende:
Ziet er mooi uit.
En nu zuipen tot je je sixpack kwijtraakt.
Dan moet je het ook zachtjes met een penseel opbrengen i.p.v. met een ruwe roller...quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paintballen doet echt pijn trouwens
1) Dat valt reuze meequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paintballen doet echt pijn trouwens
Daar kan ik wel plaatjes van vinden, maar die zijn NSFWquote:
de W van wycciequote:
ik heb het één keer gedaan, blauwe plek groter dan een honkbal op mijn been. Sowieso vind ik het allemaal veel te spannend en heb er dan geen lol aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
1) Dat valt reuze mee
2) Zorgen dat je niet geraakt word
3) Mietje!
sorryquote:
nieuwe overhemden wassen -> al bezigquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
Een vogelhuisje timmeren.
Marmercake bakken.
Kleurplaten inkleuren.
Een spelletje spelen -> kan
Snert maken.
De boekenkast herschikken.
Schoenen poetsen.
Niets.
Je Lego! -> ben al over de helft![]()
Strictly Come Dancing finale kijken op BBC 1!quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan doen?
Da's echt mijn enige wijven/homo tv-programma dat ik kijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kijk net zo graag naar dansen als dat ik het zelf doe
Eindelijk een medestanderquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk ook al die trouwjurkprogramma's.
Dat heb ik een enkele keer gezien. Allemaal nep, dat weet je wel, hè? Het is inderdaad een verschrikking. Ik kijk nog liever GTST.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende: van die Breaking Ahmish-verschrikkingen wel.
Double single, duh.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat kan je als alternatief voor double cream gebruiken?
Weetje: De Engelse double cream (dubbele room) is in Nederland niet verkrijgbaar. Het is room met een zeer hoog vetgehalte (48%). Double cream wordt in allerlei bereidingen gebruikt en kan ook - net als slagroom - stijfgeklopt worden (en wordt daarvoor doorgaans eerst met een derde deel melk verdund).quote:
Vaak kom je wel weg met slagroom (maar dan niet uit zo'n spuitbus he). En zoals wyccie ook al vraagt maakt het ook uit waar je het voor gaat gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat kan je als alternatief voor double cream gebruiken?
Ah, een warme bereiding dus. Dan is het prettig iets te hebben dat niet snel schift. Dan denk ik de richting op van creme fraiche of koksroom/kookroomquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.bbcgoodfood.co(...)-and-a-noilly-prat-s
Ik nam het niet al te serieus nee ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik een enkele keer gezien. Allemaal nep, dat weet je wel, hè? Het is inderdaad een verschrikking. Ik kijk nog liever GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:55 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik ook een keer een foto van mijn SS
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]Zie ik ook een keer een foto van mijn SS
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Leuke foto, jij samen met Francois Boulanger en Eric Corton...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik toen die Geraldine van bh stond te wisselen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Missie geslaagdvooraan gestaan bij het Glazen Huis, de tussenstand meegemaakt, staan springen met Coen, Giel en Paul.
Oh en vol in beeld geweest, meerdere keren![]()
Ook maar pics daarvan dan...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik toen die Geraldine van bh stond te wisselen.
jij als crew gaat ze natuurlijk even op hum plek zetten.quote:Op zondag 22 december 2013 01:17 schreef Etcetera het volgende:
Dat deurbeleid hier
eerst was het van 3 tot 7 dicht, dat je niet naar buiten kon. Kut, maar goed, doe je niks aan. Dát is aangepast naar van 2-7 alles dicht
en toen was ik nog even buiten net, want ik had nog anderhalf uur voor ik binnen moest zijn. Ik kijk eens op mijn telefoon: 3 oproepen gemist. Ik bellen. 'Je moet nú terugkomen, want ze gaan de boel dichtdoen'. Het was nog geen 1u
hier is het laatste woord nog niet over gesproken
kutbeveiliging
van mij of die wisseling?quote:
quote:
ik ben back-up crew, voor het geval er iemand moet bijspringenquote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
jij als crew gaat ze natuurlijk even op hum plek zetten.
Was het maar zo mooiquote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef wyccie het volgende:
Heb jij als crew niet gewoon een loper en een Access all areas-pasje?
ik moet het gewoon nog even een keer zeggen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben back-up crew, voor het geval er iemand moet bijspringennog geen crewtaak gedaan dit weekend
met een toffe foto.quote:
dat dansje.quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
hibitane wil voor mij dan nog wel eens werken(voor de keelpijn)quote:Op zondag 22 december 2013 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Verkouden en keelpijn, fijn zo aan het begin van m'n vakantie
quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Beterschap. Gebeurt wel vaker, je kan je "overgeven" aan de vermoeidheid na een periode werken. Sterktequote:Op zondag 22 december 2013 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Verkouden en keelpijn, fijn zo aan het begin van m'n vakantie
Dank voor het compliment.quote:Op zondag 22 december 2013 09:23 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
Mijn vrouwik heb uitgeslapen tot 8:55
Nâh, ik wil liever een eigen spellenwinkel. C4 en DW hebben mij namelijk het walhalla laten zienquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh enneh, ik wist niet dat Red een club/kroeg had
https://www.dropbox.com/sc/3r3h34gcrlhud52/VsDrM6a866
Waarom moet zoiets toch weer een dansje hebben?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moet zoiets toch weer een dansje hebben?![]()
Aan 1 Macarena en 1 Ketchup Song hebben we meer dan genoeg...
Gewoon beuken met die hap:
Zeker als ze op sport en school zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het lijkt wel een voltijdbaan om kinderen te hebben
quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik moet het gewoon nog even een keer zeggen.
Het was tof om jou eindelijk eens te ontmoeten Etcie. 2 keer in 2 dagen zelfs.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ets, sleep, rave, repeat
Ik vond het ontzettend leuk om jullie eens te ontmoetenquote:Op zondag 22 december 2013 09:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nâh, ik wil liever een eigen spellenwinkel. C4 en DW hebben mij namelijk het walhalla laten zien
heerlenquote:Op zondag 22 december 2013 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar staat dat glazen huis volgend jaar? Als het niet zo ver weg is misschien ook maar eens gaan kijken (kleine kans)
Als ze m in Dublin neer zetten is de kans groter dat je er bij bent waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar staat dat glazen huis volgend jaar? Als het niet zo ver weg is misschien ook maar eens gaan kijken (kleine kans)
Heerlen of Haarlem zal elkaar vanuit DB qua afstand niet veel ontlopen.quote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Heerlen is voor jou nog enigszins in de buurt toch?
quote:Op zondag 22 december 2013 11:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ze m in Dublin neer zetten is de kans groter dat je er bij bent waarschijnlijk.
Thuiswedstrijd bijna voor mij, was er gisteren 3 keer...quote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Haarlem is wel redelijk in de buurt. Ik moet er zaterdag heen
te ver en ditquote:Op zondag 22 december 2013 12:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben er ooit eens langsgelopen toen het in Breda was (werkte toen in Breda), maar om eerlijk te zijn, die drukte is niets voor mij.
oeh vertel!quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Grapjas
MaJo ik was trouwens gister/vannochtend bij de vrouw van die muziekjournalist en zij en haar zusje hebben wel wat advies gegeven
Ik. Lekker!quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra of ER, een van jullie had het een tijd terug eens een keer over die Pie man bakkerij?
Staat vandaag in Den Bosch op de markt, gelijk maar een minced lamb pie gehaald![]()
2014 Haarlemquote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef iamredleader het volgende:
Wat, volgend jaar Heerlen en niet Haarlem? Dan wordt het nog maar de vraag of dat te doen is
Nooit van gehoord, maar ik denk deze:quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand enig idee welk liedje ze bedoelt?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kijk de gisteren opgenomen aflevering van QI. En ik moet de (af)was nog doen.
Trouwjurkprogramma's lust ik niet, van die Breaking Ahmish-verschrikkingen wel.
Wat ben je met de andere aan het doen?quote:
Eat, sleep, poop, repeat?quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef Soempie het volgende:
Baby vasthouden...
Niks spanends dus.
Wat leuk die meet!
Jaquote:
Dat doet ER eigenlijk nooit meer overdagsquote:
dat is goed.quote:Op zondag 22 december 2013 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doet ER eigenlijk nooit meer overdags
ik ook.quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben afgebroken, opgeruimd en zijn naar huis gereden![]()
Fantastisch weekend gehad in elk geval
quote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef MadMaster het volgende:
775 Euro opgehaald met het veilen van whisky samples voor de slachtoffers op de Filipijnen. Mooi!
quote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef MadMaster het volgende:
775 Euro opgehaald met het veilen van whisky samples voor de slachtoffers op de Filipijnen. Mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef Nico_S. het volgende:
Ik ben wat anders in elkaar aan het knutselen: een planetarium.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Dank je, hier kan ik wat mee.quote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het wil weten: in Tomorrow Never Dies drinkt James 1 Martini en 3 Smirnoff, allemaal in de eerste helft van de film
Dat was het. Ik had de film al uitgekeken toen ik het hier postte, want het moest natuurlijk wel kloppenquote:Op zondag 22 december 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, hier kan ik wat mee.
Keep me posted over de rest van de drankconsumptie van 007 gedurende de rest van de film...
quote:Why does the youth today all look the same with comb overs like essex queers and tank tops haha fucking sheep the lot
quote:Op maandag 23 december 2013 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben 2600 euro opgehaald voor Serious Request dit weekend![]()
![]()
Daar mogen ze dan wel een paar uur voor plannen denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Iemand gaat vandaag de cheque afleveren, we weten alleen nog niet hoe preciesof bij het cheque-hok, of bij de brievenbus.
Jupquote:Op maandag 23 december 2013 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar mogen ze dan wel een paar uur voor plannen denk ik.
Entreegeld (van iedereen, ook de crew), loterijen, alle winst van koffie/thee/bier verkoop, mensen die even kwamen kijken moesten betalen voor ze naar binnen mochten, 2 speciaal gespoten (paintbrush) computerkasten zijn geveild en je kon pizza's bestellen waarvan 2 euro per pizza naar SR ging en de rest naar Domino's waar ze besteld werdenquote:
wel aardig dat jullie ook aan Domino's dachten, die hebben het ook niet echt goedquote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Entreegeld (van iedereen, ook de crew), loterijen, alle winst van koffie/thee/bier verkoop, mensen die even kwamen kijken moesten betalen voor ze naar binnen mochten, 2 speciaal gespoten (paintbrush) computerkasten zijn geveild en je kon pizza's bestellen waarvan 2 euro per pizza naar SR ging en de rest naar Domino's waar ze besteld werden
Shit dat is een flink bedragquote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Nou, het akkefietje met de auto gaat flink in de papieren lopen. Dag ¤800,-
Wat was er loos aan dat het zoveel gaat kosten?quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeker wel. Geen vakantie naar Engeland, volgend jaar april
Ach, als er toch eten moet komen, dan maar zo dat er ook nog iets naar het goede doel gaatquote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel aardig dat jullie ook aan Domino's dachten, die hebben het ook niet echt goed
quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het zit me echt dwars dat die vakantie nu niet door kan gaan. We hebben dit jaar al geen echte vakantie gehad. En juist op die volgend jaar had ik me zo verheugd. We hebben die vrienden ook al wat jaren niet meer gezien. Het liefst wil ik kijken of we niet toch nog wat kunnen regelen, maar ergens weet ik zelf ook wel, dat het niet mogelijk is.quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zwaar klotequote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Moet ik weer samples gaan veilen of moet Etcie voor je LAN'nen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Hoax.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het valt ook nog wel mee welke schade/ kosten veroorzaakt zijn. Even doorrijden en de hele motor was aan gort geweest. Wat dat betreft heeft Red uitstekend gehandeld.quote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik weer samples gaan veilen of moet Etcie voor je LAN'nen?
Ik had eerlijk gezegd nog een hogere kostenpost verwacht, dit valt me relatief nog mee. Maar als het ten koste gaat van je vakantien is dat wel kl*te...
Is de oudste dan al 5 ?quote:Op maandag 23 december 2013 19:33 schreef Tinuviel het volgende:
Weet ik nog niet. Maar ook dan zouden we het geld voor die vakantie ergens vandaan moeten halen. Vanaf Februari hebben we daarnaast een schoolplichtig kind en kunnen alleen met schoolvakanties weg.
Op 2 februariquote:Op maandag 23 december 2013 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is de oudste dan al 5 ?
http://www.rijksoverheid.(...)n-kwalificatieplicht
Jammer, dacht dat hij nog 3 wasquote:
Ohquote:Op maandag 23 december 2013 17:59 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Het zit me echt dwars dat die vakantie nu niet door kan gaan. We hebben dit jaar al geen echte vakantie gehad. En juist op die volgend jaar had ik me zo verheugd. We hebben die vrienden ook al wat jaren niet meer gezien. Het liefst wil ik kijken of we niet toch nog wat kunnen regelen, maar ergens weet ik zelf ook wel, dat het niet mogelijk is.
Er dat kan Red veel beter vertellen. Auto noob hier.
Lief van je, maar ik was om half drie al de deur uit naar een afspraakquote:Op maandag 23 december 2013 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik reed vanmiddag langs de Zuidas, heb nog even naar je gezwaaid red
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
En voor wie het leuk vindt om mee te denken: wat voor kleur / tint zouden jullie op de -nu blauwe- muur in deze kamer doen?Een maat van mij heeft een plafond in een lichte marmerkleur en de muren in een iets wittere kleur. Vaak is het andersom, maar het staat onverwacht goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo steriel als hard wit, en ook weer niet zo erg als rokers-geel plafond.
bij mij omgekeerd. 2e kerstdag helemaal niets.quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1e kerstdag niks, 2e kerstdag groot diner
Ik bied 5 euro voor een sample voor Red...quote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan gooien we er drank tegenaan...
Vanavond in het kader van kerst een nieuwe fles whisky opengetrokken
De Aberlour 12y non chill filtered
Dat bedoel ik, samples veilen in het kader van 'Red z'n vakantie!'...quote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat sample kan je gratis krijgen, maak het geld maar naar Red over
Nou inderdaad... Lennon wordt volgende maand ook alweer 5.quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Red, Tinu, dat zuigt.En 5 alweer? Wat gaat dat hard zeg!
Maakt dan non chill filtered nou veel uit qua smaak? (Vriend wordt best blij van de 16yo namelijk.)quote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan gooien we er drank tegenaan...
Vanavond in het kader van kerst een nieuwe fles whisky opengetrokken
De Aberlour 12y non chill filtered
12 is gewoon bejaard.quote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Lennon wordt volgende maand ook alweer 5.
En Twan wordt 12!! Nu druk met nieuwe school (voortgezet onderwijs) aan het zoeken.
of hoe lang je al actief bent op FOK (althans, dat heb ik wel eens)quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
12 is gewoon bejaard.![]()
Maar ik vind het soms best confronterend hoe lang ik al in OUD heb meegelezen zeg maar.
Haha, 12 is vooral erg aan het puberen...quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
12 is gewoon bejaard.![]()
Maar ik vind het soms best confronterend hoe lang ik al in OUD heb meegelezen zeg maar.
Het is de 16 Jaar Single malt,quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat MM die vraag beter kan beantwoorden omdat dit mijn eerste Aberlour is en ik ook niet overdreven veel ervaring met de non chill filtered whiskies heb
En de winter doet een geniale herfstimitatie.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is officieel. Windkracht 9 is gemeten dus we hebben de 3e storm van het jaar te pakken.
Nou inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En de winter doet een geniale herfstimitatie.
Wij zitten in vergelijkbare contreien.quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
11°C in deze contreien, om 23:00
Ja, dat maakt uit, hoewel de leeftijd er niks mee te maken heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maakt dan non chill filtered nou veel uit qua smaak? (Vriend wordt best blij van de 16yo namelijk.)
Van een goede single malt kan je flink doortetteren zonder hoofdpijn te krijgen, tenzij je er zoveel van zuipt dat je met je hoofdergens tegen aan knalt. De alcohol is namelijk behoorlijk zuiver.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Nint het volgende:
[..]
Het is de 16 Jaar Single malt,
o ja, als je mij morgenvroeg de uitslag geeft; negen van de 10 non-chilled filtered geven namelijk een daverende hoofdpijn als je teveel drinkt.
Dan is er dus ook geen reden om te chill filteren.quote:
Bowmore is dan ook, samen met Bunnahabhain en Bruichladdich, de meest milde Islay whisky.quote:Op maandag 23 december 2013 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb daarna een Bowmore 18y ingeschonken en die bevalt me eigenlijk beter (terwijl ik eigenlijk geen grote fan van de Islays meer ben)
Mij hebben ze wijsgemaakt dat in een whiskey die een omslag-process kent (troebel kan worden) niet alle deeltjes gebonden/opgelost zijn waardoor je er een stevige hoofdpijn van over kan houden.quote:Op maandag 23 december 2013 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van een goede single malt kan je flink doortetteren zonder hoofdpijn te krijgen, tenzij je er zoveel van zuipt dat je met je hoofdergens tegen aan knalt. De alcohol is namelijk behoorlijk zuiver.
Heeft dus ook niets met wel of niet non chilled filteren te maken.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even geleend uit een ander topic
[ afbeelding ]
Bullshit. Ook een marketing verhaal om recht te kletsen waarom ze chill filteren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Nint het volgende:
[..]
Mij hebben ze wijsgemaakt dat in een whiskey die een omslag-process kent (troebel kan worden) niet alle deeltjes gebonden/opgelost zijn waardoor je er een stevige hoofdpijn van over kan houden.
Aan veel whisky wordt kleurstof E150a (geconcentreerde caramel) toegevoegd en dat kan je soms wel degelijk proeven, hoewel velen beweren van niet.quote:- Zelfde als oude jenever dit werd vroeger met zelfstook verkregen door de jenever siroop met kleurstof (om hem bruin te kleuren) toe te voegen aan de alcohol. De kleurstof komt in je bloedbaan terecht en veroorzaakt de hoofdpijn/kater
Momenteel zijn de Bowmores (van na 2000) over het algemeen prima.quote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
I knowen de 18y bevalt me prima, nog aanraders wat betreft Bowmore?
Ik zou niet doorgaan in dit tempo, voor je t weet ben je laatstequote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Ben 21e geworden (van de 59) in de Blind Tasting Competitie dit jaar.
Wel consequent: Eerst 7e, toen 14e, nu 21e...
Er doen er ook steeds meer mee.
Tenzij er meer dan zeven deelnemers per jaar bijkomen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou niet doorgaan in dit tempo, voor je t weet ben je laatste
Ja ok. Dan is het of stilstand of vooruitgang. Dat zou wel kunnenquote:Op maandag 23 december 2013 23:43 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tenzij er meer dan zeven deelnemers per jaar bijkomen.
Het is geen vrijwillige keuze, maar ik heb dit jaar minder tijd gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou niet doorgaan in dit tempo, voor je t weet ben je laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |