SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
aha.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
ER de auto wordt bezorgd op een trailer
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegtquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook een overweging: je weet wat je nu hebt. Een nieuwe(re) kopen is altijd even ontdekken wat er eventueel nog verborgen bleek. Behalve dan met fonkelnieuw natuurlijk
daarom leasequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegt
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
Welcome to Top Gear!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...
Wel "geluk" dat het gebeurde toen jij alleen in de auto zat ipv dat je kinderen erbij warenquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
En dat het op weg terug was, niet heen. En dat ik gelijk ben gestopt, en niet doorgereden. En dat ik snel geholpen ben. En een leenauto heb tot uiterlijk dinsdagmiddag 16:00. En dat vandaag de spelletjesmeet is bij Bartquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel "geluk" dat het gebeurde toen jij alleen in de auto zat ipv dat je kinderen erbij waren
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...
[..]
[..]
zou dat helpen denk je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg dat even tegen mijn baas
in een coffeshop?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag een high tea in Alkmaar.
Het is wel weer om binnen te zitten, te eten en te drinken en verde niks te hoeven
neequote:
Bij jou is het eerder eersteklas reizenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg dat even tegen mijn baas
hier regent het al een hele tijd. En het zal wel niet in een coffeeshop zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in een coffeshop?
Hier is het droog (de voorspelling was ook dat het in het westen zou regenen)
ook al niet,economy of 2e klas. Tenzij intercontinentaal, > 6 uur dan businessquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij jou is het eerder eersteklas reizen
Tenzij nodig voor functie lijkt me? Vertegenwoordig of iets dergelijks? Beetje doorgroeien daarheen dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee
De levensmiddelenindustrie is niet zo scheutig met dat soort arbeidsvoorwaarden.
dat dacht ik alquote:
komt vast goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:43 schreef Lotusss het volgende:
Pfff Xbox is verkocht, blijkt er nog een Gold abonnement aan te zitten a 10 EUR per maand. Van mijn Creditcard.
Zonder Xbox weet ik het inlogaccount niet meer, is ook nergens te achterhalen. Dus de koper gemaild of hij die info wil doorgeven (fat chance, gratis gamen) en de site van Xbox is ook ontzettend bagger.
Heb de support maar getwitterd, verder weet ik totaal niet meer wat ik kan doen![]()
![]()
Je zou toch aan de kant van je bank/cc de betaling moeten kunnen stoppenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:43 schreef Lotusss het volgende:
Pfff Xbox is verkocht, blijkt er nog een Gold abonnement aan te zitten a 10 EUR per maand. Van mijn Creditcard.
Zonder Xbox weet ik het inlogaccount niet meer, is ook nergens te achterhalen. Dus de koper gemaild of hij die info wil doorgeven (fat chance, gratis gamen) en de site van Xbox is ook ontzettend bagger.
Heb de support maar getwitterd, verder weet ik totaal niet meer wat ik kan doen![]()
![]()
Ja, dat is de last resort.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zou toch aan de kant van je bank/cc de betaling moeten kunnen stoppen
Mag ik vragen waarom je dat niet meteen doet?quote:
ja, want wat kunnen ze doen? Je account blokkeren? Mooi zo, opgelostquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat niet meteen doet?Ik zou het wel weten zeg maar
Ik weet ook niet of je dan met CC-nummer op een zwarte lijst komt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, want wat kunnen ze doen? Je account blokkeren? Mooi zo, opgelost
Spannendquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daar is ie dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die instructie heb ik me aangehouden, al had het wel iets minder ruim gemogen
[ afbeelding ]
Seems legit
Ik weet nu wat het isquote:
Ik woon in een flat, waarbij de meterkasten in de centrale hal zitten. Ik heb bij de buur een briefje in de bus gedaan met de vraag of hij het pakje in mijn meterkast kon achterlaten. Dat heeft hij gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:13 schreef wyccie het volgende:
Tim, wat voor truc heb je nou uitgehaald?
Laat mij dan maar lekker slecht investeren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegt
Mijn sixpack heeft al een tijdje meer weg van een fustquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:24 schreef wyccie het volgende:
Ziet er mooi uit.
En nu zuipen tot je je sixpack kwijtraakt.
Er zit een slot opquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel raar dat anderen zomaar in je meterkast kunnen. Lijkt mij niet veilig.
Alle flats die ik ken heeft een meterkast ofwel in het appartement, ofwel achter slot en grendel.
meer een 4 pack (die flesjes dan)quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:24 schreef wyccie het volgende:
Ziet er mooi uit.
En nu zuipen tot je je sixpack kwijtraakt.
Dan moet je het ook zachtjes met een penseel opbrengen i.p.v. met een ruwe roller...quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paintballen doet echt pijn trouwens
1) Dat valt reuze meequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paintballen doet echt pijn trouwens
Daar kan ik wel plaatjes van vinden, maar die zijn NSFWquote:
de W van wycciequote:
ik heb het één keer gedaan, blauwe plek groter dan een honkbal op mijn been. Sowieso vind ik het allemaal veel te spannend en heb er dan geen lol aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
1) Dat valt reuze mee
2) Zorgen dat je niet geraakt word
3) Mietje!
sorryquote:
nieuwe overhemden wassen -> al bezigquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
Een vogelhuisje timmeren.
Marmercake bakken.
Kleurplaten inkleuren.
Een spelletje spelen -> kan
Snert maken.
De boekenkast herschikken.
Schoenen poetsen.
Niets.
Je Lego! -> ben al over de helft![]()
Strictly Come Dancing finale kijken op BBC 1!quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan doen?
Da's echt mijn enige wijven/homo tv-programma dat ik kijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kijk net zo graag naar dansen als dat ik het zelf doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |