SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat word wijn doorknippen en kabels drinken...quote:
Beste radiohit van Toto wel, vind ze verder niet zo bijzonder.quote:
Heerlenquote:
Heelequote:
Ja dat was te merken in Eindhovenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:51 schreef Qunix het volgende:
Ik zie wel dat bovenaan iedereen stil staat en naarmate je zuidelijker gaat (Brabant) het veel losser is... Voor de volgende locatie moeten ze het ergens zuidelijk doen.
Eerste jaar dat ik het matig vind.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vond het eigenlijk elk jaar prima
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:53 schreef marcodej het volgende:
Ik ga maar eens vanuit mijn bed verder kijken.
En mijn baas ziek werken door te bellen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat word wijn doorknippen en kabels drinken...
Heerlenquote:
Misschien kan je dan even openbaren hoe vaak je de Toto gewonnen hebt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste radiohit van Toto wel, vind ze verder niet zo bijzonder.
Ik weet niet wat je daarmee wilt zeggen, maar bedankt.quote:
Haarlemquote:
Ja daarom, al komt het nu eindelijk wat losquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ik het matig vind.
Personeelsovername...quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En mijn baas ziek werken door te bellen!
1 keer, toen won PSV met 4-0quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je dan even openbaren hoe vaak je de Toto gewonnen hebt?
Nee gek, Africaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste radiohit van Toto wel, vind ze verder niet zo bijzonder.
Ik wens Stylo succesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
koekoek!
mrstyloproduction potentieel
Hold the linequote:
Dat alle jongens die in Breda studeren Dirk heten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee wilt zeggen, maar bedankt.
Vreselijk nummer inderdaad.quote:
Die dig ik ook nog wel.quote:
Ik heet geen Dirk. Ik herhaal, ik heet geen Dirk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat alle jongens die in Breda studeren Dirk heten.
Of google het lief vindt bedoel je dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af of zulke plaatjes wel mogen.
Jawel johquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
geen Dirk, staat dat niet heel raar op je ID?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heet geen Dirk. Ik herhaal, ik heet geen Dirk.
Eerder op de avond niet, maar het gebeurt nu weer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat mag...quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In welke branche word ik dan werkzaam?quote:
Het wordt niet gewaardeerd, maar volgens de regels niet verboden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerder op de avond niet, maar het gebeurt nu weer.
Smakelijk is andersquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot zo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
Nieuwe slaappoging, truste en veel plezier nog
Succesquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
Deze opmerking slaat als kut op Dirk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heet geen Dirk. Ik herhaal, ik heet geen Dirk.
Ja, gedraag je eens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt niet gewaardeerd, maar volgens de regels niet verboden.
Ik houd alweer op.
Evenementen...quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In welke branche word ik dan werkzaam?
Ik wil geen banquote:
Ik studeer in Breda.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat als kut op Dirk.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
Ik post 1 plaatje en meneer is boos?quote:
Doe niet zo formeelquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt niet gewaardeerd, maar volgens de regels niet verboden.
Ik houd alweer op.
Ik ben realistisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post 1 plaatje en meneer is boos?
Ik wil mijn nette kant tonen.quote:
Wees gewoon jezelfquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil mijn nette kant tonen.
Zoals ik zei, ik onthoud mij nu van het posten van Holly Michaels.quote:
Even quoten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik onthoud mij nu van het posten van Holly Michaels.
Truste hèquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
Deden ze toch ook al eerder met Dennis?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:59 schreef Qunix het volgende:
Origineel trouwens, een band vormen....
Trustequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zal dit volhouden. Die andere 2 waren niet door mij gepost, Pienjow.quote:
Dat is eigenlijk wat hij doet want normaliter zou je zeggen 'ik hou alweer op' en niet 'ik houd alweer op'quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Strijden tegen het etablissement
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal dit volhouden. Die andere 2 waren niet door mij gepost, Pienjow.
Haha, toen lag Armin zelf de hele tijd in een deuk om wat hij aan het doen wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:01 schreef Qunix het volgende:
Meest origineelste was de remix van Jordie door Armin van Buuren
Ja. Als ik in de tussentijd geen ban krijg tenminste.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:01 schreef Qunix het volgende:
Meest origineelste was de remix van Jordie door Armin van Buuren
Ik niet, wekker staat op 7u.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Als ik in de tussentijd geen ban krijg tenminste.
Meeste hebben een zeer grote ego, Armin heeft een ego, maar niet groot waardoor hij dat gedaan heeft. Was tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, toen lag Armin zelf de hele tijd in een deuk om wat hij aan het doen was
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Als ik in de tussentijd geen ban krijg tenminste.
Je houd t langer vol dan mij iig..quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal dit volhouden. Die andere 2 waren niet door mij gepost, Pienjow.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook vanaf nu.
[ afbeelding ]
Balen man, en dan zo lang op? Bikkelquote:
Ja, want Dennis- en Paulgod.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Balen man, en dan zo lang op? Bikkel
Corrie staat achter mij.quote:
Goed punt. Daarom ook tot zes uur luisterenquote:
Walking in Corrie wonderlandquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie staat achter mij.
Hoop ik.
Ik was later dan jij vannacht. Cool he.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed punt. Daarom ook tot zes uur luisteren
Stoer man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was later dan jij vannacht. Cool he.
Neuh.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed punt. Daarom ook tot zes uur luisteren
olijven nu al op..?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even wat te snaaien halen
Nee ga ik nu doen, met wat toastjes met roomkaasquote:
ik doe denk ik even met je meequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ga ik nu doen, met wat toastjes met roomkaas
#TeamTemquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier een foto van specularium in actie:
[ afbeelding ]
Ik kreeg al zo'n beeld met allemaal lege verpakkingen en zo...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heb ik hongerquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed planquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uccie heeft aangegeven lachende Aad niet leuk te vinden.
Ja. of kort Jan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:10 schreef Uccie het volgende:
[..]ik waardeer Aad niet zo nee....lachende Johan wel...hij heet toch Johan, die dikke
Die vind ik leukerquote:
Dezequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:10 schreef Uccie het volgende:
[..]ik waardeer Aad niet zo nee....lachende Johan wel...hij heet toch Johan, die dikke
Oh ja zie je...daar door ga ik altijd twijfelen, volgens mij noemen ze hem bij de belgen Johan.quote:
quote:
Yum yum!quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:11 schreef Snowballed het volgende:
Nu nog even feed the horse erachteraan...
Uccie is een neger?quote:
quote:
quote:
Je moet trouwens iets specifieker zijn dan "Johan, die dikke", want dat slaat op meerderen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:10 schreef Uccie het volgende:
Nee ik ben vrouwelijkquote:
Gekleurde vogels.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Kan niet...ik ben de enige kleurling in de familie.
Een negerin?quote:
Prima dansplaatjequote:Op zaterdag 21 december 2013 02:13 schreef Qunix het volgende:
Dit moet niet in de nacht uitgezonden worden, dan valt iedereen in slaap![]()
Redhead...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Kan niet...ik ben de enige kleurling in de familie.
Scherp...ik ben het niet meer.quote:
Niet zo donker, geboren in India.quote:
Beterquote:
Nee, ik verbrand gelukkig niet als ik een hallogeen lamp aandoe.quote:
Ik vond Holly leukerquote:
Oja dezequote:
Dat geeft niets... je word vanzelf rood van mn 30cm enzo...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik verbrand gelukkig niet als ik een hallogeen lamp aandoe.
Is specu er nog...kom er maar in (nee niet op die manier)quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat geeft niets... je word vanzelf rood van mn 30cm enzo...
Ik wens je veel succes bij de meisjes met je 30cmquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat geeft niets... je word vanzelf rood van mn 30cm enzo...
quote:
Holly vindt dat leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij de meisjes met je 30cm
Die is druk met voetbalplaatjes...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is specu er nog...kom er maar in (nee niet op die manier)
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die is druk met voetbalplaatjes...
Oh jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het is een hit, omdat er fuck you in zit, fuck you in zit, fuck you in ziiit
;quote:
Ja, staat als geweest gemarkeerdquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is zijn verzoekje al geweest?
Daar kan ik net overheen kijken.quote:
En bedankt voor deze epileptische aanvalquote:
Fijn.quote:
Ik wilde nog slapen vannachtquote:
En..? wat vind je erger..?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
En bedankt voor deze epileptische aanval
Moet je deze eens proberenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
En bedankt voor deze epileptische aanval
Ik zie geen watermark.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan zien dat die door een kunstenaar gemaakt is.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan zien dat die door een kunstenaar gemaakt is.
Bossie krijgt een epileptische aanvalquote:
Fijn panaderootjes tellen...quote:
Ik lig liever schuimbekkend en stuiptrekkend in een hoekje dan dat ik tegen Keith aan hoef te kijken met zijn hoofd.quote:
Feestje wel.quote:
Een minuut kan lang duren....quote:
Zie.. zo erg ben ik helemaal niet...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lig liever schuimbekkend en stuiptrekkend in een hoekje dan dat ik tegen Keith aan hoef te kijken met zijn hoofd.
Ohja.. we waren sr aan het kijken....quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer had niet gehoeven.
Schijnheil.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk geweest met die irritante gifjes jongens
Die epilepsiegifjes zijn niet leuk.quote:
Jessica zwemt voorbijquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Johannes nu Alba wil posten zal ik geen commentaar plaatsen in FB.
Je kan jezelf toch niet plagiplaten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt inderdaad enorm op elkaar, PLAGIPLAAT
Is dat van dezelfde maker?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch niet plagiplaten?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat van dezelfde maker?
doet het nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef CrashO het volgende:
Als Johannes dan toch begint
[ afbeelding ]
ja nu welquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef CrashO het volgende:
Als Johannes dan toch begint
[ afbeelding ]
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Uccie het volgende:
[..]vandaar de opmerking, hij heeft in de tussentijd geen nieuwe computer gekocht.
Kippen die uit het hok mogen...quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:31 schreef Vogeltje88 het volgende:
Het is ook echt zo'n stel mutsen bij elkaar
Dat. Typisch dat ze hun eigen studentenclubje hebben opgericht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kippen die uit het hok mogen...
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken...quote:
Waarheidquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken...
En ik drink niet...quote:
Ik vermaak me zo ook wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |