SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle Turken het land uit
Andere. Maar deze is toffer.quote:
Het is meer hossen wat je op dit soort muziek doetquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, op dit nummer kan je tenminste lekker springen als je daar buiten staat.
Ik had het nog over Tsunami.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Het is meer hossen wat je op dit soort muziek doet
Hoi.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef BobW het volgende:
Hallo nachtploeg, daar ben ik weer!
Is het een beetje leuk met Dennis?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi.
Ja, alleen de Kraaien was kut.
Zijn ze weg?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi.
Ja, alleen de Kraaien was kut.
Nou ik ook niet hoor geen tijd of zin dit jaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk ga ik 0 graveyard ships ga volmaken dus je zal weinig last van me hebben
Dit ja...quote:
Ja, ze zijn gevlogen.quote:
geen haan die er nog naar kraait!quote:
Nee bij mij is de zin er ook totaal niet..quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou ik ook niet hoor geen tijd of zin dit jaar
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen haan die er nog naar kraait!
quote:
Het is nog vroeg, het is nog vroeg!quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Qunix het volgende:
En toen stond iedereen stil.... Oh wacht!
quote:
De toekomst zal het uitwijzen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Krambo het volgende:
Komt er weer een hakkuh-uurtje met Paul dit jaar?
ja, 25-12quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Krambo het volgende:
Het lukt allemaal niet he vannacht?quote:
trusten popjequote:
Slaap lekkerquote:
Staat vast wel in de OP.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef Krambo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Heb er 2 opzitten tot een uur of 5.. bel ik mn pa.. blijkt dat we ploegendienst hebben.. die begon om 6 uur te luisteren...quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee bij mij is de zin er ook totaal niet..
Goeie datumquote:
Wees blij... in vredesnaam.. wees blij....quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het lukt allemaal niet he vannacht?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wees blij... in vredesnaam.. wees blij....
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wees blij... in vredesnaam.. wees blij....
Autobandquote:
ja firefox deed moeilijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar was ik je even voor
Holy shitquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja firefox deed moeilijk![]()
type ik vi.gif in, gaat ie naar www.vi.gif.com
100 % ANTI FIREFOXquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja firefox deed moeilijk![]()
type ik vi.gif in, gaat ie naar www.vi.gif.com
Die zat/zit erbovenop...quote:
Die kerel ligt er al tussenquote:
of I wanna fuck you in the ass van Outhere Brothers!quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nou gewoon Barry White opzettenipv haar nummer
Een gestoorde beller....quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Wicky15 het volgende:
Wat was er? Was even niet op aan het letten
Zooo flauwquote:
Ja hoef het nu eigenlijk voorlopig ook niet te horen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helemaal doodgedraaid dit nummer, wel supertof nummer.
Goede nieuwe muziek.
Heb je ook Holly Michaels?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Pino112 het volgende:
Goede post: http://www.dumpert.nl/med(...)umpert_vrijmibo.html
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of I wanna fuck you in the ass van Outhere Brothers!
Holly Michaelsquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook Holly Michaels?
Drukjes hier...quote:
Mooiquote:
Houd ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo even voor m'n midnight snack
Dat is...?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo even voor m'n midnight snack
bah, vies.quote:
Ik ga denk ik een wortel etenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.
Pics
Met xbenen..?quote:
pics...oh wachtquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een wortel eten
xd
Zonder te kauwenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
xd
Zo een?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
xd
Deze grap snap ik even niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo een?
xd
[ afbeelding ]
Ik zou em willen uitleggen, maar grappen uitleggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap snap ik even niet.
o lijf...quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap snap ik even niet.
Een echte MrStyloquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo een?
xd
[ afbeelding ]
Oh, vergezocht.quote:
Zitten er meestal onderaan...quote:
Wat is jouw watermerk Johannes?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn watermerk kom je ook overal tegen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw watermerk Johannes?
Mooi hoor!quote:
Wortel?quote:
Nee dat roze ding boven je....die wortel zie ik al dagenquote:
Jij bent echt fucking snel...quote:
Truste!quote:
Kende je die al?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat roze ding boven je....die wortel zie ik al dagen
Wat is met die vlag door wortelmeisje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo een?
xd
[ afbeelding ]
Droom zacht van Hollyquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking snel...
Ja 1 woord: Speculariumquote:
oh die god post m ook vaak?quote:
Een inside joke. Wil je dat ik die uitleg?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is met die vlag door wortelmeisje?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh die god post m ook vaak?
Speculariumgod?
Aha...quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:40 schreef noodgang het volgende:
[..]Stream loopt 10 sec achter op tv, dat maakt het makkelijk
quote:
Daarom had Cnor het dus over 'de wortel'quote:
Met z'n sidekick Temquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier een foto van specularium in actie:
[ afbeelding ]
Bij jullie in VBL? Ja waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom had Cnor het dus over 'de wortel'
Neuh denk ik niet. Maar het hoort niet door wortelmeisje gewoon.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een inside joke. Wil je dat ik die uitleg?
Vandaar dat Cnorrie hem telkens weghaaldequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom had Cnor het dus over 'de wortel'
Lachende aad ken ik niet, of is dat die in de spelerstunnel?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium neemt veel van mijn gifjes over.
Lachende Aad.
Inzoom op het hoofd van Keith.
Nee, eerder toen het over tjaptjoep gingquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij jullie in VBL? Ja waarschijnlijk wel.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is Aloe Blakk. die moet trouwen met Danny Vera. dan heet ie Aloe Vera![]()
![]()
Oh die ellende komt bij jou vandaan...Aad moet echt altijd onder een spoilerquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium neemt veel van mijn gifjes over.
Lachende Aad.
Inzoom op het hoofd van Keith.
Zn hoofd ja...quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hopelijk ook aan het scheren gelijk
Hier hoort het ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh denk ik niet. Maar het hoort niet door wortelmeisje gewoon.
Ik vind z'n haar juist wel tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hopelijk ook aan het scheren gelijk
Niet in NWS hoor, daar mag ie gewoon blijvenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaar dat Cnorrie hem telkens weghaalde![]()
Sorryquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die ellende komt bij jou vandaan...Aad moet echt altijd onder een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny Veraquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is Aloe Blakk. die moet trouwen met Danny Vera. dan heet ie Aloe Vera![]()
![]()
Nee vanaf toen pas denk ik. De wortel was, omdat de rugbybal niet mocht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, eerder toen het over tjaptjoep ging
Mwahquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef BobW het volgende:
VI Hooligans, was het een topshow? Ik moet hem nog kijken
ben blij dat ik niet in aantocht woon!quote:
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Rugbybal is ook legendarischquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee vanaf toen pas denk ik. De wortel was, omdat de rugbybal niet mocht.
Dit mag ook van Cor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet in NWS hoor, daar mag ie gewoon blijven
Holly lacht wel liefquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit mag ook van Cor?
[ afbeelding ]
Nee dat denk ik niet en ik denk ook niet van de mods hierquote:
De jonge usertjes zijn naar bed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet en ik denk ook niet van de mods hier![]()
Redheads spotten....quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind al die mensen zo leuk om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit mag ook van Cor?
[ afbeelding ]
Doegquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
kinders....ik ga pitten. wilde eigenlijk nog even door maar mijn ogen werken niet mee...
trusten
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
kinders....ik ga pitten. wilde eigenlijk nog even door maar mijn ogen werken niet mee...
trusten
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Dat doe ik wel, je bent een hooligan of niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar zou hem alsnog wel kijken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Fixedquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Voor je kind, die je dan niet even wakker maakt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:48 schreef IMVHI het volgende:
Kom je in de uitzending, vraag je zo'n klote nummer aan
Kabouterseks...quote:
guilty pleasurequote:
Dit zet dat plaatje met die wortel in een heel ander licht.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor je kind, die je dan niet even wakker maakt.
Dag 3rdRockquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
plopquote:
U riepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Jij ging toch een uur geleden al slapen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga stuk.. aanbod van wijn voor kabels doorknippen staat nogsteeds!
Ik zat nog in de ontkenning.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zet dat plaatje met die wortel in een heel ander licht.
Voor zover dat al niet het geval was.
quote:Op [url=h
ttp://forum.fok.nl/topic/2055568/12/25#134515264]zaterdag 21 december 2013 01:50[/url] schreef Uccie het volgende:
[..]
U riepPics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Waar liggen jouw kabels..?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga stuk.. aanbod van wijn voor kabels doorknippen staat nogsteeds!
Wie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij ging toch een uur geleden al slapen?
Gaat toch niet zo.. SR op sleeptimer maar veer elke keer op..quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij ging toch een uur geleden al slapen?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pics.Soon....in a topic near youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je at nog gewoon wortels?quote:
2015quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:51 schreef Qunix het volgende:
Ik zie wel dat bovenaan iedereen stil staat en naarmate je zuidelijker gaat (Brabant) het veel losser is... Voor de volgende locatie moeten ze het ergens zuidelijk doen.
Mwah, vond het eigenlijk elk jaar primaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:51 schreef Qunix het volgende:
Ik zie wel dat bovenaan iedereen stil staat en naarmate je zuidelijker gaat (Brabant) het veel losser is... Voor de volgende locatie moeten ze het ergens zuidelijk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |