SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
quote:
SPOILER: Sorry, het gaat over dartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een hele 14 seconden.quote:
En dan nog een half topic door scrollen tot je kunt posten....quote:
Als de leraar je na 1 les kende was dat nooit een goed tekenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef glittertje39 het volgende:
dat is nooit goed heh als mensen je herkennen....
Guilty!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als de leraar je na 1 les kende was dat nooit een goed teken
Op Frits heb je ook een onvergetelijke indruk achtergelatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef glittertje39 het volgende:
dat is nooit goed heh als mensen je herkennen....
Smoorverliefd op die stem....quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef rubbereend het volgende:
Moloko
met één van hun mooiste
en oja; live gezien
Geen nieuwe TT bedenkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef ddx het volgende:
[..]
Veel sneller kan niet, had alleen geen zin om nieuwe titel te bedenken.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef ddx het volgende:
[..]
Veel sneller kan niet, had alleen geen zin om nieuwe titel te bedenken.
Ik heb nog steeds blauw plekkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Frits heb je ook een onvergetelijke indruk achtergelaten
geweldig ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Smoorverliefd op die stem....
Bedankt dat je de grap uitlegtquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds blauw plekken
Wat gebeurt er?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sorry ik schakel even over naar het darten. Dit moet ik zien.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap uitlegt
Taylor heeft het heel moeilijkquote:
Heb je je pyjama al aan? Ze gaan beginnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Grutsk het volgende:
Als de kraaien gaan zingen, ga ik slapen.
Daar gooien ze met pijltjes enzo..quote:
lees jij nog even een verhaaltje voor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je je pyjama al aan? Ze gaan beginnen.
*zapt*quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Taylor staat op het punt te verliezen.
Taylor gaat de pan inquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sorry ik schakel even over naar het darten. Dit moet ik zien.
Dubbel 15 voor Smith!quote:
JAAA TOPSHOWquote:
Jazeker!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je je pyjama al aan? Ze gaan beginnen.
Deze?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees jij nog even een verhaaltje voor?
Door wie? Heb geen zenders hierquote:
SPOILER: DartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze hebben een glazen huis gebouwd...quote:
M. Smithquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Door wie? Heb geen zenders hier
Nee om niemand hier lastig te vallen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef rubbereend het volgende:
darten spoileren? omdat mensen nog de samenvatting willen kijken?
Dennis niet boeiend vindenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef ddx het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar niet echt boeiende slaapgasten trouwens ?
Anna was wel boeiend hoor. Andre Kuipers nogquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef ddx het volgende:
En dat vraag je nu, terwijl Dennis Weening er is?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef ddx het volgende:
OMG, mag ik je aanraken?quote:
En dan draaien ze plaatjes zeker?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze hebben een glazen huis gebouwd...
Omdat tieten zekerquote:
Het is nog live ook!quote:
Van plexiglasquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze hebben een glazen huis gebouwd...
Van Victor Reinier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan draaien ze plaatjes zeker?
quote:
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 00:22:01Doe die Miranda maar weg bij Serious Request #3fm reageer retweet
Klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan draaien ze plaatjes zeker?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Paul het volgende:
[..]twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 00:22:01Doe die Miranda maar weg bij Serious Request #3fm reageer retweet
WAT IS HET TOCH EEN KNOTSGEKKE WEDSTRIJD!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
3-3 in sets, 2-2 in legs in first to 4.
Serious Dartsquote:
Nee, ze komen uit Den Haag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
Die lui zijn gigagantisch dronken
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Komende 10 minuten een beetje
Bohh die Taylorquote:
Doe es niet dan. Is er niet een dart-topic op FOK?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Komende 10 minuten een beetje
Wie nog meer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:41 schreef rubbereend het volgende:
die draken heb ik ook live gezien trouwens
Weet je gelijk hoe ik klinkquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als je over SR wil praten ga je maar naar het Darts topic.
quote:
Goh.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:41 schreef rubbereend het volgende:
die draken heb ik ook live gezien trouwens
de rest van de tentquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als je over SR wil praten ga je maar naar het Darts topic.
Hmms had niet echt idee dat ik er iets bijzonders van kon verwachten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
En dat vraag je nu, terwijl Dennis Weening er is?
Bijna.quote:
Klote stad achter de duinen....maar wel mijn klote stadquote:
quote:
Binnenstad van Den Haag is mooi, maar al die nieuwbouw en hoogbouw is echt sfeerloos...quote:
wel fijn dat je elke keer haptquote:
Een stad heb je niet voor 't uitkiezen.. nahja, op een bepaalde leeftijd welquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klote stad achter de duinen....maar wel mijn klote stad
Ik ben voorspelbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel fijn dat je elke keer hapt
wat?quote:
Mwah is weinig van over hoor, ik vind het echt geen mooie stad. Maar ik woon aan de rand en daar is het wel ok.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Binnenstad van Den Haag is mooi, maar al die nieuwbouw en hoogbouw is echt sfeerloos...
Ik ben er zelf gaan wonen jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een stad heb je niet voor 't uitkiezen.. nahja, op een bepaalde leeftijd wel
Meer praktisch dus om daar te wonenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah is weinig van over hoor, ik vind het echt geen mooie stad. Maar ik woon aan de rand en daar is het wel ok.
quote:
Levensgevaarlijkquote:
dan heb je de verkeerde smilie gebruiktquote:
Je kon het dartstopic niet vinden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Excuses voor het vervuilen van het topic.
Och, dat viel nog best meequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Excuses voor het vervuilen van het topic.
Ja ik werk er en ik kom wel uit de buurt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meer praktisch dus om daar te wonen
Ridgequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is dit een slowchat reeks en mag er dus vrij geslowchat worden.
Taylor![]()
![]()
Dit is een slowchat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kon het dartstopic niet vinden?
Jawel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kon het dartstopic niet vinden?
Ik trek wel eens vaker een gekke bekquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde smilie gebruikt
Zijn er geen mooie randsteden in de buurt? Wilde eerst Delft opnoemen, maar dat is ook baggerquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik werk er en ik kom wel uit de buurt.
Het is ook wel prima om te wonen, maar het is gewoon geen sfeervolle stad.
Mazen in de 'wet' vinden.. anarchistisch hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taylor![]()
![]()
fixed..quote:
een thema SCquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taylor![]()
![]()
Zo hard gaat de VBL SC ook somsquote:
pics!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik trek wel eens vaker een gekke bek
Het is allemaal om het even. Delft is leuk, Rijswijk, Voorburg, Leidschendam ook, maar het maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn er geen mooie randsteden in de buurt? Wilde eerst Delft opnoemen, maar dat is ook bagger
Klopt, dus het moet niet te bont natuurlijk, maar 5 minuten over darts praten mag toch gewoon? Op zo'n belangrijk moment..quote:
De wat...?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo hard gaat de VBL SC ook soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Achja, gelukkig geen Rotterdamquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is allemaal om het even. Delft is leuk, Rijswijk, Voorburg, Leidschendam ook, maar het maakt weinig uit.
Goed argument.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo hard gaat de VBL SC ook soms
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De wat...?VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Prima deal!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Wil iemand ff mijn kabels doorknippen? HJM moet echt slapen maar blijf hangen aan le buis.
Je mag mijn wijn in return opdrinken...
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Wil iemand ff mijn kabels doorknippen? HJM moet echt slapen maar blijf hangen aan le buis.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De wat...?Die man links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Haten op Rotterdamquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Achja, gelukkig geen Rotterdam
Ja, feitelijk kan slowchatten op dit forum niet eens ivm autorefresh.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Achja, gelukkig geen Rotterdam
Gewoon de wijn opdrinken en vanzelf in slaap vallenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Ik had meer iets van: flink doortrekken... het ging net zo lekker...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef houdjemond het volgende:
inderdaadquote:
Wat...?quote:
Jelle Klaasen. Kan ie af en toe zijn leuter door de brievenbus duwen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael van Gerwen lijkt me een uitstekende slaapgast.
Hebben jullie Wilfred Genee al gespot in de SR-veilingquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael van Gerwen lijkt me een uitstekende slaapgast.
Leuk uitzicht is ook fijn bij het etenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]Nee dat is echt mijn stad niet. Al kun je er wel goed eten
Ja ja ja.. Maar morgen soort van black friday in de detailhandel he, kerst schijnt eraan te komen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik had meer iets van: flink doortrekken... het ging net zo lekker...
Hem een lied naar keuze te laten zingen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben jullie Wilfred Genee al gespot in de SR-veiling
Wilfred heeft gezegd dat hij morgen langs komt en mensen mogen bieden om een half uur bij VI aan tafel te zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben jullie Wilfred Genee al gespot in de SR-veiling
Nou aan de maas is nog wel te doen. Maar 's avonds laat in je eentje door R'dam is nog weleens minder prettig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leuk uitzicht is ook fijn bij het eten
Ja, dat ook ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hem een lied naar keuze te laten zingen?![]()
Ach dat hebben ze volgend jaar weer..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ja ja.. Maar morgen soort van black friday in de detailhandel he, kerst schijnt eraan te komen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hem een lied naar keuze te laten zingen?![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad
de hoogbouw in Rotterdam
de oude stadsdelen
Tibbe is wel zo gek om een paar duizend euro neer te leggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred heeft gezegd dat hij morgen langs komt en mensen mogen bieden om een half uur bij VI aan tafel te zitten.
Amsterdam is 's avonds ook niet altijd fijn, maar heb gelukkig nog nooit (klop klop) rottigheid meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou aan de maas is nog wel te doen. Maar 's avonds laat in je eentje door R'dam is nog weleens minder prettig.
#TeamESRRquote:
De Rijnsburgse economie schijnt dat niet aan te kunnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tibbe is wel zo gek om een paar duizend euro neer te leggen.
Oh? Wat is er allemaal in de korting?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ja ja.. Maar morgen soort van black friday in de detailhandel he, kerst schijnt eraan te komen.
Haha.. bel je morgen mn werk? HJM is ziek, volgend jaar weer kerst dan is ze er wel weer, kus en fijne dagen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ach dat hebben ze volgend jaar weer..
quote:
Als je in de bloemen zit kun je wel wat hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Rijnsburgse economie schijnt dat niet aan te kunnen.
Minder Friezen, meer mensen die wel kunnen bewegen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef Uccie het volgende:
Het is duidelijk weekend geworden in Leeuwarden
Nee, ik in Amsterdam ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Amsterdam is 's avonds ook niet altijd fijn, maar heb gelukkig nog nooit (klop klop) rottigheid meegemaakt.
3...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
We zijn maar met z'n tweeën daarin geloof ik.
Voor mijn gevoel denkt iedereen dat het gratis is..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh? Wat is er allemaal in de korting?
Friezen willen zich alleen per schaats richting Leeuwarden verplaatsen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Minder Friezen, meer mensen die wel kunnen bewegen?
Ja hoor geen punt...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha.. bel je morgen mn werk? HJM is ziek, volgend jaar weer kerst dan is ze er wel weer, kus en fijne dagen!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel denkt iedereen dat het gratis is..
Ja of dronken Friezen, ik weiger te geloven dat friezen geen feestje kunnen bouwen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Minder Friezen, meer mensen die wel kunnen bewegen?
Vijf liter Berenburg in hun mik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja of dronken Friezen, ik weiger te geloven dat friezen geen feestje kunnen bouwen.
misschien als ze een zuipschuur op het plein dat het dan was los gaatquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja of dronken Friezen, ik weiger te geloven dat friezen geen feestje kunnen bouwen.
Nu al mijn favofokker voor 2014!quote:
quote:
Gewoon de tuinslang met dat Sonnema spul er overheen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien als ze een zuipschuur op het plein dat het dan was los gaat
Je verwacht het niet idd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heel origineel als hij er straks ook is hier
Ik heb geen positieve ervaringen met Friezen en feestenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima ideequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon de tuinslang met dat Sonnema spul er overheen.
3fm in een zuipschuur waar Sonnema spul overheen gaat.. Als dat geen succes is..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon de tuinslang met dat Sonnema spul er overheen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu al mijn favofokker voor 2014!
OT dikke vinger voor je baas?
Ik zeg een formatquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
3fm in een zuipschuur waar Sonnema spul overheen gaat.. Als dat geen succes is..
Dat is maatschappelijk niet verantwoordquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zeg een formatcomazuipen-request
ohja NPOquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is maatschappelijk niet verantwoord
Heel Leeuwarden in het Glazen Huisquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:56 schreef Geralt het volgende:
Leeuwarden in het huis?
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij staat Leeuwarden buiten
nee je bent een pechvogelquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen ik vind je lekkah leuk
Ik ga er nog even over nadenken...quote:
Neeeequote:
Een snavel is in zo'n situatie niet bevorderlijk, dus befvogel lijkt me niet van toepassing.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
Dacht dat ze zongen 'befvogel'...wordt al laat
100 % anti de maatschappijquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is maatschappelijk niet verantwoord
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Een snavel is in zo'n situatie niet bevorderlijk, dus befvogel lijkt me niet van toepassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |