Ja klopt na je behandeling. Je persoonlijkheid is niet zo sterk anders kwam het nooit zo ver.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef loperzok het volgende:
[..]
Om de stap te nemen en trots opzij te zetten en schaamte moet je wel sterk in je schoenen staan.
Je wordt blootgesteld wat jou zwaken kant is en daaraan begin je te werken om sterker in je schoenen te staan!
duhhhhhhhhh maar mensen veranderen,wat mij betreurt isdat perfecte referenties heb bij mijn oude werkgevers en dat de uitzendbereau geen moeite nemen omte checken hoe ik in mijn werk ben.quote:Op zondag 22 december 2013 10:22 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ja klopt na je behandeling. Je persoonlijkheid is niet zo sterk anders kwam het nooit zo ver.
Nee, dat is geen discriminatie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef loperzok het volgende:
Hallo iedereen ik heb een vraag?Vandaag ging ik solliciteren we namen mijn verleden door.
Toen zij ze het bedrij wil geen mensen die van baan naar baan hoppen(ik kan daar niks aan doen door de crisis) en toen zei ze ook geen mensen die een verslaving hebben gehad want ik denk een terugval bij jou een grote kans is! en ik ben al 3 jaar clean ze mogen een urine test doen etc.
En verslaving is een chronische ziekte is het echt discriminatie?
Alvast bedankt
Ik heb alle reacties niet gelezen, boeit me ook niet, maar onthoud dat mensen nu eenmaal vooroordelen zonder iemand te kennen. Daardoor moet je je echt niet laten opFOKkenquote:Op zondag 22 december 2013 13:24 schreef loperzok het volgende:
en hier bij sluit ik deze topic.merk echt dat nog grote vooroordeel over ex-verslaafde en voraal zeur praat en mij vooroordelen zonder mij te kennen!! schaam jullie arrogante mensen!
Lol je opent een topic om te vragen wat mensen er van vinden. Geef ik me mening kun je dat niet waarderen wil je het topic sluitenquote:Op zondag 22 december 2013 13:24 schreef loperzok het volgende:
en hier bij sluit ik deze topic.merk echt dat nog grote vooroordeel over ex-verslaafde en voraal zeur praat en mij vooroordelen zonder mij te kennen!! schaam jullie arrogante mensen!
Ik vraag niet wat mensen er van vinden! ik vraag is dat discriminatie ja of nee en hoef geen hele uitleg over dat ik zwak ben of het wel geen ziekte is.quote:Op zondag 22 december 2013 16:31 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Lol je opent een topic om te vragen wat mensen er van vinden. Geef ik me mening kun je dat niet waarderen wil je het topic sluiten
Slecht typen.quote:
Nou nu weet je wat ik ervan vindt.quote:Op zondag 22 december 2013 22:04 schreef loperzok het volgende:
[..]
Ik vraag niet wat mensen er van vinden! ik vraag is dat discriminatie ja of nee en hoef geen hele uitleg over dat ik zwak ben of het wel geen ziekte is.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:35 schreef loperzok het volgende:
[..]
,ik drink bijna nooit 1 glas wijn in de maand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |