Hij was onder de invloed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Waarom zeg je dan ook dat je een verslaving hebt gehad?
Jezus man, je gaat jezelf toch niet onderuit halen door zoiets over jezelf te zeggen! Dat moet je echt voor jezelf houden. Maybe als je iemand kent, dan kan je het kwijt. En als je dan de drang voelt om zoiets vertellen dan moet je het zacht verwoorden en niet zeggen: Ik ben verslaafd geweest.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef loperzok het volgende:
waarom omdat ze vroeg wat ik in 2009/2010 heb gedaan en heb het eerlijk verteld ik ga er niet om liegen!
nhaa spreken ken ik goed ik spreek 4 talen maar schrijven pfff na 18 jaar in nederland wonen begrijp ik er maar half vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef lurf_doctor het volgende:
Je slechte Nederlands heeft je genekt.
slechT Nederlandsquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef lurf_doctor het volgende:
Je slechte Nederlands heeft je genekt.
Mijn zus werkt als intercedent bij usg en zij zegt,als mensen zoiets aan hun vetellen dat ze dat juist positief vinden want het laat zien dat je echt iets met je leven bezig bent en een doorzetter bent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef cjan het volgende:
[..]
Jezus man, je gaat jezelf toch niet onderuit halen door zoiets over jezelf te zeggen! Dat moet je echt voor jezelf houden. Maybe als je iemand kent, dan kan je het kwijt. En als je dan de drang voelt om zoiets vertellen dan moet je het zacht verwoorden en niet zeggen: Ik ben verslaafd geweest.
De kunst van het uitoefenen van de (Nederlandse) literatuur mag nooit worden onderschat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef loperzok het volgende:
[..]
nhaa spreken ken ik goed ik spreek 4 talen maar schrijven pfff na 18 jaar in nederland wonen begrijp ik er maar half van
Nee hoor Bij de Daf was de Teamleider heel positief erover en gaf me complimenten daar over omdat voor veel mensen zich schamen en andere uitzendberaus waren er ook heel positief over behalve olympia!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Copycat het volgende:
Je zus spiegelt je een verkeerd beeld voor.
En heeft die teamleider bij DAF je aangenomen? Of werk je via die andere bureaus?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef loperzok het volgende:
Nee hoor Bij de Daf was de Teamleider heel positief erover en gaf me complimenten daar over omdat voor veel mensen zich schaamt en andere uitzendberaus waren er ook heel positief over behalve olympia!
haha ja ben allang blij dat ik geen buitenlandse accent heb maar een brabants accent heb en niet zoals sommige turken of zo na 30 jaar nog steeds halve zinne kunne zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef FransR het volgende:
[..]
De kunst van het uitoefenen van de (Nederlandse) literatuur mag nooit worden onderschat.
Hij heeft mij aangenomen uiteindelijk beslist hij erover of ik wel of niet mag komen werkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En heeft die teamleider bij DAF je aangenomen? Of werk je via die andere bureaus?
Dus dat heeft hij dan al besloten, anders heeft-ie je toch niet aangenomen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef loperzok het volgende:
Hij heeft mij aangenomen uiteindelijk beslist hij erover of ik wel of niet mag komen werken
Ja maar dat ligt er ook totaal aan wie je voor je hebt. Iemand met minder levenservaring reageert daar anders op dan een recruiter die ze al allemaal voorbij heeft zien komen. Maar toch je schaadt jezelf door eerlijk te zijn al heb je dat niet door. Eerlijkheid is belangrijk maarja hoe kan je eerlijk zijn over jezelf als je in het begin al zo'n negatief vertekend beeld schetst van jezelf. T gaat je niet helpen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef loperzok het volgende:
[..]
Mijn zus werkt als intercedent bij usg en zij zegt,als mensen zoiets aan hun vetellen dat ze dat juist positief vinden want het laat zien dat je echt iets met je leven bezig bent en een doorzetter bent.
Dat klopt dat zei mijn zus ook maar hun taak is ook in mensen in te leven als ze zoiets vertellenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef cjan het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt er ook totaal aan wie je voor je hebt. Iemand met minder levenservaring reageert daar anders op dan een recruiter die ze al allemaal voorbij heeft zien komen. Maar toch je schaadt jezelf door eerlijk te zijn al heb je dat niet door. Eerlijkheid is belangrijk maarja hoe kan je eerlijk zijn over jezelf als je in het begin al zo'n negatief vertekend beeld schetst van jezelf. T gaat je niet helpen.
ja hij kan het al hebben besloten maar toch wil hij even zien wie hij voor zich heeft,heb al 1 keer meegemaakt dat die iemand naar huis stuurde na 5 min maja ze nemen iedereen aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dat heeft hij dan al besloten, anders heeft-ie je toch niet aangenomen?
Mijn neefje werkt ook op de assemblage bij DAF.
Hoezo wat moet ik zeggen ik heb gechild in de caribe of zo!Ik ben gewoon eerlijk omdat gelovig ben en mijn verslavings periode heb ik veel mensen bestolen en bedrogen en dat wil ik niet meer ik wil nou een eerlijke positieve persoon zijn die ook voor anderen mensen iets kan betekenen!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef cjan het volgende:
[..]
Jezus man, je gaat jezelf toch niet onderuit halen door zoiets over jezelf te zeggen! Dat moet je echt voor jezelf houden. Maybe als je iemand kent, dan kan je het kwijt. En als je dan de drang voelt om zoiets vertellen dan moet je het zacht verwoorden en niet zeggen: Ik ben verslaafd geweest.
Klopt. Maar als ze weten dat ze op je kunnen rekenen, kun je meestal weet terugkomen. Succes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef loperzok het volgende:
maja ik heb goeie werk ervaring positieve feedback van Daf zelf en andere bedrijven en ben altijd loyaal geweest naar Daf maar Daf heeft altijd een knipperlicht relatie met hun uitzendkrachten.
klopt en dank je welquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze weten dat ze op je kunnen rekenen, kun je meestal weet terugkomen. Succes.
Ik blow al 3 jaar niet meer,ik drink bijna nooit 1 glas wijn in de maand bij een verjaardag en ik ga nooit uit,Verslaving is een ziekte en je zou moet schamen met die reactie van jou met die pauper hersens van jou en meer verdipen waarom mensen zijn verslaafd! ik was verslaafd omdat ik een uitweg zocht voor mijn problemen die in de familie gebeurde ik had niemand om mee te praten en de opname is een van de beste keuze uit mijn leven geweest!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef Edensnator het volgende:
Och gek he dat een bedrijf geen drugsverslaafde wilt hebben
Verslaving bestaat niet, dat is enkel een combinatie van een keuze en motivatie. Als je niet 'kunt' stoppen, dan is je motivatie niet goed. Dat is overigens niet noodzakelijk erg, Niet met een bepaalde activiteit kunnen stoppen komt meestal doordat de beslissing om te stoppen je is aangepraat of omdat je het probleem bij de problematische activiteit legt in plaats van bij het ware/grotere probleem, zoals in jouw geval blijkbaar de familieproblemen. Een ziekte is het in alle gevallen in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:35 schreef loperzok het volgende:
[..]
Ik blow al 3 jaar niet meer,ik drink bijna nooit 1 glas wijn in de maand bij een verjaardag en ik ga nooit uit,Verslaving is een ziekte en je zou moet schamen met die reactie van jou met die pauper hersens van jou en meer verdipen waarom mensen zijn verslaafd! ik was verslaafd omdat ik een uitweg zocht voor mijn problemen die in de familie gebeurde ik had niemand om mee te praten en de opname is een van de beste keuze uit mijn leven geweest!!!!!!!!
Bron??? Het is wel degelijk een ziekte een geestelijke ziekte en chronische ziekte.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:49 schreef cricket het volgende:
[..]
Verslaving bestaat niet, dat is enkel een combinatie van een keuze en motivatie. Als je niet 'kunt' stoppen, dan is je motivatie niet goed. Dat is overigens niet noodzakelijk erg, Niet met een bepaalde activiteit kunnen stoppen komt meestal doordat de beslissing om te stoppen je is aangepraat of omdat je het probleem bij de problematische activiteit legt in plaats van bij het ware/grotere probleem, zoals in jouw geval blijkbaar de familieproblemen. Een ziekte is het in alle gevallen in ieder geval niet.
Wat een ziekte is, is nogal vage definitie en wat er wel en niet onder valt is het gevolg van nogal wat subjectiviteit. Homoseksualiteit werd ook ooit een ziekte genoemd, en ADHD niet. Aan beide van die zaken is inhoudelijk in het geheel niets veranderd, dus die zouden er of allebei wel of allebei niet onder moeten vallen. De term 'ziekte' wordt echter (te) vaak gebruikt (zeker bij verslaving, en dat lijk jij nu ook te doen) om het probleem buiten jezelf te leggen en dat is natuurlijk flauwekul. Bovendien zegt het hebben van iets wat een ziekte wordt genoemd niet dat er ook daadwerkelijk een probleem is, en wil het hebben van een probleem niet zeggen dat het een ziekte is. Ik beweer niet dat er bij jou geen probleem was, maar enkel dat het geen ziekte was. En gelet op je omschrijving was het ook niet de oorzaak maar enkel een gevolg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:55 schreef loperzok het volgende:
[..]
Bron??? Het is wel degelijk een ziekte een geestelijke ziekte en chronische ziekte.
Ik kan bewijzen dat ik gestopt ben ze mogen urine test afleggen etc etc,maar als iemand 2 kratjes in het weekend zuipt zullen ze het niet erg vinden op het werk,vind het allemaal zo krom maja ik ga maandag rondbellen hoe en wat voor een oplossing.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:01 schreef Angst het volgende:
Misschien kan je beter zeggen dat je last had van priveproblemen of zoiets. Of psychische problemen.
Als ze dan doorvragen kan je het altijd vertellen.
Liegen lijkt me inderdaad niet verstandig, straks blijf je ergens wel lang hangen en komen ze er dus een keer achter.
Misschienkan je benadrukken dat je gestopt bent en nu ook goed voor jezelf zorgt en inderdaad akkoord gaan met de extra eisen...
Helaas weet ik niet zoveel van je rechten verder...
http://medischcontact.art(...)laving-is-ziekte.htmquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:49 schreef cricket het volgende:
[..]
Verslaving bestaat niet, dat is enkel een combinatie van een keuze en motivatie. Als je niet 'kunt' stoppen, dan is je motivatie niet goed. Dat is overigens niet noodzakelijk erg, Niet met een bepaalde activiteit kunnen stoppen komt meestal doordat de beslissing om te stoppen je is aangepraat of omdat je het probleem bij de problematische activiteit legt in plaats van bij het ware/grotere probleem, zoals in jouw geval blijkbaar de familieproblemen. Een ziekte is het in alle gevallen in ieder geval niet.
En ggz Nederland erkend het als een ziekte ik denk dat het genoeg zegt toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef Angst het volgende:
[..]
http://medischcontact.art(...)laving-is-ziekte.htm
Maar ja, jij weet het vast beter dan artsen die hier hun hele leven onderzoek naar doen...
Had ik gedaan maar dat was verspilde tijd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:04 schreef cricket het volgende:
[..]
Lees vooral ook de rest van de tekst even.
http://www.vnn.nl/meer-we(...)ing-geen-taboe-meer/quote:Ziekte
De laatste jaren wordt er steeds meer bekend over de achtergrond van verslavingen. ‘Er lag lange tijd een taboe op het onderwerp, waardoor er nog niet zoveel onderzoek naar is gedaan. Gelukkig is dat aan het veranderen’, zegt Ron. Inmiddels is duidelijk geworden dat verslaving een ziekte is. De aanname dat mensen die verslaafd raken een zwakke persoonlijkheid hebben die geen weerstand kunnen bieden tegen de verslaving, verdwijnt dan ook langzaam naar de achtergrond.
Het gaat niet om de verschijnselen en of die er wel of niet zijn, het gaat om de trivialiteit van de definitie van wat wel en geen ziekte is. Daar zit het punt, dat de definitie van 'ziekte' niet klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef Angst het volgende:
[..]
http://medischcontact.art(...)laving-is-ziekte.htm
Maar ja, jij weet het vast beter dan artsen die hier hun hele leven onderzoek naar doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |