Zo kan het ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De SC bestaat nu één maand (mag niet, ik weet 't)
Ja?quote:
d4v1dquote:
Dagoquote:
Hoi.quote:
quote:
quote:
Hallonquote:
niet roken he!! klein meiskequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit te spelen met een aansteker
Feesteuhhhquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was gewoon echt toe aan vakantie.laatste paar dagen werk je gewoon niet meer zo lekker
Ik rook niet, m'n zus welquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
niet roken he!! klein meiske
Ook chillquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee joh bijkomen en rustig aan doen
[..]
Roken is zoo 2009
Etenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik loop al de hele dag te bikken..
Kerstbuffet op werk, patat, koekjes, choco, nootjes, van die stengels en heb zin in die pizza wat in de vriezer ligt
Mehquote:
quote:
quote:
I'm so so so sorryquote:
Oii Oiiquote:
Dinoquote:
Nog steeds geen zin om naar beneden te lopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er is nog een Machoke die graag Machamp wil worden.
Veel verveelplezier dan maar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog steeds geen zin om naar beneden te lopen![]()
![]()
Niet nodig, gf is gewoon thuis!quote:
y u so mean?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Veel verveelplezier dan maar.
Wil je m'n DS pakken?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als ik er niet 250 km bij vandaan was, sure.
Hebben jullie mijn leven gezien? Kan hem niet vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 20 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 773 Dagoduck
02. 616 Mexicanobakker
03. 463 KnutdeIJsbeer
04. 425 FritsFlits
05. 378 Pino112
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor meer stats
Haha dayum.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben jullie mijn leven gezien? Kan hem niet vinden.
Paulquote:
Je moet gewoon naar de 3fm slowchat komen daar is het keidrukquote:
Liever een rustigequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar de 3fm slowchat komen daar is het keidruk
quote:
Ja nou, men moet toch wat op dit tijdstip.quote:
Tjacka boiiiquote:
Ik vind klingons eigenlijk stiekem wel toffer dan the borg eigenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja nou, men moet toch wat op dit tijdstip.
Liever Vulcans eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind klingons eigenlijk stiekem wel toffer dan the borg eigenlijk
Ik zei vulcans, geen vulcaanse huppelkutjes.quote:
weltrustenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei vulcans, geen vulcaanse huppelkutjes.
Gelukkig staat druk niet synoniem aan leuk, gezellig, bijzonder en kwalitatief hoogstandje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar de 3fm slowchat komen daar is het keidruk
Stuur ze gewoon een e-card.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:57 schreef Moira. het volgende:
Zo, kerstkaartjes maar eens geschreven. Normaal doe ik niet aan die meuk, maar meestal doen mensen het ook naar mij en dan vind ik het zo lullig om niks terug te sturen
Morgen op werk achter laten en de rest op de bus doen. Iemand enig idee of je maar 6 decemberzegels kunt kopen, of dat dat per se per velletje van zoveel moet?
Waarom doe ik dit ook echt midden in de nacht terwijl ik morgen moet werken
Kut dat je morgen moet werken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:57 schreef Moira. het volgende:
Zo, kerstkaartjes maar eens geschreven. Normaal doe ik niet aan die meuk, maar meestal doen mensen het ook naar mij en dan vind ik het zo lullig om niks terug te sturen
Morgen op werk achter laten en de rest op de bus doen. Iemand enig idee of je maar 6 decemberzegels kunt kopen, of dat dat per se per velletje van zoveel moet?
Waarom doe ik dit ook echt midden in de nacht terwijl ik morgen moet werken
meh, dan maar 6 gewone postzegelsquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:12 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Kut dat je morgen moet werken.
Maar volgens mij idd per vel.
Waarom nou weer speciale kerst en O&N postzegels....quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
meh, dan maar 6 gewone postzegels
Decemberzegels zijn goedkoper omdat mensen massaal kerstkaartjes sturen elk jaar met kerst.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Waarom nou weer speciale kerst en O&N postzegels....
Waarom moet je morgen werken dan?
Irritant is dat he, ik wil daar ook helemaal niet aan meedoen maar ze nemen er de moeite voor en dan vind ik het sneu om niks terug te sturenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:57 schreef Moira. het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Irritant is dat he, ik wil daar ook helemaal niet aan meedoen maar ze nemen er de moeite voor en dan vind ik het sneu om niks terug te sturen
Dat jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Trusten, leuk je gesproken te hebben.
omdat het een leuk spelletje isquote:Op zaterdag 21 december 2013 08:28 schreef RealizeMe het volgende:
Waarom maak je reclame voor dat spelletje?
iets met een heks en een feest en kerstquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:41 schreef richolio het volgende:
Hoi murp, wat leuk, efteling radio! Welke liedjes luister je dan zoal? Nou, goed, groetjes uit Monaco en ik hoop dat je je nog kan vermaken.
Je moet toch wat he?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:42 schreef eend112 het volgende:
Aardige conversatie met je zelf daar
Ja ach ja dat is dan ook weer zo jaquote:
Ja!quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ach ja dat is dan ook weer zo ja
Dussuhhh....quote:
Moet je daar nou doen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:43 schreef richolio het volgende:
I'm the king of Monaco!
[ afbeelding ]
Wat is er omhoog broeders?
Wat leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:42 schreef murp het volgende:
[..]
iets met een heks en een feest en kerst
Jouw schuld hoorquote:
iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat leuk
Efteling zelfNostalgische shit daar
ONTSPANNING!!!!!11FOK!1!?1//????/1/1?1?1quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja..Fok! is ook een moment van ontspanning
quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:47 schreef murp het volgende:
[..]
ONTSPANNING!!!!!11FOK!1!?1//????/1/1?1?1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |