SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
Hmjah die is ook pas echt 4 dagen uit ofzo, en nog minimaal een jaar in Alpha, genoeg tijd om korting te krijgen hahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Dazy gaat nog niet in de sale komen trouwens, dus daar hoeven we niet op te wachten aldus de dev.
Email gehad?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef STING het volgende:
Great, ik doe een aankoop, geld is van m'n rekening afgeschreven, maar de purchase is niet gemaakt.
Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
EVE Online in de flash sale. Super toffe MMO die het zeker waard is om voor 1.98 een hele maand uit te proberen!
Steam opnieuw starten, werkt 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef STING het volgende:
Great, ik doe een aankoop, geld is van m'n rekening afgeschreven, maar de purchase is niet gemaakt.
mja? ik hoor dat het superingewikkeld is.. en je moet dus per maand betalen om te kunnen blijven spelen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
EVE Online in de flash sale. Super toffe MMO die het zeker waard is om voor 1.98 een hele maand uit te proberen!
Dat kan ja, noemen ze plex, 1 plex is een maand spelen. Kost alleen wel een berg isk (ingame geld) dus voor een beginner niet echt op te brengen. Tenzij je 6 uur per dag Eve wil spelen om Eve te kunnen spelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?
Spel lijkt mij geweldig, maar ik ga echt niet maandelijks 15 euro betalen voor een game.
V.
Je kan gametime kopen met ingame geld, maar dat is niet een bedrag wat je in het begin binnen een paar uurtjes bij elkaar hebt. Dat kost je wel een flink aantal uren grinden en dat is eigenlijk zonde van je tijd vind ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?
Spel lijkt mij geweldig, maar ik ga echt niet maandelijks 15 euro betalen voor een game.
V.
In het begin is het ingewikkeld, maar het went vrij snel. Je moet alleen van een spel houden die je vrijwel meteen in het diepe gooit en je aan je eigen lot over laat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja? ik hoor dat het superingewikkeld is.. en je moet dus per maand betalen om te kunnen blijven spelen?
Same herequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Ame_thyst het volgende:
tutorial schijnt trouwens wel erg goed te zijn nu, toen ik het begon te spelen was het echt zo van, hier is je starter ship, succes
Het is iets wat moet klikken, je moet een ebetje je normale gameplayinstincten loslaten, doodgaan en experimentatie omarmen en met het spel gaan spelen voor het echt leuk wordt. Schijnt, want ik vind het kut, daarentegen vind ik FTL weer helemaal geweldig, heeft ergens dezelfde elementen (daarom worden ze allebei ook wel roguelike genoemd)quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Quotidien het volgende:
Wordt Binding of Isaac leuker naarmate je het meer speelt ofzo? Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle lof en hoge cijfers niet helemaal begrijp.
Aha. Maar gewoon even doorspelen dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is iets wat moet klikken, je moet een ebetje je normale gameplayinstincten loslaten, doodgaan en experimentatie omarmen en met het spel gaan spelen voor het echt leuk wordt. Schijnt, want ik vind het kut, daarentegen vind ik FTL weer helemaal geweldig, heeft ergens dezelfde elementen (daarom worden ze allebei ook wel roguelike genoemd)
Omerta is een turnbased strategy toch? Meer als Xcom.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
Omerta is vrij slecht las ik, iemand ervaring?
Soort Tropico maar dan met gangsters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |