SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
Hmjah die is ook pas echt 4 dagen uit ofzo, en nog minimaal een jaar in Alpha, genoeg tijd om korting te krijgen hahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Dazy gaat nog niet in de sale komen trouwens, dus daar hoeven we niet op te wachten aldus de dev.
Email gehad?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef STING het volgende:
Great, ik doe een aankoop, geld is van m'n rekening afgeschreven, maar de purchase is niet gemaakt.
Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
EVE Online in de flash sale. Super toffe MMO die het zeker waard is om voor 1.98 een hele maand uit te proberen!
Steam opnieuw starten, werkt 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef STING het volgende:
Great, ik doe een aankoop, geld is van m'n rekening afgeschreven, maar de purchase is niet gemaakt.
mja? ik hoor dat het superingewikkeld is.. en je moet dus per maand betalen om te kunnen blijven spelen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
EVE Online in de flash sale. Super toffe MMO die het zeker waard is om voor 1.98 een hele maand uit te proberen!
Dat kan ja, noemen ze plex, 1 plex is een maand spelen. Kost alleen wel een berg isk (ingame geld) dus voor een beginner niet echt op te brengen. Tenzij je 6 uur per dag Eve wil spelen om Eve te kunnen spelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?
Spel lijkt mij geweldig, maar ik ga echt niet maandelijks 15 euro betalen voor een game.
V.
Je kan gametime kopen met ingame geld, maar dat is niet een bedrag wat je in het begin binnen een paar uurtjes bij elkaar hebt. Dat kost je wel een flink aantal uren grinden en dat is eigenlijk zonde van je tijd vind ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?
Spel lijkt mij geweldig, maar ik ga echt niet maandelijks 15 euro betalen voor een game.
V.
In het begin is het ingewikkeld, maar het went vrij snel. Je moet alleen van een spel houden die je vrijwel meteen in het diepe gooit en je aan je eigen lot over laat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja? ik hoor dat het superingewikkeld is.. en je moet dus per maand betalen om te kunnen blijven spelen?
Same herequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Ame_thyst het volgende:
tutorial schijnt trouwens wel erg goed te zijn nu, toen ik het begon te spelen was het echt zo van, hier is je starter ship, succes
Het is iets wat moet klikken, je moet een ebetje je normale gameplayinstincten loslaten, doodgaan en experimentatie omarmen en met het spel gaan spelen voor het echt leuk wordt. Schijnt, want ik vind het kut, daarentegen vind ik FTL weer helemaal geweldig, heeft ergens dezelfde elementen (daarom worden ze allebei ook wel roguelike genoemd)quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Quotidien het volgende:
Wordt Binding of Isaac leuker naarmate je het meer speelt ofzo? Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle lof en hoge cijfers niet helemaal begrijp.
Aha. Maar gewoon even doorspelen dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is iets wat moet klikken, je moet een ebetje je normale gameplayinstincten loslaten, doodgaan en experimentatie omarmen en met het spel gaan spelen voor het echt leuk wordt. Schijnt, want ik vind het kut, daarentegen vind ik FTL weer helemaal geweldig, heeft ergens dezelfde elementen (daarom worden ze allebei ook wel roguelike genoemd)
Omerta is een turnbased strategy toch? Meer als Xcom.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
Omerta is vrij slecht las ik, iemand ervaring?
Soort Tropico maar dan met gangsters?
40 cent! bam!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef Beach het volgende:
Ik heb er eentje kunnen verkopen voor 30 cent vandaag. Wat de gek ervoor geeft he.
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Omerta is een turnbased strategy toch? Meer als Xcom.
¤1,07 is dan ook niksquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Quotidien het volgende:
1,07¤ aan een paar cards en items in 20 minuten ofzo..
Dat mensen dat kopen.
Nee, maar ik had niet verwacht überhaupt zo'n ding kwijt te raken en dit zijn er toch veel van 10 en 5 cent etc in 20 minuten.quote:
Wat heb je verkocht dan? Of heb je een stuk of 100 rares?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb met mijn Dota2 items trouwens zo'n 50 euro verdiend
Couriers verdien je lekker op. Lekker 5 euro en ik had die pudge hook van ti3 voor een euro of 10 verkochtquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat heb je verkocht dan? Of heb je een stuk of 100 rares?
Lees en huiver: http://www.rockpapershotg(...)ta-2-trading-market/quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:18 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb net al mn zeldzaam spul opgemaakt in van die recipesHad ik maar eerder geweten dat er een groepje randmongolen is dat geld betaalt voor die dingen.
Of gewoon nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Oke jongens stop met wat jullie aan t doen zijn en koop Guacamelee! op de humble store voor 3 euro......
Hmjah wil Blood Dragon wel, maar moet meer dan 50% off zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Far Cry 3 en Blood Dragon erbij. Ik mag nog 2 spellen kopen van mezelf
Alles onder 10 euro vind ik wel best.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah wil Blood Dragon wel, maar moet meer dan 50% off zijn.
Nog steeds jammer dat die 2 spellen een Uplay code hadden ipv een Steam code toen ik ze bij mijn videokaart kreeg...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Far Cry 3 en Blood Dragon erbij. Ik mag nog 2 spellen kopen van mezelf
Tjah, maar gegeven paard...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat die 2 spellen een Uplay code hadden ipv een Steam code toen ik ze bij mijn videokaart kreeg...
Welke items waren het? Zou zomaar kunnen dat elke van die drie items net zoveel waard waren als FC3quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Verbal het volgende:
Beste Steam-trade die ik ooit had was iemand die drie TF2-items wilde ruilen voor een fullprice game (FC3).
V.
Zelfde, zat te twijfelen over Dead Island maar toch niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
Nog niets van mijn gading gezien helaas.
op 0% staat hij echt uit hoor, op -x% zal hij gaan braken (volgens mij de dynamic brake, pin mij er niet op vast)quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind de throttle in Train Simulator maar raar, als ik 'm op 0% zet blijft hij accelereren, en daaronder (tot -100%) gaat het langzamer. Maar er is al gewoon een rem, dus hoe kan een motor op -80% van zijn capaciteit werken?
2 voor de prijs van 1!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef mschol het volgende:
[..]
op 0% staat hij echt uit hoor, op -x% zal hij gaan braken (volgens mij de dynamic brake, pin mij er niet op vast)
en die moet je dan in combinatie met de andere brakes gebruiken..
ik heb nog geen games gekocht... even getwijfeld over spore, maar toch maar niet gedaan, ik wil mijn wishlist verkleinen... dus hopelijk komen er nog wat games in de daily/flash sales
en ik ga alle games tot 2 euro nog even doornemen:
ja jammer is dat he, ik kon bij mijn mobo ook een paar spellen kopen via Uplay en dan de bon terug sturen naar MSI en dan zouden zij het geld terugstorten, niet gedaan puur omdat ik te lui was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat die 2 spellen een Uplay code hadden ipv een Steam code toen ik ze bij mijn videokaart kreeg...
Geen idee meer, en kan ze ook niet zien in mijn Market Transactions... Maar voor mij waren ze niet veel waard en die game vond ik een prima dealquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Welke items waren het? Zou zomaar kunnen dat elke van die drie items net zoveel waard waren als FC3
niet alleen veel sales achter elkaar, maar ook tegelijkertijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ook niet maar er zijn dan ook wel veel sales achter elkaar
Heel gaaf. Ik zeg, doen!quote:
lomp hakken. Die expansion heb ik niet, maar chiv. Is nice..quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:47 schreef Drankster het volgende:
chivalry cadeau gekregen van een huisgenoot
Bioshock Infinite qua verhaal geweldig, heerlijke unieke setting. Gameplay is niet echt een parel maar speelt ook lekker weg (al is maar 2 wapens mogen hebben beetje jammer) Maar moet het vooral van het verhaal hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn Bioshock Infinite en Dead Rising het geld waard?
Is het een compleet nieuw verhaal, of is het verbonden met de eerste twee?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Bioshock Infinite qua verhaal geweldig, heerlijke unieke setting. Gameplay is niet echt een parel maar speelt ook lekker weg (al is maar 2 wapens mogen hebben beetje jammer) Maar moet het vooral van het verhaal hebben.
is cs:go dan leuk? ben zelf niet zon cs fanquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef VelitoX het volgende:
Goed nieuws voor diegene die vorig topic cs:go wou kopen. Zit over The Wolf Among Us te denken.
ga niet spoiler en:Pquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is het een compleet nieuw verhaal, of is het verbonden met de eerste twee?
Verhaal is nieuw zitten wel wat links naar de vorige delen, vooral de pas uitgekomen dlc.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee niet gespeeld namelijk, maar dat is dus wel handig?
Nah is totaal niet nodig om Bioshock 1 en 2 te spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mooi. Ik wacht nog wel even tot 2 januari of hij nog eens goedkoper komt, anders haal ik die complete, want die is twee euro meer volgens mij dan Infinite en die krijg je er ook bij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nah is totaal niet nodig om Bioshock 1 en 2 te spelen.
Bioshock is net om 19.00 uit de daily gegooid... Was dus net al goedkoper.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mooi. Ik wacht nog wel even tot 2 januari of hij nog eens goedkoper komt, anders haal ik die complete, want die is twee euro meer volgens mij dan Infinite en die krijg je er ook bij.
als je CC hebt: $14,99 via amazon.comquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mooi. Ik wacht nog wel even tot 2 januari of hij nog eens goedkoper komt, anders haal ik die complete, want die is twee euro meer volgens mij dan Infinite en die krijg je er ook bij.
Ja, ik merkte het, dacht dat het van gister nog was. Maar is het niet zo dat er aan het einde ook een encore sale is?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bioshock is net om 19.00 uit de daily gegooid...
yup, maar de vraag is of hij daar wel tussen komt te staan... misschien komt hij nog terug als flash dealquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het, dacht dat het van gister nog was. Maar is het niet zo dat er aan het einde ook een encore sale is?
Heb helaas alleen PayPal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als je CC hebt: $14,99 via amazon.com
Bij dit soort grote sales vaak wel, en hij kan natuurlijk ook als flash langskomen ofzo. (Infinite was dus 7,49 daarnet).quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het, dacht dat het van gister nog was. Maar is het niet zo dat er aan het einde ook een encore sale is?
Oké, ik begrijp het. Thanksquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bij dit soort grote sales vaak wel, en hij kan natuurlijk ook als flash langskomen ofzo. (Infinite was dus 7,49 daarnet).
Hmjah ik vind um wel prima, maarja heb in het verleden dus ook teveel cs gespeeldquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
is cs:go dan leuk? ben zelf niet zon cs fan
Alsie in de aanbieding gaat, vast wel... Was laatst nog in een humble bundle overigens lol.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Verwachten jullie dat Garry's Mod nog iets van 2,50 gaat worden?
Als je nog geen Bioshock hebt gespeeld, altijd de eerste kiezen. De beste, namelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder jammer (en daardoor minder fijn spelen, en dat doe ik dus ook niet) dat je niet kunt zoomen met je aim.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
is cs:go dan leuk? ben zelf niet zon cs fan
altijd. die komt elke sale standaard voorbijquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Verwachten jullie dat Garry's Mod nog iets van 2,50 gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |