abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134499426

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken

Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

pi_134499443
As the title says :)
pi_134499532
Dazy gaat nog niet in de sale komen trouwens, dus daar hoeven we niet op te wachten aldus de dev.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134499599
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Dazy gaat nog niet in de sale komen trouwens, dus daar hoeven we niet op te wachten aldus de dev.
Hmjah die is ook pas echt 4 dagen uit ofzo, en nog minimaal een jaar in Alpha, genoeg tijd om korting te krijgen haha :).
pi_134499649
of gewoon kopen wanneer ie af is? :')
pi_134499660
Weet ook niet of die duurder wordt na de alpha, net als het minecraft model. heb er opzich wel interesse in al, wel leuk om development beetje te volgen, is alleen toch weer 23 euro :P
pi_134499856
EVE Online in de flash sale. Super toffe MMO die het zeker waard is om voor 1.98 een hele maand uit te proberen!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_134499919
Great, ik doe een aankoop, geld is van m'n rekening afgeschreven, maar de purchase is niet gemaakt.
pi_134499994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef STING het volgende:
Great, ik doe een aankoop, geld is van m'n rekening afgeschreven, maar de purchase is niet gemaakt.
Email gehad?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:16:10 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_134500030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
EVE Online in de flash sale. Super toffe MMO die het zeker waard is om voor 1.98 een hele maand uit te proberen!
Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?

Spel lijkt mij geweldig, maar ik ga echt niet maandelijks 15 euro betalen voor een game.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_134500058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef STING het volgende:
Steam opnieuw starten, werkt 9 van de 10 keer
pi_134500076
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:15 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Email gehad?
Nu zojuist. Uiteindelijk dus wel gelukt :)
pi_134500077
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
mja? ik hoor dat het superingewikkeld is.. en je moet dus per maand betalen om te kunnen blijven spelen?
There are only 151 Pokémon.
pi_134500198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Het schijnt dat je maandelijkse abbo's verder kunt afbetalen met in-game verdiende loot? Iemand ervaring mee?

Spel lijkt mij geweldig, maar ik ga echt niet maandelijks 15 euro betalen voor een game.

V.
Dat kan ja, noemen ze plex, 1 plex is een maand spelen. Kost alleen wel een berg isk (ingame geld) dus voor een beginner niet echt op te brengen. Tenzij je 6 uur per dag Eve wil spelen om Eve te kunnen spelen :P Mensen met een economische knobbel kunnen met de market ook veel verdienen maar een beginner zeker niet. Daarbij kan je ook geen zak kopen als je telkens al je isk moet uitgeven aan plex.
Maar zeker een mmo om eens geprobeerd te hebben, wat dat betreft een erg unieke game.
pi_134500353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Je kan gametime kopen met ingame geld, maar dat is niet een bedrag wat je in het begin binnen een paar uurtjes bij elkaar hebt. Dat kost je wel een flink aantal uren grinden en dat is eigenlijk zonde van je tijd vind ik.

Ik betaal maandelijks voor mijn game time maar haal game time codes bij Amerikaanse retailers. Dankzij de gunstige euro betaal ik dan uiteindelijk iets van 12 euro per maand :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

mja? ik hoor dat het superingewikkeld is.. en je moet dus per maand betalen om te kunnen blijven spelen?
In het begin is het ingewikkeld, maar het went vrij snel. Je moet alleen van een spel houden die je vrijwel meteen in het diepe gooit en je aan je eigen lot over laat.
pi_134500432
tutorial schijnt trouwens wel erg goed te zijn nu, toen ik het begon te spelen was het echt zo van, hier is je starter ship, succes :')
pi_134500497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Ame_thyst het volgende:
tutorial schijnt trouwens wel erg goed te zijn nu, toen ik het begon te spelen was het echt zo van, hier is je starter ship, succes :')
Same here :') Om 'verder' te gaan met de tutorial moest je ergens anders naartoe en ik had geen idee hoe ik daar moest komen :D

Tegenwoordig is de tutorial een stuk newbie vriendelijker geworden en krijg je behoorlijk wat geld en spullen om mee te beginnen.
pi_134500564
Voor de mensen die de Humble FX Pinball bundle hebben gekocht, 1 vd kastpacks (Star Wars Balance of the Force) die niet erbij zaten is nu 75% off (rest maar 50% :O )

Tuurlijk voor anderen ook interessant aangezien de basisgame natuurlijk free to play is :).
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:43:57 #19
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134501210
Wordt Binding of Isaac leuker naarmate je het meer speelt ofzo? Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle lof en hoge cijfers niet helemaal begrijp.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 20:44:30 #20
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134501231
Omerta is vrij slecht las ik, iemand ervaring?
Soort Tropico maar dan met gangsters?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134501366
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Quotidien het volgende:
Wordt Binding of Isaac leuker naarmate je het meer speelt ofzo? Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle lof en hoge cijfers niet helemaal begrijp.
Het is iets wat moet klikken, je moet een ebetje je normale gameplayinstincten loslaten, doodgaan en experimentatie omarmen en met het spel gaan spelen voor het echt leuk wordt. Schijnt, want ik vind het kut, daarentegen vind ik FTL weer helemaal geweldig, heeft ergens dezelfde elementen (daarom worden ze allebei ook wel roguelike genoemd)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:59:24 #22
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134501957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het is iets wat moet klikken, je moet een ebetje je normale gameplayinstincten loslaten, doodgaan en experimentatie omarmen en met het spel gaan spelen voor het echt leuk wordt. Schijnt, want ik vind het kut, daarentegen vind ik FTL weer helemaal geweldig, heeft ergens dezelfde elementen (daarom worden ze allebei ook wel roguelike genoemd)
Aha. Maar gewoon even doorspelen dan.
Tevens Train Simulator gekauft. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_134502362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
Omerta is vrij slecht las ik, iemand ervaring?
Soort Tropico maar dan met gangsters?
Omerta is een turnbased strategy toch? Meer als Xcom.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134503369
Die Steam Trading Cards zijn ook helemaal dood na de hype van afgelopen zomer volgens mij. Ik probeer wat setjes bij elkaar te krijgen maar ik raak die dingen aan de straatstenen niet meer kwijt.
pi_134503588
Ik heb er eentje kunnen verkopen voor 30 cent vandaag. Wat de gek ervoor geeft he.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')