SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ze gaan oldtimers belasten, daar gaan ze goud geld mee ophalenquote:
Dat kan toch nietquote:
True that.quote:
Je TT welquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan toch nietWant dan zit ie niet in de reeks.
[..]
True that.
Ja, ik faal hard, maar dat is geheel in de lijn der verwachting.quote:
Ctrl-Vquote:
Vrouwen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:56 schreef alors het volgende:
Ik vind haar nou niet echt model/miss-waardig
2 Centrale Verwachting?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, ik faal hard, maar dat is geheel in de lijn der verwachting.
Ik bedoelde die blonde waar ze eerst mee praten he. niet dat meisje wat daar zat.quote:
2 complete vaal. Ofzo.quote:
Sander is 1.96quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
Ja ik weet wie het zegt, maar.....wat is Ramon klein
Ah, jij gaat veel naar meets en iedereen kent jou dus en je bent klein?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
Ja ik weet wie het zegt, maar.....wat is Ramon klein
Sowieso moeten vrouwen meteen oordelen en hun mening laten gelden over andere vrouwen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoelde die blonde waar ze eerst mee praten he. niet dat meisje wat daar zat.
Nou ik heet geen Uccie omdat ik 2.10m benquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, jij gaat veel naar meets en iedereen kent jou dus en je bent klein?
Oh ja wacht, alleen mannen mogen dat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sowieso moeten vrouwen meteen oordelen en hun mening laten gelden.
Jij bent vroeger kapot geschopt danquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik heet geen Uccie omdat ik 2.10m ben
Neu, maar vrouwen zijn direct zo hatelijk tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ja wacht, alleen mannen mogen dat.
Twerken voor de jury.quote:
Nee juist niet toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij bent vroeger kapot geschopt dan
misschien dat het straks minder wordt als ie papa isquote:
Veel schoppen = in de lengte groeienquote:
Moet ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:59 schreef alors het volgende:
Die winnares vond ik wel een omgebouwde kijken, zoveel plamuur.
Die last christmas meisje was de leukstequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:59 schreef alors het volgende:
Die winnares vond ik wel een omgebouwde kijken, zoveel plamuur.
Ja, die heb ik dus niet gehad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Veel schoppen = in de lengte groeien
Geen negers meer in het spelquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
zwarte vrijstelling.. iets nieuws in WIDM![]()
racistisache naam btw
Shitquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wel juist, de neer krijgt de vrijstelling.
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
Olie wint, hoor ik net! Gefeliciteerd!
Ja, 6 minuutjes rust was goed. Keek even naar ouwe posts van Michiel & Gerard.quote:
Ik had toen straks ff een dutje van 2 uur gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, 6 minuutjes rust was goed. Keek even naar ouwe posts van Michiel & Gerard.
Nee, veel plezierquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey, wat gemist?
Tevens ga ik zo weer, VI enzo
Komt na dit nummer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Hoe laat was de tussenstand er gisteren?
Half 9 vlak voor eindequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Mascleta het volgende:
half 9quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Mascleta het volgende:
VIquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey, wat gemist?
Tevens ga ik zo weer, VI enzo
MD spelerquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hè, azijn?quote:
Je kan hem ook opsturen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
Jammer dat het huis zo ver weg is, anders had ik goede Paint gemaakt en door de brievenbus gegooid
wie is dit?quote:
Het zuurste zuurtje van Fokquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
azijn is voor noobs, alleen citroenen voor mij
Geen idee.quote:
Is ook maar een matig nummerquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
Noou, iedereen gaat uit het dak daar
Neem nog een slokjequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
2 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alweer? voor mn gevoel is die net bevallen
Vorig jaar ook niet zo. Zelfs niet bij echte dans en springnummers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
zou juist treurig zijn als ze dat daadwerlelijk gingenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
Het komt ook gewoon niet zo over als je er bij staat. Zij staan in het huis en jij buiten. Interactie is wat matigjes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet zo. Zelfs niet bij echte dans en springnummers.
Snap wel waarom ze het rond de kerst doen natuurlijk maar, ik denk dat je in de zomer 10x meer sfeer krijgtquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet zo. Zelfs niet bij echte dans en springnummers.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen ze eigenlijk nog die singalong waarbij iedereen zoveel mogelijk herrie moet maken? En zo ja, hoe laat?
Was toch alleen in Eindhoven? Initiatief van Philips dacht ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen ze eigenlijk nog die singalong waarbij iedereen zoveel mogelijk herrie moet maken? En zo ja, hoe laat?
Brabantquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef zeefje het volgende:
Eindhoven gingen ze uit hun dak. Jeusus maar das ook Brabant dan
Daar hoef je dan ook alleen maar Alaaf te roepen en die gaan los.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef zeefje het volgende:
Ik dacht ook in Leidenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was toch alleen in Eindhoven? Initiatief van Philips dacht ik.
Ik denk het niet. Anders was Hey al wel gedaan. Vorig jaar (of 2011) was Het 1x per dag om en nabij 20uquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef zeefje het volgende:
Mooi tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar hoef je dan ook alleen maar Alaaf te roepen en die gaan los.
Ik had een foto die beter is, maar die laadt niet goedquote:
Ik heb echt een hekel aan haarquote:
Hoe kun je de mooiste vrouw op aarde nou hatenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan haar
Nope, ff uploaden naar imgurquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
O wacht, nu doet ie het![]()
[ afbeelding ]
Beetje jammer van die boobjob wel, bit too much.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kun je de mooiste vrouw op aarde nou haten.. je bent niet goed in je hoofd
Nou inderdaad en het is langer licht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap wel waarom ze het rond de kerst doen natuurlijk maar, ik denk dat je in de zomer 10x meer sfeer krijgt
Maar ook wel bloedheet in de volle zon achter zoveel glas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad en het is langer licht.
2.438.385quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Mascleta het volgende:
nieuwe tussenstand zal wel binnen nu en 10 minuten komen. Gokje?
Airco...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook wel bloedheet in de volle zon achter zoveel glas.
Aan de andere kant, dat houdt ze in Kenia ook niet tegen.
Preciesquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook wel bloedheet in de volle zon achter zoveel glas.
Aan de andere kant, dat houdt ze in Kenia ook niet tegen.
correctquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Was dit nou Miley Cyrus?Was de eerste keer dat ik hem hoorde.
Ik zet in op 1.950.000quote:
Feel the love generatie!quote:
Dat is Miley niet joh, dat is een andere zangeres, ze hebben haar alleen gebruikt vanwege haar bekendheidquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Was dit nou Miley Cyrus?Was de eerste keer dat ik hem hoorde.
Jajaja, whatever. Kutplaat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is Miley niet joh, dat is een andere zangeres, ze hebben haar alleen gebruikt vanwege haar bekendheid
Dank je welquote:
Moet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
fris en fruitig en opgetut
en eigenlijk een beetje moe...
Moet ik nog gaan stappen ook
quote:
Ja ik word meegesleeptquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet?
Ik had dat gister.. was pas om 03.00 thuis waren nog op stap geweest en moest er vanochtend om 7 uit ..
Hebben goeie nummers gemaakt, Lovely Allen bijvoorbeeldquote:
Experimenteel wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben goeie nummers gemaakt, Lovely Allen bijvoorbeeld
Tuurlijk wel! Diarree tsunami!quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind een nummer met de titel tsunami überhaupt geen nummer om theme te zijn voor het goede doel..
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind een nummer met de titel tsunami überhaupt geen nummer om theme te zijn voor het goede doel..
Groetjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:23 schreef Mascleta het volgende:
Ik ben er gelijk weg van. Eerst langs een verjaardag en daarna een nachtje werken in de plaatselijke discotheek.
Tot morgen.
Rock you like a hurricane is soms ook wel ongepast jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Like A Hurricanequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rock you like a hurricane is soms ook wel ongepast ja
Hurricane van Bobquote:
Origineel uit Rock Of Ages is beter.quote:
quote:
Of hoog.. want dan doneren veel mensen en als je dan niet mee doet val je buiten de groep, social pressure allesquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze die tussenstand zouden beinvloeden zouden ze m juist verlagen zodat het minder lijkt op te brengen dan het jaar ervoor, dan doneren er meer mensen enz enz
Hooizolder?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:23 schreef Mascleta het volgende:
Ik ben er gelijk weg van. Eerst langs een verjaardag en daarna een nachtje werken in de plaatselijke discotheek.
Tot morgen.
Kuddevolkquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of hoog.. want dan doneren veel mensen en als je dan niet mee doet val je buiten de groep, social pressure alles
Dat snap ik ook welquote:
Het origineel is van Glee toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Origineel uit Rock Of Ages is beter.
Uit eerbiedquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom jat iedereen de liedjes van Glee?!
Wat ga jij nou weer doenquote:
Is toch weer 5 bier.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zeker later nog wel draaien.. ALS JULLIE AL SLAPEN .. HA! kut kinders lekker voor je!
Kut Giel
twitter:MexiBakkerNL twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 20:32:18WOW WOW WOW WAT EEN TUSSENSTAND WAT EEN TUSSENSTAND!!!! #3fm #SR13 reageer retweet
Wie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
Dennis Weening...dan liever Evi Hansen!
Verkapte Twitter plug postquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:MexiBakkerNL twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 20:32:18WOW WOW WOW WAT EEN TUSSENSTAND WAT EEN TUSSENSTAND!!!! #3fm #SR13 reageer retweet
In bed heb ik liever Evi, maar bij SR in het huis Dennis inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
Dennis Weening...dan liever Evi Hansen!
uh, okéquote:
twitter:FritsFlits twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 20:34:07Zo, vanavond even lekker poepstampen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:36 schreef alors het volgende:
twitter:FritsFlits twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 20:34:07Zo, vanavond even lekker poepstampen. reageer retweet
twitter:FritsFlits twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 20:34:07Alors, je was geweldig vannacht
reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja daarom ken ik niemand anders. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |