SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
quote:
aka razende apenaidsquote:
Frans Bauer is ook een toffe gast.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is best een toffe gast, maar die muziek
En covert Rammstein als een baas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frans Bauer is ook een toffe gast.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen ruikt de kamer naar wierrook
quote:
De burgemeester is dik ja.quote:
Leuk is ie he?quote:
Gewoon een zeiknummer, als Train het had gemaakt had jij het ook kut gevonden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk is ie he?
Maar ik snap echt niet waarom je zo'n hekel aan dat nummer hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een zeiknummer, als Train het had gemaakt had jij het ook kut gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef alors het volgende:
Zij is een beetje de vrouwelijke (niet echt maarja) Chad Kruger hoe ze zingt, het nummer is alleen beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kan niet achterblijven natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Jezus Mexicano, moet je weer aan je postaantal werken?![]()
Heb je trouwens geen vrij van school?
Jawel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Jezus Mexicano, moet je weer aan je postaantal werken?![]()
Heb je trouwens geen vrij van school?
Is ook niks mis meequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel.
En hoezo moet ik aan mijn postaantal werken?Tis toch mooi dat iemand dit topic in leven houdt?
Ja, anders valt 't dood.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel.
En hoezo moet ik aan mijn postaantal werken?Tis toch mooi dat iemand dit topic in leven houdt?
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Continu melden wat je aan het doen bent +erachter.
Ik word dan weer wat minder vrolijk als ik op 1 sta in de dagcijfers met 500+ postsquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is ook niks mis meeZie het als een compliment
who cares?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word dan weer wat minder vrolijk als ik op 1 sta in de dagcijfers met 500+ posts
Dan zijn ze meer kwijt dan 3 jaar terug denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:56 schreef alors het volgende:
Voor elke post van Mex doneert PSV 1 cent.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zijn ze meer kwijt dan 3 jaar terug denk ik
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word dan weer wat minder vrolijk als ik op 1 sta in de dagcijfers met 500+ posts
Ik zou springen als ik jou wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou springen als ik jou wasDoe eens niet zo gemeen tegen mij joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo was het niet bedoeldquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen tegen mij joh.
Als het 1 euro per post zou zijn zou dat wel lukken denk ik. Als ik zo door blijf posten haal ik de 3x posts wel deze week.quote:
Met 1,52% van totaal aantal posts. (38568)quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sta nu wel achter op Dago, dat ga ik niet meer inhalen denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:00 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Met 1,52% van totaal aantal posts. (38568)
Wat een rancune deze opmerkingquote:
Treurig jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef richolio het volgende:
13 jarig cocaine smokkelend meisje.Vaginaal ingebracht
Beter had ze het anaal ingebracht jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef richolio het volgende:
Niet zo handig nee, In een volwassen persoon past veel meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef richolio het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, maar wel als iemand het nadoet.
Door de mand gevallen bij een 100% controle.. dus de douane mag bij kinderen van 13jaar..........quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef richolio het volgende:
Ga je je nu laten omscholen naar een douanebeambte ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Door de mand gevallen bij een 100% controle.. dus de douane mag bij kinderen van 13jaar..........![]()
![]()
Ad van de Berg wil nu bij de douanequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Door de mand gevallen bij een 100% controle.. dus de douane mag bij kinderen van 13jaar..........![]()
![]()
Nee.. ik had al vliegangst......... en geen kinderen...........quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je je nu laten omscholen naar een douanebeambte ?
Ja, WTF.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viva la Vida van Gavin DeGraw?
Gewoon al pompend fietsen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
M'n fietsband plakken kan ik ook al niet
Ik eet enkel kinderen... verder heb ik er niets mee..quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op Schiphol kindertjes fouilleren hoor, hoef je niet voor te vliegen
Jaquote:
Jij zou betalen om 'm níet te horen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Viva La Vida aanvragen
En er nog geld voor betalen ookzaadplaat
Ik haal wel een wiel van m'n mountainbike en pleur die aan m'n fietsquote:
Dat is zo kut hequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
OOOOOOOOooooooooooooooooh OOOOOOOOooooooooooooooooooooh
Heb je een noodband? Dat komt dan goed uit! Kan ik toch m'n fiets nog gebruiken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:09 schreef Mirjam het volgende:
zelfs het glazen huis is niet veilig voor de noodband
Terecht wel...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij zou betalen om 'm níet te horen.
Nee, die hebben een cover gedaan.quote:
van alle markten thuis deze deernequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je een noodband? Dat komt dan goed uit! Kan ik toch m'n fiets nog gebruiken.
Als ik het geld had zou ik 1 miljoen geven voor een Coldplay vrije Serious Request (op Yellow, Violet Hill en God put a smile opun your face na)quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij zou betalen om 'm níet te horen.
Even quotenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
Een Noord-Koreean.quote:
Poliepen op m'n trommelvliesquote:
quote:
Whehe dit jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooie avonden mee gehad met dat spul!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit Tequila gedronken.[ afbeelding ]
Wat vind jij lekker dan?quote:
Wel Rakiquote:
Jouquote:
Maar dat wist ik al SC. Ik ben ook lekker. Beetje olijfolie erbij.quote:
Ik zei niet dat er alcohol in hoefde te zitten.quote:
Oh dan koffie, thee, water, heel saai enzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er alcohol in hoefde te zitten.
Dat wordt nooit wat tussen ons dan...quote:
Ik heb nog Liefmans liggen hier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan koffie, thee, water, heel saai enzo
Als ik wel drink is het een wijntje, of een Liefmans, of een cosmo ofzo
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wordt nooit wat tussen ons dan...
Werd het toch al nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wordt nooit wat tussen ons dan...
Ja ik ook....quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog Liefmans liggen hier.
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 16:13:23Giel zegt ook al telkens in de chat dat die esrp het antem vind... jammer genoeg reageer retweet
Esrp?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:21 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 16:13:23Giel zegt ook al telkens in de chat dat die esrp het antem vind... jammer genoeg reageer retweet
Ik denk dat het 'poep' moet zijn. Je kan toch niet altijd blijven eten.quote:
80% komt niet uit Frieslandquote:
Doet me denken aan schaatswedstrijden.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Leeuwarders zingen liever het Wilhelmus, echt rebels.
Ik vond deze clip wel leuk, toen TMF nog bestond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:24 schreef Lamabal het volgende:
GODVER, Niet de goede Jack johnson.((
ohquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:24 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er goede nummers van hem dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:24 schreef Lamabal het volgende:
Heerenveen =/= Leeuwardenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:24 schreef Mascleta het volgende:
Niemand zingt mee. Als je bij SC Heerenveen door het volkslied heen gaat zingen in het uitvak zijn die Friezen opeens verbolgen. Zing dan ook mee!
Nee.. dan stuur ik liever een smsje...quote:
Vraag dan gelijk ff waar mijn riekwestje blijftquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee.. dan stuur ik liever een smsje...
Daar heb je een goed punt.quote:
Of beter.. wat is je nr?quote:
Frysk Folksliet. Toetertjes alles.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat willen jullie als anthem dan? Tsunami?
Een Jordy van Loontjequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Even een poll maken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Ja maar Schubbekuttenveen ligt zo ver weg... en enkel een belletje bij je doen rinkelen, is nou ook niet iets waar je echt voldaan op terugkijkt...quote:
Als ze dat nou van te voren doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
EXTRA BRIEVENBUS http://instagram.com/p/iJgSIftphy/#
Dat zei hij niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Mascleta het volgende:
Het belangrijkste is dat niemand gaat doden.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
EXTRA BRIEVENBUS http://instagram.com/p/iJgSIftphy/#
quote:
Multitaskende vrouwen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
wat een kutkind met die capuchon en zijn kauwgomkauwende kutbakkes
doe maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of het het nouof
moet vinden.
Het begint hier nu te schemeren..quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef tralalala het volgende:
Het is al donker daar in het hoge noorden?
Nee, maar op tv lijkt het altijd donkerder.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef tralalala het volgende:
Het is al donker daar in het hoge noorden?
Dit jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
proberen te camoufleren dat er maar 10 kinderen voor het podium in heerlen staan
een vierde ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:42 schreef Muto het volgende:
Ik verwacht nog een derde brievenbus dit jaar.
Ik hoopte echt dat Roos met die molenwiek move één van die kinderen op het hoofd zou rammen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
proberen te camoufleren dat er maar 10 kinderen voor het podium in heerlen staan
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga even mn sushi ophalen, latersss
VOOR DE JEUGD VAN TEGENWOORDIGquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hebben we geen applaus smiley?
En doe maar klappen met je kutje doe maar klappen met je kut.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VOOR DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
Ik kijk met radiostream aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef rubbereend het volgende:
update op de stream terwijl en de brievenbus bijgemaakt wordt en er een band komt spelen
ja echt iddquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef rubbereend het volgende:
update op de stream terwijl en de brievenbus bijgemaakt wordt en er een band komt spelen
ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk met radiostream aanZie wel updates maar hoor muziek.
Jawel, maar deze duren 20 minuten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:46 schreef rubbereend het volgende:
kunnen die updates niet gewoon als de reclame begint?
tijd voor meer reclame dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, maar deze duren 20 minuten.
Komt door Nederland 1quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ze vaker gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En doe maar klappen met je kutje doe maar klappen met je kut.
Als 16 jarige was ik bij één van hun concerten
Verreweg het beste nummer waar Beyonce een bijdrage aan heeft geleverd.quote:
Ze hebben net gespeeld.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Snowballed het volgende:
Oh maar Rigby wacht nog wel ff tot na de hupdeet...
Basisschooltijd ditquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verreweg het beste nummer waar Beyonce een bijdrage aan heeft geleverd.
Partyquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verreweg het beste nummer waar Beyonce een bijdrage aan heeft geleverd.
RAAARRRRRRRquote:
End of Time vind ik minder, Party ken ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
End of Time vind ik minder, Party ken ik niet.
Ja gegoogled ken ik dus nietquote:
toch jammer dat ze niet steeds die gebruikenquote:
Je kunt klikken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja gegoogled ken ik dus niet
Ik wil liever in de auto ter waterquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Mascleta het volgende:
onderwaterfietsen! Dat lijkt mij echt tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |