SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn, ik zou me er wel ietwat voor schamen ja. Maar verder lees ik dat soort boeken niet. Het vunzigste boek dat ik ooit heb gelezen was 11 minuten van Paolo Coelho.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat soort boeken niet te lezen wanneer andere kunnen zien dat je dat leest?
Ik zou dat soort boeken overal kunnen lezen, behalve in de buurt van m'n familie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik zou me er wel ietwat voor schamen ja. Maar verder lees ik dat soort boeken niet. Het vunzigste boek dat ik ooit heb gelezen was 11 minuten van Paolo Coelho.
Ja doei. Ben geen Angarali.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oyle denilmez, obesita denilir. Biraz uyum sagla.
simit van rdam?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef MaidensTower het volgende:
Bir kilo verdim. Kutlamam lazım. Haftaya enerji ve motivasyon olsun
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:37 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga thee drinken en vijgenkoekjes eten bij Simit Sarayı hihi
Aangezien ze in DH woont waarschijnlijk Simit Sarayi in DH.quote:
Shoppen en geen geld hebben voor trein? Doe je goed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga vanavond naar Rotterdam shoppen met een vriend. Hij komt me straks ophalen. Geen geld voor trein hihi
Ik ga hem assisterenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Shoppen en geen geld hebben voor trein? Doe je goed.
was daar netquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga vanavond naar Rotterdam shoppen met een vriend. Hij komt me straks ophalen. Geen geld voor trein hihi
Hadi ya laquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja doei. Ben geen Angarali.
Sorun yok kardes. Birazdan yemek veriliyor. Sarmalar, etler, pirincler beni bekliyor.
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
ojoooo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.
Ik heb sinds oktober 2011 niet gewerkt. Dus ik tel nu nog centjes. Die TV ga ik met mijn eerste salaris kopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.
Maakt hun redenen hierachter wat uit als jij daar anders over denkt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het opvallend dat de turkse heren hier zo'n groot probleem maken om dat rood h&m jurkje. Ik las net een opmerking dat een turkse vriend zulk soort jurkjes niet fijn zou vinden. Is dit omdat het jurkje misschien trashy oogt of is het voor jullie te bloot? Oprechte vraag aan de (turkse) mannen trouwens
Die jurk oogt niet trashy, best een leuke jurk, alleen ongeschikt als werkkleding. En ongeschikt omdat te bloot, ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het opvallend dat de turkse heren hier zo'n groot probleem maken om dat rood h&m jurkje. Ik las net een opmerking dat een turkse vriend zulk soort jurkjes niet fijn zou vinden. Is dit omdat het jurkje misschien trashy oogt of is het voor jullie te bloot? Oprechte vraag aan de (turkse) mannen trouwens
Als m'n partner zich graag zo wil kleden (en het haar ook goed staat), wie ben ik dan om dat te verbieden? Ik zou juist trots op haar zijn dat het haar goed staat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Oké. Ik zou het niet doen, maargoed is jouw geld.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb sinds oktober 2011 niet gewerkt. Dus ik tel nu nog centjes. Die TV ga ik met mijn eerste salaris kopen
Zo'n jurk lijkt mij meer iets als avondjurk, zo iets dragen naar je werk terwijl het totaal onnodig is, no thanks jeff. En verder qua kledingvoorschriften ben ik van mening dat iemand die het niet met mij eens zou zijn daarover het niet zo lang met mij zou uithouden tot een huwelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom ga je een tv kopen voor je ex?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb sinds oktober 2011 niet gewerkt. Dus ik tel nu nog centjes. Die TV ga ik met mijn eerste salaris kopen
Waar vroeg iemand of jij dat wilde doen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oké. Ik zou het niet doen, maargoed is jouw geld.
Doe es plaatje wat jij geschikt vindt als kleding.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:22 schreef expans het volgende:
[..]
Zo'n jurk lijkt mij meer iets als avondjurk, zo iets dragen naar je werk terwijl het totaal onnodig is, no thanks jeff. En verder qua kledingvoorschriften ben ik van mening dat iemand die het niet met mij eens zou zijn daarover het niet zo lang met mij zou uithouden tot een huwelijk.
En ik ben best strict met zulke dingen ja, sevmem dar pantalon felan
Ik vind strakke broeken ook niets, te krap bij m'n geslachtsorgaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:22 schreef expans het volgende:
[..]
En ik ben best strict met zulke dingen ja, sevmem dar pantalon felan
Omdat ze 'm dankbaar is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je een tv kopen voor je ex?
Ah zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ze 'm dankbaar is.
R&P / Cadeau aan ex. Doen of niet?.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Schrijf een mooie brief waarin je je dankbaarheid uit, dat lijkt me een veel beter kado. En mocht je per sé een financiële bijdrage willen geven omdat hij jou zo ondersteund heeft, wacht dan tot hij kinderen heeft en doe een donatie op een spaarrekening voor hen of iets dergelijks.
Giyme demem maar ik zou wel zeggen dat ik er niet gecharmeerd van ben. Maargoed zo'n high class ''prenses'' type past sowieso niet bij mijquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe es plaatje wat jij geschikt vindt als kleding.
Sen karisma istersen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar vroeg iemand of jij dat wilde doen?
Andere uiterste van mij dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef expans het volgende:
[..]
Giyme demem maar ik zou wel zeggen dat ik er niet gecharmeerd van ben. Maargoed zo'n high class ''prenses'' type past sowieso niet bij mij. Tenzij ik getrouwd ben dan /slap /slap yesilcam stijl.
Ik hou ook niet van erg bloot, maar ik ben dan wat ouder en vind dat niet meer zo passen. Rokje boven de knie vind ik wel kunnen, maar dan meer op het strand/op vakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef expans het volgende:
[..]
Giyme demem maar ik zou wel zeggen dat ik er niet gecharmeerd van ben. Maargoed zo'n high class ''prenses'' type past sowieso niet bij mij.
Ik kan geen plaatje plaatsen, gewoon normaal, niet dat ¤¤¤¤¤-spul wat je ziet bij allochtonen of acik sacik. En acik sacik is voor mij al een rokje boven de knie, maar dat komt omdat ik dat soort kleding niet gewend ben.
Als ik mezelf zo bekijk zou je denken dat ik een imam ben
Bilmem. Wel een gelovig persoon.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van erg bloot, maar ik ben dan wat ouder en vind dat niet meer zo passen. Rokje boven de knie vind ik wel kunnen, maar dan meer op het strand/op vakantie.
Wil je een dame met hoofddoek?
Mijn mening:quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:33 schreef expans het volgende:
Ik vind het gewoon ayip, ongepast in sommige situaties (bv als ik naar m'n opa/oma ga oid en dat m'n vrouw dan in een mini rok voor ze staat).
Wat is er mis met kadin?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca is een damesmeisje, geen kadin, kadin!
Dat is het andere uiterstequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:33 schreef expans het volgende:
[..]
Bilmem. Wel een gelovig persoon.
Kan ze mij ook corrigeren als ik fouten maak of cuma dreig te missen
Ik vind het gewoon ayip, ongepast in sommige situaties (bv als ik naar m'n opa/oma ga oid en dat m'n vrouw dan in een mini rok voor ze staat).
Eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn mening:
Ayip? Nee.
Ongepast? Ja.
Vandaar dat alles afhankelijk is van de context.
Oh ja, eeuwenoude preutse gebladibladibla.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In mijn beleving is er wel een verschil tussen kiz (meisje) en kadin (vrouw).
Nog steeds ja, locatie maakt niet uit want dan is het gewoon een farce imo. Het moet uit d'r zelf komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met kadin?
[..]
Dat is het andere uitersteStel ze draagt een rokje als jullie op vakantie zijn in Cuba, waar een heeeeeeeeele andere mentaliteit heerst qua bloot gekleed en geen hond je aankijkt, zou je dan nog zeggen, nee dat rokje net boven de knie kan niet?
Bij 'ayip' moet ik denken aan 'schande'.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef expans het volgende:
Ayip / ongepast is ongeveer hetzelfde denk ik.
Maar kijk, je moet ook context checken, als je familie 'modern' is dan kan het gewoon. Maar ik (njah opa) heb familievrienden die niet naar de bruiloft van hun kleindochters gingen omdat het muzikli was.
Het is een geweldige man maar oldschool / haci (hemserimiz). Hij zei van bana yakismaz, doe maar zonder mij wanneer ik in Turkije ben.quote:
Ik werd ook maar door m'n achterneven op dat verschil geattendeerd toen ik "güzel kiz" zei...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, eeuwenoude preutse gebladibladibla.
Het ging me niet eens om de jurk an sich, maar om de manier waarop ze zich voor haar werk, in een elektronicazaak nota bene, presenteert als lustobject (dit sowieso ongeacht de context), ''voor de omzet''. Of zoals ze zei, ''Sex sells''.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Je hoort in een discussie ook geen ezel te zeggen, maar daar houdt ook niet iedereen zich aan, he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
In de Turkse cultuur hoor je jonge ongetrouwde meisjes niet aan te spreken met 'kadin'. Dat is algemene etiquette..
Omdat iedereen denkt dat die meiden nog maagd zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
In de Turkse cultuur hoor je jonge ongetrouwde meisjes niet aan te spreken met 'kadin'. Dat is algemene etiquette..
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hoort in een discussie ook geen ezel te zeggen, maar daar houdt ook niet iedereen zich aan, he?
Of eigenlijk: omdat iedereen hoopt dat die meiden nog maagd zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat iedereen denkt dat die meiden nog maagd zijn?
Alakaya maydonoz. Jij vraagt wat er mis is met 'kadin' en ik geef antwoord. Dat mijn antwoord jou niet bevalt is dan pech hebben, dan had je eerder moeten zeggen dat het je niks kon schelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hoort in een discussie ook geen ezel te zeggen, maar daar houdt ook niet iedereen zich aan, he?
Ben jij IRL ook zo'n zeikwijf?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alakaya maydonoz. Jij vraagt wat er mis is met 'kadin' en ik geef antwoord. Dat mijn antwoord jou niet bevalt is dan pech hebben, dan had je het eerder moeten zeggen dat het je niks kon schelen.
Puhaha her boku karistiran sensin sonra kizanda sensin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij IRL ook zo'n zeikwijf?Ga je in een hoekje staan janken als je je zin niet krijgt?
Zeikwijven die niet weten waar ik op doel en een statement proberen te makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dul kadinlar die haten op kizlar.
Ga even wat eten, je komt zo obstinaat over.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puhaha her boku karistiran sensin sonra kizanda sensin.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij IRL ook zo'n zeikwijf?Ga je in een hoekje staan janken als je je zin niet krijgt?
Boehoee hoor ik daar je menopauze aankomen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeikwijven die niet weten waar ik op doel en een statement proberen te maken![]()
Ga fietsen Borte.
Klopt, dat is ook wel duidelijk. Maar mijn vraag is niet context gerelateerd. Op die mango jurk werd positief gereageerd vergeleken met de iets kortere h&m jurk. Later werd er iets gezegd in de trant van "een turkse man zal dat niet fijn vinden ". Daarom kreeg ik het idee dat het met blootheid te maken had.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ging me niet eens om de jurk an sich, maar om de manier waarop ze zich voor haar werk, in een elektronicazaak nota bene, presenteert als lustobject (dit sowieso ongeacht de context), ''voor de omzet''. Of zoals ze zei, ''Sex sells''.Heb je dan niet eens een klein beetje eigenwaarde of wat? En dan helemaal blij dat de directeur het een prima idee vindt. Nee, duh.
Of van die non-users die zelf nooit een gesprek of discussie aangaan maar wel als een bitch gaan zitten cheerleaden en een smiley one-liner ingooien bij iedere bok.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die persoonlijk gaan worden wanneer ze zich niet staande kunnen houden in een inhoudelijke discussie.![]()
Heeft Che_ ook wel eens last van wanneer het onderwerp Turken/Koerden en hun oorsprong is.
Ik heb geen idee om welke jurk het gaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook wel duidelijk. Maar mijn vraag is niet context gerelateerd. Op die mango jurk werd positief gereageerd vergeleken met de iets kortere h&m jurk. Later werd er iets gezegd in de trant van "een turkse man zal dat niet fijn vinden ". Daarom kreeg ik het idee dat het met blootheid te maken had.
Zoals jij een kont heb mogen groeien? No thanks sugar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of van die non-users die zelf nooit een gesprek of discussie aangaan maar wel als een bitch gaan zitten cheerleaden of een smiley one-liner ingooien bij iedere bok.
Grow some personality.
Hmmm... Er wordt altijd over één turkse cultuur gesproken, maar grappig dat we allemaal toch zo van elkaar verschillen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef expans het volgende:
Ayip / ongepast is ongeveer hetzelfde denk ik.
Maar kijk, je moet ook context checken, als je familie 'modern' is dan kan het gewoon. Maar ik (njah opa) heb familievrienden die niet naar de bruiloft van hun kleindochters gingen omdat het muzikli was.
Wie zijn die stille bitches dan? Benoem ze even, heb wel zin in blablablalblalbl.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo gemeen? Jij bent vermakelijk. Valt het je niet op dat ik vaker post sinds jij hier bent. Seriously, heb liever jou dan stille bitches zonder persoonlijkheid die alleen kunnen toejuichen.
Sen hep varol ambi. <3
Is toch duidelijk liefiee. Benim soylememe gerek yokquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie zijn die stille bitches dan? Benoem ze even, heb wel zin in blablablalblalbl.
Cici?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ho, er zijn grenzen. Lieffie is wel
Oh god, moet denken aan hoe mijn zusje haar man noemtquote:
Één cultuur maar verschillende manieren met hoe je ermee omgaat denk ik. We zijn divers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmmm... Er wordt altijd over één turkse cultuur gesproken, maar grappig dat we allemaal toch zo van elkaar verschillen.
Succes. Ondanks alle irritaties kan ik met oprecht zeggen dat jij voor mij ver boven bepaalde users staat die mij net zo min mogen als jij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh god, moet denken aan hoe mijn zusje haar man noemtKreeg dan altijd zelfmoordneigingen.
Mijn verslag is klaar, mijn avond kan beginnen. Bedankt voor vermaak, volgende keer even langer door, vind ik leuker!
Die tweede is wat mij betreft weinig mis mee, maar dan nog, niet voor je werk/in een elektronicazaak. Naar een bruiloft zou ik het oké vinden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
h&m:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1RV_0138_004R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.15]&set=key[width],value[4249]&set=key[height],value[4969]&set=key[x],value[508]&set=key[y],value[142]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
mango:
[ afbeelding ]
Die tweede kan prima voor je werk, afhankelijk van je functie...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die tweede is wat mij betreft weinig mis mee, maar dan nog, niet voor je werk/in een elektronicazaak. Naar een bruiloft zou ik het oké vinden.
Wat ga je lezen? Nog enige tips (iets wat een man ook zou kunnen lezen)?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Succes. Ondanks alle irritaties kan ik met oprecht zeggen dat jij voor mij ver boven bepaalde users staat die mij net zo min mogen als jij.Misschien daarom dat onze botsingen vaak uitmonden in kleine vuurtjes terwijl die van andere, hoe erg ze ook hun best doen, mij weinig doen. Onze persoonlijkheid botst, maar jij hebt tenminste een persoonlijkheid.
Hehe klinkt als een afscheidsbrief dit. Maar ik ga proberen meer tijd in mijn blog te steken en te lezen ipv hier te verdoen.
Huh? Heeft TM ome sylv wel om toestemming gevraagd?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
Borte en TM
Sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
First comes love,
Then comes marriage
Then comes the baby in the baby carriage!
Haha ik vroeg juist jullie om tips. Maar ik denk dat meine freund GenusButeo de literatuurwetenschapper wel een paar tips heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ga je lezen? Nog enige tips (iets wat een man ook zou kunnen lezen)?
Ik ga aan The Catcher in the Rye (De vanger in het graan) beginnen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik vroeg juist jullie om tips. Maar ik denk dat meine freund GenusButeo de literatuurwetenschapper wel een paar tips heeft.Ik vraag het wel aan hem
Je hebt gelijk... Ik in school. Iemand heeft mij gisteren goed duidelijk gemaakt dat ik belachelijk lui ben. en dat is doorgedrongen. Ik ben ook even weg (graag even juichen, is niet erg).quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Succes. Ondanks alle irritaties kan ik met oprecht zeggen dat jij voor mij ver boven bepaalde users staat die mij net zo min mogen als jij.Misschien daarom dat onze botsingen vaak uitmonden in kleine vuurtjes terwijl die van andere, hoe erg ze ook hun best doen, mij weinig doen. Onze persoonlijkheid botst, maar jij hebt tenminste een persoonlijkheid.
Hehe klinkt als een afscheidsbrief dit. Maar ik ga proberen meer tijd in mijn blog te steken en te lezen ipv hier te verdoen.
hahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef Bortecinem het volgende:
Veel plezier met lezen.
[ afbeelding ]
Alınmıyorum. Onze irritaties duren bij mij een paar seconden gevolgd door vermaak. Er is een periode geweest dat de mensen hier mij echt irriteerden en ik ben toen ook puur om de sfeer wegegaan. Ben het forum daarna ook heel anders gaan zien. Ik ben al twee jaar ofzo niet echt serieus meer hier. Ook niet zo raar dat mensen op de meet zeiden dat ik irl anders was, ben ik namelijk ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Ik in school. Iemand heeft mij gisteren goed duidelijk gemaakt dat ik belachelijk lui ben. en dat is doorgedrongen. Ik ben ook even weg (graag even juichen, is niet erg).
Ik heb geen hekel aan mensen hier. Dit is FokVoor mij een pure uitlaatklep, vooral in tijden dat ik geen behoefte heb aan anderen om me heen. Alinma ofzo.
Dun boekje zonder inhoud. Ooit gelezen. Vond het maar saai.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga aan The Catcher in the Rye (De vanger in het graan) beginnen. Ben benieuwd.
Ik probeer de klassiekers een beetje gelezen te hebben en dit is er kennelijk een van.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dun boekje zonder inhoud. Ooit gelezen. Vond het maar saai.
Ik lees de laatste jaren helaas ook veel te weinig door ander entertainment dat om aandacht vraagt. Plus school en werk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:27 schreef Ayca het volgende:
Ik heb de laatste tijd geen geduld meer voor boeken.Wil snel vermaak.
dit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik lees de laatste jaren helaas ook veel te weinig door ander entertainment dat om aandacht vraagt. Plus school en werk.
Ik heb geen een Harry Potter gelezen. Zal ik mij eraan wagen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dit.
ik heb wel de gehele Harry Potter reeks gelezen.
Nederlands en Engels.
Haha, ja ik ook wel, maar dat was jaren geleden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dit.
ik heb wel de gehele Harry Potter reeks gelezen.
Nederlands en Engels.
Verschilt per persoon. Probeer maar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen een Harry Potter gelezen. Zal ik mij eraan wagen?
Als je ooit een fantasyboek hebt gelezen en het wel kon waarderen, kun je je er misschien aan wagen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen een Harry Potter gelezen. Zal ik mij eraan wagen?
Russische literatuur is meesterlijk, maar enorm langdradig en niet altijd even gemakkelijk om doorheen te komen. Als je er de tijd voor neemt is het prachtig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:53 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader imo. Verder heb ik dit jaar 48 boeken gelezen dus vraag maar raak.
Inderdaad. Was gewoon een jeugdsentiment, een modern sprookje en ik wilde het einde wel weten, dus de serie ook tot het einde aan toe gevolgd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het was zo enorm gedetailleerd, totaal andere wereld
ook alle films gekeken. Waanzinnigquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Was gewoon een jeugdsentiment, een modern sprookje en ik wilde het einde wel weten, dus de serie ook tot het einde aan toe gevolgd.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ook alle films gekeken. Waanzinnig
Wie was jouw favoriete personage?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook.Bij het lezen zag ik mezelf al door Zweinstein/Hogwarts lopen.
Heb altijd op een tv-serie van de boeken gehoopt, maar dat zit er niet meer in, denk ik.
Ik vond Perkamentus/Dumbledore en Lupos/Lupin wel twee wijze karakters.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wie was jouw favoriete personage?
why?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:53 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader imo. Verder heb ik dit jaar 48 boeken gelezen dus vraag maar raak.
a song of fire and ice (game of thrones oa) reeks is zekers de moeite waardquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je ooit een fantasyboek hebt gelezen en het wel kon waarderen, kun je je er misschien aan wagen.
Ja, heeft ze er later van gemaakt. Maar ik had al zo'n vermoeden (onder meer breien als hobby).quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dumbledore bleek homo te zijn he
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, heeft ze er later van gemaakt. Maar ik had al zo'n vermoeden.
boek verfilmingen zijn hip iddquote:
Dat weten wij tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben al twee jaar ofzo niet echt serieus meer hier.
Ja maar ook dat je bij boeken zelf je fantasie gebruikt en bij films wordt dat ingevuld voor je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel begrijpelijk natuurlijk, omdat er voor een verfilming natuurlijk behoorlijk wat content uitgehaald en/of aangepast moet worden vanwege de beperkte tijdsduur. Maar sommige boekverfilmingen zijn echt niet slecht.
Klopt, dat ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar ook dat je bij boeken zelf je fantasie gebruikt en bij films wordt dat ingevuld voor je.
En daarom houden wij zo van je, jij geeft de stam smoel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel altijd mijn 'gezicht' behouden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En daarom houden wij zo van je, jij geeft de stam smoel.
Nee eerder een ubermongool.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik een kut wijf als ik morgen wraak neem op de Poolse onderburen door het aanzetten van Koran recitaties en daarna te gaan shoppen als wraak voor hun geluidsoverlast?
Misschien vinden ze het juist wel mooi om naar te luisteren? Wie weet...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik een kut wijf als ik morgen wraak neem op de Poolse onderburen door het aanzetten van Koran recitaties en daarna te gaan shoppen als wraak voor hun geluidsoverlast?
Op bezoek bij tante (familiebezoek), bezoek bij ouders, zondag misschien bioscoop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga lekker niks doen denk ik.
Nou ja, afgezien van wat huishoudelijke taken zoals dweilen, stofzuigen, wassen, strijken, opruimen enzo. Oh, en een krabpaal voor Muezza in elkaar zetten.
Het volkslied van de Sovjet-Unie kunnen zij vast minder waarderenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Geber.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Siktir lan oruspu kari.
Om in jouw taal te spreken.
Ik doe wel Arabische muziek aan morgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het volkslied van de Sovjet-Unie kunnen zij vast minder waarderen
Enige wat je bereikt is dat zij je vervolgens nog meer gaan irriteren, beste is om tijdelijk rustig te zijn tegenover idioten. Mocht dat niet helpen moet je dan pas zulke acties zetten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Je hoeft geen muziek op te zetten om een kutwijf te zijn.....quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe wel Arabische muziek aan morgen.
Wel een mooi volkslied.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het volkslied van de Sovjet-Unie kunnen zij vast minder waarderen
Oke man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hoeft geen muziek op te zetten om een kutwijf te zijn.....
Dit is al 3 maanden gaande.....quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Enige wat je bereikt is dat zij je vervolgens nog meer gaan irriteren, beste is om tijdelijk rustig te zijn tegenover idioten. Mocht dat niet helpen moet je dan pas zulke acties zetten.
Lekker uitslapen, shoppen in Duitsland (Oberhausen), naar de bioscoop en misschien nog naar België.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou ja, afgezien van wat huishoudelijke taken zoals dweilen, stofzuigen, wassen, strijken, opruimen enzo. Oh, en een krabpaal voor Muezza in elkaar zetten.
doe dan gelijk bioscoop in Metropolis en eten in Mevlana. Of ga je niet richting Antwerpen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker uitslapen, shoppen in Duitsland (Oberhausen), naar de bioscoop en misschien nog naar België.
Biatchhhh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
Borte gel. Ik verveel me en kan niet aan mn huiswerk nog. Lets bitchfight.
Tent in belgie moet ik nog uitzoeken, gezien jij de kilootjes op de juiste plek hebt zal mevlana wel goed zijn. Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
doe dan gelijk bioscoop in Metropolis en eten in Mevlana. Of ga je niet richting Antwerpen.
Mevlana is zeker goed te doen en ook nog eens goedkoop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Tent in belgie moet ik nog uitzoeken, gezien jij de kilootjes op de juiste plek hebt zal mevlana wel goed zijn. Thanks voor de tip![]()
Heb pathe unlimited dus geen nut om in belgie naar de bios te gaan.
Hebben ze daar uitgaansgelegenheden dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Biatchhhh.
@Syl
Ik ga morgen uit denk ik. Arada sirada geliyorlar. Dan wil ik opeens heel veel uitgaan.
Borte heeft een tijdje terug volgens mij heerlijk gegeten in Duisburg. Dat is vlakbij Oberhausen.quote:
Klopt. Was heerlijk. Ellerine saglik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Borte heeft een tijdje terug volgens mij heerlijk gegeten in Duisburg. Dat is vlakbij Oberhausen.
Nu je het zegt... 1+1=2quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wat ga je in DL doen? In Oberhausen kun je goed bruidsjurken shoppen en gezien je toch verloofd bent?....
Naar Adana. ✈️quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wat ga je in DL doen? In Oberhausen kun je goed bruidsjurken shoppen en gezien je toch verloofd bent?....
Vertel dan? Maakt in principe niets uit gezien het toch gratis is met de autoquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je nog iets meer richting het oosten (Frankfurt/Darmstadt) wil gaan, dan ken ik daar ook nog wel leuke restaurants.
Op jouw kosten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef xaban06 het volgende:
Next meet in Holland Casino, dan kom ik ook.
Ik zal eens op zoek gaan naar de visitekaartjes. Als je maar niet zegt dat je mij kent, de familienaam is daar nogal bekend...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef xminator het volgende:
Vertel dan? Maakt in principe niets uit gezien het toch gratis is met de auto
Ik begrijp de link niet...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan naar de visitekaartjes. Als je maar niet zegt dat je mij kent, de familienaam is daar nogal bekend...
Neyi ozlemedim ki?! Azicik toprak getirsen bile yeter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ne getirim sana? Neyi özledin? 😊
Hebben we een keer echt meegenomen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neyi ozlemedim ki?! Azicik toprak getirsen bile yeter.
Haha ik bracht vroeger altijd stenen mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hebben we een keer echt meegenomen.![]()
In Darmstadt en Frankfurt heb ik familie wonen. Vandaar dat ik daar wel leuke restaurantjes ken, ik kom/kwam er vaak. Het is een vrij hechte Turkse gemeenschap waar zo'n beetje iedere Turk elkaar kent...quote:
Mag dat wel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik bracht vroeger altijd stenen mee.
Ik heb in Darmstadt ook familie wonen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Darmstadt en Frankfurt heb ik familie wonen. Vandaar dat ik daar wel leuke restaurantjes ken, ik kom/kwam er vaak. Het is een vrij hechte Turkse gemeenschap waar zo'n beetje iedere Turk elkaar kent...
Bij die restaurantjes kennen ze mij ook gewoon bij naam.
Alleen ik begrijp niet waarom ik jouw naam zou noemen daar en vervolgens wat het erg maakt als ik jouw naam noemquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Darmstadt en Frankfurt heb ik familie wonen. Vandaar dat ik daar wel leuke restaurantjes ken, ik kom/kwam er vaak. Het is een vrij hechte Turkse gemeenschap waar zo'n beetje iedere Turk elkaar kent...
Bij die restaurantjes kennen ze mij ook gewoon bij naam.
*&()@#&$)(*@#$quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb in Darmstadt ook familie wonen.
Iedereen die ik ooit heb verwezen naar één van die restaurantjes en heeft aangegeven mij te kennen heeft er spijt van gekregen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen ik begrijp niet waarom ik jouw naam zou noemen daar en vervolgens wat het erg maakt als ik jouw naam noem
Wat heb jij daar gedaan dan dat je zo een slechte naam hebtquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen die ik ooit heb verwezen naar één van die restaurantjes en heeft aangegeven mij te kennen heeft er spijt van gekregen.
Nevermind.
Hebben wij ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik bracht vroeger altijd stenen mee.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat heb jij daar gedaan dan dat je zo een slechte naam hebt
Paar jaar geleden geweest met oud en nieuw, was niet heel veel te doen volgens mij? Een beetje rondgehangen op het station met neef en nicht.quote:
Uhm, sylvesterrr kennende het hart van een Turkse deerne gestolen en zover gekregen dat ze huwelijksplannen aan het maken was en dan yari yolda aan haar lot achterlaten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat heb jij daar gedaan dan dat je zo een slechte naam hebt
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, sylvesterrr kennende het hart van een Turkse deerne gestolen en zover gekregen dat ze huwelijksplannen aan het maken was en dan yari yolda aan haar lot achterlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehh, gewoon afgelopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Sylvesterr hoe is het met die Turkse chick afgelopen?
zo gaat de wereld aan zijn ondergang.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt idioot! Ik wil een boek bestellen, maar nergens op het grote internet is het meer in normale papieren vorm leverbaar, slechts als e-book...
http://www.bol.com/nl/p/hitler-1936-1945/9200000010218088/
Terwijl het eerste deel gewoon leverbaar is (ook op andere sites)...
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ed/1001004005688491/
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, zoiets inderdaad.Ouweee snoepert dat gij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word gewoon gedwongen om een e-book reader te kopen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zo gaat de wereld aan zijn ondergang.
quote:
Het hele concept van boeken verandert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Word gewoon gedwongen om een e-book reader te kopen...
tja, vroeger schreef je. Nu tik je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het hele concept van boeken verandert.
een boek van papier bedoel ik he, eentje die je kan ruiken, scheuren, ezelsoortjes plaatsen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tja, vroeger schreef je. Nu tik je.
Vroeger altijd uit de bieb boeken halen en thuis de snotjes zien om vervolgens het boek weg te leggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een boek van papier bedoel ik he, eentje die je kan ruiken, scheuren, ezelsoortjes plaatsen.
Moet jij geen verslag tikken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tja, vroeger schreef je. Nu tik je.
Is klaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet jij geen verslag tikken?
waarom het een aanrader isquote:
''The ''Tartar'' bush consisted of three shoots. One had been broken off, and the remainder of the branch stuck out like a cut-off arm. On each of the other two there was a flower. These flowers had once been red, but now they were black. One stem was broken and half of it hung down, with the dirty flower at the end; the other, though all covered with black dirt, still stuck up. It was clear that the whole bush had been run over by a wheel, and afterwards had straightened up and therefore stood tilted, but stood all the same.quote:
thanks!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Ayca het volgende:
Turken in de media:
Erica op reis in Istanbul.
Teletekst: 'In de oudste en mooiste hamam ter wereld neemt Erica een bad.'
dun boekiequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:28 schreef expans het volgende:
[..]
''The ''Tartar'' bush consisted of three shoots. One had been broken off, and the remainder of the branch stuck out like a cut-off arm. On each of the other two there was a flower. These flowers had once been red, but now they were black. One stem was broken and half of it hung down, with the dirty flower at the end; the other, though all covered with black dirt, still stuck up. It was clear that the whole bush had been run over by a wheel, and afterwards had straightened up and therefore stood tilted, but stood all the same.
As if a piece of its flesh had been ripped away, its guts turned inside out, an arm torn off, an eye blinded. But it still stands and does not surrender to man, who has annihilated all its brothers around it. ''What energy!'' I though. ''Man has conquered everything, destroyed millions of plants, but this one still does not surrender''.
And I remembered an old story from the Caucasus, part of which I saw, part of which I heard from witnesses, and part of which I imagined to myself.''
En om de relevantie hiervan te begrijpen moet je nu het hele boek lezen ~120 pagina's.
wat is het aanbod?quote:
ik moet me aanmelden ofzoquote:
In het Engels staat hij nog wel op Marktplaats maar die zoek je wellicht niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt idioot! Ik wil een boek bestellen, maar nergens op het grote internet is het meer in normale papieren vorm leverbaar, slechts als e-book...
http://www.bol.com/nl/p/hitler-1936-1945/9200000010218088/
Terwijl het eerste deel gewoon leverbaar is (ook op andere sites)...
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ed/1001004005688491/
Gemist, hier stond The Voice aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Ayca het volgende:
Turken in de media:
Erica op reis in Istanbul.
Teletekst: 'In de oudste en mooiste hamam ter wereld neemt Erica een bad.'
Hoezo kom je bij mij terecht broertje. En ook nog met onzin/onwaarheden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die persoonlijk gaan worden wanneer ze zich niet staande kunnen houden in een inhoudelijke discussie.![]()
Heeft Che_ ook wel eens last van wanneer het onderwerp Turken/Koerden en hun oorsprong is.
Zeg dat je uit eten gaat en allergieën hebt en wilt weten wat er allemaal in zitquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe ga ik nou aan dat recept van die kok komen. Als ik bel zal ie vast denken wat een gek.
Moet meteen denken aan een stewardess van Martin Airquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef MaidensTower het volgende:
http://imgur.com/TLfG2WT
Hij is lichter/feller van kleur. Beetje donker hiero..
Ik heb het ook met een zwarte blouse geprobeerd, maar dat was te zwart
Tjah, iedereen hier vond het niet geschikt als werkkleding. Vind ik welquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:48 schreef Arcadia het volgende:
Mooie jurk, wat is dat aan de zijkant, een mini-gummiknuppel?
Well done.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef MaidensTower het volgende:
http://imgur.com/TLfG2WT
Hij is lichter/feller van kleur. Beetje donker hiero..
Ik heb het ook met een zwarte blouse geprobeerd, maar dat was te zwart
Ja, ik ga mensen laten vliegen inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan een stewardess van Martin Air
Wat is Royal Persian? Klinkt als iemand met een foute kapsel en accent.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:44 schreef MaidensTower het volgende:
Dolma? Ik nam Royal persian iets en hij Adana. Ben al een kwartier thuis. Zit nu naar mijn outfit te kijken. Ik post zo het eindresultaat
Dat zo bij die riem, het zal wel iets vanzelfpsprekend zijn, maar ik weet weinig van vrouwenmode.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tjah, iedereen hier vond het niet geschikt als werkkleding. Vind ik wel
Zijkant is slecht gevouwen mouw en lampknop?
Toch wel? Hahaha. Damn. De hele topic ging hierover en het was negatief.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Well done.![]()
Zou alleen die legging niet doen.
K weet niet meer. Hoort nog een woordje bijquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is Royal Persian? Klinkt als iemand met een foute kapsel en accent.
Ja is een strik die ik niet goed heb gestrikt zeg maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat zo bij die riem, het zal wel iets vanzelfpsprekend zijn, maar ik weet weinig van vrouwenmode.
En ja, niet mijn keuze voor werkkleding bij de Mediamarkt.
Je houdt van de aandacht, dus laten we niet doen alsof het zo erg is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Toch wel? Hahaha. Damn. De hele topic ging hierover en het was negatief.
Ja, dit is een legging. Morgen wordt het een zwarte panty 40 den.
Dan ga je toch lekker voor een Frikandel van Nel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:56 schreef AMAR420 het volgende:
Turks eten geeft me voedselvergiftiging, waarom kunnen mensen niet gewoon hygienisch zijn?
Nee, ik heb het niet ervaren als aandacht, maar als een uitgelopen discussie wat nergens over ging. Niemand vroeg hoe ik het ging combineren of iets. Het draaide alleen nog maar over hoe ongepast het is. Tjah, dan laat ik jullie toch? Alsof de discussies ergens over gaan hiero. Studie- en werkontloopgedrag van jullie, dus ik liet het zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je houdt van de aandacht, dus laten we niet doen alsof het zo erg is.Verder is dit heel anders dan jij liet zien. Dit zullen de meeste mannen netjes vinden, als jij alleen die rode jurk had aangetrokken had ik echt gedacht: hmmmm.. kind awkward..
Moet ook mijn garderobe aanpassen met mijn nieuwe baan. Dag allstars.
Je Nederlandse maag is alleen frikadellen en dellen gewend.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:56 schreef AMAR420 het volgende:
Turks eten geeft me voedselvergiftiging, waarom kunnen mensen niet gewoon hygienisch zijn?
Mensen die klagen over Turks voedsel koesteren veelal hun collectie aarstulpen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:56 schreef AMAR420 het volgende:
jullie maag is onderhand aan die poepbacterien gewend merk ik..quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je Nederlandse maag is alleen frikadellen en dellen gewend.
alles beter dan een collectie poepbacterie door je strot douwenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mensen die klagen over Turks voedsel koesteren veelal hun collectie aarstulpen.
Oke. Waar is je vertaling?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
K weet niet meer. Hoort nog een woordje bijVergeten. Yedim, bitti
Kendim ödeseydim hatırlardım hehehehhe
Sorry. "Heb het gegeten en het was op. Als ik het zelf had betaald was ik de naam van het gerecht niet vergeten."quote:
Iets op kantoor. Kan niet meer lopen op all stars. Heb laatst hakken gehaald, laarzen. Aangehad naar mijn sollicitatie, wetende dat als ik binnenloop met 1.87 cm zijn dat dat effect zou hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet ervaren als aandacht, maar als een uitgelopen discussie wat nergens over ging. Niemand vroeg hoe ik het ging combineren of iets. Het draaide alleen nog maar over hoe ongepast het is. Tjah, dan laat ik jullie toch? Alsof de discussies ergens over gaan hiero. Studie- en werkontloopgedrag van jullie, dus ik liet het zo.
Wat is je nieuwe functie? Ik loop naast dit er ook chill bij. Hou totaal niet van make-up en hakken. Jij draagt dagelijks make-up?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:00 schreef MaidensTower het volgende:
Het is trouwens nog steeds hetzelfde jurk... en ik vind hem nog steeds heel sexy
Nee, mijn integratie hier in Nederland verloopt moeizaam, hoe hou je dat vol telkens met al die Nederlandse collega's die zo uit hun mond stinken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jullie maag is onderhand aan die poepbacterien gewend merk ik..
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, mijn integratie hier in Nederland verloopt moeizaam, hoe hou je dat vol telkens met al die Nederlandse collega's die zo uit hun mond stinken.
Ooh zo okequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sorry. "Heb het gegeten en het was op. Als ik het zelf had betaald was ik de naam van het gerecht niet vergeten."
turken ruiken lekker uit hun mond met die knoflookwalm? laat me niet lachen..vooral tijdens ramadan ruiken jullie heerlijk..NOTquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, mijn integratie hier in Nederland verloopt moeizaam, hoe hou je dat vol telkens met al die Nederlandse collega's die zo uit hun mond stinken.
Knoflook is gezond. Niet hatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
turken ruiken lekker uit hun mond met die knoflookwalm? laat me niet lachen..vooral tijdens ramadan ruiken jullie heerlijk..NOT
Oh ben je zo lang??? Ik ben 1.80quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iets op kantoor. Kan niet meer lopen op all stars. Heb laatst hakken gehaald, laarzen. Aangehad naar mijn sollicitatie, wetende dat als ik binnenloop met 1.87 cm zijn dat dat effect zou hebben![]()
Vorige baan liepen die hanzo's er bij als zwervers (sommigen). Nu lopen ze veelal in pak/netjes, moet me dus aanpassen eh.
Ik doe altijd oogschaduw, potlood en mascara op als ik ga werken. Buiten dat is het hoe ik me voel.
Ben jij 1,87quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iets op kantoor. Kan niet meer lopen op all stars. Heb laatst hakken gehaald, laarzen. Aangehad naar mijn sollicitatie, wetende dat als ik binnenloop met 1.87 cm zijn dat dat effect zou hebben![]()
Vorige baan liepen die hanzo's er bij als zwervers (sommigen). Nu lopen ze veelal in pak/netjes, moet me dus aanpassen eh.
Ik doe altijd oogschaduw, potlood en mascara op als ik ga werken. Buiten dat is het hoe ik me voel.
Owja tuurlijk. K ga nooit een goede schrijver worden. Als ik artikelen schrijf check ik alle worden op geslacht. Weet ze niet uit mijn hoofdquote:
Nope, we zijn wel even lang denk ik. Gebruik heel heel soms foundation, omdat ik vind dat dat je huid qua kleur egaler, dus mooier, maakt. Maar liefst nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh ben je zo lang??? Ik ben 1.80Dacht dat Turkse meisjes kleiner dan mij zouden zijn.
Gebruik je foundation? Ik gebruik wel meer dan dan. Wel 'natural' look, maar toch smeer ik meerAlleen op werk of speciale gelegenheden.
Met die hakken aan wel jaquote:
Ik zou ook even checken op spelling.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Owja tuurlijk. K ga nooit een goede schrijver worden. Als ik artikelen schrijf check ik alle worden op geslacht. Weet ze niet uit mijn hoofd
Foutje ken gebeuren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Owja tuurlijk. K ga nooit een goede schrijver worden. Als ik artikelen schrijf check ik alle worden op geslacht. Weet ze niet uit mijn hoofd
Oke, dat zijn dan wel hoge hakkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope, we zijn wel even lang denk ik. Gebruik heel heel soms foundation, omdat ik vind dat dat je huid qua kleur egaler, dus mooier, maakt. Maar liefst nietVaak poeder + blusher. Gebruik weinig iig
[..]
Met die hakken aan wel jaMisschien langer zelfs.
Ja, doe ik ook. Fok is ontspanning. Dat andere is mijn werk, dus neem ik er meer tijd voorquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou ook even checken op spelling.
Ok, doe je ding.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook. Fok is ontspanning. Dat andere is mijn werk, dus neem ik er meer tijd voor
Wallah ergens tussen de 1.78 - 1.83 ofzo?quote:
Oh plsquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke, dat zijn dan wel hoge hakken.
Ik ook! Gaaf man!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ergens tussen de 1.78 - 1.83 ofzo?
[..]
Hoezoquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ergens tussen de 1.78 - 1.83 ofzo?
[..]
Oh pls
Hakken van 6/7 cm zijn niet zo groot.quote:
Dus eigenlijk ben jij de grote onvriendelijke reus?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben er blij mee. Altijd geweest. Ik kan er niets aan doen, maar ga altijd kapot om alles wat 1.70 en kleiner is. Inclusief mijn zusje + husband (1.64)
[..]
Hakken van 6/7 cm zijn niet zo groot.
Nee, want IRL ben ik lief wordt mij altijd gezegd. Lui beetje, maar wel lief.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij de grote onvriendelijke reus?
Hahaha, door familie zekerquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, want IRL ben ik lief wordt mij altijd gezegd. Lui beetje, maar wel lief.
No man. Door de liefde van mijn leven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha, door familie zeker. Als je jarig bent.
Deze kunnen we voor de meet gebruiken, no?quote:1x entree Schaatsbaan Rotterdam, incl. schaatshuur voor 1 persoon
52% Korting - Bespaar ¤ 5,51
Koop Prijs ¤ 4,99
Ja dus? Gewoon hoi en verder negeren?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Wil ff iets kwijt:
Er is een meid die bij MM werkt met wie ik recent een vriendschap heb verbroken. Aanleiding was kantjes aflopen in projecten (ik gaf haar een puntaftrek met de peer assessment), maar ik was wel meer van haar beu. Het was een heisa geworden en nu spreken we elkaar niet meer. Ze had mijn mentor in mijn bijzijn verteld dat ze overwoog om van klas te veranderen (om alles nog verder aan te dikken en dat ik een puntaftrek zou krijgen). Nu werk ik daar ook en daar komt ze dit weekend achter....... Want dan werkt ze ook. Morgen maybe, maar zondag sowieso....
Oh faya.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
Wil ff iets kwijt:
Er is een meid die bij MM werkt met wie ik recent een vriendschap heb verbroken. Aanleiding was kantjes aflopen in projecten (ik gaf haar een puntaftrek met de peer assessment), maar ik was wel meer van haar beu. Het was een heisa geworden en nu spreken we elkaar niet meer. Ze had mijn mentor in mijn bijzijn verteld dat ze overwoog om van klas te veranderen (om alles nog verder aan te dikken en dat ik een puntaftrek zou krijgen). Nu werk ik daar ook en daar komt ze dit weekend achter....... Want dan werkt ze ook. Morgen maybe, maar zondag sowieso....
We groeten elkaar niet haha. Gaat gewoon awkward worden. Ben niet bang ofzo. Het voelt een beetje ongemakkelijk. Wou het van me afschrijven. Ze kan me toch niks maken daar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dus? Gewoon hoi en verder negeren?
Dat weet je niet... Wat als haar jurk mooier is?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
We groeten elkaar niet haha. Gaat gewoon awkward worden. Ben niet bang ofzo. Het voelt een beetje ongemakkelijk. Wou het van me afschrijven. Ze kan me toch niks maken daar.
Luister, wijven zijn kutwijven. Je gaat je mooi opmaken, je fucking lekker voelen en daar lopen met een attitude van: de wereld draait om mij. Dit moet je doen waar zij bij is. Catlar. Echt. Dan sterft ze.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
We groeten elkaar niet haha. Gaat gewoon awkward worden. Ben niet bang ofzo. Het voelt een beetje ongemakkelijk. Wou het van me afschrijven. Ze kan me toch niks maken daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |