SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn, ik zou me er wel ietwat voor schamen ja. Maar verder lees ik dat soort boeken niet. Het vunzigste boek dat ik ooit heb gelezen was 11 minuten van Paolo Coelho.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat soort boeken niet te lezen wanneer andere kunnen zien dat je dat leest?
Ik zou dat soort boeken overal kunnen lezen, behalve in de buurt van m'n familie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik zou me er wel ietwat voor schamen ja. Maar verder lees ik dat soort boeken niet. Het vunzigste boek dat ik ooit heb gelezen was 11 minuten van Paolo Coelho.
Ja doei. Ben geen Angarali.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oyle denilmez, obesita denilir. Biraz uyum sagla.
simit van rdam?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef MaidensTower het volgende:
Bir kilo verdim. Kutlamam lazım. Haftaya enerji ve motivasyon olsun
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:37 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga thee drinken en vijgenkoekjes eten bij Simit Sarayı hihi
Aangezien ze in DH woont waarschijnlijk Simit Sarayi in DH.quote:
Shoppen en geen geld hebben voor trein? Doe je goed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga vanavond naar Rotterdam shoppen met een vriend. Hij komt me straks ophalen. Geen geld voor trein hihi
Ik ga hem assisterenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Shoppen en geen geld hebben voor trein? Doe je goed.
was daar netquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga vanavond naar Rotterdam shoppen met een vriend. Hij komt me straks ophalen. Geen geld voor trein hihi
Hadi ya laquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja doei. Ben geen Angarali.
Sorun yok kardes. Birazdan yemek veriliyor. Sarmalar, etler, pirincler beni bekliyor.
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
ojoooo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.
Ik heb sinds oktober 2011 niet gewerkt. Dus ik tel nu nog centjes. Die TV ga ik met mijn eerste salaris kopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.
Maakt hun redenen hierachter wat uit als jij daar anders over denkt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het opvallend dat de turkse heren hier zo'n groot probleem maken om dat rood h&m jurkje. Ik las net een opmerking dat een turkse vriend zulk soort jurkjes niet fijn zou vinden. Is dit omdat het jurkje misschien trashy oogt of is het voor jullie te bloot? Oprechte vraag aan de (turkse) mannen trouwens
Die jurk oogt niet trashy, best een leuke jurk, alleen ongeschikt als werkkleding. En ongeschikt omdat te bloot, ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het opvallend dat de turkse heren hier zo'n groot probleem maken om dat rood h&m jurkje. Ik las net een opmerking dat een turkse vriend zulk soort jurkjes niet fijn zou vinden. Is dit omdat het jurkje misschien trashy oogt of is het voor jullie te bloot? Oprechte vraag aan de (turkse) mannen trouwens
Als m'n partner zich graag zo wil kleden (en het haar ook goed staat), wie ben ik dan om dat te verbieden? Ik zou juist trots op haar zijn dat het haar goed staat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Oké. Ik zou het niet doen, maargoed is jouw geld.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb sinds oktober 2011 niet gewerkt. Dus ik tel nu nog centjes. Die TV ga ik met mijn eerste salaris kopen
Zo'n jurk lijkt mij meer iets als avondjurk, zo iets dragen naar je werk terwijl het totaal onnodig is, no thanks jeff. En verder qua kledingvoorschriften ben ik van mening dat iemand die het niet met mij eens zou zijn daarover het niet zo lang met mij zou uithouden tot een huwelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom ga je een tv kopen voor je ex?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb sinds oktober 2011 niet gewerkt. Dus ik tel nu nog centjes. Die TV ga ik met mijn eerste salaris kopen
Waar vroeg iemand of jij dat wilde doen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oké. Ik zou het niet doen, maargoed is jouw geld.
Doe es plaatje wat jij geschikt vindt als kleding.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:22 schreef expans het volgende:
[..]
Zo'n jurk lijkt mij meer iets als avondjurk, zo iets dragen naar je werk terwijl het totaal onnodig is, no thanks jeff. En verder qua kledingvoorschriften ben ik van mening dat iemand die het niet met mij eens zou zijn daarover het niet zo lang met mij zou uithouden tot een huwelijk.
En ik ben best strict met zulke dingen ja, sevmem dar pantalon felan
Ik vind strakke broeken ook niets, te krap bij m'n geslachtsorgaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:22 schreef expans het volgende:
[..]
En ik ben best strict met zulke dingen ja, sevmem dar pantalon felan
Omdat ze 'm dankbaar is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je een tv kopen voor je ex?
Ah zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ze 'm dankbaar is.
R&P / Cadeau aan ex. Doen of niet?.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Schrijf een mooie brief waarin je je dankbaarheid uit, dat lijkt me een veel beter kado. En mocht je per sé een financiële bijdrage willen geven omdat hij jou zo ondersteund heeft, wacht dan tot hij kinderen heeft en doe een donatie op een spaarrekening voor hen of iets dergelijks.
Giyme demem maar ik zou wel zeggen dat ik er niet gecharmeerd van ben. Maargoed zo'n high class ''prenses'' type past sowieso niet bij mijquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe es plaatje wat jij geschikt vindt als kleding.
Sen karisma istersen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar vroeg iemand of jij dat wilde doen?
Andere uiterste van mij dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef expans het volgende:
[..]
Giyme demem maar ik zou wel zeggen dat ik er niet gecharmeerd van ben. Maargoed zo'n high class ''prenses'' type past sowieso niet bij mij. Tenzij ik getrouwd ben dan /slap /slap yesilcam stijl.
Ik hou ook niet van erg bloot, maar ik ben dan wat ouder en vind dat niet meer zo passen. Rokje boven de knie vind ik wel kunnen, maar dan meer op het strand/op vakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef expans het volgende:
[..]
Giyme demem maar ik zou wel zeggen dat ik er niet gecharmeerd van ben. Maargoed zo'n high class ''prenses'' type past sowieso niet bij mij.
Ik kan geen plaatje plaatsen, gewoon normaal, niet dat ¤¤¤¤¤-spul wat je ziet bij allochtonen of acik sacik. En acik sacik is voor mij al een rokje boven de knie, maar dat komt omdat ik dat soort kleding niet gewend ben.
Als ik mezelf zo bekijk zou je denken dat ik een imam ben
Bilmem. Wel een gelovig persoon.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van erg bloot, maar ik ben dan wat ouder en vind dat niet meer zo passen. Rokje boven de knie vind ik wel kunnen, maar dan meer op het strand/op vakantie.
Wil je een dame met hoofddoek?
Mijn mening:quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:33 schreef expans het volgende:
Ik vind het gewoon ayip, ongepast in sommige situaties (bv als ik naar m'n opa/oma ga oid en dat m'n vrouw dan in een mini rok voor ze staat).
Wat is er mis met kadin?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca is een damesmeisje, geen kadin, kadin!
Dat is het andere uiterstequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:33 schreef expans het volgende:
[..]
Bilmem. Wel een gelovig persoon.
Kan ze mij ook corrigeren als ik fouten maak of cuma dreig te missen
Ik vind het gewoon ayip, ongepast in sommige situaties (bv als ik naar m'n opa/oma ga oid en dat m'n vrouw dan in een mini rok voor ze staat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |